Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Joo, lievästä ylipainosta se tosiaan puhu. Ja keskivartalolihavuudesta.. great.. kyl mäkin oon tiedostanut sen että pari kg olis hyvä pudottaa, mut en mä ole pitänyt itseäni vielä edes pyöreänä. Kyllä se vaan kolahtaa ku joku noin suoraan sen sanoo.. Ajattelin nyt sit noudatella 1300kcal dieettiä. Oon jo viikon sitä noudattanutkin =)

Joo, hyvä se on päästä tositoimiin, mut jotenkin nyt vasta tätä tilannetta alkaa tajuamaan.. En usko että paria inssiä enempää kokeillana kun ei se todennäköisyys niillä nouse kun sen 3% luomuun verrattuna. Mistähän ne noi luvutkin muuten saa??? Onko normaalisti raskautumisen tod.näk sen 10% vai?? En huomannut siellä kysyä.

Kyllä mäkin sen tiiän että asiat aina selviää. Tavalla tai toisella. Mut jotenkin tuntuu että on kasaantunut nyt vähän liikaa paineita ja asioita tähän samaan hetkeen. Tai no lähinnä työ ja tää vauva-ressi.. mut ne on isoja asioita elämässä kuitenkin. Ja vähän tossa mietin että jos nyt tän yhden inssin tekee tuolla Felicitaksessa ja sit sen toisen, jos tarvetta on, ni naistenklinikalla. Ei se sitten NIIN hurjan kalliiks käy. Se 1000 eur meillä on rahaa sivussa, tätä ajatusta varten kerättynäkin jo.

Kiitos Nanna lohdutuksesta! On niin ihana kun tänne voi ihan oikeesti tulla purkamaan näitä syvimpiäkin ajatuksia ja murheita. Kyllä tää oikeesti antaapi paljon tää palsta ja tää meidän pino. Mulle ainakin.
Kiitos kun olette olemassa :hug:
 
Voi että mikä tilanne sulla Napsu. Iso :hug: siitä. mutta niinkun nanna sano nii hyvähän se on että pääse nyt sitten ihan tositoimiin pian ni jos se tärppikin tulis sitten pian ettei tarvis niin kovin pitkää ootella.
Mä kävin kanssa ajattelemaan tota keskivartalo lihavuutta...en minäkään omasta mielestä mikään lihava ole mutta muutamia ylikiloja keskivartalolle on kyllä kertynyt joten jospa yrittäis keventää vähän. Oon kyllä alottanukkin tän vuoden vähän kevyemmin joten on hyvä jatkaa.

Kyllä se aurinko sinne risukasaankin paistaa jossain vaiheessa...ja todennäkösesti silloin ku sitä vähiten odottaa =)
Tsemppiä!

 
joo, kevyt sotatila päällä kotona.. meillä mies on NIIN tarkka rahan kanssa ettei tosikaan. Hän haluais nyt sitten vaan odotella että tulee kutsu sinne naistenklinikalle inseminaatioon kun se on niin paljon halvempaa.. onhan se.

mut mä en tiiä kauanko mun pää, tai meidän parisuhde kestää tätä "yrittämistä ja odottamista". Mun mielestä oltais voitu kerta käydä yksityisellä ja sit mennä taas julkiselle.

Mut yksinhän mä en sitä voi päättää kun siinä tota miestäkin aika paljon tarvitaan siinä hommassa. Että ottaa päähän.
 
Otan osaa tilanteeseesi...eihän se mikään ihme ole jos rupee olemaan vähän riitaisaa. Alkaa kyllä ottamaan päähän tää tilanne pikkuhiljaa jos ei rupee pikkuhiljaa tärppäilemään.
Tässä kyllä mitataan parisuhteen kestävyyttä ihan tosissaan.
Toivotaan että sun mies pian tyyntyy ja selviää alkushokista ja pääsette yhteisymmärrykseen siitä mitä teettekin. Mitenköhän pitkää siinä voi mennä että pääsee sinne naikkarille?
 
joo, ollaan tätä asiaa nyt selvitelty illan aikana ja siinä on miehellä kaks pointtia.. Se että inssi ei nosta sitä todennäköisyyttä kun 10% -->13% ton lekurin mukaan. Ja se että se maksaapi niin paljon tuolla Felicitaksessa ja vielä se että hän haluaisi suojella mua vielä isommalta pettymykseltä kun mitä ne on olleet tähän saakka. Ymmärrän toisaalta.

Kaveri on kätilönä tossa paikallissairaalassa ja lupas kysellä sen mun lähetteen perään. Mä kun tänään soitin naikkarille, ja se ei ollut mennyt edes sinne vielä se lähete. Hoitaja sano ettei välttämättä olis kun parin kolmen kk jono...

Tuntuu että omat tunteet on ihan vuoristorataa, ylös alas, ylös alas.. onneks sentään vuoronperään =) . Kai tässä vaikuttaa sekin että on noi työkuviotkin ihan solmussa. Mut kyllä kaikki jotenkin järjestyy vielä, toiv. parhain päin. Ehkä tää on Taivaan Isän tapa opettaa mulle kärsivällisyyttä.

Mut se on totta, että mä kyllä alan jo myöntämään että tälläinen todellakin koettelee parisuhdetta.. lapsettomuus siis ja kaikki tämä sen ympärillä oleva.
 
Mä näköjään en saa konettani kiinni ja roikun täällä koko ajan.

Nii onhan noi sun miehen perustelut ihan hyvät, mutta jaksatko odottaa?
Tosin paljonhan siinä säästäis kyllä ja sit se kyllä ketuttaa jos ei siitä mitään apua ole. Nykyaikana ei kyllä mitään saa eikä tapahdu jos ei ite kysele perään. Jonossa saa olla ihan rauhassa :(

Mutta nyt öitä teille rakkaat vauvakuume kamuni...pakko lähtee nukkumaan ku väsyttää niin paljon.

 
Perjantai 11.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp6/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp16/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp24/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp26/26-29..............yk13.......1.toiveissa




Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76


 
Huomenta! Ihan hyvät pointit napsun miehelläki on mutta ymmärrän kyllä täysin että haluat kokeilla jo nyt edes kerran... Itse olisin varmasti myös yksityisellä jo noissa jos vain täällä semmosta paikkaa olis. Jos siis rahat millään riittäis. Noihin minun tutkimuksiinki uppos jo ihan kiitettävästi.
Meidän varmaan pitäis vaihtaa tuota otsikkoa kohta kun on helmikuu taas tuloillaan... Vai mitä mieltä ootte?
Ens maanantaina on kyllä taas pakko soitella ja kysellä oman lähetteen perään. Ei tule mitään näillä minun hermoilla tästä odottelusta...

Mites Katjuskalla muuten? Päivät alkaa taas olemaan täynnä?? Onko muita oireita kuin väsymys ;) ?

Ja on tää meidän pino kyllä pelastus =) !
 
Joo, taas on selvitty uuteen päivään =)
Voidaanhan me muuttaa tätä nimeä. Mikähän olis hyvä... Helmikuusta 2007 jännäilleet... tai sitten joku ihan uus nimi?

Mä oon miettinyt tätä meidän tilannetta, ja omaanikin. Alkaa taas työt maanantaina saikun jälkeen (vaikka ei tää tauti pois oo, järkky yskä vieläkin) ni ahistaa melkoisesti ajatuskin sinne töihin menosta. Joten otin puhelimen kauniiseen käteen ja soitin mun exex esimiehelle että olisko niillä mulle töitä. Sano ettei tosiaankaan tyrmää ajatusta, pyysi laittamaan cv:n ja hän lupasi palata asiaan ensi viikolla.

Ja mulla on maailman paras ystävä, ollaan tunnettu 26 vuotta, joten on mulle kun isosisko.. hän on kätilö ja on sairaalasta käsin selvitellyt näitä mun asioita jne.. Pääsen sinne osaan verikokeista ja otti selvää että naikkarillekkin pääsen 2-3kk sisällä. Joten varmaan jätetään nyt sitten tässä vaiheessa toi yksityinen väliin. Toivon todella että saan nämä työkuviot järjestymään ennen sitä naikkarin aikaa ja mennään sinne sitten.

Mä olisin mennyt tonne yksityisellekkin kyllä, kunnes onneks tänään sain vähän toivoa tohon työkuvioon. Mulla ei koskaan ole ollut tällästä fiilistä ja ahdistusta minkään työpaikan takia. Ihan karmeeta. Tärkeintä on siis varmaan alottaa siitä päästä ja sen jälkeen taas keskittyä tähän vauva-projektiin. En meinaa kyllä missään tulevissa haastatteluissa mainita tätä projektia, koska jos se vauva tulee, se todellakin on arvokkaampi kun mikään työpaikka ja täydellisen ihanan onnellinen yllätys.

Tosiaan Katjuskalla ja Tuizulla alkaa oleen päivät täynnä... fiiliksiä?
Voi kun saatais lisää plussia pinoon!!!!
 
Moikka!

Todennäkösesti ei saada mun osalta ainakaan lisää plussia tänne pinoon.
Vessa reissulla tuli paperiin jo punasta ja juilii siihen malliin että täti tulee kyllä viikonlopun aikana. mutta katotaan tää nyt loppuun asti eli siihen asti ku täti todennäköisesti kyläilee....toivottavasti ei kuitenkaan!

Plussa tuulia Tuizulle
 
No palasin vielä kommentoimaan outoo tilannettani. juilii ihan älyttömästi mahaa ja ihan eritavalla kun menkka aikana. Vuotoa ei tule enää minkäänlaista, väsyttää ja välillä tulee kovia palelukohtauksia.
Taidan tippua silti korkeelta viikonlopun aikana, mut aina pitää oireita etsiä ja varsinkin sitä viimeistäkin oljenkortta...että jos kuitenkin olisin =)

Laitetaanko pinolle tuo Napsun ehdottama Helmikuusta 2007 jännäilleet. Se kuulostaa hyvältä!

Ihana ku voi tulla tänne taas vuodattamaan!!!
 
Oi jospa sä Katjuska kuitenkin pääsisit seuraavana plussapinoon... kuulostaa ainakin aika hyvältä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meinaatko testiä ajatella tehtäväksi jossain vaiheessa???

Nyt tehdään sellanen sotasuunnitelma, että sää ja Tuizu siirtyy nyt plussanneisiin ja sit parin viikon päästä minä ja Nanna ja sit vielä viikon päästä Kryss... sit jatketaan tuolla odottajien pinossa meidän juttuja. Omassa pinossa =)

Sovittu leidit ??? =)
 
Tsemppiä Napsuneidin parisuhteeseen,en tiedä mitä muuta sanoa. :hug:

Mulle sopii hyvin tuo hemikuusta 2007 .....!! Kauheeta, tuleeko jo vuosi? No mä olen onneksi kerran raskautunut, siihen meni muutama kuukausi, ja km toipumiseen meni muutama kk.

No ei ole täti vielä tullut. En tosiaankaan tiedä mikä mun kierto nykyisin on, eli en vielä hyppele....Se on voinut hyvinkin muuttua km jälkeen. Mutta kai se on viikonloppuna testattava jos täti on kadoksissa. En kylläkään usko raskautumiseen näiden hormoonien takia. Mutta edelleen kn on kova ja takana ja kiinni....tiiä sitten....

Toivotaan Katjuskalle vielä että plussa pärähtäis!!!!
 
Kiitos tsempeistä Tuizu.. eiköhän tää tästä. Meillä on miehen kanssa tää parisuhde edennyt melkomoista vauhtia kun vasta reilu 2v on tunnettu ja nyt ollaan jo naimisissa ja on talokin. Ja vauvakin ollut tervetullut jo 1.5vuotta. Mut sitä sillon aateltiin että miks hidastella jos hyvältä tuntuu.

Ja vasta nyt musta on alkanut tuntumaan että tää koettelee parisuhdetta. Ehkä sen takia että ittellä on niin hankalaa ton työjutun ja tän lapsettomuuden-ajatuksen kanssa. Mut mä uskon niin, että parisuhteessa on aina välillä tälläsia koetinkiviä, kun aikaa kuluu ni kyllä kaikki näyttää taas valosammalta. Ja mikään parisuhde ei voi aina olla onnea ja auringonpaistetta.. ei se sit ole oikee parisuhdekkaan jos koskaan ei ole näitä tylsänharmaita sadepäiviä joukossa.

Ja mä olen monien kokemusten kautta tullut siihen tulokseen, että sitä avioliitto on tahtoa ja halua rakastaa.. rakastumisen huuma ja sellanen pilvissä leijuminen ei loppupeleissä ole sitä oikeeta rakkautta. Sitä on se että on päättänyt ja luvannut rakastaa toista hyvinä ja pahoina hetkinä. Eli niinkun se tv-sarjakin sano, rakkaus on Tahdon asia.

Ja mä tahdon selvitä tästä kaikesta kunnialla, niin työstä, vauvanodotuksen-odottamisesta ja tästä parisuhteestakin. Niih.

Johan tuli vuodatus =) Olis varmaan paras mennä unten maille, toi lääkekuuri on melko väsyttävä kyllä.. onneks huomen aamulla saapi nukkua.
 
Lauantai 12.1.2008

Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Kryss..................kp7/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp17/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp25/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp27/26-29..............yk13.......1.toiveissa




Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76



 
Mehän mennään napsun kanssa melkein samaa vauhtia suhteissaki :D . Ollaan miehen kanssa tunnettu noin 2 vuotta ja 5 kuukautta. Yhdessä ollaan asuttu omassa kodissa 1,5 vuotta ja vauvaa toivottu saman verran. Naimisiin ei olla vielä päästy :D . Minulla vähän huonoja kokemuksia asiasta, mutta kihloissa ollaan.
Ovis on nyt varmuudella ohi. Lämmöt oli nousseet tänä aamuna 36.7. Ja nyt alkaa taas odottelu.
Pitäiskö meidän laittaa sitte kolmas pino pystyyn johon tuo nimi vaihdetaan?? Napsun nimiehdotus oli kyllä hyvä ja sotasuunnitelma loistava! Mukana ollaan!
Toivottavasti katjuskalla ei kuitenkaan vuoto ala ja nuo erilaiset juilinnat olis hyvä merkki! Ja Tuizulle kanssa peukut pystyssä.
 
nanna, mullakin oli huonoja kokemuksia naimisissa olosta.. ollaan vissiin aika samanmoinen elämänpolku kuljettu tähän mennessä =). Mut tää mun mies on NIIN erilainen kun se mun entinen aviomies. Joten ajattelin että miksipä ei menisi naimisiin... en kuitenkaan olisi voinut kuvitellakkaan että lähtisin pois täältä, hänen luotaan tai meidän kodista. Tuntu siltä että täällä on mun paikka, joten ajattelin sitten uskaltaa vielä uudelleen avioonkin.

Mä en ole mitään tikkuja käyttänyt tai lämpöjä mittaillut, mutta kaikesta päätellen mulla on nyt täs viikonlopun aikana "hyvät päivät". Pitää niitä nyt vähän koittaa hyödyntään.. jospa, oi jospa tää asia ratkeisikin itsestään, ilman lääkäreiden apua.

Nyt kauppaan...

Halein
Napsu
 
Heipsan!

Mitään maata mullistavaa ei ole tapahtunut. Tätiä ei vielä ainakaan ole näkyny ja toivotaan ettei tulekkaan =)
Viime yönä juili mahaa ihan kunnolla ja olin jo varma että tää oli sit tässä eli menkat on tulossa, mutta ei. Aamulla tuli ihan muutama tippu ruskeeta vuotoa mutta siihen se on jääny näillä näkymin. Katotaan nyt sitten että mitä huomenna tapahtuu. Mä en testaa vasta ku ens viikolla jos on aihetta. Mulla käyny joka kerta niin että ku olen testannu ni menkat on tullu heti seuraavana päivänä ja nyt kun mulla oli se flagyl kuurikin joka voi antaa vielä vääriä plussia niin en taho pettyä. Mutta toiveet on korkeella....voi kun ei tarvis pettyä!!!



Mitenkäs Tuizun olo? Joko oot testannu?
 
hyvältä sulla katjuska kyllä kuulostaa!!! Onko sulla yleensä sit tiputtelua ennen menkkoja? Toivottavasti nyt oikeesti saisit sen plussan..

Ja Tuizu.. kuulumisia odotellaan täälläkin.

Meillä on tänään ihan koti-ilta tiedossa. Fajitaksista ja toisistamme olis tarkotus nauttia. Jos vaiks saatais taas vähän "kipinää tähän suhteeseen". Mies tossa vaan väläytteli ajatusta pyytää vanhempansakin fahitaksille.. jep, no sit nautitaan ainakin toistamme sen jälkeen. heh.

 
heipsis.. palasin tänne.. mies kyllä on jo ehtinyt vaihtua. .ja kaikkea muutakin..... nyt tuntuu että ois jopa voinut tärpätä.. :snotty:
tosin kp:t nyt 24.. tein testin ja nega oli.. mutta mulla on menkkakipuja... ja ekasta oli myös näillä päivillä myös.. ollu nyt menkka jomotusta tiistaista asti... tiedä sitten mitä on?? saanko tulla tänne jännäilemään kuitenkin vielä???
 
Moikka!

Fiilikset aika huonot. menkat alko siis tänä aamuna ja tänää on siis tää perinteinen v-tutus päivä. Rupee oikeesti taas ärsyttää et miten toiset tulee pelkästä ajatuksesta raskaaksi ja toisille se on näin hankalaa. No palaan asiaan ku olen vähän positiivisemmalla fiiliksella.
 
Katjuskalle ison ison iso :hug: . Sitä mäkin välillä kyselen että miksi elämä ei aina ole ihan reilua. Mutta uskon siihen että varmasti jokaiseen asiaan mitä meille täällä tapahtuu on syynsä.

Omalla kohdalla ajattelen, että tämän kaiken tarkoituksena vois olla opettaa mulle kärsivällisyyttä. Olen aina ollut niin kärsimätön. Mut oppi on mennyt kyllä perille jo...

Ja vaikka se ei siltä tänään tunnukkaan ni uusi kierto on kuitenkin uusi mahdollisuus. Häntä pystyyn siis, vaikka hakaneulalla!
 
Maanantai 14.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Katjuska-81......kp2/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp9/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp19/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp26/36.....................yk?.......2.toiveissa
Tuizu ...............kp27/24?......................yk2........... 1. Toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76



[/quote]

 

Yhteistyössä