Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Siis MITÄ???? aivan mahtavaa Nanna.... ja vielä iltapisusta... ostitko toista testiä jonka voit tehdä aamulla?

Mitkäs sulla olikaan oireet nyt? Vähänkö siistiä jos se siitä vahvistuu, niinkun varmaan tekee!!! Wau wau wau wau wau!!!!

Mä kävin tänään hommaamassa piristystä ja leikkasin hiukset =)

Ostinhan minä semmosen kahden pakkauksen :D . Huh nyt jännittää.
Ei minulla mitään hirveitä oireita ole. Väsymys ja menkkajuilimiset vain. Nuo juilimiset kyllä pelottaa... Niin ja se onnellisuuden tunne, en tiiä kyllä oliko oire vai mikä...
Minkäslaiset hiukset leikkasit?? Nyt on sinun vuoro sitte testata se plussa :D !

joo, tää on tällänen 60-luku tukka =) Takaa lyhyempi ja eestä vähän pidempi. Myötäilee aika nätisti tota leukaluun mallia.. Nyt oon ihan samannäkönen ku äiti oli mun ikäsenä.. hauskaa..

mäkin mittasin lämmön ku tuntuu että aina välillä tulee "kuumia aaltoja" ja se olikin 37.3... hmph.. oonkohan tulossa kipeeks vai voisiko olla mitenkään mahdollista että pitäisit Nanna mulle paikkaa siinä plussajunassa varattuna =) ? Ei ainakaan o kipee olo.. miehellä kyl on masu kramppaillu la saakka, et kai se voi olla sitäkin tautia.. ja on mulla kaks paitaakin päällä, mut ei kai ne lämpöä silti nosta? Ei mun mielestä ainakaan ennen o noussu vaiks ois mitä päällä.

Voi kumpa mä pääsisin seuraavaks saamaan sen plussan. Olis niinkun enemmän kun mahtavaa!!! Ja sit tosiaan kaikki loputkin, mut olis niin hienoa päästä samaan pinoon odotus puolelle..

Tuuthan sit aamul kertoon mitä näytti? Toisaaltahan hyvä vois olla jos jaksaisit ootella ylihuomiseen, mut en mä kyllä jaksais.. heh...

Kyl mäkin aika ihmeissäni olin sillon viime kierrossa ku sain sen roskisplussan.. mut se oli tosiaan NIIN yliajalla et ajattelinkin et pal mahdollista ettei pidä paikkaansa. Mut olihan se kiva nähdä plussa siinä testissä =).

voi onnea!! kävin lukemassa nämä viestit ja meni parituntia sulatellessa!oon todella onnellinen sun puolesta, mutta samalla nii hemmetin kateellinen!minäkin haluan niin kovasti....

kävin katteleen tossa keskustelua "kuvia plussatesteistä" ja osat plussat oli todella hailakoita! jos itelle tulis noin hailakka ni en tiiä uskaltaisinko uskoo todeks...

mulla edelleen nämä oudot menkkamaiset kivut, eivät oo yhtään helpottaneet.. outoa outoa...

ollaan kullan kanssa pupuiltu ihan liiankin kanssa (jos niin nyt voi sanoo) mutta kyllä heti menkkojen loppumisen jälkeen on tullu melkein jokapäivä touhuttua, parhaimmillaan se kaks kertaa ja joka kerran oon jääny makoilemaan sänkyyn valuttelemaan (kaikki kikat käyttöön).

tuntuu jo melko epätoivoselta, ja päätin et ku seuraava tili tulee (ens vko:lla) ni meen luontaistuotekauppaan ja pyydän sieltä jotain vitamiineja yms. mitkä ois hyvä syödä raskautta yrittäessä, ja jääkaapin täytän greippimehulla... eilen just ukon kanssa mietittiin näitä juttuja, tuli sitten mieleen että kivesten tulis olla viileessä, ja pitäis käyttää löysiä housuja yms. niinpä me illalla sitten saunan jälkeen mentiin pihalle jäähytteleen paikkoja :D ukolla oli vaan takkipäällä ja siellä se kasseja huljutteli :LOL: epätoivosta, mutta huumorin kannalta tuo tehtiin..

se sano et sit ku mul seuraavan kerran alkaa menkat,ni se aikoo syödä niin terveellisesti ku voi, ja ollaan sit joku 5pv selibaatissa, sitten kuulema tulee viisaita ja nopeita pikkumiehiä, vauhdilla syövereihin :D

on tää ihan mahotonta tämä meijän touhu....mutta kaikki oljenkorjet tulee käyttää... tai ainaki yrittää....

mutta nyt pitää lähtee käymään kaupalla...........moips! :heart:

Hauskalta kuulostaa Kryss =) toivotaan että on tuottaneet temput tulosta. Hih.

Mä Nannan innottamana kans pisuttelin tikkuun ja kuten viime kierrossa sain roskisplussan(selkee haamu jossa on väriä), mut nyt katsoin sitä uudelleen 1,5h teon jälkeen (viimeks meni varmaan 8 ennenko se viiva siinä näky) ku tota testiä ei sais enää yli 30min päästä katsoa. Eli... ???? eipä se viimeksikään mitään meinannut se roskisplussa, joten en uskalla tähänkään luottaa. Kunhan vaan oli ihan pakko ku oli yks testi kaapissa. Toi oli rfsu:n testi.

Lämmöt vaan tais kyllä olla joku piikki, ku nyt ne on taas ihan normit 36.9, tai no normit ja normit, mut siis siinä missä yleensä oviksen jälkeen. Ennen sitä 36.4.

Tiistai 22.1.2008

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp7/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp10/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp17/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp27/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp34/36.....................yk?.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76

Huomenta! Tänä aamuna oli clearbluessa selvä plussa. Ja sitte oli pakko vielä koittaa toisellaki kun niitä oli kaapissa :ashamed: .... One stepin tavallisessa testissä herkkyys taitaa olla 25, tuli selvä punainen haamu!

Mulla pelottaa ihan tosissaan nyt. Nämä pari päivää on varmasti yhtä tuskaa ennen ku pääsee edes muutaman päivän yli tuon normikierron. Jos pääsee. Toisaalta olen kyllä nyt lopettanu sen tupakan polton ja kahvin juonnin jätin eilen. Jospa ne olis aiemmin aiheuttanu sen ettei pysyny kiinni.
Hui jännää napsuneiti! Voi kumpa!!!! Mulle ei kyllä ole tullu rsfu:n testiin koskaan roskishaamua muistaakseni... Sehän ei ole vissiin sekään herkimmästä päästä?
Niin ja kiitos molemmille onnitteluista =) . Kryss ymmärrän täysin tunteen...

Voi vitsit Nanna!!! Ihanaa... Mitä sun mies sano? Voin vaan kuvitella...

Mä aattelin että jos lauantaina uudelleen testaisin, tai perjantai aamuna. Mut katsotaan nyt..

Meidän pino senkun pienenee ja pienenee... ja täytyy myöntää että kyllä mäkin pikkusen kade (onnellisen kateellinen) olen Nannalle. En siihen omaan roskishaamuun luota, sellanenhan se oli ku aikaa meni se 1,5h. Mut kyllä sekin luo uskoa kun pitkään yrittäneellä tärppää. Sitä alkaa ajattelemaan, että Ehkä meillekkin joskus =).

Mulla kyllä ei oo vielä kierto täynnä.. mä odottelen meinaan menkkoja vasta su tai ma, joten mietin että voisko se roskisplussa oikeesti vielä näkyä ees näin ajoissa? Oviksesta n. viikko..? Noh, kyllä se selvinnee..
Ja jos ei sit tule plussaa mulle ni sitten se on se pistosralli ja inssi.. sit ainakin tulee!!!!!!!!!!!!!!

Mut Nannalle oikein sydämellisesti onnea!! Elä nyt meitin pinoa jätä het alkuunsa, sun kanssa on ollut niin mukava turista =)!

Mies alko huolehtiin mitä saa syödä ja juoda. Teenki se kielsi samoin tein, tosin sain selvitettyä että vihreän teen pitäis olla vain hyväksi :D .
En minä tästä mihinkään katoa. Alan toivoa enemmän ku on viikko yli eräpäivän. Sitä ennen en kyllä uskalla...
Voi ku päästäis jo koko pino tuonne toiselle puolelle...

Onnea Ihan älyttömästi plussasta :heart:
Kyllä antaa taas uskoa lisää tähän puuhaan varmaan kaikille =)
Mä olen niin onnellinen sun puolesta!!! Ja aattele ettei tarvinu sitten mennäkkään mihinkään lisätutkimuksiin.
Nyt hirmu paljon vaan liimaa ja tarrasukkia matkaan ja ole vaan vielä meijän seurana niin pitkään kun tahdot...me mielellään tultais kyllä sun mukaan sinne odottajien puolelle...tai tullaan...oon päättäny saada tästä kierrosta sen plussan tikkuun ;)

Napsuneidilläkään ei kyllä ollenkaan huonolta kuulostanu noi lämmöt...toivotaan että saat plussan myös pian. Nyt sulla polttelee se testi, milloin ajattelit testailla???

Mulla alkamassa vasta se ovis aika....otan kyllä miehestä kaiken irti jotta plussa tulee!!!

Mutta palataan myöhemmin illalla lisää kirjottelemaan...täytyy mennä!

joo, en malttanut odottaa. Tein ja nega :'(

eli ihan varmaan tulee menkatkin, niinhän se aina menee. voi pärsse!!!

mut jos ny haluaa itteensä psyykata, ni ehkä se ei vaan vielä näy.. jos ovis olikin vasta viikko sit ma, ni nyt olis pp9.. olis ollut viksua odotella vielä pari pv. mutta mä olen ehkä maailman kärsimättömin luonne.

nannaaaaaaa onnea ihan mielettömästi!!!! :heart: :heart: :heart: Nyt vaan hurjasti tarrasukkia pikkumurulle masuun. Ihan kylmät väreet täällä kulkee...
napsu älä menetä toivoa vielä. Ei varmasti ees näkyis vielä testissä, jos noin vähän oviksesta.
Mä niiin toivon, että pääsette jo kaikki pois täältä kuumeilemasta.

rinkinki rv17

Joo kyllähän se on aika malttamatonta olla testaamatta jos vähänkin on oireita =)
Mutta niinku Rinkinki sano, ei varmaan olis ees vielä näkyny testissä joten toivoa on paljon paljon paljon...älä menetä sitä!!!
Mulla ainakin tuli taas uutta intoo ja puhtia tähän yrittämiseen ku Nannakin rempas ton plussan testiin...Me saadaan ne pian myös ;)

Ihana kun Rinkinki kävit moikkaamassa meitä...jotenkin tuntuu että tästä ei oo ees kauaa ku sait sen plussan testiin ja nyt jo rv 17...WAU!
Onks ollu rankkaa?

Lupaatko Katjuska ??? =) . Ei vaan, en mä vielä oo masentunut siitä negasta. Ekaa kertaa mulla nippailee masusta silleen että voin sanoa tosissaan nippailevan. Mut ei se auta kun ootella..

Sisäinen pessimisti kyllä sanoo että piikkikuuri odottaa ja menkat alkaa viimestään maanantaina (en siis tiiä koska ovis oli ku en käyttänyt ovistestejä).. eli siihennähden testi on tehty TOOOOOOSSSSIIIII aikasin.
Mut takaraivossa on aina ajatus, että miks nyt kun ei ennenkään.

Mut kyllä me Nannan perässä sinne plussanneisiin siirrytään, kukin vuorollaan! Toiv ei käy niin että mä oon kohta yksin pitämässä tätä pinoa pystyssä ja juttelemassa itselleni :LOL: :LOL: :LOL: .

Niin hurjan monta plussaa tullut ihan vähän ajan sisässä.

ja tosiaan Rinkinki kiva että kävis meitin kuulumisia kattomassa.. Sano sille haikaralle että lentäis vähän meidänkin osotteisiin välillä!

LUPAAN!!!
Tai ainakin toivon=)

Mua pelottaa kans ajatus et mitäs jos oonkin viimeinen joka plussaa ja sit tääl vaan yksikseni puran tuntoja...kauheeta!! mutta sovitaanko et ketään ei jätetä yksin purkamaan tuntoja vaan käydään sit täällä ainakin tsemppaamassa vaikka plussat testissä oliskin=)
Tää on nyt se plussa juna mihin täytyis vaan kyytiin päästä...se on niin monta meistä tosiaan pienen ajan sisällä ottanu kyytiin...Stop seuraavaks Napsun luona ja sit vuoronperään kaikkien muittenkin luona.

Sovitaan vaan niin.. mulla meinaan alkaa kans oleen ahistus siitä että pino pienenee.. vaikka se hemmetin ihanaa onkin. Mut ymmärtänette..
ei ole kiva olla se jäljellejäänyt.. juu ei.

Mä oon nyt koittanut psyykata itteeni että maailma ei lopu vaikka tuliskin yk17.. mä oon alkanut laihikselle, jo kohta 2kg tippunut ja eilen tosiaan leikkasin hiuksia.. jos ei plussaa tule ni sitten leikkaan lisää.. laihdutan lisää... ja nautin elämästä, koska sitten se todellakaan ei ole mun vallassa tulenko raskaaksi vai en. Se on lääkärin päänsärky siinä vaiheessa.. No joo, ei nyt ihan mutta kuitenkin.

Mut jospa nää mahan nipistelyt ja tänään on muutaman kerran vihlassutkin, sit kuitenkin vois merkitä jotain! Apuva.. tässä tulee aina vaan hullummaks kierto kierrolta. plussajuna, pelasta meidät!!!!!!!!!!!!

korjaus: mulla on nyt kp 18

laskin just ihan varmuuden vuoks nuo päivät....käytiin tänään kaupalla ja ostin 2l sitä greippimehua, ja äskön piti tehä jos harjotukset että auttoko yhtään :D ukko vaan nauro, että mistäs tuommosta tietoo oot saanu =) hitsi ku en tiiä yhtään että missä vaiheessa mulla on ovis, enkä jaksa ikinä ruveta tikuttaan, aamulla väsyttää aina niin paljo, että meen suoraa unenpöpperössä pissalle ja siinä se sitten aina jää...ja aamusin on muutenki nii vähä aina aikaa touhuilla muita juttuja...

mutta eikös se sääntö oo, että noin siinä kierron puolivälissä? elikkäs mulla vois olla 14 se yleisin, mutta ku tuo kierto heittelee, ni vois ajatella et kp 10-20, sillä välillä luulis tapahtuvan jos on tapahtuakseen, vai mitä ootte mieltä??

pitää vielä vähä aikaa möllöttää telkkaria, ja sit painua nukkumaan, melko väsy olo....

Juu kierron puolivälissä pitäisi olla jos on. Mulla kierto aika säännöllinen joten on useesti oviskin kp 14-15 paikkeilla. Meinasin kyllä huomenna ruveta tikuttamaan ettei mene vaan ohi tässä kierrossa missä oon päättäny raskautua=) Voi kun se oliskin pelkästään päätöksellä selvä!!!

Hyvä asenne Napsulla ainakin...Pitäähän sitä elämää elää normaalisti vaikka kuinka toivois raskautuvan. Kyllä se tulee sitten ajallaan! Voi...munkin tarvis ruveta laihikselle mutta enpäs ole aikaseks saanu vaikka oon vähän koittanu kevyemmin elää. ei mulla olis ku ehkä 2-3 kg tiputettavana ylimäärästä, sit olis ihan hyvissä lukemissa. No mutta menisköhän kohta tosiaan telkkaria kattomaan ja sit nukkumaan...tuli eilen valvottua ku katoin sen Britget Jonesin.

Plussajunaa odotellessa.... B)

Mä käyn usein teijän juttuja lukemassa.. :ashamed: En vaan oo jotenki päässy tonne odotuspuolen heinäkuisiin mukaan. :snotty: Siel on ihan hirveesti porukkaa eikä sieltä "tunne" ketään. Joten kirjottelut jääny vähemmälle, nyt ku viel alotin työt, ni ei kerkee perehtyyn.
Kyllä itestäki tuntuu siltä, että justhan mä plussasin ja ihan kohta on jo puol väli. Ei oo ollu rankaa, muutaku tää väsymys on aika mahotonta. Liikkeitä oon alkanu tunteen ihan päivittäin. :heart: Ja huomenna aamulla neuvola, ekaa kertaa pääsee kuunteleen sydänääniä. =)
Profiilissa jonku näkönen mahakuva...
Kiva, että saan käydä täällä meijän ihanassa pinossa edelleen. :flower:

Sulla on Rinkinki jo ihana masu =) !!!!!
Koska se tuli näkyviin? Mut eiks toisella saata tulla vähän nopeemmin kun esikkoa odottaessa?

Katjuska, joo asennetta löytyy.. aina sellasina puuskina. Ja sit se taas unohtuu.. ei sitä vaan pysty elämään ja olemaan ihan normisti vaikka kuinka yrittää. Tää vauva-asia on päällimmäisenä mielessä koko ajan ja loppukierrosta aina oireiden kyttäily.. uudessa kierrossa aina ajatus että tää on nyt SE kierto.. ja etten stressaa, tikuta, tee testejä, tutkaile tisuja tai mitään muutakaan.. juu-uuuuu... onnistuu... about never

Mä taidan kans painua pehkuihin ku on pari lyhyttä yötä kans takana.
Joten öitä, ja Rinkinki vaan jatkaa täällä jutustelua!!!!!!!!!!!!! Sit tehdään oma pino tonne toiselle puolelle johon tuutte kaik mukaan!

Keskiviikko 23.1.2008

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp8/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp18/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp28/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp35/36.....................yk?.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76

Huomenta! Kiitos vielä kaikille... Ja heissan rinkinki! kylläpä aika on tosissaan mennyt nopeeta!!

Napsuneiti :hug: , täytyy myöntää että lupaavista oireista johtuen minä tein ekan testin viissiin kans sillo dpo9. Ja negahan se oli. Ja 10 oli jo haamu, eli ihan hyvin voi olla että oli vain liian aikanen =) !

Eilen vahdin ystävän lapsia sillä välin kun se kävi synnyttämässä ja sitte käytiin kattomassa sitä vasta syntynyttä! Voi kuin ihana pikkunen se oli. Vietiin lapset takas josku puol kahdeksan aikaan ja sen jälkeen nukahdin sohvalle. 10 aikoihin siirryin sänkyyn ja tähän asti oon sielä nukkunu. Eli väsymys ainaki painaa päälle. Näin monta unta yöllä että menkat alko... Itsellä on vieläki ihan epäuskonen olo enkä uskalla pahemmin vieläkään toivoa ennen ku on muutama päivä menny yli tuosta huomisesta. Oireita on muuten nyt ilmaantunu vahvemmin. En tiiä onko noi menkkajuilinnat hyvästä vai huonosta mutta niitä tulee vähän väliä samoin vihlasuja vissiin muniksien kohdilla. Rinnat kipeyty kunnolla viime yönä. Tai niitä enemmänki kuumottaa ja nännit on ehkä hiukan kipeemmät. Nenä on tukkonen (saattaa kyllä johtua jostain muustaki). Ja tää väsymys vain lisääntyy päivä päivältä.

Perskule kyllä minä nyt pidän tään plussan ja nautin oireista! Ja meen mottaan sitä plussajunan veturikuskia naamaan että muistaa pysähtyä täällä heti kohta uudestaan!

*muoks* Tuossa piti oikein tarkistaa tein dpo10 ja se oli nega. dpo11 tuli sitte se haamu.

Yhteistyössä