Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Moro...

Sunnuntai taas, sain eilen tosiaan valot laiteltua ja nyt on kivan näköistä. En mä mitään kynttelikköjä ees laita, tohon ovensuuhun vaan laitoin kirkkaat valot sellaseen risunippuun joka on korkeessa ruukussa. äsken täytin sen pinnan vielä sammaleilla =) Ja olkan ikkunoihin laitettiin kaks valkoista paperitähteä. On vähän valoa kun tosiaan on niin pimeetä eikä meillä oo vielä ulkovalojakaan.. ja kohtahan se on jo pikkujoulukin =)

(.) olo on just ton kuvan mukainen. Jostain syystä mun aineenvaihdunta on parin viime viikon aikana ollut melkein pysähdyksissä. Otin eilen jo duphalakkia kun olo alko olla melko karmee, tänään uuden annoksen mut eipä ole mitään vaikutusta ollut =(

En tiedä johtuuko tää niistä clomeista vai mistä. Tää kierto on kyl ollut melkosen kurja. ensin ne kamalat mielialavaihtelut ja raivonpuuskat ja nyt tää. Lisäks mulle on tullut hirmu finnejä, joita mulla ei o ollut ikinä. Ja yöllä on nenä NIIN tukossa ettei mitenkään meinaa ilma kulkee. Ja tää mun maha on NIIN turvonnut et näyttää siltä kun olisin jo 6kk raskaana, valehtelematta. Ja lirisee ja lurisee vaan. Huomenna pitäis töihin mennä, mut jos olo on tää niin tuskaa tulee se työpäivä olemaan =(((

ja vielä varmaan tosiaan se viikko pitäis kärvistellä ja jännitellä... se nyt ainakin on eroa ed. kiertoihin että valkkaria ei kyllä tuu yhtään. Melkein saharaa muistuttaa. mistä lie johtuu sekin.

On tää naisena olo sitten ihanaa :LOL: :LOL: :LOL:
Ei sen, kyllä mä kestän jos lopputulema on niinkin ihana kun oma pieni käärö =)
 
Sunnuntai 18.11.2007

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp12/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp14/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp18/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp25/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp25/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp45/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp63/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva







 
Kävinpäs vielä päivittämässä ton meijän listankin tässä illan iloksi =)

Mulla olotila ollu tänää ihan samanlainen ku menkkojen aikana. Juilii alavatsaa jonkun verran ja koko ajan on kauhee janon tunne vaik jois kuinka paljon. uusia oireita ainakin mulle näin ennen menkkoja tai toivon tosiaan että ne ei tule ollenkaan. Hitsi kun tekis mieli testata mut en haluu pettyy, joten yritän malttaa ainakin tiistaille asti.

Hyvää Yötä!!!
 
Maanantai 19.11.2007

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp13/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp15/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp19/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp26/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp26/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp46/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp64/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva


 
Huomenta! Voi kun katjuskan oireet olis just sen oikeen syyn takia!!! Lupaavilta ne ainaki kuulostaa! Minä en kyllä varmaan malttais olla testaamatta vaikka niin olen taas itelle vannotellukki ettei missään nimessä etukäteen =) .

Täällä ei kummempia oireita vielä ole mihinkään suuntaan, mutta eihän se vasta olekkaan kuin dpo6 menossa.
 
Huomenta vaan!!

En sitten malttanu olla testaamatta tänä aamuna ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Oireitakaan tällä hetkellä ei pahemmin ole, joten uskon että täti pyyhältää paikalle kyllä ihan lähiaikoina. Voi elämä sentään!

Maanantai jatkoja =)
 
moi!
itsellä 8 yk menossa ja oon bongannu vasta 2 ovista eli edellisistä kierroista!pahasti tuntuu et yhdeksäs yk lähtee pian...alaselkää ja vattaa juilii sen verran!

kyselisin vaan et mikä on toi aukiolotutkimus ja millon sellanen tehdään???
 
Mä sain ovistestiin plussan 7.11 joten ehkäpä olis jo näyttänyt raskauden kun mulla oli testinä mammaksin herkkä raskaustesti.
Mutta en heitä kirvestä kaivoon ennen ku menkat alkaa joten odotellaan vielä.
Aamupäivällä tuli ihan tosi vaaleanpunasta paperiin pyyhkiessä mutta sen jälkeen ei mitään. Jospa ne ei alkaiskaan =)
Vatsa juilimiset on meinaan kuitenkin jatkuneet päivän aikana ja tissit myös edelleen kipuilee!!!!

Emeliinalle en osaa vastata kun en ole tuolla aukiolotutkimuksessa käynyt joten jätän sen vastaamisen muille =)
 
tervehdys pitkästä aikaa! en oo kerenny nyt oikeen koneella olemaan, on tapahtunut niin paljon. en oo kerenny ees kiertooni seurata ja tuli ihan yllätyksenä että menkathan tässä pitäis alkaa kohta puoliin!! oon just ukolleni varmaan viikon ajan valitellu että alavatsa on ihan sika kipee. keskellä alavatsaa on kamala juiliva, poltteleva "pallo"... mikä lie mutta pahalta tuntuu... ja tosiaan on jotain iloistakin tapahnut, ukkoni kosi mua perjantaina, ja nyt on kimmellykset vasemmissa nimettömissä molemmilla ja onni on valtava!!!!!!! pitkään tätä on odotettuki ja nyt se tapahtu. se oli vielä romanttisesti polvillaan ja kysyi kysymysken, mutta laittoi siihen jotain omaa ja ihanaa.... oon niin onnellinen! vieläku vauva tulis perhettämme kasvattamaan ni voijoi... Ihanaa viikkoa kaikille!!! :heart:
 
Jeeeeee, mulle voi laittaa kp 3!!!!!!!!! Yrityskertaa en muista, ennen keskenmenoa taisi olla 5-6, oisko tää nyt 7, vai lasketaanko tää 1, saatte päättää =)
Mä olen niiiiiin onnellinen, tämä pitkä odotus on ohi, mulla on sika hyvä mieli alkaa taas oikeesti toiveilla!!!

Onnea EevaRouva ja Rinkinki!!!!! :flower: :flower: :heart:

Pahoittelut niille joita täti on kiusannut vastoin tahtoa. :hug:

Mä kysyn täältäkin terolutesta: Mulle määrättiin ne että menkat alkaisi, ja nyt ne alkoikin 5 päivän jälkeen lääkkeiden aloittamisesta, vaikka niiden pitäisi alkaa myöhemmin, niin jatkanko silti syömistä, vaikka ne alkoi, vai jätänkö kesken. Lääkäri ei mitään sellaista sanonut. Jotkut on voinu jättää kesken ja joidenkin pitänyt syödä kuuri loppuun. Saan tän lääkäri kiinni vasta perjantaina.

Mutta kaikille tsemppiä, puhallus on kova =)
 
Tiistai 20.11.2007

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Tuizu ...............kp4/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp14/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp16/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp20/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp27/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp27/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp47/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp65/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva




 
Huomenta!
Onnea Tuizu yrityksen alottamiseen pääsystä! Tuohon Teroluttien asiaan en valitettavasti osaa vastata.. Eikös se ole kuitenki yk1 kun kuitenki tärppäs teillä? En tiedä, laitoin nyt noin, mutta jos haluat niin muutetaan!

Katjuskalle vielä :hug: . Jospa sielä olis joku hitaasti itsestään merkkejä antava :D .

Kryssillä alkaa olemaanki päivät jo täynnä kans. Toivottavasti se alavatsan polte on hyvä merkki! Ja Onnea kihlauksesta :flower: !

Emeliina: Itsellä on vasta ens kuussa aukiolotutkimus edessä, mutta sillä siis katsotaan munajohtimien aukiolo uä:n avulla. Lääkäri ruiskuttaa nestettä katetrilla kohtuun ja seuraa sen kulun läpi munajohtimien.Tutkimus tehdään ennen ovulaatiota (minun gyne sanoi että mieluiten tuossa kp7 korvilla), mutta mieluiten vasta kun vuotoa ei juuri enää ole. (jos joku osaa paremmin selittää niin hyvä =) )

Mihinkäs napsuneiti on jääny??
 
Onnea Tuizu ja Kryss :flower:
Kiva kuulla välillä positiivisia uutisia jostain suunnasta =)

Mä luulen että täti odottaa mua huomenna...voi kakka sentään! tänää jo tullu sellasta ruskeeta tuhrua ihan vähän. Voi kumpa se loppuiskin eikä ne menkat alkais...I Hope!!!
Miten tää raskautuminen voikin olla näin vaikeeta?!!!! Hyvä kysymys!

Mutta Plussatuulia kaikille kovasti :whistle:
 
Tuizulle ja Kryssille :flower: iloisista jutuista. Katjuskalle myös tsemppiä, älähän heitä kirvestä kaivoon vielä =)
Emeliinamä kävin viime kierrossa tossa aukiolotutkimuksessa.Yleensähän se on niitä ekoja tutkimuksia joita tehään jos vuosi yritetty ja aletaan ihmetelä missä vika. meillä se tehtiin jo 9 yk:n aikana koska oon sellanen hätähousu ja kärsivällisyys ei kuulu hyveisiini. Itse tutkimus kesti noin 10-15 minuuttia ja siinä tosiiaaan kuten Nanna jo selittikin niin lääkäri ruiskuttaa keittosuolaliuosta katetrilla kohtuun ja seuraa sen kukua läpi munajohtimien. Pikainen vaalea välähdys kuulemma kertoo että auki ovat, näin gyne mulle selvensi... :) Mutta ei ollut paha tutkimus, piti varmuudeksi vaan ottaa buranaa tuntia ennen tutkimusta, sillä saattaa tuntu joskus sellaiselta kivulta kuin menkat alkaisi.Mulla se tehtiin kp 13 samaan aikaan mun clomi-seurantaultran kanssa.

Toivotaan meille kaikille nyt tässä kuussa jo vihdoin viimein sitä onnea edes pikkasen! :heart:
 
moikka,

kiva että muakin on kaipailtu =)
On ollut hirmunen hässäkkä töissä ja vielä kotihommia paljon päälle. En o paljon koneelle kerennyt. Nyt otin ajan kun torttutaikina sulaa ja uuni lämpenee. Meille on tulossa huomenna vieraita, siksi on pitänyt hösätä. Leivon tänään jo joulutortut valmiiks ni huomen ei tartte kun kattaa pöytä.

Omalta osalta voisin sanoa että MITÄHÄH???? mulla ei oo tisut yhtään kipeet, no ihan aavistuksen ehkä, mut oikeesti ne on aina olleet näin lähellä menkkoja jo tosi kipeet (menkat alkaa su, tää kierto jää 29 päivään oviksesta laskien pe on kahdesta viivasta se 14 pv) siitä oon aina osannutkin aavistaa että tärppiä ei o käynyt kun tasanvarmaan ne on olleet kipeet. Nyt ei o.

Ja Tuizulle tervetuloa takasin! Toivotaan että sun vierailu jää lyhyeksi :D

Ja Kryssille oikein paljon onnea kihlauksen johdosta!
 
KESKIVIIKKO 21.11.2007

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Tuizu ...............kp5/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp15/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp17/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp21/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp28/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp28/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp48/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp66/36.....................yk5.......2.toiveissa








Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva




[/quote]

 
moikka!

kerrankin oon aikasin kotona =)

Nyt on kyl taas tisutkin vähän kipeytyneet ja nännit kans vähän. Enteileekö taas menkkoja..? Mun mielestä ne ei kyl aiemmin o näin myöhään tulleet kipeeks... Ja nyt tuntuu että on välillä hirmunen hiki ja iltasin palelen. Lämmöt on siinä 36.9-37 tienoilla eli koholla niinkun aina oviksen jälkeen. Mut ei mitenkään poikkeavasti.

Kyllä mä nyt oon NIIN sormet ja varpaat pystyssä, kaikesta huolimatta että jos ne oikeesti alkaa ni pettymys on melkoinen =(
Mä HALUAN SEN VAUVAN!!!!!

Mitenkäs te muut? Katjuska, eihän täti tullut tänään?
Mitkä on Nannan fiilikset?

 
Heipä hei naiset!

Mä joudun tuottamaan pettymyksen...täti tuli tänä aamuna kyllä ihan tosissaan..alko niin isolla vuodolla ja kertaheitolla. Mäkin niin olisin sen vauvan jo tästä kierrosta tahtonut mutta ei muuta kun nokka kohti uutta kiertoa vaan :(
Outoja oli kyllä tässä kierrossa ne menkkakivut jo lauantaista asti kun nyt vasta alko ne menkat, eipäs ole mulla sellasta ennen ollu =)

Mutta nyt toivon tosiaankin että edes te saisitte tästä kierrosta ne plussat...iso puhuri kaikille!
Toivotaan että nuo Napsun oireilut on plussa oireita :heart:
 
kertokaapas te viisaammat, että mikä ihmeen kipu mulla on!! nyt on kolmas päivä ja todella kova!! se tuntuu vasemmalla puolella alavatsalla (munasarjoissa?) samanlainen tunne välillä ku ois kävelly hirmu nopeesti ja alkaa pistämään ja välillä ihan ku siellä ois joku pötkylä mikä koskee! eniten tuntuu kun liikkuu, esim. nousee istumasta seisaalleen! tosi kova ja ärsyttävä kipu... menkat ei oo vielä alkaneet, mutta jotenki on semmonen olo, että sieltä ne on tulossa. kyllä mulla on kaapissa yks aconin testi, testailen ehkä vko loppuna tai ens vko alussa jos menkkoja ei näy....luulen kyllä että testi jää vielä pölyttymään kaappiin... :/
 
Kryss ettei vaan olis sitä itteensä!!!! Jospa se olis niitä kasvukipuja..

Mun tisut on koko päivän olleet vähän kipeet, mut nyt enää eipäs ookkaan.. on tää ihmeellistä. On varmaan jo omien korvien välistä kiinni ja loppujenlopuks oonkin valeraskaana. Jep =)
 
Mä kans luulen että mullakin on puolet noista oireista ihan päästä keksittyjä =)
Mut toivotaan tosiaan Napsu että sä olisit nyt ihan oikeesti raskaana....Plussia nyt vaan kaikille!!!!

Ja Kryss en tiiä tuosta viisaudesta mutta monesti oon täällä seikkaillessa lukenut että just noi menkkakivut olis yks parhaimmista syistä raskauteen, mutta en sitten tiiä! Nyt vaan toivotaan että se olis sitä oikeesti :heart:

No mutta hyviä öitä kaikille ja palaillaan!!
 

Yhteistyössä