Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Sus soo pahoittelut menetyksestänne! Tervetuloa kuitenkin maailman sympaattisimpaan porukkaan! :heart:

Miikkis ihania uutisia, onnea kovasti matkaan!

Myangelsin koirat kuulostaa niiiiiin lutusilta.. Mä haluaisin mopsin. Mutta meidän kissa-neiti saattaa olla eri mieltä.. Toinen kissakin olisi mukava, mutta sekin vaatii lupaa ja hyväksyntää tuolta karvatassulta. Selvästi kova tarve jollain täyttää tämä talo, kun tilaa on liikaa meille kahdelle+Maisalle.

Ainakin Sonja74llä näyttäisi olevan päivät täynnä, mitähän sinne kuuluu..?

Heippa kaikille!

On ollut itsellä muutama huonompi päivä, enkä ole edes saanut kirjoitetuksi. Suututtaa tällainen ainainen epätietoisuus ja odottelu :/ Ensin odotin yhdeksän viikkoa jälkitarkastusta ja nyt sitten siihen tukostaipumustestiin pääsemistä vielä helmikuun alkuun. Sehän tässä ottaa päähän, että se testi olisi voitu käsittääkseni tehdä vaikka nyt heti, kun raskaudesta on jo yli kaksi kuukautta! Mun "tuurilla" tulokset tulevat sitten joskus keväällä :kieh:

tapsu85 Kiva kuulla, että jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja oli mukava lääkärikin. Jospa se plussa tästä kierrosta sitten tulisi :)

Tiniille toivotan kovasti onnea odotukseen :heart: ! Siitä ne viikot vaan lisääntyvät ja eka neuvola-aikakin lähestyy!

Sus soo Pahoitteluni keskenmenoistasi :hug: Tervetuloa joukkoon palstailemaan ja onnittelut syntymäpäiväsi johdosta :flower:

Danjuska Pikaista paranemista!

Ansku07 Selkäkivut ovat tuttuja mullekin... Välillä tuntuu, ettei tahdo päästä liikkumaan. Toivottavasti sulla kipu jo hellittää!

Epskeps Toivottavasti tästä kierrosta tärppää :heart: ! Laitoin sulle postia.

Miikkis Onnittelut iloisista uutisista :flower: Kovasti tsemppiä jatkoon. Joko siirton ajankohta on sovittu? Jännittävät ajat edessä!

aili Onnittelut tädistä! Jospa se pysyisi tämän vierailun jälkeen pitkään poissa ;)

berry76 odottavan aika on pitkä... Onneksi maanantaihin ei ole enää montaa päivää.

Kaa sulla on kans kovasti jännitettävää =) Toivottavasti plussa ilmestyy, kun testailet!

MyAngels Teillä on ihanat koirat :heart: Hyvin pitävät isommat huolta pienemmistä. Koetahan jaksaa yövuorot ja hurjan paljon plussatuulia sulle :heart:

Moikka moi!

hei mulle saisi vaihtaa iän 32.....joo...ja kp 1! Olen sillee kyllä onnellinen että nämä menkat alkoi luomusti ja olin satavarma että en ole raskaana, eli hyvät fiilikset!! Aion ostaa digitaaliovismittarin!!
Muuta en jaksa kommentoida, oli niin raskas päivä töissä, että haluan vaan tuijottaa eteenpäin....heippa kaikille :wave:

Pitkästä aikaa täällä. Sivuja oli tullut niin paljon, etten ehdi millään lukea. Täälläkin mieli ollut maassa ja vaikka meillä ei ole edes pitkää yritystä takana, on tullut jotenkin toivoton olo.

Tapasin juuri vkl:na hyvän lapsuudenystäväni pitkästä aikaa ja hän kertoi olevansa raskaana. Ensin harmitti, että miksei hän ole aikaisemmin sanonut yrittämisestä tai muusta, kun itse kerroin raskaudestani ja keskenmenostani. Hän ei ole koskaan vaikuttanut erityisen lapsirakkaalta. Nytkin hän vielä sanoi, että ei hänellä ole ollut mitään vauvakuumetta vaan lähinnä haluaa kokea raskauden. Minulla on ollut todella paha mieli tämän keskustelun jälkeen. En saisi olla kateellinen tai katkera. On vaan kamalaa huomata niin paljon pahoja ajatuksia itsessä. Vaikka tiedänkin, että muiden raskautuminen ei ole minulta pois, tuntuu se silti epäoikeudenmukaiselta. Sitä haluaisi niin kovasti oman perheen ja lapsia. Olisi toki mukava olla yhtäaikaa ystävän kanssa raskaana, mutta ajatus, että hän saa lapsen, mutta minä en, tuntuu pahalta.

Olen aina ajatellut, että haluan ison perheen. Tällä hetkellä tuntuu, että olisi niin kiitollinen siitä yhdestäkin.

Oikein paljon jaksamista ja onnea yritykseen kaikille! Pamu oli ainakin plussannut! Onnea! Itsellä loppukierto eli kp 26, mutta enpä usko, että olisi tärpännyt.

Ovistestejä en ole käyttänyt, kun nytkin jo tuntuu tarpeeksi tressaavalta, kun miettii kierronpäiviä. En tiedä pitäiskö alkaa kokeilemaan... Onkohan enemmän apua vaiko haittaa, jos tulee entistä enemmän paineita.

Pakko munkin liittyä tänne teijän joukkoon...
Meillä meni kesken tuossa uuden vuoden vkoloppuna..mutta todettiin vasta vko sen jälkeen että pienen sydän ei syki...4 pvä lääkkeillä poisto ja ja 6 pvä uusi...Mulla oli puhennut myyräkuume ennen km...ja otin sitten vielä niinä päivinä hevosen kanssa kunnon lähöt...polle veteli melekeen kirjaimellisesti yli..ja sen jälkeen oli lantion seutu niin kipee niin kipee...että ei tiedä tuliko tuo km yhteenlaskettuna myyräkuume ja kovan rytinän seurauksena...sitä ei tutkittu millään tavalla.Vuoto oli lääkkeitte jälkee tosi nuukaa...tosin kyllä sieltä klönttejä tuli...
Nyt tässä tätiä odotellessa...hmmh...tulis jo...ni tulis varmasti kaikki ulos...jälkitarkastusta ei olla vielä sovittu...mutta helmikuun aikaa se jossai vaihees ois...olispa pian...pääsis tästä piinasta!!! :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olo on ...vaihteleva...välillä masentaa kovasti..välillä elämä väläyttelee valoa...vauva olisi meille ollut niin toivottu...ja tervetullut. :heart:
Ei voi kun toivoa kädet kyynärpäitä myöten ristissä että meille pieni joku pvä saataisi. :/ =)
Niin tämä oli toinen km peräkkäin...ihan lyhyessä ajassa. :/

Moikka!

Voi, Sus soo, sinäkin oot "enneunen" nähnyt :(

Epskeps: All right! Tästä kierrosta plussat

Sovittu!!

Aloitetaan taas hurja plussa-aalto

Ja sovitaan että tällä kertaa pikkuiset pysyvät mukana!

Julietta: +++++++++++++++ :whistle:

Emppu78: Mun vanhemmilla on 3 Mopsia, tai siis oli :ashamed: Tällä hetkellä niitä on 2, kun yksi kuoli marraskuussa :/

Surusydän: Kiitos plussatuulista ja jaksuista

Voimia sulle kovasti!!

Tuizu: Hyvä että kroppa pelittää =)

juuliai: Ymmärrän tunteesi... Samalta myös musta tuntuu... On niin p...rseestä välillä omat ajatukset ja tunteet, kun toiset saa vauvoja ympärillä ja järjestävät ristiäisiä... palaa mieleen kesäkuu ja lapsemme hautajaiset

Ja sitten vielä tämä keskenmeno... Välillä sitä havahtuu miettimään että saammeko minä ja mieheni ikinä järjestää mitään iloista juhlaa

Kyllä me vielä ne pienet saadaan...TOIVOTAAN!!!

Tervetuloa daizz
Pahoitteluni menetyksistäsi

ON: Apua! Mitä kello jo on

Nyt täytyy rientää, että ehdin töihin

Vaikka ei kyllä tarvitsisi kuin hihkaista niin kaatuisin jo petiin unten maille, jos vaan saisin luvan

Noh, eiköhän nämä 2 yötä mene jotenkin valvottuna, kun sitten alkaakin loma

Iltaa, vitsit kun en ehdi oikeen koneella olla, kun työt taas alkoi niin tuli hirveesti energiaa ja oon touhuillu kaikkee kivaa!! :D tää kyllä auttaa että tekee kaikkee niin ei koko aikaa murehdi ja kuumeile.. :saint:

tänään kp 7 ja olin jo bongaavani ovis limoja?? "menkat" loppui eilen, niin ei kai se ovis vielä ole, toivottavasti ei :headwall: testissä oli haamu, mutta sehän on ihan tavallista..?!

Helou murut :heart:

MyAngels]Juu, tässä kierrossa tärppää :D Ainakin toivon sitä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon. Eiköhän tehdä tuplaplussat ;)

Daizz olen pahoillani että olet joutunut keskenmenon kokemaan ja toistamiseen vielä :( :hug: Varmaan myyräkuumeella ja ratsastusonnettomuudella oli osuutensa asiaan :( Ikävien asioiden summa kertakaikkiaan. Onneksi itse selvisit kuitenkin :hug:
Onko sulla muuten oma hevonen? Mulla on kohta 22v täyttävä arabitamma, joten hevosihmisiä olen itsekin.
Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme :heart:

JJ-t mitäs haamuja sulla on testissä? :eek: Oisko sulla jo ovis tuloillaan? Kannattaa varmaan jatkaa testailuja :)

Mun läppäri palasi huollosta :D Mutta kaikki tiedostot ovat poissa :( Eli meidän pojasta otetut valokuvat noin vuoden ajalta ovat poissa :'( Mitäs en ole niitä mihinkään tallentanut :kieh: :headwall: |O Että harmittaa! Mut minkäs niille enää voin :ashamed: No pitää yrittää jotain kuvia löytää jostain, mitä olen isovanhemmille lähettänyt yms.. Et ei tulisi albumiin aukkoa 4.ikävuoden kohdalle.. :|
Mä en saa noita hauskempia hymiöitä nyt ees laitettua tänne :kieh: En onnistu kopioimaan sitä kuvan osoitetta, enkä ymmärrä miksi. No kait tässä saa vielä jotain säätöjä tehdä ennen kuin lähtee taas pelittämään.. :/
Napaosiota sen verran, että testitikku näytti edelleen haaleeta viivaa :eek: No yksi tikku vielä jäljellä, josko se vahva viiva tulis sitte huomenna.. Toivottavasti :snotty: Alavatsaa vihloo, just semmoin "ovistyyliin", mut yksi mikä puuttuu on ovislimat :eek: Yleensä sitä riittää (anteeksi limaiset juttuni :ashamed: ) mutta nyt ei juur mitään. No jatketaan ihmettelyä... :whistle:

Surusydän laittelen sulle postia myöhemmin.. :heart:

Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
urreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 2/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 3/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 6/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 8/30
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 17/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 19/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 23/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 23/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 27/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 27/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 29/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 34/40

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 8/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 8/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 14/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 14/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 15/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 27/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 27/-

Haaveissa kolmas

Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 14/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 17/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 21/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 24/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 21/-

Haamuilijat

moikkuli! :wave:

ja kiitos taasen lämpimistä ajatuksistanne!! :heart:

Eilen oli siirto eli tänään pp 1 menossa, miten mä jaksan odottaa vielä kaksi viikkoa testiin, kaameeta :headwall:
Hyviä uutisia tosissaan saatiin lääkäristä, 13 hedelmöittyi ja kaikki jatkoivat jakautumista myös. 2 munasolua oli sellaista mihin oli päässyt kaksi siittiötä, lääkäri tokaisi vain että taitaa simpat olla liiankin vikkeliä :LOL:
No, kaksi murua nyt matkaa masussani, 8 saatiin vielä pakkaseenkin, eli kolme meni roskiin (ne kaksi tuplaa ja yksi vähän heikompi alkio).
Lääkäri sanoi että arvasi sen ettei meissä ole sinäänsä vikaa vaan ongelma oli siinä että simpat ja munikset kohtaa ja että alkio pääsee oikeaan paikkaan!! :LOL:

Sus soo ja daizz: voih... pahoitteluni menetyksistänne!! Suuren suuri voimahali :hug:

Orchid:voi että se negaksi muuttui, uskomatonta!! :headwall: :'( No, uusi kierto ja uudet kujeet!

MyAngels ja Epsu: Jihaa... nyt ei muuta kuin "villit viikot" pystyyn!! Voi kumpa.... :p

Kaa: jännät paikat sulla siellä, milloin meinasitkaan testailla? ++++++++++++++++++ :whistle:

Riine: joko kävit labrassa? Koska saat tulokset ja mitä siitä eteenpäin?

Surusydän: voimahali :hug: ekaks! Mutta kyllä tuo helmikuu tulee yllättävän nopeasti. Ja pääasia että teitä tutkitaan! Siten voitte saada apua ja se taas lämmittää mieltä :D :heart:

juuliai: voi sitä sun kaveria |O Halolla sitä ois pitänyt päähän lyödä!! Aina nuo uutiset sattuu ja varsinkin kun kyseessä on tälläinen tapaus! Koita jättää hänen kommentit omaan arvoonsa ja kulje nokka pystyssä vaan :hug:
Sehän niissä testeissä on että tulee enemmän tietoiseksi kierrostansa ja tavallaan saattaa kerätä paineita siihen tiettyyn hetkeen, mutta teet just niinku susta hyvältä tuntuu. :heart:

Mitäs vielä...
Aika paljon olen tuolla lapsettomuuspuolella kun ei niin luonnolliseltä enää tämä tunnu, mutta tulen taas moikkailemaan teitäkin :wave:

Kaa
Aamulla tuli testiin nega. Ei siinä mitään, olin ihan valmistautunut siihen. Oireet ovat vaan niin oudot. Ehkäpä tämä on vaan kropan parantumista vielä. Viime kerralla sain raskaustestiin viivan vasta viikolla 8 tai 9, minulla ei nähtävästi erity tarpeeksi tuota hoirmonia pissaan. Mutta ei siis mitään masista tai turhautumista, vaan mennään taas arkirytmillä eteenpäin. Reilun viikon päästä on sitten se "oikea" jännityksen hetki, kun menkkoja odottelen tulevaksi.

Sus soolle ja Daizzille pahoittelut ja iso :hug:

Juuliai, nuo on niin tuttuja ajatuksia itsellekin. Mullakin on yksi ystävä, joka myös parhaillaan raskaana, oltais menty melkein samalla aikataululla. Hän on kyllä tosi ihana ja kaikkea, mutta silti hänen näkemisensä nostaa monenlaisia tunteita esiin. Viikonloppuna nähtiin pitkästä aikaa ja itkuhan siinä sitten tuli. Hän kun on jo "ihan selvästi raskaana" ja mietin vaan, että nyt ois itselläkin samanlainen maha jo varmaan ja kaikkea... :'( Muuten kun olen jo aika hyvin päässyt yli tuosta keskenmenosta, mutta sitten suru yhtäkkiä tulikin tosi isona takaisin...

No nyt taas olen ihan normaali :) Se että ne kuuluisat yhdet kuukaustiset nyt vihdoin tulivat tuntuu jotenkin helpottavalta. Voi tavallaan aloittaa puhtaalta pöydältä. Tuossa odotellessa sitä tuli jo vaikka minkälaisia raskausoireita koettua ja monta testiä tehtyä... aika ristiriitaisin tuntein, kun samalla vähän toivoi uutta raskautta, mutta kuitenkin ehkä enemmän pelkäsi sitä.

Julietalle oikein iso ja myötätuntoinen halaus :heart:

Onpas jännittävän kuulosta Miikkis!! Onnea kauheasti nyt matkaan!! :heart:
Mun työkaveri on kans raskaana ja just melkein niillä viikoilla kun itse olisin jos ei olis mennyt kesken... :| Päällisinpuolin on ollut mukavaa ja mielenkiintosta seurata sen raskauden edistymistä. Mutta esim. eilen illalla kun ajattelin asiaa niin tuli kyllä niin surkeet fiilikset, piti vähän itkustaakkin. :snotty:
Labrassa käyty, mutta vastauksia en ole vielä saanut. Oon myös miettinyt, että jospa se CRP:n nousu johtuu tosta mun jalasta. Kaaduin viime keväänä pahasti ja oikee nilkka murtu 3 kohtaa. Toisen leikkaushaavan kanssa tuli sitten ongelmia ja jouduin olee saikullakin melkein 4 kuukautta. Ja nyt tuo on ollut vähän kipeen tuntunen, mutta en kyllä haluais että sielläkään olis mitään tulehduksia yms. Sain jo tarpeeks keväällä/kesällä tuonkin asian kans taistella. Nooh, meni vähän aiheen vierestä... :whistle:
Nyt töihin. Hedelmällisä aikoja kaikille!! :D

Moikka!

Onpas täällä ollut ihanan vilkasta! Olen käynyt lueskelemassa, mutta mieli on ollut niin maassa, etten ole jaksanut kirjoittaa mitään. Ekaa kertaa mulla on sellainen epätoivoinen olo, ja jotenkin tuntuu että suru tuosta keskenmenosta tuli kunnolla nyt vasta, pari kuukautta tapahtuneen jälkeen? Kai sit ihminen prosessoi jotenkin jälkijättöisesti asioita.

Voi Miikkis, ihania uutisia, ihanaa varmaan että jotain tapahtuu! Pidän täällä varpaitakin ristissä, että kaikki menisi nyt hyvin!!! :hug:

Kaikille muillekin nyt kovasti plussatuulia ja voimahali uusille tai tädin yllättämille. :hug:

Itse tässä odottelen vain päivien kulumista, tosin voi olla että mies on just ovisaikaan työmatkalla, joten tää kuu on vähän huono raskautumisen kannalta. Mut pahin masennus tuntuu nyt vähän lientyneen, onneksi.

Mä en jaksais oikeestaan edes kirjoittaakaan, kun tuntuu, että paskaa tulee niskaan aina vaan.. Eilen nimittäin selvisi, että mies on sitten työmatkalla ens viikolla just, kun olis odotettu ovis.. Mua harmittaa ja suututtaa niin paljon, ettei voi kuvitella.. Diodium otti ihan tyynesti asian, mulla kiehuu nyt todella yli.. :'( :'(

Just kun tilasin ovistestit ja kaikki greippimehut käytössä, että ei ainakaan siitä olis kiinni, ettei oo ite tehty kaikkea voitavaamme.. Mut ei - monoa vaan naamaan, ihan kuin meidän enkelitytössä ei olis tarpeeksi. :headwall: :headwall: :headwall:

Kurjia kuulumisia täälläkin joillain, eli uusille pahoittelevat tervetulotoivotukset! :hug:

Ja Julietta, iso pahoitteluhali :hug: jos se täti nyt sinnekin kehtaa kurvata!

Epsulle ja MyAngelsille paljon onnea vällyjen väliin! ;)

Ja Miikkikselle peukkuja, että pienet vauvanalut pysyisivät matkassa!! :heart:

Meillä muuten tämän enkelitytön triploidian yksi mahdollinen aiheuttaja oli juuri tuo kahden siittiön pääsy hedelmöittämään. Toivottavasti ei enää niin kiirettä pitäisi.. Sitten joskus kun ikuisuuden tuntuisen parin kuukauden päästä taas voi kunnolla jännäillä.. Menee niin pitkälle taas, vaikka jotkut ovat yrittäneetkin lohduttaa, että mitä se kuukausi merkkaa.. Niin, mitä muuta kuin mulle kaikkea tällä hetkellä.. :ashamed:

Kiitos kun sain tänne purkaa pahaa mieltä, tai en mä kyllä lupaa kysynyt.. Mutta eiköhän ole sallittua.. B)

julietta pahoittelut negasta. Toivottavasti se täti nyt pysyisi kaukana...

surusydän Kurjaa, että joudutte noin odottelemaan. Itellekin tulee aina niitä huonompia päiviä, yleensä juuri silloin, kun ei voi kuin odottaa. Tsemppiä!

juuliai Ystäväsi oli kyllä vähän ajattelematon puheissaan :| Itsekin olen aina halunnut suuren perheen, ja huonoimpina hetkinä olen ajatellut jättää sen haaveen taaksepäin. Mutta nyt yritän ajatella positiivisesti, että kyllä me kaikki vielä pieni saadaan, kun vaan jaksetaan yrittää!

daizz :hug: Meilläkin on kaksi keskenmenoa takana! Kyllä varmasti teille vielä pikkuinen suodaan!!!

JJ-t joo ne haamut ovistesteissä on aika normaaleja, mulla on läpi kuukauden ihan selvä viiva niissä!

Meilläkin menkat loppui niin, että kahtena iltana nyt ollaan oltu tositoimissa :kieh: Mulla on ollut sellaista oviskivun tuntuista välillä ja muakin mietityttää, että ei kai nyt jo. Mulla kun oli sitä jo sillon kun menkat alko! Ei mulla näin aikasin sitä pitäs olla.

miikkis hurjasti toivotan onnea teille! Voi kun nyt tärppäis!

helmitaustailija Voi kurja :hug:

Mulla on jotenkin ihan kummallinen olo. Yleensä menkkojen alusta tuo vatsan turvotus laskee, mutta nyt se ei ole hävinnyt mihinkään :/ Kiristää tosi ikävästi ihan alavatsalta. Muutenkin sellainen outo olo, huippailee välillä ja on vähän huono olo, Taitaa koko kroppa olla vähän sekaisin. Toivottavasti nyt sen verran toimisi, että voin pitää osani sopimuksesta :D

Ansku07, mulla oikeasti kävi tuo jo mielessä! En muista minne työmatka suuntautui, yleensä on ulkomaanreissulla. Joten vois tulla himpun verran kalliiksikin...Mutta pitää ottaa selville missä päin maailmaa mies silloin on! Hyvä idea, jos vain on mahdollista toteuttaa!

helmitaustailija, kyllä muakin harmittaa niin vietävästi, yritän vain olla stressaamatta nyt liikaa, ja olla tyyni...Vaikeaa se on! Meillä on nyt niin paljon stressitekijöitä elämässämme (uusperhe-kuvio äärihankalan miehen exän kanssa ottaa niin voimille, lapset myös, mahdollinen uusi duuni mulla ja sen mukana muutto eri maahan ainakin joksikin aikaa, valmistuminen yliopistosta, gradun viimeistely, jne jne). Yritän kaikin keinoin nyt olla positiivisella mielellä, kun koko tulevaisuus muutenkin tuntuu olevan niin epävarmalla pohjalla, saati sitten tämä vauva-projekti. Onneksi tosiaan on tämä foorumi, jossa saa ihan hyvällä omallatunnolla kertoa niistä negatiivisistakin tunteista!

:hug: pahoittelut tädin yllättämille!!! on tää palsta kyllä kiva paikka kun saa omia huoliaan kirjoitaa ja saa niihin rohkaisuja ja tukea muilta kuumeilijoilta :D on tää silti kamala totuus että meitä km:n kokeneita on näin paljon ja ollaan varmaan vaan murto-osa kaikista niistä jotka on tän joutunut kokemaan :/

helmitaustailija voimia sulle, kuulostaa siltä että oot tosi pettynyt tilanteeseen just nyt, toivottavasti huminen on taas parempi päivä. ja ehkä saat itsesi työmatkalle mukaan sumplittua :saint:

miikkis kuulostaa lupaavalta!! toivotaan parasta ja onnea matkaan??

epskeps ja tapsu niinhän se on että ovistikku voi näyttää haaleeta plussaa koko kierron, tänään se vaan oli haalempi kun eilen..mitäköhän se tarkottaa..? tuskin mitään :headwall:

ihanaa kun on tullut syntymä/raskaus uutisia!! silti itelleen se on aina aika paha paikka kun ajatteelee missä tilanteessa olisi just nyt :( kuitenkin jaksan olla onnelinen muiden puolesta, se oma onni odottaaa ihan nurkan takana, tunnen sen :saint: positiivisellä mielellä mennään!!!

"Huomenta"!

Väsyttää...

Epskeps: Voi pahus niitä valokuvia :( Tosi ikävä juttu

Se on just tätä nykyaikaa kun niin paljon tärkeitä asiatietoja ja valokuvia on koneella

Julietta: Elä heitä vielä kirvestä kaivoon! Niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa!!

Miikkis: Oi joi joi joi joi!!

Mä oon täällä ihan täpinöissäni!!

Mulla on toiveet niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin korkealla teitin puolesta

Ymmärsinkö oikein, eli raskaustestin voit tehdä parin viikon kuluttua? (Mulla on näin väsyneenä vähän aivot narikas...) Sitten tuut yhtä aikaa plussaamaan mun ja Epsukan kans

Tuleeko Danjuska mukaan?

helmitaustailija ja Diodium: Mulla ovis parhaillaan menossa, kivuista päätellen...auuuuts!

Ja tosiaan yövuorossa olin viime yön ja menen vielä ens yöksi. Joten eipä peitto heilu muutakuin nukkumistarkoituksessa. Mies on töissä ja vielä treenit eilen ja tänään töitten jälkeen, joten en häntä edes nää vasta kuin huomenna illalla. Pitää luottaa että uimarit ovat ehtineet jo varmaan paikkaan, tai että huomenna/lauantaina ei ole liian myöhäistä
Näin yövuorojen aikaan en kyllä edes osaa haaveilla mistään muusta kuin nukkumisesta

helmitaustailijalla oli niin paha mieli

Kovasti voimia sulle ystäväni!
Ja tottakai saat purkaa tänne oloasi niin paljon kuin vain haluat ja niin paljon kuin tuntuu että on tarvis. Se helpottaa kovasti :heart: Ja mulle saa laittaa myös yv:tä

Ite ajattelin pojan hautajaisten jälkeen että seuraava raskaus onnistuu sitten ihan varmasti, ja että plussa testiin annetaan kun ollaan siihen valmiita. Sitten kun + testin tein ja raskaus meni kesken, niin suoraan sanottuna v*/&%¤#¤% niin lujasti, kun ajattelin että täytyy odottaa menkkoja ja kropan palautumista, ja plaap plaap plaa kaikkea

Omakohtaisista kokemuksista voin sanoa, että toki keskenmenoni oli aivan kamala kokemus, mutta ei tietenkään mitään verrattuna esikoisen menetykseen. Ymmärrän siis tunteesi, että odottelu ottaa pannuun, ja pahasti

VOIMIA!!

ON: Nyt on kyllä niin kovasti munikset kipeet, jotta täytyy hetki vielä huilata soffalla karvaisten kavereiden kanssa ennenkö siirryn työmaalle...

Yhteistyössä