"Huomenta"!
Väsyttää...
Epskeps: Voi pahus niitä valokuvia
Tosi ikävä juttu
Se on just tätä nykyaikaa kun niin paljon tärkeitä asiatietoja ja valokuvia on koneella
Julietta: Elä heitä vielä kirvestä kaivoon! Niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa!!
Miikkis: Oi joi joi joi joi!!
Mä oon täällä ihan täpinöissäni!!
Mulla on toiveet niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin korkealla teitin puolesta
Ymmärsinkö oikein, eli raskaustestin voit tehdä parin viikon kuluttua? (Mulla on näin väsyneenä vähän aivot narikas...) Sitten tuut yhtä aikaa plussaamaan mun ja
Epsukan kans
Tuleeko
Danjuska mukaan?
helmitaustailija ja Diodium: Mulla ovis parhaillaan menossa, kivuista päätellen...auuuuts!
Ja tosiaan yövuorossa olin viime yön ja menen vielä ens yöksi. Joten eipä peitto heilu muutakuin nukkumistarkoituksessa. Mies on töissä ja vielä treenit eilen ja tänään töitten jälkeen, joten en häntä edes nää vasta kuin huomenna illalla. Pitää luottaa että uimarit ovat ehtineet jo varmaan paikkaan, tai että huomenna/lauantaina ei ole liian myöhäistä
Näin yövuorojen aikaan en kyllä edes osaa haaveilla mistään muusta kuin nukkumisesta
helmitaustailijalla oli niin paha mieli
Kovasti voimia sulle ystäväni!
Ja tottakai saat purkaa tänne oloasi niin paljon kuin vain haluat ja niin paljon kuin tuntuu että on tarvis. Se helpottaa kovasti :heart: Ja mulle saa laittaa myös yv:tä
Ite ajattelin pojan hautajaisten jälkeen että seuraava raskaus onnistuu sitten ihan varmasti, ja että plussa testiin annetaan kun ollaan siihen valmiita. Sitten kun + testin tein ja raskaus meni kesken, niin suoraan sanottuna v*/&%¤#¤% niin lujasti, kun ajattelin että täytyy odottaa menkkoja ja kropan palautumista, ja plaap plaap plaa kaikkea
Omakohtaisista kokemuksista voin sanoa, että toki keskenmenoni oli aivan kamala kokemus, mutta ei tietenkään mitään verrattuna esikoisen menetykseen. Ymmärrän siis tunteesi, että odottelu ottaa pannuun, ja pahasti
VOIMIA!!
ON: Nyt on kyllä niin kovasti munikset kipeet, jotta täytyy hetki vielä huilata soffalla karvaisten kavereiden kanssa ennenkö siirryn työmaalle...