Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Morjens!

En näköjään osaa olla päivääkään pois täältä vaikka tää kiertohan piti olla se "stressitön".
Piti tulla purkamaan taas teille omia tuntemuksia. Tänää mulla on vahva tunne että ovis on tapahtunu koska nipisteli ja vihlo alavatsaan ja päivät olis just sopivat + ovislimat tuli tänää. No arvatkaa mies ei oo tietenkään just kotona ja tulee vasta torstaina...ei yhtään taas ärsytä tässä vaiheessa :(
Toivotaan että sunnuntaiset petipuuhat auttais asiaa mutta pelkään pahasti että tää kierto meni ohi.
Kovin on stressitöntä tää mun kierto :LOL:
Mutta siinä mun kuulumiset. Kiitos ja koittakaa kestää ;)

Vai Nannalla tunteet heittelee. Minkäs niille tekee, sellasta tää naisen elämä on =)
 
Tulin vielä näin iltamyöhäisellä moikkaamaan. Toivotaan Katjuska että ei mene kierto hukkaan, säilyyhän ne kaiffarit jonninaikaa... ;)
minä täällä odottelen tätiä saapuvaksi yön aikana, yleensä mulla se 15 päivää oviksesta kun tätsy kaartaa pihaan ja huomenna on dpo15. yhtään ei ole toivokaan päässyt heräilemään, yritin niitö lämpöjäkin tässä kierrossa mittailla mutta en meidän kuumemittarista ottanut oikeen selkoa, näytti välillä ihan ihme lukemia (lähinnä alilämpöä) :LOL:

Joten eiköhän se aamulla ole jo kylään saapunut se täti. :/
 
Keskiviikko 5.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp7/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp9/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp10/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp14/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp15/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp19/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp29/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp31/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp80/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva






 
Huomenta! Toivottavasti Katjuskalla ei mee päivät ohi... Millon Annie meinaa testata jos se täti ei sieltä ole yön aikana tullu?? Toivottavasti ei tuliskaan =) .
Juu meinaa vähä hermot kiristellä, mutta onneksi on taas suurin osa oireista tältä kierrolta kärsitty...
 
Torstai 6.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp8/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp10/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp11/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp15/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp16/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp20/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp30/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp32/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp81/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva





 
Huomenia, testasin eilen kun ei tätsyä taaskaan kuulu ja negahan sieltä tuli. Vatsaa kyllä juilii ja on ihan sellanen olo että kohta täti saapuu mutta ei vaan näy vielä. Nyt mulla jo dpo 16 ja yleensä näitä main viimeestään alkanut.On mulla ollut tissitkin sivuilta ihan suhteellisen kipeät, että oireita ikäänkuin olisi mutta ei mitään tulosta. Toivottavasti tässä nyt ei taas kierto venähdä ihan ylipitkäksi tai mitään muuta inhaa (kohdunulkonenki jo käväisi mielessä... :ashamed: )
 
Hyvää itsenäisyyspäivää!

Peukut on pystyssä Annielle että täti ei ilmaannu paikallle ja saisit plussan =)
Mä olen sitä mieltä että meille kaikille kyllä pitäis plussat pärähtää testiin joululahjaksi. Ollaan jo ihan tarpeeks kauan odoteltu ;)

Mä saan miehen tänää kotiin joten pitää yrittää vielä paikata vielä menetettyjä hyviä päiviä jos siitä enää mitään hyötyä on. Mä veikkaan että tää kierto meni ihan pyllylleen kyllä koska ne parhaimmat päivät oli ma-ti-ke ja ne meni nyt ohi :(
No ens kierrossa sitten kaikki irti :heart:

Mutta nyt leipomaan pipareita. Tein eilen taikinan valmiiks ja nyt pääsis niitä sitten leipomaan =)

 
Perjantai 7.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp2/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp9/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp11/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp12/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp16/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp17/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp21/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Kevätesikko........kp33/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp82/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva





 
Huomenta! Annie luin tuosta toisesta pinosta, ei varmaan haittaa että päivitin tännekki ja :hug: ...
Täällä oli vielä lämmöt matalalla eikä ovistestin viivakaan ollu mihkään muuttunu, eli odottelua, odottelua.
 
Huomenia :) Juu ei haittaa Nanna, kun unohdin käydä ilmoittamassa tännekin, että tätsy siis saapui melkein heti sen jälkeen kun ehdin ihmetellä ääneen että missäs se nyt. Ei sitä pitäisi mennä manaamaan koska näinhän siinä sitten aina käy.... Mutta toisaalta olen iloinen että ei tarvinnut ootella,ja pääsee keskittymään uuteen kiertoon. Tuolla toisessa pinossa jo kauhistelin että alkoi sitten jo 11 kierto! :eek: Mutta uskon että pakko se on tärpätä kohtapuoliin kun tässä on näin sitkeästi ja hartaasti yritetty :whistle:. Eilen illalla itku vielä pääsi tädin tulosta johtuen mutta ei se auta kuin yrittää taas. Mä jännäilen nyt seuraavaa testausta, olisiko tämän vuoden vika tahi ensi vuoden eka plussa, jos on plussa tullakseen; jännät päivät sitten juuri uuden vuoden kieppeillä!
 
Täällä kp 1 ja kierto on vissiiin vähän alkanut heittää ja pitkittyä. Mut voi kyllä oikeastaan ottaa toistaiseksi listoilta pois, niin harvoin nykyään enää käyn palstailemassa, mitä nyt välillä tuolla lähes kolmekymppisissä. Siirryn takavasemmalle odottelemaan helmikuisia tutkimuksia. :)

Hyvää Joulun odotusta kaikille ja koittakaahan plussailla! :heart:
 
heissan,

Kotona ollaan taas ja reissu oli kiva. Miestä oli ikävä kyllä, nyt se raukka on flunsassa, mut jospa me silti saatais nää "hyvät päivät" hyödynnettyä. Eilen se ainakin onnas =)))) En saanut vielä tänään kahta viivaa ovistikkuun, mut ehkä huomenna. Huomen on myös seurantaultra, ja keskustellaan että mitäs nyt sitten...

Niin ja :hug: kaikille tädin yllättämille. Nyt saadaan ne maailmanparhaat joululahjat, kaikki tästä pinosta.. Ihan pakko!!!!!!!
 
Maanantai 10.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp5/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp14/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp19/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp20/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp24/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp85/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva





[/quote]

 
Tervetuloa takas napsuneiti =) !
Täällä vissiin ovis viivästyny, ei ainakaan lämmöt ole nousseet... Toivon mukaan ne clomit vielä vaikuttais eikä lähde meneen samanlaiseksi tuleeko vai eikö tule touhuksi.

*lisäystä* Nyt oli lähete tehty laparoskopiaan! Pieni riemun tanssi siitä hyvästä ettei nyt ainakaan syksylle asti pitäis venyä asiat! Huhtikuulle on jonot tällä hetkellä eli toivon mukaan siihen pääsis. Ja siitä pääse sitten niihin rankempiin hoitoihinki jos jotain semmosta löytyy.
 
Heippa kamut!

Hyvä Nanna että asiat etenee =) toivotaan ettei sieltä löytyis kuitenkaan mitään kamalaa. Ja voihan olla ettei sun tarvi sinne edes mennä jos vaikka plussa kerkii pärähtää ennen sitä testiin. Ja eiköhän :whistle:

Ja Napsuneitikin on palannu tänne pinoilemaan...hieno juttu!
Annielle :hug: mutta hyvä juttu kuitenkin että ei venyny kierto pitkäksi.

Omassa olossa ei oo oikeen mitään erikoista. Luulen että viikon päästä täti tulee koska en usko että tässäkään kierrossa plussaa tulee kun meni ne ehkä parhaat päivät pelastusarmeijalle. ( Olenpas minä nyt pessimisti )
Mut näin kun asennoituu ni ei tule ainakaan pettymystä jos vaikka plussa tuliskin =)
 
iltaa leidit!

Hienoa Nanna et sait lähetteen jo.. jospa sinne tosiaan ei tarvitsis mennä!!!

Mä käväsin tänään taas lekurissa. Nyt näkyi ultrassa kaks munarakkulaa.. oikeella puolella 21mm ja vasemmalla 14. Se nyt on liian pieni, mutta toi toinen oikein oivan kokonen. Eli huomenna tod näk on ovispäivä =) Lääkäri oli melko toiveikas tän kierron suhteen.

Jos nyt ei tärppää ni ei enää clomeja, vaan lähete Naistenklinikalle jossa todennäkösesti sit tehtäis inseminaatio. Mut lääkäri vähän oli sitä mieltä, ettei sinne saakka tarttis mennä jos peitot vaan jaksaa heilua. Oli isoin folli mitä mul on tähän mennessä ollut. Ja lupailihan se ennustajakin että oon tän vuoden puolella vielä raskaana =)) joten, arvatkaas vaan onko toiveet korkeella... Mä jännäilen sit tapanina, mut meinaan kyl tehdä testin jo aiemmin... aattona tai aatonaattona, koska sillon on jo yli 14 pvää oviksesta.

Clomeja ei kuulemma kande sit enää jatkaa ku niitä ei saa syödä kun sen maks 6kk ja mulla on se ovis tapahtunut ilman niitäkin. Lääkäri ajatteli että "säästelee" niitä sit sinne jos naikkarille tosiaan joudutaan. Mut jonot sinne on n. 3-4kk, joten keväälle menis sekin. Yksityiselle meillä on kyllä aika 10.1, mutta ne on niin TUHOTTOMAN kalliita, joten en tiiä mitä sen kanssa tehdään jos nyt ei tärppi käy.

Noh, se omasta navasta. Mehän saadaan kohta jo alkaa jännäileen =)
 
Olis kyllä jo tulla ne plussat kaikille =)
Toivotaan napsu että tää olis se oikee kierto ja se on jo paljon jos lääkärikin on tuota mieltä...Peukut pystyssä :heart:

Mäkin silloin alkuaikoina laitoin sähköpostii Madam mammalle ja sen mielestä ekan lapsen pitäis syntyä syyskuussa 2008 joten sittenhän se olis ens kierto jos paikkaansa pitäis!

Mutta hyviä öitä naiset :D
 
Tiistai 11.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp6/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp15/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp20/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp21/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp25/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp86/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



 
Huomenta!
Pitää toivoa, että ennustukset pitää paikkaansa napsuneidillä! Hyvältä ainaki kuulostaa!
Mulla ei vieläkään lämpöjen mukaan ovista ole ollu, mutta tänä aamuna olivat niin matalalla että luultavasti tämä on se päivä. Mikäli sielä on kehittyny munasolu. Tässä kierrossa ei ole ollu sitä kontrolli ultraa niin ei ihan varma voi olla.
Katjuskalla alkaa olla päivät täynnä! Onko mitään tuntemuksia?
Toivottavasti Tuizun kierto ei veny vaan sielä olis jo joku!
 
No ei mulla vielä oo ihan h-hetki käsillä, vasta ens viikolla suunnilleen.
Mutta mitään uusia / muista kierroista poikkeavia oireita ei ole..nippailee löytyy niinku aina mut ei mitään ihmeitä. Luultavasti tätsy tulee...vaikka toivon toki että ei tulis =)

Nyt nanna sitten hommiin vaan jos kerran sulla päivät on kypsät, toivon että säkin jo saisit sen plussan :heart:

 
tänään on tällä napsulla kyl selkeesti ovis. On alamasu ja tuo kohdunnipukan seutu sen verran arkana, että huh huh... ja ovistikkuun tuli aamusella kaks viivaa =) Pitäis vielä saada toi mies hereille ja puuhiin.. hih.

Ootko sä Nanna käyttäny niitä ovistikkuja?

Katjuska, mäkin oon kokeillu madam mamman =)
Mut se kuka mulle nyt sitä raskautta lupaili on ihan eri ennustaja.. tän ennustajan jutuista on pelottavan moni toteutunut... ja se on kahteen kertaan mulle sanonut että oon raskaana tän vuoden puolella. Jotenkin sitä "luottaa" siihen... eli jos ei nyt napsahda ni pettymys on iso, on se joka tapauksessa ilman ennustajaakin.
 
Keskiviikko 12.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Annie76..............kp7/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp14/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp16/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp21/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp26/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp87/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



 
Huomenta! Käytin kyllä niitä ovistikkuja tuossa kp10-14 mutta sitten loppu. Mulla oli kyllä samanvahvuset viivat niiden mukaan kp12 ja 13 mutta kun noi lämmöt ei ole noussu ollenkaan ja kn oli vasta kp15 tosi pehmeä ja auki, nyt en ole koittanut kyllä olleskaan. Lämmöt ei ole vieläkään noussu eli enpä tiiä missä tässä mennään. Voikohan se ovis jäädä tulematta vaikka syöki noita clomeja?? Vähän hommat on jääny vähille kun molemmat ollaan oltu kipeinä, mutta yritetty on. Muistinkohan ollenkaan sanoa että kävin viime perjantaina vyöhyketerapeutilla. Ja tänä perjantaina uus reissu. En tiedä onko siitä mitään hyötyä tähän, mutta en ole koskaan nukkunu niin hyvin ku pe-la yönä. Ja lauantaina kun piti töihin nousta 5.30 hyppäsin pirteänä ylös ensimmäiseen herätyskellon pirinään. Ei ole ennen tapahtunu!Eli jo ihan sen takia kyllä käyn ainaki muutaman kerran nyt.
Tänään pitää soitaa sinne gynen polille, tai taidan kyllä käydä sielä. Ensin on kuulemma lääkärin vo ja sen jälkeen laitetaan lähete tarvittaessa leikkaukseen. Ihan hyvä seki pääsee kyselemään kannattaako noita clomeja vielä jatkaa vai mitä tehdään.
 

Yhteistyössä