Hakutulokset

1. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Moikka moi! hei mulle saisi vaihtaa iän 32.....joo...ja kp 1! Olen sillee kyllä onnellinen että nämä menkat alkoi luomusti ja olin satavarma että en ole raskaana, eli hyvät fiilikset!! Aion ostaa digitaaliovismittarin!! Muuta en jaksa kommentoida, oli niin raskas päivä töissä, että haluan...
  2. Tuizu

Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Täällähän minä!! :wave: No ei ole täti tullut ja lauantaina testissä oli nega. En ole sen jälkeen testaillu, mutta uskon edelleen että mun hormoonit on vaan niin sekaisin....ei mulla oikeestaan ole oireita, täti taikka raskaus....vielä kn on kova, mutta ehkä vähäsen auki, sen paikka...
  3. Tuizu

Tsemppiä Napsuneidin parisuhteeseen,en tiedä mitä muuta sanoa. :hug: Mulle sopii hyvin tuo hemikuusta 2007 .....!! Kauheeta, tuleeko jo vuosi? No mä olen onneksi kerran raskautunut, siihen meni muutama kuukausi, ja km toipumiseen meni muutama kk. No ei ole täti vielä tullut. En...
  4. Tuizu

Keskiviikko 9.1.2008 Miinaliina.............kp?/36.....................yk5.......2.toiveissa Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa Kryss..................kp4/28....................yk13........1.Toiveissa...
  5. Tuizu

Annieeee!!!!Jeeeee!!!!!! :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:
  6. Tuizu

Julietta onko sulla toi kp yleensä 28? Mulla kun ennen( en tiedä mikä nykyään on, terolutien voimalla täti saapunut) se on ollut 24, niin tuskin noin myöhään mulla olisi ovis, mutta tiedä sitten, mun täytyy mennä ostaa digitaali, monet on kehunut! juu mä ymmärsin kanssa niin kun kirjoitit! On...
  7. Tuizu

Mä en ole löytänyt ovista ollenkaan, tikkuun ei ilmestynyt kuin haamuviiva, eli silloin se ei ole plussa. onko joku muu käyttänyt mammaksi ovistikkuja?
  8. Tuizu

Miss Eagle jeeeeeeee!!!!! :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:
  9. Tuizu

Heissan taas kaikille! Kiva että Aurinkoenergialla on kaikki hyvin! onnea odotukseen kovasti! Julietta mä olen myös pihalla onko mulla koko ovista! Olen kp 12-> tikutellut, mutta ei ole vieläkään ilmaantunut ja nyt menossa kp 17! yksi päivä jäi välistä, mutta jotenkin en usko että juuri...
  10. Tuizu

Voi kun oli jännä lukea viestejä, mutta harmin paikka ne eivät olleet sittenkään positiivisia. :hug: Mun mieli on vähän kohonnut, terojen avulla tuli menkat ja nyt on menossa 12/24?. Yritän tikutella ovista, mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt. Kryss se kohdunnipukka on paljon taaempana...
  11. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Heippa kaikille!! Mun tiedot on vanhoja, eli jos joku päivittää niin kp 12/24? Mulla ei alkanut viime kierrossa kuukautiset, joten alotin terot. yk 2 ja esikoista toiveillaan. Ovista minäkin tikutan, toivottavasti tulee. Hyvää uutta vuotta 2008 kaikille ja plussatuulia :heart:
  12. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Siis kuinka paljon on taas plussannut!! Ihana joululahja monelle, kunhan tarrat vaan pitää!! Onnea vielä kerran :flower: Eipä mitään kummempia, paitsi että mulle voisi päivittää kp 12/? Ei kuulunut tätiä ja testikin näytti negaa, joten aloitin terot ihan oma-aloitteisesti...nyt sitten...
  13. Tuizu

Täällhän minä....hirveesti en jaksa kirjottaa, lämpöä ja masentuneisuutta paukkaa :( en tiedä miksi, mutta nyt ei mikään huvita. Johtuu ehkä jos olen tulossa kipeeksi. Joo, torstai-iltana sain negan ja otin heti hermohduksissani terolutin, menee hermot kun nää kierrot on jotain aivan...
  14. Tuizu

Tonttutiinalle iso halaus, olen pahoillani. Mä en jaksa hirveesti kirjottaa...muakin masentaa, tuntuu että sitä on liikkeellä, vaikkei nyt isoa huolen aihetta olekaan..... Viime viikolla oli pakko testata, kun ei vaan alkanut tätiä näkymään, negahan se.....alotin heti terolutit, oiskohan...
  15. Tuizu

Mä odottelen täällä myös hiton tätiä!! Olen niin varma että mulla on kierto sekaisin, kun en syönyt terolutia loppuun. Huomenna testaan, niin voin alottaa taas terolutit ja syön todellakin sen loppuun. Tää on ärsyttävää, mutta hitsi kun vatsaan sattuu koko ajan, niin luulis niiden menkkojen jo...
  16. Tuizu

Moro!! Ennen keskenmenoa mulla oli kierto 24, mutta en todellakaan odota että nyt olisi sama kierto. Ei ole vielä siis täti tullut. Sellanen olo on kyllä että menkat alkaisi, ootellaan.....
  17. Tuizu

Päivitin oman kp:n mutta etusivun en osannut päivittää, eli yritys alkoi 2/2007, mutta km jälkeen uusi yritys alkoi 12/2007. Ei tosiaan ole vielä alkanut mutta epäilen sitä että kierto ei ole sama. Pitää varmaankin syödä taas teroluteja jos ei täti tule. Vatsaan sattuu edelleen, että kyllä...
  18. Tuizu

MAANANTAI Kuumetta 35v............kp4/23-26........yk16..............1. yhteinen Lentoemo-76 31v......kp31/35-40......yk2................1. yhteinen Heksu76 31 v...........kp30/26...........yk8(???).........esikoinen Leidi77 30v................kp18/26-28......yk3................esikoinen...
  19. Tuizu

Danjuska Rasitusvamma, tuli kun olin kampaaja.....nyt siinä on sitten kulumaa. Rannetta puhdistettiin tms.
  20. Tuizu

Tosiaan mulla on kp23/24, mutta keskenmenon jälkeen en ole varma tuosta pituudesta, mikä se nyt on, ekat menkat tosiaan oli. Mutta ei ole yhtään sellaine olo, että plussais, vatsaan sattuu samalla tavalla kun tätiä odotellessakin!!!! Ilmottelen onko huomenna näkynyt, mutta olen 100varma tädistä!!

Yhteistyössä