Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Mahtavaa ja Upeeta...Olitte oikeessa Nanna ja Napsu...testasin äsken vahvan ovisviivan eli se onkin tänään tai miten se nyt tulkitaan, tästä päivästä 24 tunnin mutta ei yli 48 tunnin välillä tai jotain. Mutta mahtava juttu kuitenkin...näin onnelliseksi voi tehdä 1 ovistestikin tän tytön=)

Harmi vaan että isäntä lähti tänää taas töihin ja seuraavan kerran päästään puputtelemaan keskiviikkona ku tulee kotiin. Ja eilinen meni kans harakoille kun ei kumpikaan enää jaksanu. No torstaista lauantaihin tuli sitten pupuiltuu joten toivotaan että lauantaiset jäbät ovat vielä vedossaan ja hoitaa homman :LOL:
Jotenkin meilläkin menny tää yrittäminen ihan pakkopullaksi, joten sais jo tulla tärppi.
Tää tyttö odottelee nyt asemalla sitä plussajunaa jos se vaikka pysähtyis seuraavaks tällä pysäkillä =)

sorry taas omanapaisuuteni mut ku mä tulin niin onnelliseks siitä että ovuloin ainakin tikun mukaan :hug:
 
Maanantai 28.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp3/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp13/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp16/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp23/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp40/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
hyvä Katjuska!!!!! Pääasia että se viiva tuli, ja tosiaan ke voi vielä olla hyvät hetket, tai viikonloppuiset vielä hengissä =) Pidän peukkuja sulle oikein tosissaan!

mä kävin apteekista hakeen lääkkeet, 140eur meni. Jaiks. Saa nähdä miten ne vaikuttaa pääkoppaan.. ke pitää sit pistää ekan kerran. ohjelma on nyt seuraavanlainen.
Huomen labraan hiv ja hepatiitti kokeisiin, ke sairaalaan labraan jossa ottavat vielä jotkut hormonikokeet ja ke eka pistos, sitä sit jatketaan maanantaihin saakka. Ja sillon on ultra ja varmaan määrätään koska se irrotuspiikki pistetään ja koska on inssi.. olettaisin sen olevan 8.2 perjantaina. Ja siitä sit jatketaan lugestroneilla, jotka laitetaan tuonne sisuksiin 2krt päivässä. Huoh... Mut jospa se tulos tulis ihan tällä!!!!!!!!

Jos ei, ni haastatteluaika on naistenklinikalle 25,2. Josko siellä sit tehdään toinen inssi tms? Apuva.. voisko meillä olla se plussa jo lähellä, voisko?
 
Kiitti Napsu

Ai sellanen ohjelma sulla ton inssin kanssa. toivon sydämen pohjasta että toi auttaa ja sulle napsahtaa se plussa. Ei kiva jos tarvii vieläkin pidemmälle mennä!
Mä puhaltelen plussatuulia meille kaikille tänne ihan urakalla :whistle:

 
Tiistai 29.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp4/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp14/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp17/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp24/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp41/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Ilmoita asiaton viesti
 
Tervehdys taas kaikille!! :wave:

Ensimmäinen neuvola on nyt takana eikä siellä mitään niin pelottavaa ollutkaan! :) Perjantai aamuna käyn antamassa veri näytteet kun niitä ei voitu viimeksi ottaa sen vuoksi kun aika oli perjantaina niin myöhään ettei labra ollut enää auki.. Äh, minä kammoan niin kamalasti kaikenlaisia neuloja että pelkään taas aivan kamalasti. :ashamed: Vähän petyin myös kun täällä maalla on tää touhu vähän köyhän laista, kun terkkari (joka oli kyllä huippu mukava) kertoi ettei täällä ole odottajille minkäänlaista hammashuoltoa eikä mahdollisuutta esim. np-ultraan, vaan itse pitää yksityiselle hakeutua jos haluaa. :/ Myös saamani vau*kirja, jossa oli kuponkeja joilla olisi saanut ihania pieniä lahjoja ilmaiseksi, oli vuodelle 2005-2006. Olihan siinä hirmuisesti tietoa ja muuta mukavaa, mutta tuskin noilla vanhoilla kupongeilla enää mitään saa.. :(
Ultraan menen yksityiselle 4.2, joten sitten selviää kuinka pitkällä olen. Menkkojen mukaan olisi nyt menossa rv. 9+5.

Napsulle isot :hug: ! Kyllä se nyt antaa odottaa itseään se pikkuinen teillä, mutta toivotaan että plussapuhurit kääntyisi jo sinnepäin kun niin moni on jo tänä vuonna meistä onnistunut! Pidän kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä sulle!!! d :saint: b

Katjuskalle kanssa nyt tuurit tähän kiertoon matkaan, jotta se plussa vihdoin tulisi! d :saint: b


Mitenkäs Kryss jakselee? Onko mitään erikoisia oireita ilmaantunut? Miinaliinallakin rupeaa olemaan päiviä jo aika paljon joten mitenkäs on tilanne??

Toivottavasti päästäs kaikki pian tuonne odottajien puolelle omaan pinoon!
 
moro..

Vasta tulin koneelle ku töiden jälkeen oli optikko. Kävin tilaamassa uudet lasit, ku edelliset hajos lauantaina. Ei onneks kustanna ku 340eur, mut se tän kaiken päälle, ni ei pal naurata. Mut ei auta.
Nyt onkin ihan uus Napsuneiti ku on lyhyt, uus tukka ja vielä ihan täysin erilaiset lasit ku mitä edelliset oli. Saa nähdä tunteeko harvemmin näkevät mua enää =) .

Miss Eagle, tosi kurjaa ettei neuvolasta saa ajantasaista materiaalia.. aika epäreilua kyl mun mielestä. Ja sekin että np-ultraan pitää mennä yksityiselle.. Millanen sun olo on ollut, viikkoja on jo ihan hyvin =) ?

 
Napsu, olo on ihan hyvä. Kiitos vain kysymästä! =) Koko joulukuun puoleen väliin tammikuuta podin kyllä aivan mahdotonta väsymystä mutta onneksi se on jo helpottanut! Rintoja pakottaa ja palelee ajoittain mutta pahoinvoinnilta olen onneksi säästynyt! :saint: (ainakin toistaiseksi..)
Syötättää kyllä aivan mahdottomasti! Suolaista ja makeaa pitäisi saada kokoajan vuorotellen.. Ja yritä tässä nyt sitten olla keräämättä turhia kiloja.. :kieh: :LOL:
 
Hellou!!

Kiva kuulla tosiaan että sulla Miss Eagle menee hyvin ja kaikki on kunnossa. Tosi ärsyttävää vaan tollanen et ei oo ajantasalla olevaa matskuu tarjota neuvolasta. No minkäs teet noille asioille.

Toivottavasti Napsu toi sun muutosten aika muuttaa sun raskautumis yrityksetkin ihan oikeeksi raskautumiseksi =)
Kyllä sitä jotenkin pitää itteään epätoivosen yrityksen keskellä piristää.
Sulla tais olla railakkaat kemut silloin lauantaina :LOL: no joo kerroitkin niistä jo että oli rauhallisesti menny.

Mä olin tänää jopa reipas ja sain raahattua itteni jumppaan ku on kiloja tullu viime aikoina tosi paljon lisää. Pitäis ruveta tiputtamaan, mut mistä motivaatio siihen ku tuntuu että kaikki energia menee tähän oman ittensä kyttäilyyn ja tähän vauvaprojektiin panostaen. No ehkäpä tuo kevät tekee tehtävänsä, mieli piristyy ja energiaa tulee taas lisää =)
 
mulla on katjuska menny laihis ihan pipariks nyt perjantaista lähtien.. kääk. Noh, huomenna taas niskasta kiinne ja kaloreita laskemaan. Mut sun tavoin mä luotan tohon kevään tuloon ja siihen että sitä piristyy koko muija ku alkaa oleen valosampaa ja aurinkoisempaa.

Ihan rauhakseen meni joo lauantai, ei ne rillit onneks "riehumisesta" hajonneet, kunhan olivat melko vanhat.. ostettu ennen kesää 2003, joten eiköhän oo jo aikakin uusia =)
 
Joo kyllä se kevät tekee tehtävänsä meille tai sittenhän ei tarvis ruveta laihikselle jos vaan saatais ne plussat niihin raskaustesteihin ;)

Mä uskon kyllä et ei voi mennä enää kauaa...pakkohan meilläkin on flaksi käytävä ku muillakin on käyny =)

No jospa lähtisin nyt nukkumaan ku väsyttää niin pirusti. Tuli eilen katottua se Rakkautta vain leffa kolmoselta loppuun asti ( kesti puol 12 asti ). Nyt ihan nukuksissa.

Palaillaan
 
Uppista, toiselle sivulle oli pudonnut tämä ketju =) !
Mites Kryssin tilanne?? Alkaa olla päivät täynnä pikkuhiljaa...
Entäpä Miinaliina? Miten napsun pistokset alko?

Minä oon aivan uskomattoman turvonnu! Vatsa on niinku olis jo viimesillään ja melkein kipeetä tekee. Mutta ei haittaa! Turvokkoot vaikka vielä lisää kunhan tuo alku nyt pysyis tuolla kyydissä. Viikon päästä onki sitte se eka ultra.
 
Moikka!

Vai on Nannalla turvonnu olo. No, eikös se ole vaan parempi..ainakin jotain oiretta ja toivotaan nyt että pikkunen kyydissä pysyy.

Nii tänääkös se Napsu on itteään ekan kerran piikittäny? Miltäs tuntu? tuliko mitään sivuoireita niistä?

 
moikka,

eilen illalla kirjottelin pitkät pätkät mut en saanut niitä tänne lähetettyä jostain syystä.

Eka piikki tosiaan pistetty, eikä se niin kipeetä tehnyt. Ohut neula.. tänään sitten uusiks klo 17..

Ja vauvauutisia kuulin taas toissailtana. Itku pääsi.. tää raskautunut oli mun lapsuuden kaveri ja pitkin syksyä on ollut puhetta että meinaavatko he tehdä esikoiselle kaveria ja aina tää tyttö sano että ei ole suunnitelmissa jne.. kuitenkin miehensä oli yhdelle meidän yhteiselle ystävälle kertonut että yrittävät toista.. en käsitä miks tää tyttö mulle puhu ihan päinvastaista. Eli oli ylläriuutinen ja itkuhan multa pääsi.. yllätys yllätys =) . No joo, hienoahan se on ettei toisten tartte kärvistellä tän pitkän yrittämisen kanssa.

mitenkäs Katjuska, onko mies jo kotiutunut =) ???
 
Hellou

Noi vauvauutiset on kyllä niin pahoja tässä kohtaan. ite reagoinut samalla tavalla myös ja musta tullu hirveen katkera kaikille niille jotka raskautuu! Mieskin mulle sano ihan äskettäin ku valitin et miten kaikki muut voi onnistua ja meillä ei vaan nappaa, että sä taidat olla tosi katkera. No niin todellakin olen!
Tästä meijän pinosta toivoisin sitä plussaa oikeesti kaikille koska tiiän että ollaan kaikki täällä jouduttu notkumaan niin tuhottoman kauan. Mut sit tulee joku lähipiiristä joka on tyyliin muutaman kierron jälkeen raskautunu tai on vaan käyny puhdas vahinko. Se pistää tässä tilanteessa kyllä itkettämään!!!
Napsu: Ehkä se sun kaveri ( tyttö ) ei halunnu vaan kertoo että yrittää, ettei tule sitten kyselyitä et joko oot raskautunu tms...
Mut toisaaltaan aika ristiriitasta jos sit kuitenkin se mies siitä asiasta puhuu ns.avoimesti.

Joo mä sain miehen eilen kotiin ja varmisteltua tuli =)
Tosin nyt taas yksin, mutta onneks huomenna saan hänet taas kotiin!

Mutta taidan päivittää seuraavaks meijän tän päivän listan ku sekin puuttuu.
Nanna oli meilä aina se pääpäivittäjä mut nyt tarvii ottaa ite vastuuta siitä kun ei nanna täällä enää joka päivä pyöri. Saiskohan tällä peesaamisella plussan jos rupee listaa ahkerasti päivittää??? :LOL:
 
Torstai 31.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp6/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp16/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp19/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp26/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp43/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Kyl mäkin voin yrittää päivitellä, mut mä en oikein töistä pääse täällä käymään.. et iltasella sit tuun viimestään..

me käytiin tänään autossa sama keskustelu ku olit Katjuska kans käynyt. Että miten helvetissä voi muilla napata niin helposti mut meillä ei. Tänään kuulin meinaan toisenkin vauva-uutisen. Voi viddu että niitä nyt tulee ku sieniä sateella.

Tänään oli pistäminenkin vähän ilkeetä. Kirveli ja vähän teki kipeetä. Olo on kovin väsynyt ja vähän ehkä paha olo. Mut en tiiä johtuuko henkisestä väsymyksestä, ihan ruumiillisesta väsymyksestä ku unet tuntuu olevan tosi kevyitä vai noista hormoneista. Mut viikonloppua odotan tosi innolla, jos vaik sais nukuttua nää univelat pois.

Pitäis la mennä kynttiläkutsuille sille mun lapsuudenkaverille, mut en tiiä meenkö ku ei yhtään huvittais nähdä sen masua ja kuulla kuinka kaikki kyselee ja ihastelee. Musta on kans tullut katkera, ja myönnän sen kans ihan avoimesti..

mut kyl tää tästä, me saadaan ne plussat ennen kesää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mä uskon kyllä kans että me saadaan ne plussat ihan varmasti. Mut tällä hetkellä kaikki tollaset tuntuu niin pahalta.
Mutta arvatkaas mitä ( Oikeen juoruilija ), Kävin lukemassa tuolta odottaja puolelta että nelli oli tänää iltapäivällä synnyttänyt pullansa :heart:

Joo ei tossa päivittämisessä mitään, mä voin kyllä päivitellä ( aina kun voin ). Voi olla että mullakin menee tällee iltaan ennenkun pääsen ekan kerran kurkkimaan mitä täällä tapahtuu =)

Joo koita levätä oikein urakalla viikonloppuna =) Kyllä se tästä :heart:
 
kyl tää joo.. ja mieskin on ihan kivasti mukana täs hommassa.. tänään just sano, että enkö vois antaa hänen pistää joku päivä.. joo-o... pitää vissiin antaa. Oon vaan aika arka luonne kaiken tollasen suhteen. Kynnys on itsellä aika korkee siihen pistämiseen, mut ei se sen enempää satu vaiks joku toinen sen tekis =).

Ai on Nelli saanut pullansa.. täytyy myöntää että mäkin oon siellä käynyt vaklailemassa niiden pinossa aina välillä. Nelli kans aina kirjotteli niin mukavasti, jotenkin sitä halus seurata kuulumisia jne.

Nyt tää menee kyl unten maille. ihan tööt olo. huomiseen murut!!!
 
Perjantai 01.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp7/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp17/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp20/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp27/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp44/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Heipä hei!

Kerkisin tänää päivällä kiireessä päivittämään ton meijän listan mut nyt vasta tajusin oikeesti et mullahan on jo kp 20 menossa :) No ovishan oli aika myöhässä joten jos tässä kierrossa tarvetta testaukseen tulee niin en ainakaan ennen tuota kp 29.

Mitäs muilla, Kryssillä ihan pian päivät täynnä ja Miinaliinalla jo reilusti yli. Huhuu...miten menee?

 
Huomenta,

Mä en eilen koneelle päässyt illalla lainkaan. Nytkin pitäis lähtee viemään vanhemmille meidän toista autoa kun joku eilen siinä ihanassa lumimyräkässä ajo niiden päälle ja menee varmaan auto lunastuksen =(.

Muhun on iskenyt autokuume, mut en tiedä kannattaako sitä ottaa autolainaa, jos vaikak sitten se vauva tärppääkin. Mut toisaalta ei pitäis elää aina tällästä "sit kun" elämää.. En tiiä.

Piikeistä on tullut mulle nyt jotian ihme näppylää kroppa, lähinnä tisut ja masuun niitä on ilmestynyt. Varmaan niistä piikeistä, en muutakaan keksi.

Jesh, aamukaffelle =)
 
Napsu: Onneksi oli mennyt vain auto ruttuun! Tai niin ainaki ymmärsin =) . Voittehan te harkita semmosta perheautoa jos kova autokuume on =) . Meki laitettiin tuossa kesällä uusi auto ja lainaahan siihen piti ottaa, mutta toisaalta nyt on kunnollinen menopeli ja jos ja kun sitä perheenlisäystä tulee niin ompa sitte tilaa tälle meidän eläintarhalle.

Mihis Miinaliina on tosiaan kadonnu??
 

Yhteistyössä