Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Juu päivät on täynnä, oviksen bongasin kp 15 tai 16, joten viimeistään huomenissa se täti saapuu. Ihan on olo sama kuin muissakin kierroissa, tai siis että ei tunnu miltään niin kuin ei yleensäkään ja aina se täti onpihaan kaartanut. Häntä siis täällä odottelen saapuvaksi nytkin.

Olisihan se niiiiin kiva, jos elämä yllättäisi ilosesti mutta en jaksa uskoa että nyt niin olisi... :ashamed:
 
iltaa...

mä täällä koitan parannella vointia. Toi lääkekuuri vaan vetää olon ihan veteläks. Sain kuitenkin tänään paistettua miehelle lihapullia, puolet peuranjauhelihaa ja puolet tavista. Hyviä tuli.

Ahistaa vaan maanantai ku pitää taas mennä töihin. Mut eipä auta. Oon hakemuksiakin muutaman laitellut meneen tässä saikun aikana, jospa joku mato tarttuis koukkuun =)

Meillä on menossa "yrittämätön" kierto, joten siks ehkä vähän vähemmän täällä "notkun". Koitan olla miettimättä kiertopäiviä sun muita jottei tulis vahingossakaan paineita. Katotaan kuin onnaa...

Annie tiiän ton fiiliksen... mut joku kk se sit oikeesti on se kun se elämä jaksaa yllättää =) Toisaalta hyvä jos osaa olla rakentamatta linnoja pilviin ni ei sitten niin pahasti pety jos ne menkat alkaa. Mut ylenesä se kyllä pääsee aina parku sinä päivänä jo meidän talossa.
Mut pidän peukkuja että sulla ei täti tulekkana tällä kertaa!!!!!!!!!
 
testasin minä sillä kotitestit paikasta tilatulla liuskalla, eikä mitään. en nyt tiiä sitten että luottaako siihen... ajattelin kuitenkin viel niitä menkkoja odotella, tulevat kuitenki, kuhan vaan nyt härnäävät........ oottelen ainaki viikonlopun yli, pitää sitten käydä ostamassa jos mitään ei ala kuulumaan... nyt kattoon house loppuun, ja sit hyvät yöt kaikille!
 
Testasin juuri äsken Advancen herkällä liuskalla tosi selkeän plussan!! :eek: :eek:
Nyt iski aivan hirveä paniikki!! :eek: :$
Kyllä todellakin nuo ovistestit voivat näyttää plussan, sillä ihan piruillessani kokeilin myös kahdella ovistestillä ja niihinkin tuli todella vahva plussa. Testiviiva oli paljon tummempi kuin kontrolliviiva.. :kieh:
Mitä mun nyt pitää tehdä?? Nyt petti toimintakyky ja järjenjuoksu aivan totaalisesti!! :LOL: :LOL:
 
Perjantai 4.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp9/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp9/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp16/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp19/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp30/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp37/28....................yk12........1.Toiveissa











Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle



[/quote]



 
ONNEA Miss Eagle!!! Nyt vain yhteyttä neuvolaan ja varaat ultraan ajan.
Sitte vain Kryss ja Annie perässä ja sitte me loputki tietty...
Tänään alotin ovistestien teon. Ostin sen clearbluen digitaalisen mittarin jospa sillä nyt sais sitte ihan täyden varmuuden että ovuloiko sitä sittenkään.

Olen taas viikonlopun reissussa joten palaillaan sen jälkeen asiaan! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
onnea onnea!! voi miten ihanaa!!! :flower:

ittelläni kävi niinku ennustinki eli täti tuli tänään kyläilemään.... mutta ei kun uutta kiertoa peliin.... elikkäs mulle voi laittaa surumielisen kp1
 
Miss Eagle se sitten tään tilin avasi! Onnea Onnea ihan hirmusen paljon!!! :flower: :flower:
Kryssille :hug: tädistä, mä ootteln samaa kohtaloa hetkellä millä hyvänsä, sen verran menkkaolo meneillään. Mutta ei se auta tosiaan kuin uuta kohti vaan!
 
vaan kyllä on omituiset "menkat". Päivällä kun kävin WC:ssä, niin pyyhittäessä paperiin jäi haalena vaalean punainen jälki, joten ajattelin, että kohta se alkaa vuotamaan kunnolla, mutta sen jälkeen ei minkään näkösiä merkkejä...ei mitään vuotoa tai edes pienintä jälkeä...

illalla tässä ukon kanssa vielä touhuiltiin ja seki kävi alakerrassa kuikkaamassa, ja iloikseen sanoi, että maistu ihan normaalilta (kysyin jälkeen päin asiaa, ei se ees tienny että mitään ilmottelua oli ollu....ilkeetä, mutta ite se niin halus, ja ei pettyny :saint: ) mutta voin jo kuvitella että viimestään huomenna se rupee lorottamaan taas ihan entiseen malliin...

kuitenki kävi ajatuksissa, että entä jos.... mutta kai se jossittelu pitäis jo unohotaa..... mennyt mikä mennyt tämä kierto... uutta pukkaa, mutta toivottavasti ei enää montaa kertaa....

hyvää yötä kaikille!! kuulumisiin! :wave:
 
Jumituin lukemaan nuita muita juttuja enkä sitten oo vielä yöpuulle eksyny..
onhan mulla tuo kierto aina sillon tällön heitelly, mutta nyt on eka kerta ku on jotain "outoja" ja uusia tuntemuksia, esim. nuo tissi kipuilut, ja mielialavaihtelut (tänään jopa pillahin itkuun ku katoin oprahia...ei saa nauraa :ashamed: ). minä oon viimeks testannu sillä kotitestit paikasta tilatulla liuskalla (upotetaan virtsaan). ja se ainaki oli nega... mutta en tiiä miten niihin oikein luottaa... kuten aikasemminki mainihin, ni jos ei vko lopun jälkeen oo mitää ratksevaa tapahtunu, ni käyn apteekista ostaan sen apteekin oman testin. mitä oon juttuja seuraillu, ni siitä testistä on tullu eniten positiivista palautetta...

pitää nyt vaan yrittää malttaa mieli... ja ootella... kylläpä minä luulen että se sieltä vielä alkaa vuotamaan... toivo on vähä hukassa...

mutta nyt ihan oikeesti nukkumaan, kone kiinni ja miehelle hyvät yöt (se taitaa kyllä olla jo unten mailla ku sillä on aamulla 6 meno töihin ja minä jään vaan koisaamaan...). pitää yrittää vaan nyt malttaa mielensä, niin vaikeata ku se onki. ja tämä ajattelu ja toiveilu tuskin yhtään auttaa kiertoa normalisoitumaan.... mutta nyt, hyvää yötä...taas kerran :D
 
Huomenta!

Meillä on aamukaffet juotu ja pitäis lähtee kirkonkylällä käväseen. Ilmakin on ihanan aurinkoinen, tarkoitus oli iltapäivällä tehdä makkaranpaistoretki. Olo on vaan vielä vähän kipeä, lähinnä nuhainen joten en tiiä mikä olis viisasta.

mitenkäs Kryss, onko menkat pysyneet poissa?
Pidän peukkuja :heart: :heart: :heart:
 
ei tuo vielä tähän aamuun asti oo mitään ilmotellu, ei edes pienintä punasta tiplaa!! mikälie sitten se eilinen pisara...vaaleanpunainen valkovuoto... (ainaki se oli sen näköstä..)... orotellaan...

vähä oli näköjään taas univelkaa, heräsin vasta puoltuntia sitten! join aamukaffet ja nyt kai sitä vois ruveta siivoilemaan... illalla innostuin ja tekasin tossa yheksän maissa pellillisen mokkapaloja, tuli hyviä mies ainaki on semmonen herkkuperä, että rupes pelti heti hupenemaan :p

Mukavaa lauantai päivää kaikille!!
 
Heipsis tyttäret! =) Kuulkaapas niinhän siinä sitten kävi että se elämä yllätti iloisesti. Vielä en uskalla hirmusesti hehkuttaa, mutta tunti sitten tuli niiiiiin vahva plussa, että Clearbluen testi näytti positiivista jo ennenkuin tarkistusikkuna tuli siniseksi.
Nyt on niin pää pökerryksissä että en tiiä mitä aatella. Johan tätä vuosi melkein ehdittiinkin toivoa ja nyt näyttäisi olevan SE päivä!! :)
 
Onnea ihan kauheesti!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

taidan melkeinpä kade olla.....minäkiiiiiii...... sinä oot nyt elävä esimerkki siitä, että hyvää kannattaa odottaa!!! voi että....onnea vielä kerran!
 
wau Annie!!!!!
Johan tähän pinoon on alkanut plussia ropisemaan!!!!!!!!!!!
Aivan mahtavaa, oikein paljon onnea!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Jospa me muutkin nyt päästäis perässä siihen plussajunaan joka kovaa vauhtia menee eteenpäin. Mahtavasti alkanut vuosi , jo kaks plussaa =)
 
nyt se sitten ihan oikeesti alko lorottaan, melko niukasti kuitenki ja semmosta rusehtavaa...mutta eiköhän se siitä punastu.... ei taida enää kannattaa toivoo pitää yllä.......... :'( kp1 niinkai se on pakko myöntää.........eikös vaan tyttäret...
 
Huomenia! Kryss, suurensuuri lohtu :hug: , jos se täti nyt kuitenkin on vierailulla.Mutta jos ei kunnolla ala, niin tee vaan uusi testi...:heart:
Kiitokset kaikille onnitteluista :heart: Edelleen on täti poissa ja tuo eilinen plussatesti tuossa vieressä möllöttää vahvana. Pakko mun on tänään tehdä vielä uusi testi, jotta tätä voi uskoa todeksi. Koko ajan on silti tunne että menkat alkaa, joten en uskalla ihan vielä 100%:sesti tästä iloita vaikka se testi noin vahvasti plussa olikin.
Pitäkää peukkuja että myös tuo uusi testi, jonka tänään teen näyttäisi samaa tulosta. Oi hurja tätä... =) Vielä en uskalla siirtyä tuonne odotuspuolelle.....

Mielettömästi yhtä hyvää tuuria ja plussapuhureita teille kaikille!!!! :heart: :whistle:
 
Annielle todella paljon onnea!!! :heart: :flower: :heart:

Kryssille isot halit :hug: Kyllä se vielä iloksi muuttuu!

Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Mulla meinaa olla vieläkin sellainen olo etten usko tätä millään todeksi. Tissit on tosi kipeät ja tämä väsymys on jotain aivan kamalaa. Auton rattiin meinaa nukahtaa ihan väkisin aina ja illalla kun tulen kotiin, ei mielessä ole muu kuin sohva ja peitto.. :headwall: Vaikka mahdottoman onnellinen olenkin, niin kyllä mielessä pyörii vaikka mitä. Jännittää ja pelottaa kamalasti mutta eiköhän se siitä.. :saint:

Plussaonnea teille kaikille ja tulkaahan pian perässä!! :heart: d :saint: b :heart:

Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia jatkossakin ja kertomassa omiani teille... :wave:
 

Yhteistyössä