Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Nyt kun pääsee kirjottamisen vauhtiin ni ei malta sitten millään lopettaa... yhdyn näihin edellisiin, että jostain sopukoista aina syöksähtelee kaikenmaailman ärripurreja jus omalle kullalle vaikka ei sitä tarkoittas, sit saa olla useamman kerran päivässä pyytelemässä anteeks äkkipikaisuutta, ei mullakaan oo yleensä näin pahaa ollu, äsken ukkoki sano, että mitstäs tämä napauttelu taaskin johtuu....ei voi mitään, se vaan tulee ja vasta sen jälkeen älyää mitä on tullu sanottua..

mutta sitä meinasin teiltä kysellä, että millonkahan minä uskaltaisin testiä tehä?? tunteet on ku menkat alkas, mutta toivon silti toista... oon tilannu kotitestiltä raskaustestejä. ja ottaen huomioon, että mulla on välillä enemmän ja välillä vähemmän epäsäännölliset menkat....että mikä se olis oikee hetki, niin ettei tarviis heti pudota penkiltä....älkääkä sanoko, että testaa huomenna...jos se ois nega, ni en luottais siihen kuitenkaan, ku toivoisin, että kierto ois taas heittäny ja ovis ois ollu oletettua myöhemmin ja plussa ei näy...

näin helppo se on taas huijata itteensä...........voi että................. mulla se aina näin illan tunteina alkaa nämä ajatukset pulppuilemaan...

monesti toivon, että ois semmonen pieni punainen nappi, mistä vois painaa ja toiveet toteus...ilman että tarviis pyöriskellä surun ja murheen keskellä. olis edes yksi asia mikä menisi kerralla hyvin, ilman mitään takapakkeja tai muita onnettomuuden tunteita, mutta kai se tämä aikuisena oleminen on sitä, ettei mikään tule helposti vaan kaiken eteen pitää taistella, niin kauan, että tuntee menettäneensä jo koko asian, ja lopulta kaikki tuska ja ponnistelu palkitaan.... mutta ainahan se ei käy näinkään, joskus on vaan viisainta luovuttaa.... mutta minä en ainakaan vielä luovuta...paljon on koettu ja paljon on vielä edessä, mutta uskon ja toivon kovasti, että joku päivä helpottaa ja saan pidellä omaa pienokaista sylissä ja suukottaa häntä otsalle ja sanoa että äiti on aina tässä, eikä lähde ikinä pois.......

joo...taitaa olla aika mennä nukkumaan... oon aina ollu vähä tämmönen, että kun alan kirjottaan, ni loppua ei näy. se onkin ollu aina yks pakokeino kaikesta synkästä....nyt taidan käpertyä oman kullan kainaloon koisimaan.... iloista huomista teille kaikille!
 
Lauantai 29.12.2007

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp3/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp3/29-32.............yk16......1.toiveissa
Katjuska-81......kp13/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp24/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp31/28....................yk12........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp38/25-33.............yk10........1.toiveissa
Tuizu ...............kp43/? ......................yk1........... 1. Toiveissa









Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]
[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Kryss :hug: toivottavasti saat asiat sujumaan taas pian! Ja tulis niitä hyviäkin uutisia! Tuo on just tuota että ne jotka ei missään nimessä halua niin pamahtelee ympärillä paksuks ihan vahingossa. Saman kokenu nyt tässä ihan lähiaikoina. Ollakko sitte kyseisten henkilöiden huolimattomuutta vai mitä, itseä melkein naurattaa kun toiset hups hyppää vahingossa sänkyyn kerran ja parin viikon päästä on sitte perheenlisäystä tulossa! Miks se ei voi olla niin helppoa niille jotka sitä toivovat??

Nyt olis sitte ensimmäinen clomin nappaus päivä taas. Odotettavissa kuumia aaltoja, ärtyisyyttä, lentäviä esineitä ja itkuisuutta... Voi kun mies on varmaan taas kiitollinen :LOL: .

Hyvää matkaa ja uutta vuotta katjuskalle!
 
Huomenia, vuoden viimeistä viikonloppua alotellaan. :) Kovasti mielellänihän minä mallia näyttäisin sen plussailun suhteen mutta heikolta näyttää...Mulla ei nimittäin oo oviksen jälkeen ollut mitään tuntemuksia jotka vois edes viitata raskautumiseen. Kuten aiemmin tuolla kerroin, niin vieläkään ei ole edes rinnat/nännit kipeytyneet kuten yleensä tässä vaiheessa? Vai olisiko se sitten hyvä merkki, se oireettomuus?? Mene ja tiedä, en oikeen tiiä mistä pitäisi toivo herätä;siitä että on joitakin oireita vai siitä ettei ole mitään... :/

Niin vaikeeta tätä on ennustaa, mutta ensi viikollahan se pitäisi taas selvitä. Jotenkin mulla on inha tunne, että tätsy saapuu meille uutta vuotta juhlimaan...
Mutta toivotaan, toivotaan... Katjuskalle mukavaa reissua ja Onnellista vuotta 2008! Tulepa ja yllätä meidät iloisilla uutisilla! =)
 
Kiitos kaikille Haleista =)
Täällä onkin juttua tullut PALJON parin viime päivän aikana..

Katjuskalle hyvää reissua ja Onnellista uutta vuotta!!!
Nannalle pitkää pinnaa clomien parissa :D

Annie eikös se oireettomuuskin voi olla oire =) ? toivotaan että sun kohdalla ainakin näin on!!!!

Ja Kryss, tiedän tunteen.. mulla on kans tässä yrityksen aikana kantautunut Niin monta vauvauutista korviin ettei tosikaan. Jotkut yrittämällä onnistuneet ja jotkut ihan vahingossa vaikka mahiksia ei juurikaan olis pitänyt olla. Ei ole elämä reilua, mutta kuka on väittänytkään että se on reilua... Joskus tuntuu että eikö tää huono tuuri tän asian suhteen vois meiltä jo loppua, kaikilta. Ja varmasti, melkein voisin vannoa että ens vuonna me ne plussat saadaan!!!!!!!!!! Yks toisensa jälkeen!!

Mä oon kipee.. kuumetta ja kurkku kipee, ja joka paikkaa särkee. Menkat on onneks antaneet vähän armoa, yhden päivän särki niin tautisesti, mut nyt näyttäis että ne alkaa jo loppumaan eikä muutenkaan ollu kovin runsaat.

Joo tuolla töissä on ollut ihan hirveetä. Eilen varsinkin, se oli mulle viimenen pisara. Sain omistajalta huudot asiasta joka ei kuulunut / ollut mun vikaa mitenkään. Mä päätin että oon maanantain saikulla ja etsin entistä aktiivisemmin uutta paikkaa. Tonne en jää. Harmittaa vaan niin helvetin paljon että lähdin hyvästä paikasta, jossa mulla oli ihana esimies ja täydet lomat jne... ei olis pitänyt, se kuulosti liian hyvältä ollakseen totta ja niinhän se sit olikin.

Mulla on aika pitkä pinna kyllä, mut nyt se on loppu. En ole kenenkään kynnysmattona, ainakaan esimiehen. Oon joskus elämässäni ollut, parisuhteessa, mut enää IKINÄ en siihen alistu. Mieskin eilen sano että et koskaan ollut tollanen (itkenyt silmiä päästä) kun tulit ed. työpaikasta kotiin. Joo, en ollut en. Siellä mä en saanutkaan haukkuja harva se päivä, ja ihan turhasta. Olkoon, mä oon vielä koeajalla ja nostan kytkintä. Kyllä tekevä töitä löytää... ei vaan olis oikeesti rahaa olla työtön.

Mä kyllä uskon siihenkin että kaikilla asioilla on tarkoituksensa.. kaipa tällä työasialla ja silläkin että se vauva antaa itseensä odottaa. Siihen pitää vaan luottaa...
 
oon tässä miettiny, ni mulla taitaa olla tuo anatomia olla aika hukassa. siis missä on se kohdun nipukka/napukka?? oon aina ajatellu että se on palleromainen juttu kun kokeilee sormella, se tuntuu virtsarakon puoleisella seinämällä, melko lähellä koko suuta. onko se se? jos ei ni mikä se on? oon tätä kautta saanu hirveesti uutta tietoo ja ajattelemisen aihetta...oon miettiny tätä useasti mutta eka kerta ku kysyn...

kävin niillä sivuilla missä on ovulaatiolaskuri ja laskin mun nykyisen kierron pituuden ja siellä tuli tuloksesks 31pv. eli sen mukaan vasta huomenna pitäis alkaa menkat... elikkä eiköhän tässä taas ootella jonnii aikaa... selailin noita muita palstoja, ja siellä näky olevan tyyppejä, joilla testi näytti plussaa vasta n. 50/30 (siis verrannollisesti) mutta kuitenki heitti kaks kolme viikko odotetusta menkkojen alusta. ja sitä ennen olivat testanneet negaa ja lopulta plussan. näky olevan myös naikkonen joka aina saanu negan mutta sitten menny lääkärii ja huomatti että on reilu 8 viikolla raskaana! selitti että kaikilla virtsaan ei erity niin paljo sitä hormonia että näyttäis raskautta... arvaa pistikö taas pään pyörälle!

no mutta nämä asiat on aina niin yksilöllisiä, ettei voi ees ennustaa miten itellä on ku kuintenki eka kerta ku yritän lasta, ni ei oo mitään mihin verrata, kuitenkii poksathtaa semmonen toivon kipinä, että entä jos minullakin ei erity sitä hormonia ja ei vaan näy testissä....

tai sitten menkat on vaan myöhässä (tai sitten ajallaan, kierto ku on aina ollu niin sekanen ettei voi sanoo), mutta luulen että elämäni tämän hetkinen stressi vaikuttaa aikas paljon noihin kuukautisiin... mutta toivotaan että positiivisella tasolla....

mutta te ootte kyllä ollu niin ihania ihmisiä tähän asti, vaikka en oo tänne paljon kirjotellu, ni aina ku oon lukenu tätä palstaa ni on saanu niin paljo toivoa tulevaan. ja on huomannut ettei ole ainut!se kai se auttaa kaikkein eniten että huomaa, ettei ole yksin näiden kaikkien asioiden kanssa....kiitos siis teille, olette niin monta kertaa antanut voimia ja hymyä huulille! ootte aina kannustanu jatkamaan vaikka välillä tuntuu että tekis mieli luovuttaa koko homma, ei sillä että haluais, mutta kun ei enää jaksais niitä pettymyksiä.

ihminen on yleensä niin järkiperäinen yksilö, että kaikkeen pitäisi olla joku todellinen selistys ja sitten ku sitä ei löydy ni menee ajatukset ihan sekasin....

noh, mutta kello taas näyttää sitä, että aika mennä nukumaan... huomenna taas jaksaa paremmin....hyvää yötä!
 
Voi kun oli jännä lukea viestejä, mutta harmin paikka ne eivät olleet sittenkään positiivisia. :hug:

Mun mieli on vähän kohonnut, terojen avulla tuli menkat ja nyt on menossa 12/24?. Yritän tikutella ovista, mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt.

Kryss se kohdunnipukka on paljon taaempana, hyvä kun ylettyy, no mulla on lyhyet sormet, mutta muutkin on sanoneet että vaikea löytää. Parhaiten sen löytää istuma¨-asennossa eli vessanpöntöllä. Kun sen löytää, niin siitä on varma että se on kn. Eli se mitä epäilet, ei mun mielestä ole kn. Vai mitä muut on mieltä. Jossain on keskustelu :itsensä tutkiskelijat kohdunnipukasta, tms.

Toivottelen kaikille plussan täyteistä vuotta 2008!!!!!
 
Minä täällä taas väliin kuulumisia..

Napsulle ja Nannalle isot halit :hug: :hug: .

Kryss tiedän todella hyvin miltä sinusta tuntuu.. Mullakin on tuo kierto aika epäsäännöllinen ja siksi en vielä uskalla testata. :ashamed:
Nytkin on taas toiveet huipussaan kun tätiä ei näy ja joka päivä väsyttää ja palelee niin vietävästi. Useana päivänä on mahaa nippaillut ja alaselkää/reisiä jomotellut siihen malliin että olen tätiä odotellut saapuvaksi, mutta ei! Luulen että tipun taas korkealta ja lujaa vaikka koitan itselleni toitottaa etten innostuisi liikaa. Toivossa on hyvä elää!! :saint: :saint:

Oikein mukavaa ja railakasta plussa vuotta 2008 kaikille!!! :wave: :wave:
 
Maanantai 31.12.2007

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp5/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp5/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp12/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp15/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp26/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp33/28....................yk12........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp40/25-33.............yk10........1.toiveissa










Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
TIISTAI 1.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp6/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp6/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp13/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp16/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp27/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp34/28....................yk12........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp41/25-33.............yk10........1.toiveissa










Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]
 
Hyvää Uutta vuotta 2008
Mä toivon että saatais jo ihan alkuvuodesta ne plussat jotta päästään sitten odottajiiin =)
Sain taas kuulla lisää vauva uutisia uuden vuoden aikana ja tuli oikeesti jopa vähän raivostuttava olo vaikka pitäis olla onnellinen tollasista uutisista. No onneks se tuli tekstarina joten siihen oli helpompi sitten kommentoida.
Yks asia mikä tosin lämmitti mieltä oli se että minusta oli nähty unta että olen raskaana ja useampaan otteenseen oikein. toivotaan että se olis enne!

Joo ei muuta kun uutta työtä ettimään Napsu. ei tollasta tarvi kestää. löydät varmaan sellasen työn mikä on paljon parempi. Tsemppiä =)

Mä en oo tässäkään kierrossa tikuttanu ovista mutta luulen että näinä päivinä pitäis olla ja nyt on pupuiltu sille joka toinen päivä meiningillä..toivotaan että se riittää!!!

Jeps...mutta nyt sitten vaan Miss Eagle ja Kryss testailemaan että saatais ne vuoden ekat plussat tähän pinoon :heart:

 
Keskiviikko 2.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp7/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp7/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp14/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp17/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp28/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp35/28....................yk12........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp42/25-33.............yk10........1.toiveissa










Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]
 
Heissan,

Mä olenkin saikulla loppuviikon. Ei se lunssa ihan niin vaan lähtenytkään pois. Oli tulehdus molemmissa poskionteloissa, kurkussa ja vähän korvissakin. Ihan kiva lepäillä kyl tää loppuviikko.

Meillä on sitten viikon päästä se Felicitaksen aika.. jännää.. kuulin just uutena vuotena että yhtä tuttavaa oli tutkittu ensin samassa kunnallisessa kun meitä, tuloksetta ja heti kun menivät tuonne Felicitakseen ni löytyi syy.. joka oli diabeteksen esiaste. Se kuulemma vaikuttaa hormoneihin aika paljonkin. Ja nyt heillä on 5v poika =)

Koska Kryss ja Miss Eagle meinaatte testata?

 
moips! minä testasin eilen aamulla, ja yllätys yllätys negaahan se näytti...eli kai sitä menkkoja täytyy vaan jäädä odottelemaan.

on kyllä ihan uusia asioita kropassa ollu viime päivät, oisko joku 3-4 päivää ollu rinnat ihan tajuttoman kipeet ja nännin ihan kosketus arat. normaalisti on runsas b-kuppi, toissapäivänä ku kävin saunassa ja makasin lauteilla, ni ukkoki huomas, että ovat muotoonsa muuttaneet. normaalisti ne "valahtaa sivuille, mutta nyt ne pottotti koko ajan oikeilla paikoilla, samallalailla kun esim seisaalla ollessa jännittäisi rintoja... outoa... paleltanu on myös viimeset kaks yötä ihan hurjana. ja yleensäkin iltaakohen kylmyys senkun lisii, taitaa olla kyllä syynä tuo äkkiä muuttunut ulko ilma, mutta jotenki oudota tuo tuntuu.....Rinnat on edelleen arat, mutta ei ehkä enää niin kauhen kovat, mitä ne muutaman päivän oli.

yleensä mulla ei oo rinnoissa mitään huomattavaa muutosta vaikka menkat ois alkamassa, joten vähän ihmetyttää.... mutta eiköhän tässä tätiä odotella, vaikkei nekää oo mitään ennakkomerkkejä näytelly...hmmm... :headwall:
 
:hug: Kryss negasta, mutta vielähän se tulos voi muuttua! Oireet kuulostaa ainaski tosi lupaaville!
Napsu: Olispa hienoa jos teki saisitte sitte sieltä yksityiseltä nopeesti avun!

).( Viimenen clomi lähti tänään tähän kiertoon. Niitä sivuoireita ei ole oikeestaan tullut kuin kuumat aallot! No ehkä tartun hiukan herkästi joka ikiseen sanaan mitä mies päästelee, mutta ei muuta =) !
Tänään kävin taas ahdistelemassa gynenpolilla. Ei vieläkään osanneet aikaa antaa mutta ainaki helmikuulle se menee jos ei pitempääki. yt vain tuntuu että ihan sama meneekö kuukauden tai kahden päähän kunhan sen ajan vain sais! Olis jotain mistä pitää kiinni ja lohduttautua. Ne kyllä varmaan kohta hommaa mulle lähestymiskiellon sielä kun jatkuvasti oon istumassa pöydän ääressä ja kyselemässä lääkärin aikatauluja :LOL: ...
 
Nanna, kurjaahan se on odotella sitä aikaa. Mut onneks kuitenkaan se ei välttis mene helmikuuta pidemmälle. tosin mä ainakin oon sellanen luonne, et mieluiten kaikki mulle nyt heti =)

Kryssin oireet tosiaankin kuulostaa aika lupaavilta... pidän peukkuja ettei se vaan vielä näkynyt testissä.. Onhan sulla täti myöhässä jo melko reippaasti, joten jospa..

mä koitan tän kierron ottaa ihan rennosti. Sovittiin miehen kanssa ettei tikuteta ovista eikä pupuilla kun just sillon kun sattuu huvittamaan, eikä kertaakaan "pakolla parhaina päivinä". Se on vienyt ilon koko touhusta jo. pakko oman pääkopan takiakin vetää henkeä nyt tän kierron verran.
Toivotaan että onnistuu..

Nyt meen unille kun meni yskiessä 3 saakka. Mies raukka ei juurikaan saanut nukuttua. vaihdoin sit 2 aikaan vierashuoneeseen nukkumaan, tulipahan sekin huone testattua =)
 
nii-i, voihan sitä toivoa vielä elätellä, mutta ei se taida olla kun ittensä rääkkäämistä... :'( mitä mieltä te ootte noista kotitesti.com tikuista? tilasin sieltä nimittäin ovulaatio tikku ja raskaustikkuja, niillä minä sen testinki tein.... yritin sitä ovistakin bongata, mutta enpähän löytäny, ainakaa noista tikuista... en kyllä jaksanut kovin montaa päivää tikutella, oli jotenki aina vaikee muistaa, eikä sitten edes jaksanu ku kello soi muutenki aina viiden maissa töitä varten.... olis mukava uskoo että ne tikut on huonoja....mutta en välttämättä usko siihenkään... onko teillä kokemuksia?tai ootteko kuullut niistä mitään hyvää tai huonoa??
 
noh, jos sattuu että täti ei yllätä ja sinne apteekkiin jaksan raahautua (30km matkaa yhteensuuntaan) ni sanokaahan mikä on oletusten mukaan kaikkein luotettavin? tai mitä ei ainakaan kannata ottaa? kiitos ja kumarrus :saint:
 
Ai teiltä on niin pal kans matkaa, meiltä ei onneks o kun parikymmentä =)

Eikös se Clearblue ole aika hyvä..? Ja Apteekin oma? Itellä on ollut niitä Aconin kasetti testejä. Mut viimeks sain sillä sen turhan roskishaamun =(
 
jee jee, onnistumisen kokemuksia. kävin just tuossa saunassa ja löysin oman salaperäisen kohdunnapukkani!!! :D se oli ihan kova, just semmonen kuulamainen niinku jotkut on sitä kuvailleet. ja kun otin sormen pois ni sormi oli valkeen liman peitossa. sitä oli ihan käsittämättömän paljon.

mistä voisi johtua? ja minkä tuntunen se napukka on millonki?nyt se oli vaan semmonen kova pallo.....opin ittestäni koko ajan uutta.

ja rinnat edelleen kipeet, ennen saunaa dippailin vähän aikaa ilman rintsikoita, ja joka askeleella tuntu vaimeaa kipua, tuntuu jotenki painavilta, ja ne on nyt tavallaan "tiellä". ei siis ihan konkreettisesti, mutta on vaan semmonen tunne että niiden olemassa olon huomaa koko ajan....semmosta... =)
 
Torstai 3.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

nanna81.............kp8/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp15/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp18/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Annie76..............kp29/32-35................yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp36/28....................yk12........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp43/25-33.............yk10........1.toiveissa










Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva



[/quote]


 
Huomenta!
Kryss: Apteekin oma on varmaan se kaikista luotettavin...
Minä olen joskus tilannut sieltä kotitesteiltä enkä kyllä myöskään löytäny niillä ovis tikuilla ovista. Johtui joko itsestä tai tikuista eihän sitä voi tietää, mutta muutamalla muulla merkillä olen oviksen bongannu.
Napsu: Sama ongelma minulla eli kaikki pitää tapahtua heti eikä heteken päästä. Ja sehän siinä minua hermostuttaa, jos yhtään olis maltillisempi niin ei tuo kuukausi tuntuis varmasti missään!

Mitäs Annie?? Päivät alkaa oleen kohta täynnä!
 

Yhteistyössä