Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Hyvä Nanna!! Siitä se lähtee.. Ja eihän tässä ole enää pitkälti tuohon helmikuun alkuunkaan. Aatella..

Itsellä ei sen kummempaa.. töissä, kahden viikon saikun jälkeen. Siinähän se päivä meni. Jaksaisin ehkä tuolla olla, JOS tietäisin että jään tän vuoden puolella mammalomalle... mut sellasen varaan kun ei voi laskea.

Miehen kanssa vielä suunnittelut kesken mitä tehdään sen inssin suhteen.. mulla on pari lupaavaa työhakemusta vetämässä, ni katsellaan josko niistä kuuluis ensin jotain.
Sydämestäni kyllä toivon että viikonlopun "kahdet vapaat harjoitukset" on tuottaneet tulosta :kieh: .
 
Miinaliina tervetuloa takasin pinoon =)

Mulla jo tänään hiukan parempi päivä joten uskaltauduin täälläkin tulla pyörähtämään =) Eilen oli kyllä niin suunnatton v-tutus päällä ja itkukin oli aika herkässä. Kyllä sitä tuli mietittyä taas kaikenlaista.
No en oo isäntää vieläkään saanu menemään sinne simppatestiin mutta eilen sitten sovittiin että tää kierto yritetään vielä täysillä ja jos ei tuota tulosta niin sitten hän menee. En oo halunnu toista painostaa mitenkään vaikka hän toki yhtä paljon haluaa vauvaa kun minä. Tosin alkaa kohta loppumaan voimavarat joten pakko ruveta tutkimaan missä mättää.
Mies pelkää siis sitä testitulosta niin kovin ettei uskalla mennä.
Mutta tässä kierrossa on luvassa kp 10-20 ahkeraa toimintaa. Mä varasin nuo päivät meille ihan pelkkään peittojen heiluttelu puuhiin eli kotoa ei silloin poistuta muuta kun töihin. vieraita ei tule eikä mihinkään lähetä
:LOL:
Tää pirttihirmu rupee nyt hurjaks!!!!

Nanna: hieno juttu että pääset näin aikasin sinne polille, eihän tästä tosiaan ole ku pari viikkoa enää.

Napsuneiti: Toivotaan parasta että sun työhakemukset puree ja saat uuden duunin nopeesti. Saat edes yhden stressin aiheen vähemmälle.

Tää meijän pino on kyllä niin ihana...Ilman tätä olis varmaan jo jojon päässä =)
 
Ainii...Mitäs Tuizulle kuuluu? Sulla näyttää olevan jo aika kivasti yli "eräpäivän" nuo päivät. joko olet testannu tai milloin testaat?
Kyllähän nyt 1 plussa tähän väliin olis aivan loistava juttu =)

Plussatuulia :heart:
 
Täällähän minä!! :wave:

No ei ole täti tullut ja lauantaina testissä oli nega. En ole sen jälkeen testaillu, mutta uskon edelleen että mun hormoonit on vaan niin sekaisin....ei mulla oikeestaan ole oireita, täti taikka raskaus....vielä kn on kova, mutta ehkä vähäsen auki, sen paikka vaihtelee todella paljon. Rinnat on kipeät vähäsen, mutta ei sillä tavalla kun raskaana ollessa. Se oli hyvä testi että kun puristaa rinnat yhteen niin sillon sattuu, näin ei kuitenkaan nyt....vähäsen vatsaan juilii, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Yksi juttu kyllä on että tuo gagga on kiinteää vieläkin, eikä tarvi juosta vessassakaan usein, eli kova vatsa, joka mulla on taas yleensä aivan päinvastainen...viime raskaudessakin mulla oli kova vatsa. Mutta viikon loppupuolella testaan jos ei kuulu menkkoja. Sitten soitan lekurille eetä saisin ne terot taas...voi arrggghhhh....!!!!!

Eihän kierron pituus voi vaihtua esim. keskenmenon jälkeen? Mulla oli aina tuo 24, mutta jos se onkin nykyään pidempi, voikohan se olla mahdollista?

Luin tosi pikaseen teidän viestit, huomasin vaan että mua huudeltiin, mutta nyt mun on pakko menä nukkuu, huomenna taas aikainen herätys..... :headwall:
 
Tiistai 15.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Katjuska-81......kp3/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp10/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp20/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp27/36.....................yk?.......2.toiveissa
Tuizu ...............kp28/24?......................yk2........... 1. Toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76



[/quote]

[/quote]

 
morjens...

täällä ei mitään erikoisempia. Ihan mukavat kaks työpäivää takana, harvinaista =)

Ja tuli kutsu naistenklinikalle alkukeskusteluun 25.2. klo 13.30 ja molempien tulee olla mukana.. toivotaan ettei sinne asti jouduta vaan tää kierto, tai inssi seuraavassa tuopi toivotun tuloksen..

en oikein tiiä koska mun ovis on ollut. Masua nippailee meinaan edelleen, ja valkovuotokin on sellasta että vois kuvitella sen vielä olevan.. mut se kyl kaikella todennäköisyydellä oli jo viikonloppuna. harvoin nää "liukkaat kelit" mulla näin kauan kestääkään. Tässä kierrossa en siis o käyttänyt ovistikkujakaan... mut ei auta kun ootella. Eiköhän ne kp32-33 ala..
 
Iltaa...

Toivotaan että ei Napsun tarvis mennä sinne naikkarille sittenkään vaan tästä kierrosta tulis jo ihania uutisia.

Mulla kyllä ihan ihmeelliset nää menkat...silloin sunnuntaina alko ja maanantaina oli vielä ihan kunnon vuotoa mutta nyt on jo vähentynyt ihan minimiin...outoa kun mulla kestää yleensä 5-6 pv nää. Hyvähän se on jos näin helpolla pääsee. Ihmeellisii nippailuja tuntuu mahassa kuitenkin...normaalisti tälläsii oviksen aikaa tai sit ku menkat alkaa...Kroppa sekasin kai sitten!

Tuizun uutisia tilanteesta jälleen kaivataan, onks mitään uutta? Voi kun sä edes plussaisit nyt!!!!

 
moips! mulla on ollu siitä asti ku vikat menkat alko ni ihan ihme juilinoita mahassa, ihan samanlainen tunne olo koko ajan että menkat alkais, vaikka justhan ne loppu, ihme tuntemuksia.....

ukko oli eilen ihana ku menin töiden jälkeen pötköttelemään ku oli ihan tajuttoman paha olo, oksetti ja mahaan koski, ni se päästi sellaisen hymyn että ja kysyi, että entäs jos siellä joku paapero tekee mulle nyt pahaa oloo :D mutta on kyllä ollu tota huonoo olooki ihan kummallisesti, tänään aamullaki pukkas ihan tuskanhikee ku tuli paha olo... mutta laittaisin nämä kyllä sen piikkiin, että töissä voip olla mahatautia liikenteestä, että siitä nämä kummalliset yökkäilyt........ mutta toi mahakipu..tai mahantunne on jotain kummallsta. olinki tässä yks päivä ihan muissa ajatuksissa ja sit alko taas koskeen kovemmin, ni päässä vaan kävi ajatus, että onhan mulla siteet mukana ku nyt taitaa alkaa menkat, ja sitten muutaman sekunnin päästä muistin, että eihän siitä nyt ees montaa päivää oo ku ne alkokaa!!!

ollaan nyt pupuiltu kullan kanssa ihan urakalla. telkkarista on tullu kaikee ihme sperman juoksu kisoja yms. ni niitä kattellessa olllaan naureskeltu, että ukolla taitaa olla semmoset miehet liikenteessä mitkä pyörii vaan ympyrää, eivätkä oikein tiiä että mihin sitä pitäis mennä ja mitä tehä :LOL: ollaan yritetty ottaa näitä asioita vähä huumorinki kannalta, ku ei tässä muuten kellään pää kestä... pitäis laittaa nyt vaan siittiöt sotapolulle, vallottamaan sitä pallukkaa....

nyt taidan käydä suihkussa ja varmaan sitä joutaa jo nukkumaan, huomenna on taas pitkä päivä töissä.....ylkkää ylkkää...

hyvä yöt ja pidetään lippu korkeella tytöt!!! :heart:
 
Mutta mitäpäs jos Kryss olisitkin raskaana...olis aika mahtava juttu =)
Meilläkin on varmaan niitä samoja miehiä sitten liikenteessä, jotka ei tajuu mitä pitäis tehä :LOL: Toivotaan että pikkuhiljaa rupeis tajuamaan jo!

Mutta tää oli nopee kommentti...nyt hyvää yötä kaikille ja nukkumaan!!!
 
Keskiviikko 16.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp1/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp11/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp21/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp28/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76



[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Taas aika matelee eteenpäin. Vielä ainaki viikko edessä tätä kiertoa ja sitte pääsee odotteleen tutkimusta.
Toivottavasti tosiaan napsun ei tartte enää mennä sinne keskusteluun =) .
Huh, en muista onko meillä ollu puhetta mutta Lellu on saanu pojan joulukuussa ja Nellilläki näyttää olevan laskettuaika ihan nurkan takan. Kyllä menee nopeeta tää aika. Varsinki ku ollaan näköjään jumittu tälle puolelle. MUTTA nythän siihe tulee se muutos! Eikös niin??

*lisäystä*
On muuten taas uusi "oire" ilmestyny. Aivan ylipursuava onnellisuuden tunne! Pari päivää nyt hymyilyttäny suurimman osan ajasta. Mies on ollu ihan ihmeissään ku ennen ovista oli taas clomiraivoa havaittavissa ja nyt toinen on lauhkea ku lammas ja hymyilee joka asialle :D . Huomauttiki jo että nyt on kyllä jo joku pahasti vialla mulla, mutta ihan tyytyväinen siitä :LOL: .
 
kp 1, mutta hyvä fiilis!! Ekat luomumenkat! Mun kierto on vissiinkin nykyään pidempi! Näin olinkin varma etten plussaisi, koska petileikit jäi niiltä päiviltä.....mutta ei muuta kun uuteen kiertoon, oikeesti hyvä fiilis!!

Mä en jaksa kirjottaa enempää, mä olen tosi väsynyt kun oli niin kiire työpäivä! Mutta palaillaan taas!!
 
Tikutitko sä Nanna ovista? Onko sulla siitä jo montakin päivää (en kerkee selaileen taakepäin)? Mulla on meinaan kans ollut eilen ja tänään tosi hyvä mieli jostain syystä.. Ehkä kuitenkin siks että töissä on nyt nää kolme pv ollu ihan rauhallista. Mut mielessä kaivertelee ajatus kaikenmaailman oireista jne.. koska niitä voisi olla, nippaileeko mahaa, onko tisut kipeytymässä, väsyttääkö jne.. mut eihän niitä vielä voi ollakkaan, missään tapauksessa, kun oviskin oli vasta viikonloppuna. Sitä vaan niin kovin taas toivoo.. mut yhtään pettymystä ei jaksais enää, ihan aikuisten oikeesti!

Ja se on NIIN totta että aika matelee... sitä vaan oottaa että viikko, mulla varmaan 10pv kuluu ja pääsee jännäileen. Kyllä nää on todellakin piinapäiviä.

Ja Tuizulle onnea menkoista, jos niin voi sanoa =)
 
niinhän se olikin =)
Sulla sit vois ollakkin jo oireita... oi jospa!!!
Mulla kyl ei vielä vois varmaan ollakkaan kun varmaan la tai su oli ovis.

Onko teillä koskaan ollut oviksen aikaan "puputtelukipuja"? Mulla teki viikonloppuna tosi kipeetä sekä la että su.. tuntu ku olis puukolla viilletty samaan aikaan. Mietin että olisko se voinut johtua oviksesta?

 
napsuneiti: mulla oli sillon noita "puputtelukipuja" kun multa todettiin se kysta. sillon sattu ihan hurjana, ihan ku ois jollain terävällä kepillä tökitty joka työnnön aikaan! pahimpana aikana oltiiinki sit ihan nätisti sängyssä ku ei yksinkertasesti pystyny tekemään mitää ku kipu ylty niin pahaks. mutta eihän se välttämättä sulla tuommoseen liity, mutta omalla kohalla kävi näin.


Katjuska-81: voih, taas iski toivon kipinä...entä jos.....tuo ikuinen entä jos... olisitpa oikeessa, mutta en oikein jaksa uskoo..

kävin tänään moikkaamassa mun tutun vauvaa, 6vko . se oli niin pieni, hymyili
=) ei helpottanu yhtään tätä vauvakuumetta....
 
Napsu: Minulla on kans noita kipuja ollu, ei joka kierrossa mutta monesti on ollu. (onpa jotenki helpottavaa kuulla etten ole mikään outo lintu tässä asiassa :ashamed: ). Minulla ei kyllä noita kystia ole ollu että en tiiä sitte mistä on johtunu. Mutta se kipu on semmonen, että on pakko ollu särkylääke perään vetää eikä sekään ole paljo helpottanu. Ihan ku kramppais joku tuolla alakerrassa.

Yritän olla kuuntelematta mitään oireita tässä kierrossa, enkä todennäkösesti niin hirveen pettyny ole (vaikka tietty v..ttaaki) vaikka uusi kierto tulee kun on se tutkimus tulossa ja asiat menossa eteenpäin. Se varmaan osaltaan vaikuttaa tähän oloon.
 
Torstai 17.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp2/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp5/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp22/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp29/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76

 
joo, ei ne mullakaan pitäis ne kivut johtua mistään kystasta. Sen verran usein on ultrattu eikä siellä mitään o näkynyt :) .
Aattelin että voisko olla siitä että on tosiaan ovulaatio..? Sen aikaan kun niitä vaan oon tuntenut. En tiiä.

Mä koitan kans kovin olla tutkimatta oireita, mut ei onnistu. Lämpö oli eilen 37, joten ainakin ovis on tapahtunut.. ja tisut alkaa kipeytyyn. Ihmeen aikasin tällä kertaa taas.

mäkin koitan aatella ettei tartte NIIN hirveesti pettyä ku ens kierrossa sit on ne pistokset ja inssi.. mut se kun ei vaan sitä onnistumisprosenttia juurikaan nosta =(((

Kyllä me onnistutaan ennen kesää, pakostikin!!!!!!!!!!!!!
 
Tere!

Mulla on kans joskus oviksen aikoihin ollu kivuliaampaa kun normaalisti. Veikkaan kyllä että niillä on jotain tekemistä keskenään =)

Mulla tää kierron tylsin aika meneillään, ootellaan että ovis aika lähenis....ens viikolla täytyy alotella treenit sitten. Mä olen taas häntä pystyssä tän kierron kanssa vaikka vasta olin ihan masentunu =) Oon päättäny että tää kierto on se oikee kierto...pakkohan sen on joskus tärpätä B)

On se tosiaan aika jännä juttu että lellu on jo saanu vaavan ja Nellikin on ihan lähellä synnytystä...mä olen Nelliä vähän käyny aina vakoilemassa ;)
Et jos olis itellään käyny tärppi heti alkukierroista ni nyt olis vaava kainalossa tai sitten ihan just tuloillaan=) Mutta ei me enää täällä aiota kukaan kauaa roikkua...pian päästään pois tästä piinasta!

Mulla taas eilen itku pääs kun kuulin yhen raskaus uutisen ja se on ollu vielä vahinko...miks meille ei käy "vahinkoa"????
kaikenlisäks tää on vähän epäsopiva ihminen äidiks kaikin puolin...joten miks elämä on näin pirun epäreiluu???
Onneks mies lohdutti ja sano että kyllä me vielä se oma pikkunen saadaan ja se tuntu kyllä hyvältä.

Koittakaa jaksaa mun vuodatus!!!

 
joo, mä olen kans monasti todennut ettei elämä aina ole ihan reilua. Mut kukaan ei kai ole väittänytkään mulle että se olis, joten... Se vaan on raskasta kuulla niitä vauvauutisia kun oma tyhjä syli niin kaipaisi sitä omaa pientä ihmettä käsiinsä.

Mutta mä olen vakuuttunut että meidän kaikkien pitkä odotus vielä palkitaan!!!!! Kauan on jaksettu tätä pinoa jo pitää pystyssä ja toisiamme tukea. Ja jaksetaan jatkossakin!!! Tää oikeesti on hyvä paikka purkaa niitä tuntoja välillä ja säästää mies-raukkaa =)

Mä olen niin kärsimätön luonne, että nää kuukausien kulumiset on tuntuneet tosi raskailta. Ja tuntuu ettei jaksais enää yhtään kertaa sitä kp1 päivän itkua ja surua. Mut kuten oon ennenkin sanonut, kyllä tällä kaikella varmasti on tarkoituksensa.. mikä se sitten onkaan..
 
Toi on kyllä niin totta joka sana!
En mä olis jaksanu reilua vuotta pettyä kuukaudesta toiseen jos ei olis ollu tätä meijän mahtavaa pinoa tukemassa ja lohduttamassa aina kp1 hetkellä...Tää on kyllä niin tärkee juttu!

Kaikella on ihan varmaan tarkotuksensa mutta sen ymmärtää aina sitten vasta jälkeenpäin et miks se meni näin.
Mä oon kyl nykyään niin itkuherkkä kun saan kuulla raskaus uutisia tai vaikka radiossa tulis jotain juttua jostain onnellisesta äitiydestä tms...niin en voi kuunnella vaan on käännettävä kanavaa..ei vaan pysty täl hetkellä vastaanottamaan sellasta tietoo.

Mutta ihanaa kun olette olemassa!!!

täytyy lähtee nukkumaan vissiin =)
 
joo, melko helposti se itku tulee täälläkin. Mä kun olen vielä tykännyt katsoa pari kertaa viikossa Faktalta niitä vauva-ohjelmia.. voi tsiisus.. mies aina kattoo mua kun kyyneleet valuu pitkin poskia. Lohduttaen silittää kun ei oikein muutakaan osaa tehdä.

Mulla on yks hyvä ystävä tällä hetkellä 9+2 viikoilla raskaana. Ja kummallista kyllä se ei tunnu yhtään pahalta. Oon tosi onsku heidän puolestaan. Yrittivät kesäkuusta lähtien ja hänellä on vain toinen munasarja jäljellä. Oikein mielelläni niitä raskaus-juttuja hänen kanssaan juttelen. Luulin että olis tuntunut ilkeeltä.. mut ei. Suon sen onnen heille enemmän kun mieluusti. Ehkä se siks ei tunnu pahalta lainkaan.

joo, mut pakko se on mennä untenmaille täälläkin. Mies vielä kattoo telsua, mut eiköhän sekin kömmi kohta kainaloon =) Vaihdoin meille lakanat ja pääsi kyllä nauru kun huomasin mitkä lakanat olen laittanut. Pussilakanat on hänen ja ex:n häälahja ja sellanen "parityynynliina" on mun ja ex:n häälahja. Jep :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä