Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

No höh, kaikki yksityisellä tehdyt tutkimukset oliki turhia. Nyt alotetaan alusta täällä. Verikokeita yms myöten. Ja toi aukiolotutkimus yritetään kanssa tehdä uudestaan! Se vain menee lääkärien lomien takia helmikuulle. Nyt ei oikeen tiiä miten tähän pitäis suhtautua toisaalta tekee mieli :headwall: ja sitte taas toisaalta onhan se hyvä että tutkitaan kunnolla. Jospa sitä ehtis raskautua ennen noita touhuja.
 
moro,

nanna minkä ihmeen takia ne tutkimukset kaik pitää tehdä uudestaan? Saathan sä sieltä yksityiseltä mukaas ne paperit joissa on kaik mitä sulle on jo tehty? aika hullulta kuulostaa että pitäis alusta alottaa =(
tosiaan toivotaan, että nappaa ennen sitä helmikuuta. Tai sit me kaks pidetään tätä pinoo pystyssä vielä sillonkin.

).( ottaa aivosta. Eilen oli ovulaatio, ja mies oli huono vointinen koko illan, ni jäi sitten puuhaamatta. Nyt on vielä töissä, joten saa nähdä jääkö tääkin ilta väliin. Sit pitää vaan pistää kaikki toivo lauantaille ja maanantaille. ja kun tän piti nyt olla SE kierto, ja johan se paras päivä jäi sitten käyttämättä =(. Ottaa aivosta. piste.

 
napsuneiti: Elä minulta kysy! Minä ihmettelin samaa ja ääneenkin ihan. No ei kait se auta muuta kuin tehdä mitä sieltä käsketään. Pääsee mieski käsitöihin. Sitä testiä ei vielä oltukkaan tehty. Meillä on täällä ollu vähän samaa ongelmaa, mies on ollu kipeenä niin ei oikein ole onnistunu touhut. Tosin ei mulla vieläkään sitä ovista ole ollu joten sama kait sille.
Jos sinulla oli eilen ovis niin ne maanantainhan on just oikein ajoitettu! Toivottavasti se tärppi sieltä tulee.
 
joo, pitää toivoa että ne maanantaiset riitti.. saa nähdä saako tänään vielä varmisteltua. kyllähän se munasolu on hengissä sen max pari vrk.. nyt on itellä vaan kurkku kun riivinrauta =(

Mä en kyl uudelleen haluais siihen aukiolotutkimukseen.. oli sen verta kamalaa mun kohdalla. Inseminaatiossa vissiin vähän sama homma, jos siihen joudutaan. Siinäkin kun käytetään katetria.. voi kääk. Mut kyllä sen kestää jos siitä apua on =)

Mut ei me Nanna niin pitkälle jouduta meneen.. me saadaan ihanista ihanimmat joululahjat!!!!
 
Torstai 13.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp8/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp15/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp17/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp18/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp22/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp27/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp88/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]

 
No nyt oli lämmöt nousseet eli toivottavasti munasolu irtos. Mies otti yllättävän hyvin tuon takapakin noissa tutkimuksissa vaikka on tähän mennessä ollu hirveesti vastaan noita omia testejä. Sitäki tietty jännittää yms. Varmaan se minun aukiolotutkimus kokemus vaikuttaa, koska minäki olen semmosta rääkkiä jaksanu ja vielä pitää toistamiseen jaksaa niin kyllä hänki osallistuu. Hyvä niin.
 
kuinka pian oviksen jälkeen ne lämmöt yleenä nousee?
Mittasin eilen ja ne oli ainakin vielä ihan normaalit. Mietin just sitä että koskahan se munkaan ovis sit on.. tiistaina oli masu kyllä niin kipeen olonen että luulin sen olleen sillon. ja eilen saatiin vielä varmisteltua.
Oliskohan syytä varmistella vielä tänäänkin???
Tiistaina jo sain ne 2 viivaa siihen ovistikkuun...

me ei oikein vielä o päästy yhteisymmärrykseen sen suhteen et jos nyt ei tärppää.. jäädäänkö odotteleen kutsua naistenklinkalle ja mennäänkö sinne yksityiselle.

Mä haluaisin ehkä sinne yksityiselle. Jotenkaan en jaksa uskoa tärppiin tälläkään kertaa. liian monta pettymystä kuitenkin jo takana.
 
Napsuneiti, en tiiä onko se lämpöjen mittailu kovinkaan luotettavaa touhua...Voi se ovis tapahtua tai olla tapahtunu vaikka lämmöt ei nousisikaan. Mulla ainaskin viime kuussa kun ekaa kertaa mittailin, niin ovishetkellä,( uskon että ovis oli, kun testiin sain kaksi vahvaa viivaa ja tuntemukset oli semmoiset että jotain ainakin tapahtui) lämmöt olli ihan normit ja sitten kun siitä muutaman päivän päästä mittailin taas niin lämmöt oli koholla. Koholla ne olivat myös kun täti tuli vaikka silloin niiden ois jo pitänyt laskea. joten en kovin vahvasti lämpöjen mittailuun luota ainakaan omalla kohdalla. Alkaa tosiaan tuntumaan raskaalta tämä yritys, pikkasen liian monta negaa peräperää saa ihmisen melko apaattiseksi. Mutta TOIVON Nannalle, Napsulle ja meille kaikille kamalasti plussapuhureita ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: Periksi ei saa antaa!!!!
 
Iltaa!!!

Täällä ollaan järkyttävässä horkassa. jo kolmatta päivää palelee ihan tajuttomasti. Vatsaa nippailee mutta muita raskaus oireita ei ole.
Huomen olis todennäkösintä että menkat alkais mutta ei oo mitään havaintoo ainakaan vielä niistä vaikka yleensä alkaa jo tuhruttamaan. Mut en jaksa uskoo ennen ku nään...sen verran monta kertaa täti on puskista tullu ja yllättäny et usko rupee menemään.
Lähen huomenna reissuun ja oon kirjottelemassa kuulumisia aikasintaan lauantaina tai sitten vasta sunnuntaina. Joten katotaan jos siihen mennessä olis uutta infoo mun tilasta =)
Kaapissa olis 1 mammaksin erittäin herkkä testikin mut en taida uskaltaa ees tehä sitä vielä tässä vaiheessa. Lupaan et jos ei sunnuntaihin mennessä ole täti tullut ni sit testaan!

Iloista viikonloppua kaikille ja plussatuulia :heart:
 
katjuska wau!!! kuulostaa enemmän kun lupaavalta sun kohdalla kyllä nyt!!! Voi että mä toivon että tuut kertoon seuraavaks ihania uutisia =)

Mä en varmaan kans huomen pääse koneelle. Töistä kiiruulla kotiin, sit syömään ja kuunteleen Lauri Tähkää kaveriporukalla =))) Mut lauantaina sit.. tarkoitus olis tehdä suursiivo sillon, ja saattaa olla että joutuu töissä käväseen. Mut toivotaan ettei pidä.

Pidän kyllä suunnattomasti katjuskalle peukkuja :heart: :heart: :heart:
 
Mä kanssa toivon että saisin tulla kertomaan sitten hyviä uutisia mut jotenkin sitä suhtautuu nykyään jo niin epäilevästi koko raskautumiseen niin ei toivo liikoja!
Oudointa on se että mitään järisyttäviä oireita ei ole, kuten tässä vaiheessa jo tissit pikkasen kipeet ja nyt ei yhtään :/

Mutta oikein hauskaa Tähkän keikkaa Napsulle =)

Katsellaan lauantaina uudestaan missä mennää B)
 
Perjantai 14.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp9/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp16/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp18/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp23/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp28/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp89/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]



 
Huomenta! Eihän ne lämmön mittailut kyllä kuulemma olekkaan mitenkään erityisen luotettava tapa. Niinhän se gyneki sanoi, mutta kun se on jääny tavaksi niin sitte niitä seurailee. Lämmöt pitäis nousta oviksen jälkeisenä päivänä ja laskea kun menkat alkaa. Tosin minulla ne laskee vasta muutama päivä sen jälkeen yleensä.
Katjuskalle peukut pystyssä täällä! Hyvältä kuulostaa!
 
Lauantai 15.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp10/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp17/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp19/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp24/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp29/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp90/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]



[/quote]

 
Huomenta!

Katjuskan kuulumisia odottelen innolla =)

Tähkän keikka oli hyvä, vaiks en fani olekkaan. Nyt on pienoinen hedari ja pitäis suursiivo alottaa ennenkun iltapäivästä meen pariks tunniks töihin. Puuh. Onneks viikon päästä on joulu ja saa oikeesti vähän aikaa levähtää!

 
Huomenta! Pakko oli tulla kurkkaamaan, onko täällä uutisia. Varsinkin Katjuskan tilanne kiinnostaa, sillä viime yönä näin unta että Katjuska ilmoitti plussanneensa. =) Niin se vaan on, että tämä kuumeilu ja palstailu pyörii unissakin mielessä.
Mitenkäs on Katjuska, onkos mussa selvännäkijän vikaa???Tuuhan kertomaan... :D ;) Plussapuheureita kaikille, kohta se on tytöt JOULU! :xmas:
 
Heipähei!

No en tiiä vielä missä mennää. Menkat ei ole kyllä alkanu. Tänää testasin erittäi herkällä testillä negan. pientä tiputtelua on tänää ollu mut silti en luovuta ennenkun alkaa kunnolla. kovia menkkajuilintoja on ollu ja juilii edelleenkin. katoaan nyt miten käy =)
Nyt kakun tekoon!
 
Maanantai 17.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp1/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp12/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp19/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp21/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp26/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp31/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp92/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]

 
Kiitos Nanna...kyllä tää tästä varmaan helpottaa mutta tässä kierrossa tuli tiputtua ihan tajuttoman korkeelta, koska olin enemmän varma tästä kierrosta kun mistään muusta.
Mulla alkoi silloin torstaina tai perjantaina jo kovat menkkakivut ja pe-la välisenä yönä oikein heräsin siihen kun juili niin kovin ja samalla alavatsaa kuumotti. Olin ihan varma että kyllä nyt on tärpänny mutta ei näköjään sittenkään :ashamed:
Tänää on tullut suht vähän kuitenkin vuotoa, mutta huomenna varmaan sit tulee ihan täydeltä laidalta!
Tässä vaiheessa tulee vaan sellanen tunne et ei se kai tärppää ikinä. Mutta ei auta kun pyrstö ylös ja nokka kohti uutta vuotta ja uusia kujeita!!

Plussapuhureita teille ja toivotaan että saatte ihanat joululahjat!
 
Voi harmi Katjuska, mä niiin olin jo varma että tää ois ollu se kierto. :( :hug: Mutta ensi kiertoa kohti siis vaan!Tuossa vaiheessa kiertoa aina harmittaa niiiin kovin. Mutta otetaaan ne vuoden 2008 ekat plussat sitten yhdessä, eiks vaa! :heart:

Ite oon yrittänyt metsästää kovasti ovista, mutta ei nyt satu löytymään.Eilen oli jo tikussa vahvempi viiva kuin tänään, ei kai se sitten jää tulematta ihan tyystin! :eek:
Viime kuussa mulla ovis oli jo kp 13, missähän se nyt viipyileepi?
 
Voi Katjuska, toi tunne on niin valitettavan tuttu meille kaikille :(
Mutta ihan varmasti se mielikin siitä paranee kun uusi kierto pääsee vauhtiin. Kyllä me vielä onnistutaan!!!!

(.) ei mitään kummempia, tosin eipä ole kummat kiertopäivätkään vielä. Ei auta kun ootella. Välillä on hassuja nipistyksiä alamasulla, mutta sitä taas vaan kuuntelee itteensä ihan liikaa. Normaalia varmasti ja ollut aiemminkin varmasti, mut mieli aina vaan tekee tepposiaan välillä.
Viikko vielä...

 
Kiitos kamut!
Kyllä tää tästä, ku ottais vielä selvää tästä olotilasta. tänää tosiaan on tullut jonkun verran vuotoa mut ei paljon...nyt illalla ei mitään. Voi olla että huomenna tilanne toinen mutta aina voi toivoa että jos ne olikin siinä ja voiskin olla mahollista et oiskin raskaana =) Taitaa olla tällä tytöllä aika isot luulot mutta tällästä tää on!
 

Yhteistyössä