Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

iltaa...

mäkin jännäilen nannan ja itsenikin puolesta. En ole uskaltanut tehdä uusintatestiä.. enkä varmaan tee huomennakaan, odottelen alkaako ne. Jos ei niin sitten torstaina varmaan teen sen testin.

Lämpöjä mittailin aamulla ni ne on muutaman kymmenyksen nousseetkin. Aamulla ja nyt illallakin oli 37.1, kun joskus loppuviikosta oli joku 36.7-8. Mutta merkkaako tuo nyt mitään.. ennen ne on kyllä laskeneet aina päivää ennen menkkoja, mutta ei vielä...

lisäystä viimeisinpään;
pahalta näyttää.. tuhrua tulee jo... voi ei :'(
 
Pikasesti tulin katsomaan oisko napsu plussannu... Toivottavasti tuo tuhru ei meinaa mitään ja plussan saisit!
Täällä ei vielä muutosta tilanteeseen... Huomenna pitäis vuodon alkaa. Ei minkäänlaisia oireita ole vielä kumpaankaan suuntaan.
 
Nanna, toivon tosiaan että sä saat tän pinon jouluplussan nyt!!!
Mulla näyttää pahalta...

nyt en tiiä mitä tehdä, jäädäkkö odotteleen sitä naistenklinikan aikaa vai mennäkkö yksityiselle. Mä en jaksais enää millään sitä oviksen odottelua, pakkopupuilua ja jännäilyä ja pettymystä. Mut en varmaan osaa olla näitä miettimättäkään, jos jäisin sitä naikkarin aikaa odottelemaan.

pelkään että tää alkaa kohta vaikuttaan jo meidän väleihin kun mä olen kokoajan kun viulun kieli. argh. onneks mies on tähän saakka ollut ihan ymmärtäväinen, mut joskus tuntuu etten mä enää oikein jaksa ymmärtää itte itteenikään.

ja taas kuulin yhdestä vauva-uutisesta.. mun hyvääkin hyvemmälle ystävälle tulee vauva. Aloittivat yrityksen kesäkuussa ja hällä toimii vaan toinen munasarja.. miten nää kaikki "erikoistapaukset" ehtii mun edelle?

No joo... ei mulla ihan hirmuisen maassa ole mieli, mutta harmittaa kyllä. Ei auta kun häntä pystyyn vaan... mut en tosiaan tiedä miten tehdä jatkon kanssa.

oikein hyvää tapaninpäivää kaikille!!
 
Voi harmi sentään Napsu...mutta jos se vuoto / tuhru vielä loppuiskin.
Toi on niin tuttua asiaa kun on pitkään yrittäny. kaikki ympäriltä raskautuu ja sitten vielä kysellään että milloin teille tulee...no heti kun tärppää :eek:
Vähän pakkopullaksihan tää on jo menny mutta ei auta kun jatkaa!!!
Tsemppiä :hug:
Mitäs Nanna? Olisko sulla meille plussauutisii?
 
muakin jännää nannan puolesta!!! miten kävi???????????

Mulla turhuttaa vaan edelleen ja vatsaa kyllä särkee, mutta koska ei vielä sen kummempaa niin tein vielä kuitenkin yhden testin. Negaahan se näytti =( Se oli rfsu;n testi ja mies oli näkevinään hailakan viivan ihan siinä max merkin kohdalla, mutta ihan vika paikkahan se on =) Mutta niin sitä alkaa mieli tekemään tepposia kun jotain oikein kovasti toivoo.

Mut kuten katjuska sano ni ei auta kun jatkaa yritystä vaan, meillä tää on vaan tosiaan mennyt jo pakkopullaksi. Ja se ahistaa sekä mua että miestä. Tuntuu että ainoo syy miksi seksiä harrastetaan on "ne hyvät päivät" ja muuten sitten ei juurikaan mitään tapahdu. pöh.

noh, kohta alkaa uusi vuosi ja uudet kujeet =)
 
Nannaaa!!! Tuu kertomaan miten kävi??? d B) b

Napsulle iiissoot halit! :hug: Kyllä se vielä tärppää!!!

Itse meinasin pilata koko Joulun. Jostain syystä mun mielialat on tässä heitellyt tosi kovasti! Olin koko Joulun vuorotellen tosi hiljainen tai pirun äkäinen ja töykeä. Ei ole ollenkaan minun tapaistani!! Voi ukko parkaa! :ashamed: Muutamana aamuna on oksennus lentänyt ja useampana aamuna on tullut yökkäiltyä käsi suun edessä. Jatkuvasti on väsyttänyt ja paleltanut. Painokin on pudonnut muutaman kilon kun ei ruoka maistu. Tietysti voi johtua uudesta raskaasta työstä, joulu kiireistä ja stressistä..
No, koska oireet ovat kuitenkin olleet lupaavia, tein tänä aamuna testin.. Voi kun olisitte nähneet ne riemun kiljaisut ja tanssahtelut kun testiin tuli selvä plussa!! Kunnes karu totuus ilmeni minulle.. Olin ottanut vahingossa testi nipustani ovistestin!! :headwall: :headwall:
Testi nippua plärättyäni, huomasin ettei ainuttakaan raskaustestiä enää ollut ja lähimpään apteekkiin on matkaa 100km. :kieh: Ei se nyt auta kun odotella ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.. Uuden vuoden aattona testaan sitten jos täti ei ole kurvannut kylään. :snotty: Plussa onnea kaikille ja palaillaan!
:wave:
 
Miss Eagle vaikutaa siltä että saadaan kyllä yks plussa tähän pinoon =)))) wautsi.. eikös siitä ole ollut puhetta että ovistestikin vois näyttää raskauden? Jospa se olis sulla just sitä. oireita ainakin on..

mä olen kyllä ollut Miss piru myöskin tänään. voi helvata sentään. Tosiaan tuntuu kun lasinsirpaleilla kävelis.. niin oon kiukkunen ja miehelle myös tosi töykeä. Se jo tossa kyselikin että miks mun pitää puhua hälle niin rumasti.. nii-iin sen kun tietäiskin.

menkat ei vielä o alkaneet, ed. tuhruttaa. Alkais nyt kunnolla ni pääsis siitäkin, tai sit mieluiten tietty niin ettei alkais, loppuis tuhru ja seuraava testi oliskin positiivinen =)

mitenkäs naaaaannnnnnaaaaa :D ??????
 
Napsu: Kuullostaa kyllä tosi lupaavalta sinullakin! Mistä sitä tietää jos sinullakin olisi kyseessä vain jonkinlainen "välivuoto"?? Tuo on kyllä inhottavaa kun pitää ukko-kullalle kiukutella, vaikka kuinka yrittäisi olla mukava ja ystävällinen mutta jotenkin sitä ei vain pysty.. :eek:
Pidän sinulle kovasti peukkuja plussan puolesta!! d B) b
 
Kiitos Miss Eagle, en mä usko että tässä kierrossa enää plussaan. Lämmöt on muutaman kymmenyksen laskeneet 36,9 näytti äsken mittari, ja vatsaa on eilis illasta saakka jomottanut oikein kunnolla.

Luulis että olis se testi tänään jo edes haamua näyttänyt jos raskaana olisin.. käytin ekaa kertaa rfsu;n testiä. ei mitään hajua niiden vahvuudesta.

Pitänee vissiin vähän koittaa lepytellä tota miestä. Se jo kerkes kysymään päivällä, että "miks sä vihaat mua".. jooo.... ei munkaan tapaista tällänen, mut kuten sanoit, jotenkin sitä ei vaan pysty hillitseen itseään =(
 
Huomenta! Vieläkään ei ole vuoto alkanut mutta eilinen testi näytti negaa ja tänään oli lämmöt laskenut eli varmaan sieltä vuoto vielä tänään alkaa... *huoh* Melkein jo ehdin toivoa....

Miss Eagle eikös ne ovistestit näytä myös raskauden! Hyvältä kuulostaa sinulla!

Napsu: Vieläki toivoa on =) !
 
Huomenta tyttäret! Täällähän on monella jännät hetket käsillä, Napsuneiti, Nanna ja Miss Eagle, voi kun se nyt tärppäisi teillä ja plussa pärähtäisi ruutuun! =) Peukutusta, peukutusta.

Itsessäni olen myös huomannut tuon hetkittäisen kiukun tunteen ja juuri miesraukkaa kohtaan, en vaan oikein ole löytänyt syytä mistä se aina välillä kumpuaa... Kaipa se kuuluu asiaan ja aina olen tosin sittemmin anteeksi pyytänyt :ashamed:

Onneksi on tämä viikko lomaa ja saa vaan olla. Heti vuoden 2008 vaihtuessa alkaa mulla testailut, jos ei sitä ennen täti saavu. Oviksen bongattuani kp 15 ei ole mitään oireita vielä ilmaantunut, ei edes rinnat ole yhtään kipeinä kuten yleensä tähän aikaan... :/
 
Torstai 27.12.2007

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp1/29-32.............yk16......1.toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp22/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp29/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp31/29-33...............yk13......1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp36/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp41/? ......................yk1........... 1. Toiveissa









Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]
 
Kuluis jo aika/ tapahtuis jo jotain! Tähän odotteluun menee hermo :headwall: :headwall: !
Huomenna olis miehellä käsityöpäivä ja sen jälkeen odotellaan millon minä ehkä saisin sen aukiolotutk.ajan...
Ehkä sitä vielä huomenaamulla vois yhden testin tehdä jos ei ole vuoto siihen mennessä alkanu :saint: .
:hug: Napsulle pahasta mielestä.
 
Heipparallaan!

Voi elämä sentään että niitä plussia ei tullu vieläkään, isot :hug: ja tsemppiä Nanna ja Napsu!!! Miten tää oikeesti voi olla niin vaikeeta????

Miss Eaglellä kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Joko olet testin hakenu apteekista ja ootko tehny / milloin teet sen?

Ei tähän osaa sanoa enää muuta kun Uusi vuosi ja uudet kujeet sitten. Ens vuoden puolella saadaan kyllä varmasti kaikki viimisetkin plussat jotta päästään tästä pinosta pois tuonne odottajien puolelle...ja mielellään vielä samaan pinoon =)
 
joo, mä haluun meidät kaikki tonne odottajiin ja todellakin samaan pinoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mä oon päättänyt että käydään siellä yksityisellä ja mietitään sitten jatkoa. Se aika on 10pvä ja senkin saamiseen meni 1,5kk, joten... meillä on kuitenkin rahaa vähän säästössä tätä tarkoitusta varten, joten katsotaan.. jos naikkain aika tulee sit kans "hyvissä ajoin" ni sittenhän sitä voi miettiä.

Mulla on ollut vatsa ihan tautisen kipee taas tänään. oon miettinyt että josko tää kuitenkin olis endoa.. siinähän oireena on kivuliaat kuukautiset mm.. määrittele sitten kivuliaat. Näinä kahtena ekana päivänä joudun hyvinkin ottaan 3-4 400;sta ibusalia. Ei kestä sitä särkyä.

Ja mä oon päättänyt vaihtaa työpaikkaakin. Ei tuolla olosta tuu mitään.
Tänään on huono päivä, tuntuu ettei mikään onnistu =( työpaikan vaihtaminen oli virhe, en onnistu raskautumaan ja vaan kiukuttelen miehelle. En tiedä mikä mua vaivaa, mut en pidä omasta käytöksestä tällä hetkellä yhtään. Enkä tiedä miten tätä tilannetta parantaisin tällä hetkellä. Ehkä ne clomit kuitenkin vaikutti muhun ja jotenkin ne moninkertaistaa nää kaikki tunteet.. voikohan niin olla?

voi nanna, mä oon tosi pahoillani teidänkin puolesta!
Kaikki meistä täällä tietää sen itkupäivän kun ne menkat alkaa =(
en jaksaisi enää yhtään sellasta, kuten ei varmaan meistä kukaan.
 
Perjantai 28.12.2007

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp2/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp2/29-32.............yk16......1.toiveissa
Katjuska-81......kp12/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp23/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp30/28....................yk12........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp37/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp42/? ......................yk1........... 1. Toiveissa









Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]
[/quote]

 
Voi että sentäs tätä eloa... :kieh: Ihan jo pistää vihaksi meijän kaikkien puolesta tää plussaamattomuus...Mikä ihme siinä on että ei meillä kellään tärppää!!?? :/ Nanna ja Napsu, tiiän tunteenne tällä hetkellä, tuo on niiin syvältä.

Mutta kuten Katjuska sanoi niin uusi vuosi kuiteskin tulossa ja sen myötä ne uudet kujeet, joten kova usko ja luottamus on siihen että 2008 on meijän kaikkien SE vuosi, niin sen TÄYTYY olla. Sitten hypätään kaikki yhdessä tuonne odottajien puolelle.
:heart:

Napsuneiti, tää aika tässä kolmenkympin molemmin puolin on niin hektistä, että välillä se saa pään pyörälle ja tulee tehtyä itse kukin joitakin virhearviointeja elämässä. Jos susta oikeesti tuntuu siltä että se työpaikka ei oo sun juttu, ni ei kun vaihda vaan työpaikkaa.Työpaikalla on sen verran suuri rooli ihmisen elämässä, että jos siellä on huono olla, niin sitten se vaikuttaa kaikkeen muuhunkin elämään, jopa tähän hitsin raskautumisyritykseen ja parisuhteeseen. Voimia sulle, mitä ikinä päätätkin tehhä. :)
 
Missäs Kryss on?? Joko plussa on pärähtäny?

Napsuneiti harmi ettei se työ sitten ollukkaan sitä mitä odotit! Annie on kyllä ihan oikeessa tuossa että jos se paikka ei miellytä niin kannattaahan se vaihtaa. Samaa aina itsekki välillä pyörittelen päässä, mutta sitte taas iskee asuntolainapaniikki päälle ja jää jatkokoulutukset yms tulevaisuuden haaveiksi...
Minä oon kanssa tuota endoa miettiny niiden kiinnikkeiden takia mitä minulla tuolla vatsaontelossa on ja kuukautiskipujen. Sehän ei ultralla edes näy.
Nyt otetaan oikeen joukkoplussaus, että päästään perustaan tuonne paremmalle puolen pino! Katjuska ja Anniepas näyttää nyt ensin mallia meille niin perästä tullaan :D .
 
Juu vakaa aikomus olis ainakin näyttää mallia et miten se plussa tulee, mut katotaan nyt n. parin viikon päästä taas et missä mennää. Harjotukset on ainakin täl hetkellä rankat. mä oon mies raukkaa piinannu jo paljon ja kerroin kyllä jo tulevasta rankasta viikosta =)

Kyllähän se Napsu niin vaan on että jos ei töissä viihdy ni kannattaa tosiaan vaihtaa. harmi että se ei ollu oikee ratkasu :(

Mutta joo...me lähtään huomenna uudeks vuodeks reissuun joten en oo täällä kirjottelemassa ku varmaan tossa keskiviikkona...voi kun tulee teitä jo nyt ikävä =)

Ei muuta kun oikein Hyvää Uutta vuotta kaikille ja plussien täyteistä sellasta!

 
tervehdys pitkästä aikaa, oon seuraillu tiiviisti palstaa, mutta ei oo millään jaksanu kirjotella. miele on maassa ja ympäriltä tulee vaan huonoja uutisia... voimat nyt vähän lopussa, mutta vauvan hankinta ei oo loppunu, vaikkakin hommailut on ehkä hiukan vähentyneet, ei sitä fiilistä niin helposti saa...

koko ajan tuntuu alamahassa, että sieltä ne menkat vois olla tulossa, olihan viimekiertoki viikon myöhässä, mutta sillon oli syynä se kysta. nyt sitä kystaa ei oo tuntunu ed. menkkojen jälkeen, josko se ois kadonnu...mut gynepolilta tuli kutsu tarkastukseen 6.2. ajattelin, että jos ei oo plussaa siihen mennessä tullu, ni puhunpa sitten samalla siellä, että pitäiskö jotain lääkitystä miettiä vai mitä tässä pitäis tehä....

mieli niin maassa, ettei vois syvemmälle mennä... mutta maanataina alkaa taas viikon loman jälkeen työt, ni josko sitä sais ajatuksensa muualle, toivon ainaki, päähän tässä hajoo ku pitää kaikkee miettiä..tai ei ehkä tarviis, mutta minkäs mahtaa ku ajatukset tuntuu menevän ympyrää koko ajan ja iloset asiat ei taho siihen rinkiin mahtua..

ja vielä enemmän ahistaa tämä "turha" yrittäminen.... tekis vaikka mitä ni ei... sain just kuulla, että ukkoni 2 serkkua ovat saaneet vahingossa "hoidot" raskautumaan. kumpikaan ei seurustele näiden naikkosten kanssa, vaan vahinko juttuja molemma, toinen mies ei edes tunne tulevan lapsen äitiä muuten ku nimeltä... ottaa niin päähän... oon kyllä avautunu niille ihan kunnolla. välillä melkein tuntuu että joutas kuohita molemmat ukot... mutta ainahan siihen kaks tarvitaan... mutta taas tuli todistettua se, että kuka ei yritä/halua lasta, ni on varma että hetken kuluttua kuletaan maha pystyssä, ja me muut saadaan kulkee kyynelsilmissä ja miettiä että mitä sitä on oikein tehny väärin....

tuli taas tilitettyä.... mutta tiiiän että te ymmärrätte....kiitos siitä!!oote ihania kaikki! :flower:
 

Yhteistyössä