Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Kryssille :hug: . Voi kurja kun ne alko kuitenkin.. ei auta kun uutta yritystä kehiin.

).( mulla on flunssa alkanut uudestaan. Aivan järkky nuha ja kurkkua kutittaa, korvat on lukossa ja poskia särkee. Ja huomen pitäis viikon saikun jälkeen päästä töihin. Jep. ehkä se lääkekuuri ei sitten näihin poskiin tehonnutkaan ja pitää kävästä uudestaan lekurissa..

jännittää se torstainen lääkäri. Mies ei valitettavasti pääse mukaan tälle ekalle kerralle, mut lupas jatkossa tulla. Ja paras onkin =)

mäkin haluaisin sen plussan jo vihdoin saada!
 
Kryssille tosiaan pahottelut tädistä...se on niin raivostuttavaa kun aina se tulee kyläilemään vaikka sen ei tosiaan tarvis, mutta iso :hug: ja tsemppiä vaan seuraavaan kiertoon.
Jospa me muutkin päästäis jo pois täältä kun näin lupaavasti on alkanu vuosi...toivotaan että ei oo mitään kiintiötä olemassa =)

Mä en kyllä tiiä kuinka kauan tätä oikeesti vielä jaksaa jos se plussa ei pian tule.
Toivottavasti saisit Napsuneiti flunssan hoidettua kuntoon ja kipeenä ei töihin saa mennä eli ei muuta kun lisää saikkua sitten vaan jos oot kipeä!

 
Ihan hirveen paljon onnea Annie ja Miss Eagle ! Aivan mahtava homma! :heart: =) Ja Annielle sen verran, että mulla oli esikoisen alkuraskaudessa koko ajan sellanen tunne, et menkat alkaa kuitenkin, mut eipä ne alkanu.
Kryssille ihan hirmu iso lohdutuksen :hug: vaikka ei se hirveesti lohdutakaan... :'(

Täällä kaikki normaalisti. Liikkeitä oon ollu tuntevinani välillä. :heart:

rinkinki rv14+5
 
Maanantai 7.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp2/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp12/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp12/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp19/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29..............yk13.......1.toiveissa











Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76




[/quote]





 
morjens..

mulla saikku jatkuu vielä tämän viikon. Olin uudelleen lääkärissä ja nyt on edelleen poskiontelotulehdus oikealla puolella ja keuhkoputkentulehdus. Lisäksi oli verenpaine 100/140. Great.

No pääsenpä to sinne vauva-lääkäriin miettimättä että myöhästyn töistä aamulla =)
Jännittää se lekuri, mut olo on ihan kaamee.. kunto ihan nollissa.

 
morjens..

mulla saikku jatkuu vielä tämän viikon. Olin uudelleen lääkärissä ja nyt on edelleen poskiontelotulehdus oikealla puolella ja keuhkoputkentulehdus. Lisäksi oli verenpaine 100/140. Great.

No pääsenpä to sinne vauva-lääkäriin miettimättä että myöhästyn töistä aamulla =)
Jännittää se lekuri, mut olo on ihan kaamee.. kunto ihan nollissa.

 
Heip tytöt! En osaa teitä jättää vaikka plussannut nyt olenkin...
Kiitokset onnentoivotuksista ja pikaista paranemista napsuneidille. Eilen tein toisen testin, kyllähän sekin plussaa näytti, mutta viiva ei ollut niin vahva kuin aiemmassa testissä. Heti mulla epäilykset heräs, että näinköhän tämä nyt on kovin kestävää... :ashamed: Tilasin kuitenkin ajan alkuraskauden ultraan ja se on jo ensi viikon keskiviikkona, voi hurja.
Ehkä nyt siirryn syrjään tästä pinkasta ja kunnes saan vahvistuksen tälle plussalleni liityn tuonne syysmasuihin, siellä näkyi Miss Eaglekin jo olevan :)
Toivon niiiiiin kovin että saatte omat plussanne pikapikaa, että voidaan taas kohdata tuolla odottajien puolella. Teijän kanssa tämä vuoden piina oli helppo jakaa. Kiitos kaikille tuesta ja lohdutuksista aiemmissa pettymyksissä. :heart: :heart:
 
Morjens!!!

Meillä tosiaan väki vähenee ku katsoo tota tän päivän listaa ni eihän meitä enää täällä montaa roiku...vaikka mielellään en roikkuis täällä itekkään =)

Napsuneidille pikaista paranemista. Onpas inhottava että on se meni noin pahaksi...no eipä tarvi ainakaan olla siellä töissä missä ei edes viihdy, jos tästä jotain hyvää yrittää keksii =)

Ja Annie mä olen vieläkin niin ihmeissäni tästä plussien ryöpystä että toivon tosissani että pääsisin pian sinne odottajiin ja samaan pinoon tottakai teijän kanssa. Mulla olis sunnuntaina 28 pv täynnä mutta ei oo kyllä odotukset kauheen korkeella.
Tällä hetkellä mulla on menossa hiivatulehdukseen Flagyl kuuri ja siinä voi esiintyä samanlaisii oireita ku raskaana ollessa, kuten metallinmakua, oksentelua jne...mutta mitään oireita mulla ei kyllä ole.
Väsyttää vaan jatkuvasti.

Onks Anniella ilmenny jo oireita? Minkälaisia?

 
Tiistai 8.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp3/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp13/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp13/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp20/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29..............yk13.......1.toiveissa











Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76




[/quote]



 
Huomenta!

Annie onnea vielä siitä plussasta... Jokohan se nyt sitte meinais että me muutki päästäs perässä... On aina kuitenki huojentavaa kun pidempään yrittäneellä tärpää. Ehkä joskus itselläki.

Ovista odotellen... Onneks ei vielä ole tullut kun tuolla makuuhuoneen puolella ei tapahu mitään. Alkaa tää yritys tosissaan jo meilläki näkymään puuhissa ja nyt ei vain enää oikein sitte maistu.
 
Kiitos Nanna taas päivityksestä!

Joo, kyllä se alko työltä tuntumaan meilläkin se touhu ja siks onkin nyt "välikuukausi". Tokihan mä täällä käydessä tiedän noi kiertopäivät, mut päätin että niiden mukaan ei nyt pupuilla. Vaan ja ainoastaan sillon ku huvittaa. Ei oikein pää kestä sitä toivomista, yrittämistä ja pettymistä. Nyt kun ei yritä niin sitä toivottavasti ei sitten liikaa odota ja pety.

Jännittää entistä enemmän se lääkäri torstaina.. mitähän ne on mieltä tästä tilanteesta... Josko vaikka helmikuussa tehtäis sitten inssi...? En mä usko et ne meille muutakaan tekee ku kuitenkin periaattees on kaik kunnossa. Ellei sitten oo vaan niin ettei tuolla paikallisessa sairaalas ole kaikkee huomattu.

Kyllä toi meitin lista onkin kutistunut ja plussanneiden kasvanut. Hyvä niin. Ja kyllä me loputkin päästään sinne plussanneiden puolelle, pakkohan meidän on!
 
Voihan.. Tiiättekö mitä menin tekemään... Kyselin ennustajalta tulevaisuudesta. No itse asiassa se kyllä näki että minun mies olis lähdössä opiskelemaan, mutta että se on huolissaan miten me rahallisesti pärjätään joten jarruttelee lähtöä.. Sano että alkusyksystä sitten alkais. Saattaa vaikka pitää paikkaansakkin kun mies on kyllä kovasti miettiny ja pohtinu että jos hän lähtis opiskelemaan ja haku alkais tässä kuussa! Sitte se tuumas että kaks lasta olis meille tulossa vielä tulevaisuudessa.
Enhän mie nyt tietenkään ihan tosissani näitä ota mutta olihan se kiva kuulla =) .
Pikaisia paranemisia Napsulle! Saatpahan ainaski lomaa pomosta ja aikaa katsella parempia paikkoja jos ei muuta hyötyä flunssasta ole :D .
 
Nanna Et ole ainut joka on ennustajalta kysellyt.. :D Minä olen kysellyt muutaman kerran samalta ennustajalta ja aika hyvin on paikkaansa pitänyt! Aina se on mulle poikaa povaillut ja viimeksi kolme viikkoa sitten sanoi taas että poika olisi tulossa, ettei olisi jo aluillaan kun niin vahvasti näkyy?!? Arvaa vaan jäikö nuo sanat soimaan päähän ja varsinkin plussan jälkeen oikein säikähdin! :eek: No saa nähdä sitten kumpi sieltä aikanaan tulee. Tyttöä toivoisin mutta yhtälailla se poika on tervetullut, kunhan vain olisi terve!! :saint:

Minulla on eka neuvola aika ensi viikon perjantaina ja jännittää jo nyt kovasti.. Se terkka sanoi myös laittavansa minut ekaan ultraan aika pian jotta selviäisi miten pitkällä olen kun tuo kierto on niin kovasti heitellyt. Ultra se vasta jännittääkin! :x

Napsulle pikaisia paranemisia!! :flower:
 
Mullakin kävi se jo mielessä,että pahimpaa piinailuani olisin yrittänyt lievittää madame mammalta kysymällä... =) Mutta enpä sitten oikeesti ehtinyt tuota toteuttaa kun nyt sitten tärppäsi. Oireita tosiaan on niin vähän että jos en olisi plussannut en olisi mistään arvannut että nyt olisin raskaana.Todella olematonta oireilua, minkä vuoksi aina välillä epäilys mulla nostaa päätään...Mutta josko ne ehtivät vielä iskeä ne oireet muhunkin... =) Mitenkäs Miss Eagle, onko sulla oireita? Vai pitäskös näistä keskustella tuolla toisessa pinossa... :/ En oo sinne odottajiin vielä "uskaltanut" tulla, taikauskoinen kun pikkasen olen... :ashamed:
 
Annie minä en vain jotenkin tunne tuota odottajien topiikkia "kotoisaksi". :/ Siellä on niin paljon ihmisiä ja jotenkin on todella vaikea pysyä jutuissa mukana ja muutenkin on niin ulkopuolinen olo. :ashamed: Täällä kaikki on "tuttuja" ja niin ihanasti toisiaan tukevia ja kannustavia etten millään tahtoisi poistua seurastanne!!! :D

Kyllähän mulla noita oireita jonkunverran on. Tissit on ihan älyttömän arat ja turvoksissa. Tahtoisi nukkuakkin rintsikat päällä.. :whistle:
Masua vihloo välillä sillei menkkamaisesti, iltaisin varsinkin paleltaa, tosi usein pissattaa ja iltaisin tuo vatsan turvotus on ihan kamalaa. Onneksi ei ainakaan vielä ole tullut rankkaa pahoinvointia. =)

Mitenkäs Katjuska ja Tuizu onkos oireita ilmaantunut???
 
Kivahan se on että käytte meitä täällä vielä tsemppaamassa ja kertomassa kuulumisia =)

Mulla ei oo mitään oireita kyllä olemassa. No eihän se tosiaan sitä aina tarkota etteikö mahollisuuksia olis ;) Niinku Annie jo kirjottikin omista oloistaan että ei ole pahemmin oireita. Nii päivät tässä rupee taas kohta umpeutumaan. Jos menkat ei ala sunnuntaihin mennessä ni en kyllä siltikään testaa vielä ( joo joo...sen kun näkis ) koska mulla se flagyl kuuri hiivatulehdukseen just meneillään ja se kuulemma saattaa näyttää plussan vaikka ei oikeesti oliskaan...eli sitten se vasta pettymys olis.
Mitenkäs Tuizu, onkos sulla oireita ilmaantunu?

 
Keskiviikko 9.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp4/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp14/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp21/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29..............yk13.......1.toiveissa











Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76




[/quote]
 
Huomenta!
Ovista ei vieläkään täällä. Toisaalta ihan hyvä koska on sitte paremmat mahdollisuudet päästä aiemmin siihen aukiolotutkimukseen jos viivästyis vaikka vielä muutaman päivän.

Miss Eagle: Keneltä ennustajalta sinä olet kyselly? Pyörikää vain täällä niin kauan kuin siltä tuntuu!
 
Keskiviikko 9.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp4/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp14/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp22/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29..............yk13.......1.toiveissa











Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76


Moikka! En tiedä muokataanko listaa näin, mutta niin nyt tein
:whistle: eli mulla on kp 22, eikä 21.


Juu, kyllähän niitä oireita on :LOL: mutta en tiedä johtuuko raskautumisesta.....en todellakaan usko että tärppi olisi käynyt. Me oltiin liian aikaisin petipuuhissa kp12. Tikutin siitä lähtien ja haaleampaa viivaa näytti kaksi päivää, mutta olisko ollut kp15-17 ei ollut enää viivaa. Mutta vahvaa en saanut ollenkaan. Tiiäsitten oisko ollut myöhemmin ovis, tai olga, siksi mua töissä nykyään kutsutaan kun olen kertonut mun ovulaatio-ongelmista :LOL: . Meillä on loistava porukka töissä ja ne tietää kaikki mun yritykset ja keskenmenot ja ovulaatiot....onkohan se vähän sairasta.. :x

Niin niistä oireista....vitsi mua naurattaa nää oireet....no mutta on kumminkin! kn on muuttunut, nyt se on kova pallo ja mun mielestä kiinni, maanantaina oli lämpöa ja todella paha olo, mutta ei kyllä oikeen enää.... :/ nyt lämmöt oli 36,8, viimeksi plussatessa 37,2, eli en usko tästäkään. No yksi mihin mä huomasin heti oli elohiiri silmässä :LOL: , tosiaan mulla oli viime raskaudessa koko ajan elohiiri ja mun kaveri on kokenut saman! Mutta ei se nyt kauaa ollut. Mutta viimeksi on ollut raskaana ollessa. Mitäs muita, vatsaan juilii, vihloo, nippailee, siis kaikkee, yleensä löysä p,mutta nyt kiinteä(kivat mulle :x ) tissit vähäsen arat. Kyllähän näitä on....viimeksi raskautuessa oli hiiva, nyt ei kyllä ole sitä, sitä odotellessa...mutta en todellakaan halua sitä, se on kuulemma raskausoire.

Mulla on hormoonit niin sekaisin että jos ei pe ala, niin en todellakaan heti testaa, odottelen jonkun aikaa, ja sitten. Sit on pakko varata taas lekurilta aika, että sais teroja, eihän tästämuuten mitään tuu |O !!!!

Kiva kun kyselitte minusta :) Toivottavasti ainakin Katjuskalla tärppää!!! Ilmotellaan!
 


Torstai 10.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp5/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp15/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp23/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29..............yk13.......1.toiveissa











Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
 
Ovistestissä tänään plussa *tanssahtelee täällä yksikseen*!!!

Tuizullahan oireet ainaski kuulostaa hyvälle. Pidän peukkuja jotta tulis toivottu tulos!

Minulla pyörii täällä jaloissa ihan piskunen koiran pentu. Käytiin eilen hakemassa isommalle kaveri. On ne niin sulosia!!!
 
moro...

piristäkääs mua joku vähän. kävin tänään siellä lääkärissä ja suunnitelmissa on ens kiertoon tehdä inssi, pistosten kera. Ja sitä kokeillaan kerta tai kaks ja sit koeputkihedelmöitykseen jos ei noi kaks tuota tulosta.

Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta mä jostain syystä ovuloin aina oikealta puolelta, ja siellä saattaa olla jotain kiinnikkeitä (sappileikkauksen jälkeen lääkäri mainitsi että umpparin vieressä on kiinnikkeitä, ni siitä päätteli että niitä saattais olla munajohtimissakin. Aukiolotutkimuksessa sitä ei näkynyt, koska mahtuuhan se vesi siitä virtaamaan ohitse, mut munasolu välttis ei sit pääsekkään). Mut sitä laparoskopiaa (mikä lie) hän ei nyt suositellut vaan tätä paria inssiä ja koeputkea.. en tiedä minkä takia.

Ja mulle tuli ohjeeks pudottaa painoa, oon 169cm pitkä ja painan 74kg. Jep, keskivartalolihavuudesta puhu, en omasta mielestäni kyl ole itteäni lihavana pitänyt, mut herätys... kai mä sit oon keskivartalopyöreä. Eli eikun laihikselle vaan.

Mut jotenkin on ihan tyhjä olo. Sitä pääsä pyörii, että tähänkö sitä on tultu, eikö me onnistuta luomuna. Miten riittää rahat tai jaksaminen. Meiltä kuitenkin tonne Helsinkiin ei ihan niinvaan tovissa pyyhkästä. Se on aina tunti suuntaansa, eli miten selitän tonne kamalaan työpaikkaan että mun pitää alkaa siellä usein käymään. Aikoja ei työajan ulkopuolelle oikein saa :/

jokseenkin olo tuntuu tällä hetkellä tältä :headwall:

Anteeks omanapaisuus ja pelkkä valitus. Mut jotenkaan ei tunnu että musta tällä hetkellä on mihinkään muuhun. Tuntuu ettei mikään onnistu, ei työ, ei tää vauva-asia.. ja on tässä muitakin pikkuhuolia sit samaan aikaan. Kaikki kasaantuu kerralla. Mut pitää uskoa siihen että paistaa se aurinko vielä risukasaankin =) B)

Nannalle onnea ovisplussasta ja Tuizulle pidetään täälläkin peukkuja jotta nyt olis tärpännyt!!!!!
 
:hug: napsuneiti.
Huh, meillä on samat mitat enkä kyllä minäkään itteäni ole lihavana pitäny :eek: . Totta kai tienny että kilo tai pari olis hyvä pudottaa.Taitaapi olla sama edessä minulla.
Toisaalta eikös se mukavempi ole, että pääsette heti tositoimiin eikä vain tarvi yrittää ja yrittää erilaisten hormonien avustuksella. Jospa se sitten siitä inssistä onnistuis eikä tarvis montaa kertaa hypätä sielä klinikalla ja töihin varmasti saat jonku näkösen todistuksen lääkäriltä. Kyllä ne asiat vielä selviää!
 

Yhteistyössä