Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Tiistai 18.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp13/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp20/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp22/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp27/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp32/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp93/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]


 
Huomenta naiset!
Katjuska ilmoita jos tilanne onki tänään muuttunu =) !
Nyt taas vaihteeksi tiputaan korkealta ja kovaa jos uusi kierto alkaa joulun jälkeen. Ei nyt mitään hirveitä oireita ole kuin palelu, mutta jotenki on semmonen tunne että jos vaikka saattaiski olla tärpänny tässä kierrossa. Ehkä tuo kun aloitti sen vyöhyketerapian + on syöny niitä miniasperiineja niin vaikuttaa kun on hiukan erilainen kierto...
Mitäs MissEaglelle kuuluu? Päivät näyttäis olevan täynnä??Entäpä Tuizu?
 
Täällhän minä....hirveesti en jaksa kirjottaa, lämpöä ja masentuneisuutta paukkaa :( en tiedä miksi, mutta nyt ei mikään huvita. Johtuu ehkä jos olen tulossa kipeeksi. Joo, torstai-iltana sain negan ja otin heti hermohduksissani terolutin, menee hermot kun nää kierrot on jotain aivan peetä!!!!!! En tiedä koska tässä kerrot normalisoituu, että pääsis oikeesti toiveilee....oottelen siis edlleen tätiä, mutta eiköhän terolut tee tehtävänsä, toivotaan niin......

Palailen kun olen pirteemoi ja paremmalla tuulella...... :ashamed:
 
Heips!

Kyllä nää täytyy menkoiksi laskee vaikka ihmettelen kyllä että missä on se kunnon iso iso vuoto päivä, mikä yleensä olis ollu tää toinen päivä. Järkyttävät menkkakivut on kyllä päällä mutta aika onnetonta on tää vuoto. Kuitenkin nää selkeesti menkat on, joten toivo on menny tässä kierrossa! Mutta nokka on jo pystyssä seuraavaa kiertoa ajatellen....sitten otan se plussan ainakin, oon näin päättäny =)
Ens kierron parhaat päivätkin sattuu hyvin siihen aikaan ku isännällä lomaviikko joten on sitten kotona varmasti ;)

Kiva Tuizu kun kävit kuitenkin moikkailemassa. Toivotaan että "tero" tekee tehtävänsä ja pääsisit kunnon säännöllisten kiertojen pariin =)

Voi että kun sä Nanna saisit tässä kierrossa edes plussan...palelu on kyllä hyvä oire, vaikka ei se mullakaan tulosta tuottanu! Peukut pystyssä kaikkien muitten puolesta. Mä sitten otan sen plussan tosiaan ens vuoden puolella :LOL:
 
Keskiviikko 19.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp3/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp14/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp23/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp28/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp33/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp94/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]

 
Torstai 20.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp15/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp22/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp24/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp29/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp34/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp95/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]



 
Iltaa!!!

johan on tää meidän pino hiljentyny =(

Mitkäs on Nannan fiilikset? Entä Miss Eagle?

Mulla alkaa kans kohta olene päivät täynnä.. tekis mieli testata jo viikonloppuna ni ei tarttis sitten joulua pilata niillä menkoilla, vaan vois itkut itkee jo viikonloppuna. Asenne on siis se että menkat sieltä alkaa.

Viime kierrossa olin jo niin varma ja aina oon kaikenmaailman oireita bongaillut jne.. jos nyt etsimällä jotain etsii ni välillä vähän nipistelee masusta ja nännit on kipeet, ei muuten tisut. Ja iltaisin viluttaa. Mutta en noita hehkuttele, koska mulla on joka kierros muka ollu oireita ja aina on menkat alkaneet. Johtunevat siis vaan pms:stä.

Kurjaa kun asenne on vaan jo mennyt tälläiseksi, mutta mä en usko että ilman todellisia "toimia" sitä vauvaa saadaan. Inssi on edessä joko yksityisellä tai naikkarilla.. tai joku muu, tiedä häntä.

Onneks on joulu tulossa. Oon ihan katki töistä =(
Ei ole vielä joulufiilistäkään löytynyt. Nyt ajattelin pikapikaa imuroida ja sit laittaa kynttilöitä päälle ja koittaa vähän rauhottua =)

kyl se tästä taas...
 
Juu hiljasta on ollu viime aikoina mutta eiköhän se ala taas tästä vilkastumaan kun alkaa teillä nuo päivät olemaan täynnä ;)
Toivon tosiaan että joku edes plussaa. Jotenkin taas viime plussasta on ihan älyttömästi aikaa...Rinkinkihän se oli!

On kyllä tosi mahtavaa kun joulu tulee. Vaikka ei toi ilma niin kovin jouluinen / talvinen ole. Mä jo ajattelin tänää että täytys varmaan ostaa lentoliput johonkin missä olis ees vähän lunta :LOL:
Eiks Nanna asunu pohjosissa? Me tullaan siis teille jouluksi ni jännätään yhdessä niitä plussia :LOL:

Nyt naiset plussia kehiin :heart:
Mulla alkaa itellään menkat kohta loppumaan ni pääsen taas heiluttelee peittoja. Varotin jo miestä että nyt vietetään kaikki vapaa aika tässä kierrossa peittojen välissä. Pakkohan sen on joskus tärpätä...TAHTOO VAUVAN =)

Mutta nyt kotikatua kattomaan.
 
Perjantai 21.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp5/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp16/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp23/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp25/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp30/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp35/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp96/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]



 
Huomenta! Juu pohjoisessa asun ja luntakin on vähän vielä! Yöllä oli tullu lisää jonki verran niin on taas ihanan valkoista täällä. Tosin tänään lähdetään etelämmäs joulun viettoon minun vanhalle kotipaikkakunnalle. Sielä ei sitä lunta ole sitte olleskaan :( .

Siinähän olis ollu miehillä pään pyörittelemistä ku kaikki seisoo rivissä vessan oven edessä ja ottaa testituloksia :LOL: ...

Napsuneiti: Samat fiilikset täällä. On kyllä joitain oireita ilmaantunu, mutta kun ei niitä enää uskalla edes ajatella kun on aina pettyny ennenki. Ja sitte noi clomithan on mulle kehitelly kaikennäköstä oiretta näissä aikasemmissaki kierroissa...

Tänään olen siis lähdössä reissuun ja todennäkösesti en sielä pääse palstalla käymään, joten palailen näillä näkymin joulun jälkeen asiaan! Oikein onnellista joulua kaikille ja hyvää uutta vuotta!
 
Oikeen hauskaa joulua kaikille! :hug:
Ja peukut pystyssä, että pääsette pian pois kuumeilijoista. =) Ootte ihan liian pitkään joutuneet jo odottamaan.. :( Eilen kattelin sitä kakkosen ohjelmaa niistä päihdeongelmaisista äideistä ja alko taas oikeen urakalla vituttamaan, että semmoset kyllä tulee raskaaksi, mutta sit ei sellaset jotka oikeesti haluaa sen vauvan ja varmasti pitää siitä huolta! |O On se niiiin väärin!!! :'(
Mutta tsemppiä uudelle vuodelle, kyllä ne plussat vielä teillekin tulee. :heart:

rinkinki ja vauva 12+3 (ma np-ultrassa kaikki oli hyvin :heart: )
 
Täälläpäin on vähän hiljaista ollut kun on oma kone rikki ja niin harvoin pääsee koneelle.. :/

Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole ollut. Olishan se niin kiva ollut plussata jouluksi mutta tuskinpa.. Oottelen nyt ainakin jouluaattoon, ennenkuin testaan jos ei sitä ennen kurvaa täti jouluksi kylään!! :kieh:

Hyvää joulua ja plussa onnea kaikille!!!


Palaan niin pian taas kertomaan kuulumisia kuin mahdollista! Jospa pukki toisi uuden koneen.. :saint:
 
Lauantai 22.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp6/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp17/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp24/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp26/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp31/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp36/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp97/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]



[/quote]

 
Heippa kaikille ja rauhaisaa Joulunaikaa! :xmas: Joululoma alkoi eilen ja nyt saa hetken hengähtää ja syödä, syödä , syödä.... =) Mäkin bongasin sitten sen kauan kaipaamani oviksen kp 15, jolloin tuli huiman vahvat viivat. Oi jospa tää nyt kerrankin johtais johonkin ... :saint:

Kiva kuulla että Rinkinkillä ja vauvelilla on kaikki hyvin. Toivon että meille kaikille muillekin täällä kuumeilijoille vielä se plussa pärähtää kehiin ja suhteellisen nopsaan, kiitos! Tämä mennyt vuosi on ollut täällä palstaillessa pitkä mutta antoisa, kiitos teidän kaikkien kohtalotovereiden tuesta!Toivon teille kaikille ihanaa Joulua ja ONNELLISTA vuotta 2008! :heart: :heart:
 
Sunnuntaita!

´Kinkku otettu uunista ja aivan mahtava tuoksu kotona =) Ekaa kertaa paistoin itse kinkun. Mun vanhemmat ja sisko tulee meille jouluks, ekaa kertaa mä vietän joulua ihan omassa kodissa.

Mä hätäsenä tänään tein jo testinkin 28/30, negaahan se näytti. Kunnes äsken vielä jostain syystä kaivoin sen roskiksesta ni siinä on IHAN selkee haamu.. mutta tosiaan tein sen aamulla ja se on Aconin herkkä, eikös niissä joskus ole ollut niitä turhia roskishaamuja??? joo, eihän niitä saa lukee enää testiajan jälkeen, mut kunhan oli pakko kurkata... en jaksa uskoa että se ihka oikeesti olis plussa. Mut en mä noihin aconin testeihin ole ennen saanut roskishaamuakaan. hmph.. jännää...

Oikein ihanaa joulua kaikille!!!
 
Huomenta ja hyvää joulua! Enhän minä malttanu pysyä poissa joten piti salaa tänne koneelle hipsiä :D . Täällä kävi samoin kuin napsuneidille, tosin apteekin omalla eilen. Tänä aamuna aconilla nega joten ihan varmasti se oli vain oma moka kun myöhemmin meni kattoon...
Kovasti napsulle peukut pystyssä että olis oikea tulos :heart: !
 
Maanantai 24.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81......kp8/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp19/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp26/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp28/29-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp33/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp38/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp99/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]



 
wautsi Nanna, aattele kun se meillä molemmilla oliskin plussa... :heart: :heart: :heart:

Mä sain sen roskishaamun (joka on tosi selkee, mieskin sen näki) just sillä acon10:llä. eikös niistä oo ollut juttua että antaisivat niitä roskisplussia?

Mä mittasin lämmöt nyt aamulla ni oli 37... aiemmin viikolla ne on olleet jotain 36.7 (illalla mitattuna). Ja nännit on kipeet, masua joskus vihloo... mut joopa joo.. näitä oireitahan on ollut "joka kierrossa", kuten joskus aiemmin sanoinkin. Mut jotekin toi roskishaamu sai mut ihan sekasin, ku en tollasiakaan o ennen saanut vaikka oon varmaan joka kerta käynyt sinne roskikseen kurkkimaan. oi jospa se oliskin oikee..

järki kyllä sanoo ettei oo, eipä tullut testiajan sisällä. No keskiviikkona sen näkee alkaako ne menkat vaiko eikö.

oikein ihanaa Joulua ja toivotaan Nanna että saat kuin saatkin sen ihanista ihanimman joululahjan!!!!
 
Pakkohan se oli munkin tänne vielä aattona kammeta. :) Vitsi onpa Napsulla ja Nannalla jännät paikat, nyt toivotaan että ne molemmilla plussiksi muuttuvat! Itsellä vasta ovisaika ohi, joten mä jännäilen sitten uutena vuotena.

Meillä myös kinkku paistettu viime yönä ja kovin on Joulun tuoksua kotona. Tosin vanhemmille mennään aattoa viettämään mutta sitten muut joulunpyhät vietetään kaksin kotona.

Lämmintä Joulua kaikille, toivotaan että plussauutisia on tämä pini täynnä kun seuraavan kerran tänne tulen! :xmas:
 
Hyvää Joulupäivän Huomenta!

Mitenkäs Nanna??? ootko testannut uusiksi?

Mä en oo uskaltanut vielä, mut jotenkin on sellanen olo että tänään/huomenna se täti sieltä tulee.

oon päättänyt että jos näin on niin meen sinne yksityiselle sillon 10.1, maksakoon sitten sen 150eur. Meen katsomaan mitä siellä ollaan mieltä tästä meidän tilanteesta. Voidaanhan me silti mennä siihen naikkarin jonoonkin. Katsoo sitten mitä tekee...

 

Yhteistyössä