Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

moips! en oo voinu käydä lukeen juttuja ku on ollu vieraita koko viikon... eilen pääs itku töissä ku huomasin tätin tulleen käymään, joten nyt on kp2 ei kiva ei....eilen kotiin tullessa vollotin ukolle ihan hurjana ja yritin siinä samalla soperrella kaikkia tunteita ja katkeruutta ku ystävät pamahtelee haluamattaan ympärillä....

olin niin maassa koko päivän, ni sitten ajateltiin vähä piristää olotilaa ja laitettiin koti uusiks. vielä puol yhentoista maissa täällä touhuttiin ja äsken pistin loput tavarat paikoilleen. kolme huonetta ihan uuteen järjestykseen ja yks hyllykkö palasiks! ja tänää saadaan vielä uus telkkari :) vähä piristi mieltä ku on nyt koti uuden näkönen!

noista autojutuista tuli mieleen, että niin minäki vaihoin uudemman auton tässä pari kuukautta sitten laina oli otettava, mutta kaikkihan nuo sano, että ei tässä maailmassa montaa ihmistä oo kellä lainaa ei olis. ei sitä tavan työllä pääse niin rikastumaan, että vois tuosta vaan käsirahalla autoo yms ostaa. mulla entinen veti viimesiään ja simahti sitten yks lauantai. seuraavana tiistaina oliki jo lainarahat kädessä ja uus auto alla! sunnuntaina päätin mitä aion tehä, maanantaina löyty heti auto ja käytiin koeajulla ja tiistaina tuli kaupat. ei sitä kannata niin kauheen kauan miettiä (mun mielestä) jos hyvä löytyy ni mitä sitä sitten ihmettelemään!

noh, kohta on tulossa vieraita kattoon uutta kotia, joten täytynee mennä niitä tässä odottelemaan. hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Joo, ei meidän porukoilta onneks mennyt kun auto ruttuun. Ei sattunut sen kummemmin onneks ketään.

Meillä on kaks autoa, mulla on -05 C3:n ja miehellä on TDI Passat.. haluaisin ton mun auton vaihtaa... Mutkun kuukauseräks tulis 270eur, ku oon ihastunut yhdeen Dodge Caliberin esittelyautoon... mur. Eli tavallansa meillä on ihan hyvät autot jne.. mut tohon C3;n takaluukkuun kyl ei mahdu lastenkamat, koira ja vauva.. Miehen auto taas tosiaan on Diesel ni tyhmää se on sitäkään täs pienessä ajossa pitää ku siinä on niin kallis se dieselvero kuitenkin. no joo.. pitää vissiin vielä miettiä ku ei yhtään tiiä miten paljon menee rahaa tohon vauva-projektiin. Mur.

Ja Kryssille iso iso :hug: tädin johdosta. Kyllä se vielä onnaa... mut toi kp1 päivä on kyllä aina ihan perseestä ku tosiaan itku tulee niin herkästi. Mä oon kyl aika samanlainen ku sä siinä, että ku täti tulee ni jotain uutta on pakko saada. Aika monasti oon kodissa kans järkkää pyöritellyt ja tällä kertaa leikkasin ittelleni hiukset ja vielä nää uudet lasit jne.. on tosiaan ostettu tässä jo matkan varrella uus sohva ja uus telkkari ja mitähän vielä =)

mitenkäs Nanna jaksaa? Yökötystä tullut? Väsy vielä yhtä kamala vai jo vielä kamalampi?
 
Sunnuntai 03.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp9/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp19/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp3/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp46/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
korjaus tohon listaan, mulla on kp3/28-? kiitos! kohta on anopintekele tulossa kylään ja lupasin lähtee lenkille sen ja ton koijulin kanssa.. joten ei tässä kurjuutta kummempaa!! hyvää sunnuntaita kaikille!
 
Heipsistä!

En oo oikee ehtiny viikonlopun aikana kirjottelemaan kauheesti.
Kryssille iso iso :hug: !!! Ekat päivät on kyllä tosi syvältä ja silloin tuntuu että kaikki mättää. Kyllä se siitä helpottaa!!!

Mulla vähän ristiriitaset tunteet oman olon kanssa. Vatsaa nippailee oikee kunnolla välillä ja toisinaan on se tunne et tää on nyt se kierto, mut sit taas välillä ei. Katotaan nyt!!!
En uskalla silti kauheesti toivoo ku takana kuitenkin niin monta pettymystä. Näitä tunteitahan on ollu ennenkin!!!

Iloista laskiais sunnuntaita kaikille :heart:
 
Pidetään kaikki Katjuska sulle peukkuja.. Jospa se olis nyt tosiaan SE kierto, ettei tarttis enää pettyä.. Jokuhan se on sekin kierto, pakostikin, joten miks ei just sit tää =) ?

Kryss kyl se onneks siitä taas varmaan helpottaa kun muutama päivä vielä kuluu eteenpäin. Miten muuten, onko anoppi tietoinen teidän yrityksestä? Voitko hälle purkaa tuntoja asian suhteen?

Mulla on alavatsa kipee ja näppyjä tulee lisää, on siis tosi hehkee olo..

mut Irinan keikka oli eilen hyvä ja nyt kuuntelen just sen Cd;tä.. vaihdettiin miehen kanssa olkkarissa järkkää ja käytiin kävelyllä. Kamalan liukas keli tääl maalla ku ei kukaan o hiekottanut.
Ja laskiais sunnuntain kunniaks oli ruokana hernekeittoa ja kaffen kanssa itse tehdyt laskiaispullat..

Jännittää se huomen aamuinen ultra, et mitä siellä näkyykään.. Nyt pistään vika piikki ja varmaan tulee lisää näppyjä.. ou jee.
 
Juu oikeassa olet Napsu sen suhteen että voihan tää toki olla SE kierto. Mut jotenkin sitä alkaa olemaan vaan niin pessimisti ja epäileväinen tän mahollisen raskautumisen suhteen et ei usko itekkään tähän =)

No reilun viikon päästä ollaan taas viisaampia tän asian kanssa. Mullahan oli myöhänen ovis joten menkatkin varmaan venyy pidemmälle ku 28-29 pv.

Napsulla jännä päivä tosiaan huomenna. No toivotaan nyt että piikit auttavat tässä kierrossa. Aika jännä tilanne varmaan mennä ultraan huomen!!!

 
Huomenta! Onnea napsulle ultraan! Toivottavasti pääsette pian sitte itse inssiin ja jännäilyyn =) .

Omaan oloon ei paljon uutta kuulu. Nuo vatsakivut on nyt väistyneet oikeestaan kokonaan. Rinnat on kipeet aamusten, mutta ei oikeestaan muuten :eek: , väsymys on samanmoista ja tuo yökkö olo tulee kyllä helpommin jos ei syö mitään, mutta ei sekään ole kokaikasta. Keskiviikkoon vielä pitäis jaksaa odottaa, että näkee mitä sielä on....
 
Maananatai 04.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp10/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp20/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp4/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp47/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Morjens!

Tulin ihan uteliaana kyselemään että Mitenkäs se Napsun tän aamunen ultra meni?

Muutaman päivän päästä pitäis Tuizullakin olla päivät täynnä, onks oireita?
Miinaliina on näköjään hävinnyt johonkin kun ei ole mitään pitkiin aikoihin kuulunu. Päivätkin jo noin paljon yli!!!!

Mä en ota mitään kantaa omaa olotilaani. Välillä tosi vahva tunne et joo tää on se oikee kierto jne... toisinaan sit taas on se fiilis et kyllä täti tulee. Täytyy siis vaan piinailla ja kattoo loppuun asti tää =)
 
Moikka tännekkin pitkästä aikaa! =) Sen enempiä viime viestejä lukematta tulin kurkkaamaan, mitä teille kuuluu? Napsulla näköjään ultra ja Katjuskalla jännät päivät kohta käsillä, voi että kun teillä nyt tärppäisi! Pidän niiiiin kovasti peukkuja teille kaikille. :heart: :)
 
iltaa...

Olihan päivä. Normaalisti 45min kestävä bussimatka kaupunkiin kesti 2h ja myöhästyin lääkäristä 10min. Oli kolari matkalla. Noh, lääkäri oli mun mielestä melko töykee ja siitä jäi vähän huono mieli. Ja oikealla puolella näkyi 1,5mm follikkeli mikä on n.0.5mm liian iso tällä hetkellä... Vasemmalla puolella näky 1mm kokonen, mikä on ihan oikeassa suhteessa. Nyt sitten torstaina on uus ultra jossa katotaan mikä niiden koko on sillon ja samalla katsotaan tätä mun lisääntyvää ja lisääntyvää ihottumaa uudelleen.. ou jee.. Olo on todellakin kun rupikonnalla.

Noh, sain sitten uutta lääkettä, Gonal F nimistä pistettäväksi siihen torstaihin saakka ja sitäpäs ei sitten täältä lähikuntien apteekeista löytynytkään. Ja eikun takas Helsinkiin illalla. Siis voi venäjä mikä päivä.

Nyt pitäis vielä mies kellistää ettei perjantai-aamuna (jos inssiin saakka päästään) ole liian "vanhaa tavaraa", ja huomenna ei enää saa ettei ole liian lyhyt pidätysaika.. Olo ei ole kaikista hehkein, mut pitää vaan sammuttaa valot ja pistää miehelle hanskat käteen ni ei tunne näitä mun näppyjä :LOL: .

anteeks omanapainen viesti, mut ehkä huomen irtoo vähän paremmin. Oikeesti oon niin poikki tästä päivästä ja kaikesta, ettei tosikaaan.
 
Tiistai 05.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp11/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp21/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp5/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp48/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Heipsistä!

Just kotiudun vasta. Menee nää mun päivät vähän pitkiksi ku "kylänluuta" olen =)

Napsulla ollu aika rankka ultra reissu näköjään. Hauska toi miehelle käsineet käteen ja hommiin :LOL:
Toivotaan nyt että tää kierto ja tuo inssi tosiaan tuottais tulosta...sulla ollu niin äärettömän rankkaa näitten lukemisten perusteella.
No ehkäpä sitä on itellä nuo myös edessä jos ei nyt tässä kierrossa napsahda niin sitten alotetaan tutkimukset. Mä pikkasen ollu kärsivällinen kun näinkin kauan jaksanu oottaa ilman tutkimuksii.

Omasta olosta en kyllä osaa sanoo mitään oikee. Oireita ei mitenkään järkyttävän paljon ole mutta eihän se tietty välttämättä vielä tässä vaiheessa tarvis ollakkaan. Eihän esimerkiks Anniellakaan ollu oireita ja silti plussan sai :heart:
Tänää kyllä yhen kerran töissä oikeelta puolelta repäs/vihlas oikee kunnolla. Juilii kyllä ihan muutenkin mutta niin on tehny niin monessa muussakin kierrossa joten se ei oo mitään uutta!!! Täytyy kattoo siis ihan loppuun saakka. Jos tarvetta ni koitan tosiaan venyttää tohon sunnuntaille asti ainakin testaamista.

Mutta öitä vaan kaikille jos ette ole jo nukkumassa!! Mä lähen kans nukkumaan!!
 
öitä Katjuskalle!!!!!!!!

Joo, mulla tää show vaan jatkuu.. tänään jo epäilivät vihurirokkoa, mut ei se sitä voi olla ku oon siihen saanut kaks kertaa rokotteen pentuna. kai tää on vaan allergiaa.. Näppyjä tulee vaan lisää ja sain reseptillä jo kortisonia kotiin jos alkaa tuntumaan siltä että kurkku turpoaa umpeen. Oon kerran saanut anafylaktisen shokin, ampiaisen pistosta.. ou jee..

Huomenna on sittenkin jo uus ultra ja oma lääkäri halua anähdä nää näpyt. Mies onneks lähtee nyt sitten mukaan. ONNEKS!!! Aika on 9.15, kävin tänään mehiläisessä näitä näyttämässä ja sieltä lääkäri pelästy ja soitti sinne Felicitakseen.. Onneks sai sen meidän oman lääkärin puhelimeen eikä sitä jonka koin hieman epäystävälliseks. Ja oma lääkäri oli sitä mieltä että todellaakaan ei saa pistää enää yhtään piikkiä ja eka mahd. aika huomenna ja näytille. Katsotaan siis mikä on tilanne huomenna...

Toivotaan katjuska että noi oireet olis kuitenkin "oikeita oireita", mut onhan sekin totta että ilman oireen oirettakin on plussa testiin saatu.. Mut tavalla tai toisella me täältä yks kerrallaan siirrytään tonne toiselle puolelle.

Mut sen mä vaan sanon, että ens kierrossa en varmaan tätä samaa jaksa käydä läpi. Ja mitä sitten jos noi hormonit ei mulle vaan sovi??????? Onko jotain muuta munasolun kasvattamiseen kun Puregon tai Gonal-F? Jos ei ole, ni mitäs sitten???? Kaikkia ajatuksia sitä vaan vierii mielessä..
 
Keskiviikko 06.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp12/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp22/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp6/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp49/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
moro..

Näppylät tosiaan vaan paheni ja käytiin aamul miehen kanssa siellä Klinikalla ja ei niin hyviä uutisia..

Kortisonipillereitä sain ja neljä otin tossa tunti sitten. Nyt väsyttää ihan saakelisti.
Pitää selvittää ne lääkekuurit jotka sain siihen flunssaan tammikuun alussa ja ilmoittaa ne sille lääkärille. Hän laittaa lähetteen allergiasairaalaan ja mitään ei tehdä ennenko sieltä on tullut vastaus mille oon allerginen. Allergiselta reaktiolta tää vaikuttaa, mutta varma hän ei tietty voinut olla. Ja pitää selvittää olisinko allerginen niille lääkkeille jota sain siihen flunssaan sillon tammikuussa vaiko näille hormoneille vai mille..

Ja jos yhtään tuntuu että kurkku alkaa turpoamaan ni adrenaliinikynä reiteen ja soitti ambulanssille.. no ei se nyt varmaan enää tästä pahene ku en eilenkään mitään enää pistänyt.

Ja hoito keskeytettiin, mitään ei voi tehdä tosiaan ennenko tää selviää. Eli aivan mahtavaa, perjantaina ei ole sit sitä inseminaatiota ja nyt on mennyt rahaa tähän mennessä 600eur. mut on siinä se hyvä puoli että nyt näky vasemmalla puolella ekaa kertaa follikkeli, joka oli nyt 12mm eli on kasvanutkin viime kerrasta. Luomuna pitäis sitten vaan yrittää nyt. Mut eihän se o sanottu ettei niinkin voisi onnistua. Pitää nyt vaan uskoa ja luottaa siihen.

Mut kyllähän tää harmittaa.. mut ei vaan voi mitään. Ja se on sit niin että jos oon noille piikeille allerginen ja luomuna ei vauvaa tuu ni sit on vielä yks vaihtoehto, koeputkihedelmöitys niin että kerätään kierron alkupäivinä omia epäkypsiä munasoluja ja niitä kasvatellaan sitten labrassa. Siinä ei jouduta lääkkeitä käyttämään.

Oon henkisesti aika helvetin väsynyt, ja nyt kyllä fyysisestikin. Pitäis töissä jaksaa tää loppupäivä, mut mietin että olisinko joka tapausessa perjantain ollut kotona. Vetänyt vaan henkeä tovin. Yks palkaton päivä, ei kaada taloutta mut ehkä auttais tähän väsymykseen ja muutenkin. tuntuu kyllä tosi kurjalta ettei tätä voitu nyt viedä loppuun saakka =(
Ja mietittiin että jos lähdettäis miehen kanssa viikonlopuks johonkin huitin kuuseen, ottanut pienen aikalisän ja lähtenyt johonkin kylpylään (no ehkä ei näillä näpyillä, vaan hotelliin) ja käyty hyvin syömässä jne. Mut katsotaan nyt sit.

 
Hei tytöt!

Anteeksi kun käyn niin harvoin täällä, toivottavasti saan jatkossakin käydä, vaikka tosiaan aika passiivinen olen näissä jutuissa.

Meitä on aika vähän, toivottavasti vaan vähenee :p

Noh, mun oireista....kyllähän niitä taas on.....ihan hävettää, mutta....tiedätte kyllä!!
Ensimmäinen on rinnat, ne on yllättävän kipeät, en ole huomannut että ne noin kipeet olsi ollut ennen. Myöskin nännit on kosketusarat, mutta nää en todellakaan vielä mitään tarkoita. Toinen oire oli ällötys, mutta sekin on oikeestaan jo loppunut. Jouduin syömään viikonloppuna sirdaludin tapaista lääkettä, mutta siinä oli sivuoireita pahoinvointi, eli se oli varmaan sitä.....kolmas on näpyt, neljäs pissattaa ja viides vatsaan juilii. Nii-i kyllähän tässä oiretta on, mutta en usko että ne olisi raskausoireita.....menkkaoireetkin on niin samanlaisia!! Mutta toivotaan parasta!

Voi Katjuska, sulla on niin lähellä päivät!! :D
 
Napsulle vielä :hug: ... Toivottavasti tosiaan teidän asiat selviää ja ne olis vaikka ne flunssalääkkeet syyllisiä!

Kävin eilen sielä ultrassa ja tässä olen nyt eilisen miettinyt ja pohtinu noita mitä se lääkäri puheli. Tuumas ensin että olis menossa rv 6 eilen. Sitä en kyllä tiiä miten sen laski kun itse saan sen tälle päivälle. Sitte kerto, että ei ihan vastaa viikkoja että on tapahtunut hedelmöitys hiukan myöhemmin. Minulla oli sikiöpussi 2,13 (cm??) ja sikiö kuulemma alkaa näkymään 3 (cm??) pussissa. Ruskuaispussi näkyi.
Toisaalta nyt on suuri helpotus että ainaksi minun oikee munatorvi on auki koskapa oli kohtuun asti päässy, mutta nyt tuli takaraivoon jyskyttämään pelko ettei sitä sikiötä sinne tulekkaan. On tää niin just tätä! Ensi viikon perjantaille nyt joutuu odotella seuraavaa ultraa. Siellä sitte jo pitäis jotain näkyä...
 
Torstai 07.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp13/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp23/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp26/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp7/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp50/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Tere!

Nyt kerkesin tänne ihan ajan kanssa kirjottelemaan.
Mä en käsitä miten oikeesti Napsu kaikki voi mennä sitten tässä yrittämisessä pieleen. Ihan kun ei olis jo teilläkin tarpeeks että näin kauan on yritystä takana ja sit vielä menee hoidotkin näin piloille. No jospa se onnistuis luomuna tässä kierrossa...pidän peukkuja :heart:
Nyt vaan isosti tsemppiä ja pidä ihmeessä vapaata jos siltä tuntuu koska ei se rahaa korvaa kuitenkaan sitä omaa jaksamista ja kasassa pysymistä.

Tuizulle : Ei se haittaa vaikka et niin usein täällä roiku kun me! Tulet aina välillä pitämään meitä ajantasalla. Vaikuttaa tosi lupaavilta nuo sun oireet. Sullahan on niin lähellä nuo päivät että ootkos ajatellu milloin testailla???


Nanna: Kyllähän niitä asioita varmaan tulee tosiaan mietittyä ja samalla vähän jännättyä jokaista vaihetta. Onneks sulla noin pian uus ultra niin sitten näät että se sikiökin siellä matkassa on ( uskon näin ) ;)
Sittenhän voit samalla kysyy sen et miten se laskee ne sun raskausviikot jos oot ite erimieltä asiasta!

Itellään on kohta tosiaan kans jännät paikat edessä. Kp 24 alkaen muistaakseni on nipistelly ja välillä repäsykipujakin ollu. Eilen illalla ja tänää aamulla tuli ihan tosi vähän valkkarin seassa pyyhkiessä ruskeeta, mutta siihen on toistaseksi jäänyt. Jospa se oliskin nyt tää kierto ja noi ruskeet olis kiinnittymisvuotoja. Mulla toiveet aika korkeella. janottaa myös aika paljon!
No pitäis yrittää pitää vaan pää kylmänä ettei tulis niin isoa pettymystä!!!

Mutta katellaan
 
wautsi Katjuska, toivottavasti oot oikeessa!!! Sehän olis aivan mahtavaa. Koska meinaat testailla? Mä en varmana kovin kauaa sinuna jaksais odotella.. oon niin helvatan kärsimätön luonne =). Mut eiks toi tuhru valkovuodon seassa kuitenkin melko lupaavalta kuulostais? Eihän sulla normisti sellasia ole? Pidän tosissani sulle peukkuja!!!!!!!!!!!!!

ja mä uskon myöskin että Nannalla näkyypi sit vaaveli seuraavassa ultrassa. Onneks pääset tosiaan niin pian jo uudelleen!!!

Eipä tänne kummempia.. ihottuma ennallaan ja tänään lääkäri sano laittavansa kiireellisenä lähetteen allergiasairaalaan, et saattaisin päästä jo ens viikolla. Jep. Lähdetään Tampereelle hotelliin lauantaina, viettämään vähän laatuaikaa miehen kanssa kaksin. Ja su mun vanhemmille syömään ja huomen on jumppa, joten paljon en koneelle kerkee ennen su iltaa. Toki tuun käväseen jos vaan jossain välissä mahdollista.

Hauskaa viikkistä kaikille kuitenkin jo näin etukäteen!!!!
 

Yhteistyössä