Keskiviikko 9.1.2008
Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Kryss..................kp4/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp14/29-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk16......1.toiveissa
Tuizu ...............kp22/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29..............yk13.......1.toiveissa
Plussanneet:
nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
Moikka! En tiedä muokataanko listaa näin, mutta niin nyt tein
eli mulla on kp 22, eikä 21.
Juu, kyllähän niitä oireita on
mutta en tiedä johtuuko raskautumisesta.....en todellakaan usko että tärppi olisi käynyt. Me oltiin liian aikaisin petipuuhissa kp12. Tikutin siitä lähtien ja haaleampaa viivaa näytti kaksi päivää, mutta olisko ollut kp15-17 ei ollut enää viivaa. Mutta vahvaa en saanut ollenkaan. Tiiäsitten oisko ollut myöhemmin ovis, tai olga, siksi mua töissä nykyään kutsutaan kun olen kertonut mun ovulaatio-ongelmista
. Meillä on loistava porukka töissä ja ne tietää kaikki mun yritykset ja keskenmenot ja ovulaatiot....onkohan se vähän sairasta.. :x
Niin niistä oireista....vitsi mua naurattaa nää oireet....no mutta on kumminkin! kn on muuttunut, nyt se on kova pallo ja mun mielestä kiinni, maanantaina oli lämpöa ja todella paha olo, mutta ei kyllä oikeen enää.... :/ nyt lämmöt oli 36,8, viimeksi plussatessa 37,2, eli en usko tästäkään. No yksi mihin mä huomasin heti oli elohiiri silmässä
, tosiaan mulla oli viime raskaudessa koko ajan elohiiri ja mun kaveri on kokenut saman! Mutta ei se nyt kauaa ollut. Mutta viimeksi on ollut raskaana ollessa. Mitäs muita, vatsaan juilii, vihloo, nippailee, siis kaikkee, yleensä löysä p,mutta nyt kiinteä(kivat mulle :x ) tissit vähäsen arat. Kyllähän näitä on....viimeksi raskautuessa oli hiiva, nyt ei kyllä ole sitä, sitä odotellessa...mutta en todellakaan halua sitä, se on kuulemma raskausoire.
Mulla on hormoonit niin sekaisin että jos ei pe ala, niin en todellakaan heti testaa, odottelen jonkun aikaa, ja sitten. Sit on pakko varata taas lekurilta aika, että sais teroja, eihän tästämuuten mitään tuu |O !!!!
Kiva kun kyselitte minusta
Toivottavasti ainakin Katjuskalla tärppää!!! Ilmotellaan!