voi onnea!! kävin lukemassa nämä viestit ja meni parituntia sulatellessa!oon todella onnellinen sun puolesta, mutta samalla nii hemmetin kateellinen!minäkin haluan niin kovasti....
kävin katteleen tossa keskustelua "kuvia plussatesteistä" ja osat plussat oli todella hailakoita! jos itelle tulis noin hailakka ni en tiiä uskaltaisinko uskoo todeks...
mulla edelleen nämä oudot menkkamaiset kivut, eivät oo yhtään helpottaneet.. outoa outoa...
ollaan kullan kanssa pupuiltu ihan liiankin kanssa (jos niin nyt voi sanoo) mutta kyllä heti menkkojen loppumisen jälkeen on tullu melkein jokapäivä touhuttua, parhaimmillaan se kaks kertaa ja joka kerran oon jääny makoilemaan sänkyyn valuttelemaan (kaikki kikat käyttöön).
tuntuu jo melko epätoivoselta, ja päätin et ku seuraava tili tulee (ens vko:lla) ni meen luontaistuotekauppaan ja pyydän sieltä jotain vitamiineja yms. mitkä ois hyvä syödä raskautta yrittäessä, ja jääkaapin täytän greippimehulla... eilen just ukon kanssa mietittiin näitä juttuja, tuli sitten mieleen että kivesten tulis olla viileessä, ja pitäis käyttää löysiä housuja yms. niinpä me illalla sitten saunan jälkeen mentiin pihalle jäähytteleen paikkoja
ukolla oli vaan takkipäällä ja siellä se kasseja huljutteli
epätoivosta, mutta huumorin kannalta tuo tehtiin..
se sano et sit ku mul seuraavan kerran alkaa menkat,ni se aikoo syödä niin terveellisesti ku voi, ja ollaan sit joku 5pv selibaatissa, sitten kuulema tulee viisaita ja nopeita pikkumiehiä, vauhdilla syövereihin
on tää ihan mahotonta tämä meijän touhu....mutta kaikki oljenkorjet tulee käyttää... tai ainaki yrittää....
mutta nyt pitää lähtee käymään kaupalla...........moips! :heart: