Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Tulin kurkkaamaan että miten menee. Totesin kyllä saman asian ku Annie että liian paljon on tullu nyt lokaa päälle joten eiköhän pitäis kohta ruveta tulemaan niitä ilosempiakin asioita... =)
Pakko kohta kyllä ruveta tärppejä tulemaan...Vaadin niitä :heart:

Mä olen ajatellu elää tän kierron ihan ilman tikutteluja ja laskemisia....tää mennää ihan vaan tulee jos on tullakseen meiningillä!!! Jospa tapahtuis vaikka se vahinko :LOL:

Mutta lumista tiistaita kaikille
 
Voi Nanna! Oon tosi pahoillani sun puolesta!
Kyllä me jaksetaan yrittää vielä! Me voidaan kaikki ikävät ajatukset ja tunnot purkaa täällä. Ja täältä saa lukea noita ihania onnistumistarinoitakin. Miks ei se meillekkin koittais se päivä vielä?!! Ihan varmaan koittaa!!!

Mä juttelin tänään lekurin kanssa joka oli sitä mieltä että jatkan clomeilla tän kierron, vaikka tekiskin niitä oireita. Ja sano että tuplatakkaan ei kannata koska se hormoni kuitenkin kertautuu elimistöön. Voidaan kuulemma jutella jatkosta kun sinne menen 10.12. Et jos vaikka saatais lähete eteenpäin jo.. Jos ei saada ni mennään tammikuussa yksityiselle.

Nyt onneks helpottaa se että on joulu tulossa, on jotain kivaa odotettavaa. Ja mä oon ens viikolla lähdössä Saksaan kolmeks päiväks mun vanhempien ja siskon kanssa. Oon siellä ollut vuoden töissä aikaisemmin, joten ihana mennä verestämään muistoja =) Miestä tulee kyllä ikävä, mutta toisaalta tekee ehkä ihan hyvää tähän rakoon.. Me ei ikinä olla oltu kolmea yötä erossa, joten on sitten sitäkin ihanampi nähdä kun tuun kotiin. Ja sit alkaa oleen taas jo "hyvät päivät" käsillä, joten jospa sitä sit jaksais ja huvittais puputellakkin paremmalla innolla :LOL: ! Ja mies onnekseen säästyy mun clomi-raivoilta, ja sisko-raukka varmaan saa ne osakseen. Mut oon jo varottanut etukäteen, ni tietää ainakin mitä odottaa :kieh: :kieh:

Nyt tää Napsu menee unten maille. Hyvää yötä kaikille ja oikein lämmin hali vielä Nannalle :hug: , kyllä huomenna tuntuu jo paremmalta!
 
Keskiviikko 28.11.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
nanna81.............kp2/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp3/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp7/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp8/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp12/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp22/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp24/28-32...............yk10........1.toiveissa
Kryss..................kp35/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp73/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva


 
Huomenta! Kyllähän te ihan oikeessa oletta, että nää ekat päivät se on se suurin v..tutus ja sitte alkaa taas odottelemaanki jo ovisaikoja yms. Kiitoksia haleista. Nyt jo vähän helpottanu ja tosiaan maanantaina on taas lekuri niin jos sais sille purkaa tuntojaan =) .
Kuulostaa ihanalta napsuneidin reissu! Tahtoo myös vähäksi aikaa jonnekki tuulettumaan!
 
Hei, mitä ootte mieltä, pitääkö lämpöjen olla koholla, jotta voisi edes uumoilla raskautta? Tuli vaan mieleeni kun täällä palstoilla lueskelin näitä juttuja, niin tosi monella on aina oviksen jälkeen lämmöt koholla ja sitten kun ne laskee niin voi arvailla että kohta tätsy saapuu. Itse oon nyt muutamassa kierrossa mittaillu lämpöjä ja mulla ne ei oo ikinä koholla; aina samat lukemat... Viittaakohan se johonkin hormonitoiminnan ongelmaan? Mullahan gyne halusi ottaa uusiksi sen keltarauhashormonikokeen kun viimeksi oli niin alhainen lukema. Tuolloin tosin epäiltiin sen johtuneen väärästä ajankohdasta :/ Voi nyt alkoi muakin hiukkasen ahistaa... :ashamed:
 
Anteeksi pomppauksenne pinoonne, mutta todella ovulaation jälkeen lämmöt nousee, pudoten viimeistään, kun menkat ovat alkaneet.

Pyydähän lääkäriltäsi esim Lugesteron käyttöön! On keltarauhashormoni. itse sain reseptin siihen lähettämällä gynelle pyynnön reseptistä. Tuli apteekkiin suoraan puhelinreseptinä. Gyne vastasi sähköpostitse, että siitä ei ainakaan haittaa ole!

Nyt eka kierto siis meneillään lugeilla ja tänä aamuna raskaustestiin tuli 2 viivaa , toinen vielä haalea, mutta kp vasta 24/30.

Onnea sinulle ja teille kaikille vaavien saamiseen! :heart: :hug:
 
Torstai 29.11.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp1/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp3/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp4/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp8/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp9/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp13/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp23/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp25/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp74/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



 
Huomenta! Ja kolmas clomi kierto alkoi tänään... Odotettavissa kuumia aaltoja lähipäivinä.
Annie: Minulle gyne sanoi kun kyselin noista aamulämmöistä että niiden varaan ei kannata perustaa. Eivät kuulemma ole luotettavia aina. En enää muista tarkalleen mitä sano, mutta tuo oli viesti. Tosin en kyllä ole päässyt tavasta eroon ja mittailen ihan kuin ennenki. Minulla vähän vaihtelee noi lämmöt, joissain kierroissa nousee enemmän ja joissain ei juuri ollenkaan.
 
Heippa!

Mä mittailin joskus alkuaikoina noita lämpöjä mutta kyllästyin siihen ja kun Nannalle kerran gynekin sanoi että ei kannata niin lopetin =)
Kiitos Nannalle vinkistä. Eipä tuu stressattua enää sen kanssa!

Huomenna on tiedossa sitten pikkujoulut. Sitten täytyykin kellistää tuo mies heti lauantaina peiton alle ( jos oon itekkään kunnossa ). Alkaa päivien mukaan olla ovis lähellä, mutta tikuta en tässä kierrossa ja koitan muutenkin olla stressaamatta asian kanssa =)

 
Hauskoja pikkujouluja Katjuskalle =) ...
Viekää naiset tää netti pois multa, ja kone kans! Olen seikkaillu täällä ja nyt jo ihan 90% varma, että mulla on endo! Ainaki kaikki oireet passaa. Ja kun kolmisen vuotta sitten leikkauksessa löyty kiinnikkeitä vatsasta niin se vielä minun mielessä varmistaa sen asian. Nyt vain pitäis miettiä miten sais gynelle kerrottua, että oon jo keksiny missä mättää :LOL: . Se kun ei oikein vaikuttanut tykkäävän siitä minun epäilystä, että matalat verenpaineet ja korkee hb vaikuttais jotain. Pitäis lopettaa tää netistä tiedon etsiminen! Ties mitä vielä itselleen saa diagnosoitua :D .
 
mulle voi laittaa kp 1. alko ihan yllättäin, mutta josko nyt tämä uus kierto veis samalla tuon hillittömän kystan mennessään.... tilasin nyt netistä niitä ovistikkuja ja varuks pari raskaus testiä. en oo ennen kokeillu, ni ajattelin nyt sitten testailla..... mutta hyvää torstai iltaa kaikille. me lähetään miehen ja koiran kanssa hakemaan pottuja kellarista, ni saa sapuskaa tehtyä =)
 
Kryss iso :hug: ja toivotaan että se kysta ei sua kiusaa enempää!
Uuteen kiertoon ja uudet kujeet, eiks joo?

Joo mä yritän huomenna ottaa ihan rauhallisesti niin jos pystyisin sitten välttämään kauheet krapulat :LOL:

Heittäydyn tyhmäksi ja kysyn että mikä on endo? no voisin kyllä kokeilla sitä googlettaa niin tietäisin mistä puhutaan. Mutta tosiasia on se että kun lukee juttuja ja oireita ni useinmiten niistä tuntuu kaikki löytyvän itseltään. Jos vaikka luet lääkärilehteä ni jotain taudin oireita kun kuvataan ni huomaakin et hitsi ne kaikki on löytyvinään itseltään.
Joten jospa sulla Nanna ei oliskaan se endo.

Mutta nyt imuroimaan ja sit salkkareitten ja kotikadun pariin =)
 
Perjantai 30.11.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp2/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp4/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp5/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp9/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp10/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp14/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp24/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp26/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp75/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]

 
Lauantai 1.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp3/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp5/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp6/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp10/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp15/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp25/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp27/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp76/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



 
Juu-u...Joulukuun eka päivä olis jo. Menee tää aika taas niin nopeesti.
Ootteko kattonu sitä The Joulukalenteria? Tänää alkaa Subilta tulemaan taas se...se oli hyvä!
Pikkujoulut meni ihan hyvin ja nyt ei oo ihan järkyttävää oloa tänää. pientä sellasta krapulaa kyllä mutta ei onneks tarvi oksentaa!


Nautitaan viikonlopusta=)
 
Maanantai 3.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp5/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp7/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp12/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp13/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp17/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp27/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp29/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp78/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva




 
Voi harmi Nanna. Toivotaan että parin kierron aikana tärppäis ettei tarvis tuota laparoskopiaa :whistle:

Hiljasta pitelee itellään. Päätin että tässä kierrossa en laske päiviä enkä tikuta tai muutakaan joten tuntuu aika pitkältä ootella vaan seuraavia menkkoja. No täytyy kyllä myöntää et ihan tää ei oo onnistunu, koska pakosti tulee noita päiviä seurailtuu mut siinä kyllä kaikki. Koitan keskittyy johonkin ihan muuhun jos sillä olis vaikutusta tärpin kanssa :LOL:
 
Nanna, tiedän tunteen... mullahan oli ihan sama sillon, mut lekuri vaan jatko ja sai kun saikin sen katetrin sinne sisälle. Mut kyllä heikotti ja hikoilutti ja teki kipeetä kun mikä.. Harmi ettei se sulla onnistunut. Laparoskopiassa kyl sit näkyy varmaan kaik mahdollinen.. on tosin vähän isompi toimenpide ku toi aukiolotutkimus.

Mä lähden huomenna sinne reissuun ja tuun pe takas.. Huomenna on vika clomipäivä ja ainakaan vielä kiukku ei ole mahdoton. mut saa nähdä miten käy kun huomenna on tajuton väsy varmaankin. Mun pitää kotoota lähtee meinaan jo 03.45.. huaaa.... argh.

Koitan Katjuskan tavoin olla vähän laskeskelematta päiviä ja stressaamatta. Katotaan onnistuuko =)

Kivaa loppuviikkoa ja viikonloppuna "nähdään" :wave: :wave: :wave:
 
Annie: Laparoskopiassa näkee että onko kiinnikkeitä vatsassa ja samalla ne tekevät sen aukiolotutkimuksenki.
Clomi sivuoireita tuli yksi lisää, vedin sunnuntaina ainaki 4 hernepussillista nokkaan ilman mitään syytä. Kaupassaki sain jonku ihme kohtauksen ja marssin marttyyrina ulos sieltä ostamatta mitään. Mies oli ihan ihmeissään. Ja niin olin minäki, itsekki ties kuinka typerää oma käytös opli, mutta sille ei vain voinu mitään.

Hyvää matkaa napsuneidille! Toivottavasti katjuskan stressittömyys tehoaa :D .
 
Tiistai 4.12.2007


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp6/28....................yk12........1.Toiveissa
nanna81.............kp8/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp9/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp13/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp18/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp28/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp30/28-32...............yk10........1.toiveissa
Miinaliina.............kp79/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva




 

Yhteistyössä