Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Pikaisesti.. Paremmalla ajalla muillekin kommentteja enemmän..

Mutta siis olisin joo matkalaukku viuhuen lähteny mukaan, mutta mies nyt tietty sattuu lähtemään aika tarkalleen maapallon toiselle puolelle.. :headwall: :headwall: Kiitos kaunis kuitenkin ajattelevaisesta ajatuksesta! :flower:

Diodium, ei sullakaan tilanne maailman yksinkertaisimmalle kuulosta.. Omat jutut aina mukavasti saa perspektiiviä kun lukee muiden kiemuroista.. :hug:

Kiitos MyAngel ja muut vielä lohdutuksista, selvästi paransi oloa. Kyllä tää vaan toimii tää palsta! Hali kaikille! :hug: Ei sullakaan ihan helppoa ole toi samaan petiin päätyminen.. Saiskohan uiskentelijoita jemmattua ihan kotikonstein, ja sit kakkukuorrutinstruutalla sisään.. Ho ho..

Jännä miten sitä ihan oikeasti tekstinkin välityksellä osaa toiset tulkita olon tosi pahaksi, niin totta kuin se onkin. Huomaa, että saman asian kokeneina osaatte ajatella "oikein".
:heart:
 
Sus soo
Kyselenpä teiltä nyt seuraavaa: Eli kuinka monet menkat teillä on ollut km:n jälkeen ennen kunnon "yritystä"?

Itse ollaan ajateltu, että ei odoteta niitä ensimmäisiäkään vaan jatketaan elämää normaaliin tapaan heti kun tämä km:n jälkeinen vuoto loppuu. Lekuri neuvoi kylläkin, että mieluummin parit menkat olisi hyvä olla, mutta ei me niin kauaa malteta odottaa!! :) Jälkitarkastustakaan ei mulle määrätty, joten sitäkään ei tarvi odotella.
 
helou

nyt jos lyhyesti..

Helmitaustailija, Diodium ja myös kaikki muut joilla pahamieli.. voimia ja parempaa mieltä antava :hug:

MyAngel: No sanotaanko että en lupaa mut voinhan minä yrittää tulla plussaamaan ;) :D Vaikka nyt on taas fiilikset semmoset että tuskin ja kun ajattelee mitä kaikkee mömmöjä mies raukkaan on pumpattu viime päivinä.. vaikuttaakohan..?

Nyt en taas muista yhtään mitä piti kommentoida...:ashamed:

Itellä edelleen kauheen kova alamaha kipu.. ja sitten (anteeks ällö jutut) ihan tolkutonta valkovuotoa :x jatkunu jo toista päivää :/

himputti kun en muista mitä piti kommentoida.. mut pitää suunnata nukkumaan kun aamulla noustava siivoomaan ja sitten töihin iltavuoroon.. plaah...
 
Voi pläääääääääääh
Ei taida tästä kierrosta tärppii tulla, kun ei sitä ovisplussaakaan tullu. En mä ymmärrä enää mistään mitään. Munikset on vihloneet tässä jo muutaman päivän, limat kadoksissa ja ovistestiin tulee vaan haaleeta viivaa mikä on sama kuin nega
Et ovuloinko nyt ollenkaan vai en


Anteeksi että on niiiiiiiiiiiiiiiiin omanapaista
Ei auta kuin jatkaa yritystä ja toivoa parasta.

Haleja kauhiasti kaikille!!


Miikkikselle ihan extraspesiaalihalit
Kaikki peukut on pystyssä täällä!
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
urreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 2 (KP 18)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 3/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 4/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 7/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 9/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 20/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 24/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 24/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 28/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 28/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 30/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 35/40

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 9/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 9/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 15/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 15/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 16/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 28/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 28/-

Haaveissa kolmas

Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 15/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 18/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 22/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 25/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 22/-

Haamuilijat
 
Katjuska: milloin sinulla on ultra tai ensimmäinen neuvola?

Omaa napaa: eipä tässä osaa muuta kuin pupuilla :heart: Keskenmenosta tulee ensi viikolla kolme viikkoa, eikä nyt osaa arvailla milloin täti tulee. Toivottavasti ei tule ollenkaan, siis siinä mielessä, että uusi raskaus saa tulla milloin vaan :whistle:
 
Epskeps , samoilla fiiliksillä täälläkin, tiedän tunteen. :headwall: Ei löytynyt ovisplussaa mullakaan ja nyt taas arvotaan, että miten käy ja jatkanko ensi kierrossa lääkitystä.. Voimia, tsemppiä ja haleja!

Helmitaustailijalle jaksamista ja kärsivällisyyttä nyt kun mies karkaa ovisaikaan muualle..

Sekä kaikille tasaisesti mukavaa viikonloppua!!!
 
epsu ja emppu78 Viimeks kun raskauduin, niin mulla oli tikut käytössä. Mulla se lh-huippu ei näkyny kunnon plussana, mut tunsin oviksen niin kuin aina. Sillon luin jostain, et se ei tosiaan aina oo ihan selvä plussa.
 
Ansku...mul on eka neuvola vasta 30.1 ja eka ultra varmaan sitte np-ultra...piinaavaa odottelua |O

Täällä pidetään kovasti peukkuja kans, jotta saatais plussa-aalto tänne pinoon :heart:

Täällä öklö olo ja väsy jatkuu...kaipa sekin ihan hyvä merkki on. :whistle:

katjuska ja vilpertti 7+4
 
Ansku07, olikos teillä ovistestit käytössä nyt? Mä oon pari päivää sitten aloittanut oviksen bongaamisyrityksen, jännittää tuleeko sitä ollenkaan tässä km:n jälkeen :eek: Viime kierrossa, silloin tärpätessä siis, ovistestiplussa tuli kp 19, nyt olis kp 17. Mutta juu, ei auta muu kuin pupuilla ja odottaa :D
 
Nti Kesäheinä: en testaa ovista nyt ollenkaan, ehkä sitten seuraavasta, jos ne menkat sieltä tulee. En oikein tiedä milloin testailisin nyt :|

Katjuskalle voimia piinalliseen odotukseen, mutta kaikki on varmasti paremmin kuin hyvin :heart:

Pitää taas lähteä imuroimaan, meillä on yhdellä koiralla karvanlähtö, ja imurointi ja harjaus on loputonta :kieh: Varsinkin nyt kun tuo poika 8kk ryömii joka paikassa, niin sitä ei kohta erota karvojen keskeltä :whistle: Imuroinkin pojan aina viimeisenä, tai otan teippiharjalla, varsinaista siedätystä allergioita vastaan :LOL:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!! Muistakaa pupuilla ahkerasti. Meilläkin sitä joka toinen päivä harrastetaan, vaikka tuo selkä ei kyllä salli mitään akrobatiaa ( lue:eek:llaan vaan ihan selällään ja mies saa hoitaa kaiken työn :whistle: )
 
Nti Kesäheinä: en testaa ovista nyt ollenkaan, ehkä sitten seuraavasta, jos ne menkat sieltä tulee. En oikein tiedä milloin testailisin nyt :|

Katjuskalle voimia piinalliseen odotukseen, mutta kaikki on varmasti paremmin kuin hyvin :heart:

Pitää taas lähteä imuroimaan, meillä on yhdellä koiralla karvanlähtö, ja imurointi ja harjaus on loputonta :kieh: Varsinkin nyt kun tuo poika 8kk ryömii joka paikassa, niin sitä ei kohta erota karvojen keskeltä :whistle: Imuroinkin pojan aina viimeisenä, tai otan teippiharjalla, varsinaista siedätystä allergioita vastaan :LOL:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!! Muistakaa pupuilla ahkerasti. Meilläkin sitä joka toinen päivä harrastetaan, vaikka tuo selkä ei kyllä salli mitään akrobatiaa ( lue:eek:llaan vaan ihan selällään ja mies saa hoitaa kaiken työn :whistle: )
 
Nti Kesäheinä: en testaa ovista nyt ollenkaan, ehkä sitten seuraavasta, jos ne menkat sieltä tulee. En oikein tiedä milloin testailisin nyt :|

Katjuskalle voimia piinalliseen odotukseen, mutta kaikki on varmasti paremmin kuin hyvin :heart:

Pitää taas lähteä imuroimaan, meillä on yhdellä koiralla karvanlähtö, ja imurointi ja harjaus on loputonta :kieh: Varsinkin nyt kun tuo poika 8kk ryömii joka paikassa, niin sitä ei kohta erota karvojen keskeltä :whistle: Imuroinkin pojan aina viimeisenä, tai otan teippiharjalla, varsinaista siedätystä allergioita vastaan :LOL:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!! Muistakaa pupuilla ahkerasti. Meilläkin sitä joka toinen päivä harrastetaan, vaikka tuo selkä ei kyllä salli mitään akrobatiaa ( lue:eek:llaan vaan ihan selällään ja mies saa hoitaa kaiken työn :whistle: )
 
Jihuuu!!
Nyt alkoi loma

Pää on sekaisin valvotuista yövuoroista, joten nyt on hyvä jäädä pariksi viikoksi töistä taka-alalle


Tää olis mun kesälomani, joka oli tarkoitus pitää viime kesänä juhannuksesta eteenpäin, mutta sitten se muuttuikin äitiyslomaksi

Oli sekin yhtä h&¤#/&%:ä jäädä äitiyslomalle ilman lasta... Valita ottaako äitiysrahan vaiko pakkauksen...


No, mutta eteenpäin vaan


Epskeps: Älä murunen vielä luovuta

Kuuntele kehoasi/kroppaasi, josko tuntisit oviksen? Itelläkin on niitä limoja nyt vähempi mitä ennen, mutta kivut oli eilen kyllä järkyttävät

Mutta ehkä sitä hyödynnetään tänään jo liian myöhään...


Onko teillä kanssasisaret muuten tietoa, että jos tuntee oviksen, ja kun siinä yleensä tulee se "huippu" kun kivut on tosi pahat noin tunnin ajan, niin onko se vielä niitä kasvukipuja, vai irtoaako munasolu siinä vaiheessa? Olen huono selittämään näin väsyneenä...


Danjuska: Onko miehesi jo paremmassa kunnossa? Mikä hällä oli, jos saa udella?
 
Sus soo kyseli noista menkoista km:n jälkeen.
Mulle sanottiin sairaalassa kahdenlaisia ohjeita tulevaan. Toinen ohje käski odottaa 2 menkat, ja toinen yhdet menkat. Päädyttiin siihen että katotaan koska ne ekat menkat tulee, et kuinka pitkäksi kierto venyy/kuinka sekaisin kroppa on. Menkat tuli kuitenkin ihan ajallaan, eli kierron pituudeksi tuli 28, joten päätettiin alkaa sitten yrittämään.

Mä ajattelin kans että olis parasta jos ei odotettais yhtiäkään menkkoja, mutta sitten eräs viisas ihminen
sai mut ymmärtämään että se on vastuullista odottaa edes ne yhdet menkat ja alkaa sitten yrittämään. On hyvä antaa kropan palautua. Mutta ihan omalla "tyylillään" kukin tekee :heart:

Limakalvojen ohuus pelotti ainakin mua, ja pelottaa vieläkin vähän. Että jos pieni tarttuu, mutta ei sitten pysykään mukana. Toivotaan jotta kalvot ovat jo kunnossa


Niin ja kun ne yhdet menkat odotettiin tulevaksi, niin oon siitä tosi onnellinen, koska tavaraa tuli ihan mahdottomasti pois.. Nyt tuntuu että on hyvä jatkaa vauvahaaveita ja yrittämistä, kun kohtu on kokonaan tyhjentynyt (ite km-vuoto oli mulla niukkaa)
 
Emppu voi sentään, etkö sinäkään ovisplussaa saanu
No jospa silti ois ollut ovis, ei tässä muutakaan voi kuin toivoa niin


MyAngels ei kait tässä nyt pyyhettä kehään heitetä kuiteskaan. Ihmettelen vaan tätä kropan toimintaa (taas vaihteeksi)
Muniksista vihloi muutaman päivän, oisko se joskus viikonloppuna alkanu.. Nyt ei enää oikeastaan. Et jos se ovis oli niin se oli jo varmaankin..
mut eipä ne testit sitä sitten näyttäneet. Et ota tästä nyt selvää!
Mut tilausta on laitettu menemään, joten ei auta kuin ootella tuonne kierron loppuun.. :whistle: Sitten testaillaan jos ei tätiä näy..
Eikös se munarakkula ole hedelmöittymiskykyinen (?) irtoamisen jälkeen ainakin sen 24 tuntia
Joten eikun tilausta vaan tänään menemään ;) Ja OIKEIN HYVÄÄ LOMAA!!!!


Katjuskalle onnellista odotuksen jatkoa


OmaNassu No johan tuossa tuli noista ovisjutuista jo ihan tarpeeksi..
Mut eipä se ainut murheeni ole.. Löysin tuossa yksi ilta vasemmasta kainalostani patin, enkä tiedä mitä siitä ajatella
Kauhukuvia piirtyy päähän väkisinkin.. Ens ma mennään pojan kanssa ihopolille, ni ajattelin samalla kysäistä siltä lääkäriltä katsoisko tuon kainalon. Toivon mukaan on vaan joku harmiton juttu...
 
terveisiä lääkäristä!! eli olin jälkitarkastuksessa ja kaikki on kunnossa!! :D lääkäri sanoi että uutta saa nyt yrittää ja että ne mun "menkat" oli oikeet menkat..sitten kyselin siltä miks jatkuvasti mahassa juilii välillä vähän ja välillä aika pahasti, se sano että se on edelleen sitä sekavaa hormoonitoimintaa. eli teille jotka mietitte ihmeellisiä vatsakipuja niin luulen että se on sitä! :D

ihana kuulla että saa jatkaa taas normaaliin malliin!lääkäri vielä sanoi että saattaa olla että raskaudun taas nopeasti kun viimeksikin toisesta kierrosta pillerien jälkeen :saint: hän sanoi myös että hormoonitoiminnan sekavuus pillereistä johtuen ei voi aiheuttaa tuulimunaa, että se oli vaan säkästä kiinni :ashamed:

toivotti onnea seuraavaan raskauteen ja neuvoi vielä minne hakeutua ja lupasi että pääsen kaupungin kautta ultraan jo heti alkuviikoilla, että saadaan sitten varmuutta asiaan :saint: jee olen niin onnellinen! no, kai sitä pitäs tässä raskautua ekaks, mulla on kyllä sellanen fiilis ettei siinä kauaa mene, en tiedä miks, mutta jotenkin tuntuu siltä :D

ihanaa viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Unohtu.. Sain sieltä gynepolilta kirjeen. Tämmöin siinä luki:
" Potilaan oma karyotyyppi normaali 46XX ja miehen karyotyyppi normaali 46XY. TSH, prolaktiini ja loppukierron progesteroni normaalit, samoin LH ja FSH. Fosfolipidi vasta-aineita ei todettavissa eli tutkimuksissa ei ole selittävää syytä toistuviin keskenmenoihin. Ei estettä uuden raskauden yrittämiselle."

Et siinä se oli, koko kirje. Mut siis hyvä näin, vaikka kukapa sitä ei tahtoisi tietää MIKSI menee kesken uudestaan ja uudestaan.. Mut näillä mennään!
 
Kiitos Epsu =) Toivottavasti se patti kainalossasi on vain joku harmiton! Joo onhan se munasolu hedelmöittymiskykyinen 24h irtoamisesta...ajattelin vain, että jos se eilen illalla irtosi silloin kun oli pahimmat kivut, eli klo.19.30 aikoihin, niin aika on kohta ummessa. Mies on töissä edelleen :/
Ai juu, ei pitäny liikaa ajatella tätä asiaa...tulee kun tulee se plussa... :)

JJ-t:Onnittelut jälkitarkastuksesta =) Hyvä että kaikki on hyvin :)
 
tervehdys !
olipas kiva kun monella oli niin hyviä uutisia, niitä on mukava lukea.
JJ-t, hienoa kun jälkitarkastuksessa kaikki ok, nyt vaan sit uutta putkeen, ja oikein paljon plussasäteitä lähettelen.

Epskeps, sullakin oli hyvät uutiset kirjeitse, eli peitot vaan heilumaan niin että ne lentää lattialle...

MyAngels, oikein rentouttavan ihanaa lomaa Sinulle!

me ollaan reissussa, joten mukavaa ja rattoisaa viikonloppua kaikille!
:wave:
 
sitä piti myös sanoa kun kysyin lääkäriltä, miksi menkat oli niin niukat ja kysyin vaikuttaako kohdun limakalvon heikkous siihen niin hän sanoi että ei. sanoi että joillakin jälkivuoto on runsasta ja joillakin ekat menkat, mulla oli näin..kun ekat menkat tuli niin ei ollu paljo mitään mitä olis tullu pihalle kun mun jälkivuoto oli niin voimakasta..

epskeps hienoa että asia on tutkittu ja sait tiedon siitä, toivottavasti tämä kaikki sinulle on ollut vaan "huonoa onnea" :saint: nyt toivotaan parasta että tärppää pian ja pysyykin mukana!! :hug:

pamu kiva kun tääläkin käyt kirjottelemassa :D kuinka muuten voit?? perässä tullaan :D
 
juu tottakait tuutte perässä! hophop mukaan junaan!
JJ-t, olo on ihan ok, aamupäivisin oon kärsinyt huonosta olosta, vähän kuin ois krapulaa..en oo vielä oksentanut, aikasemmista odotuksista sitä olis vielä luvassa.
Iltapäivä ja ilta menee niin ettei huomaakaan.
janottaa ja sit tietty pitää käydä vessasakin.
tämmöstä siis. nyt vaan etiäpäin, nokka kohti tuulta ja ens viikko sais mun mielestä sujua ihan siivillä...

tosiaan täällähän minä kirjoittelen, ja toivottavasti jaksatte minua :ashamed: kun en ainakaan vielä uskalla poistuakaan...
jännittää vaikka se kyll tässä päivä päivältä helpottaa, mitäänhän ei kuitenkaan voi ns tehdä kuin näin alussa mennään. pitää vaan uskoa!
mukavaa illanjatkoa Arvon Naiset.
Pamuk
 
olen hiippaillut päivitäin taustalla mutta nyt pakko kysästä että miten teillä on kierto palautunut km:n jälkeen? kun eka kierto venyi n.10-12 päivällä. ja taas näyttää venyvän koska ovislimaa erotettavissa :whistle: kuvittelin oviksen olleen jo noin viikko sitten mutta olin ilmeisemmin väärässä. elikkäs kierto jälleen yli 40pvä. ennen raskauksia se oli kellon tarkka 28pvä. olikos aihetta ottaa yhteyttä tohtoriin vai onko toiveita sen tasoittumisesta? onko ylipäätään olemassa lääkkeitä jotka tasoittavat kierron "paikoilleen"?
ja juuri kun ovis ( limojen perusteella otollisin.. ) on mies miestenillassa ja itse koko vko:n lopun pitkät päivät töissä että se siittä sitten... eikä niitä simppoja ole varastossakaan kun rouvaa on nukuttanut aika kiitettävästi viime päivinä :whistle:

hauskaa vko:n loppua...

masukki
 
Kiitos kaikille...
kYyyllä tästä etee päi mennää ja samalla meinigillä jatketaan että...pieni meille saataisiin =)
tosissaan noi kaksi km...kummittelee...saadaankohan me...vai miten tässä käy...
Ei voi kun toivoa että seuraava pieni oisi niin sitkee että kaikesta huolimatta roikkuisi mukana ja terveenä syntyisi ajalallaan.
Meille ei jälkitarkastusta ollenkaan sovittu...vaan nuo verikokeet sitten helmikuussa...Menkkoja ja kovempaa vuotoa tässä odotellessa.
Tosin ollaan kyllä ilman mitään harrastettu aika reippasti keksin syöntiä :whistle: ;)
Ni ei sitä koskaan tiedä...noiden kahden km välissä kun ei käynyt kun kerran täti kylässä.Että nii...oonki vitsaillu et ku meen verikokeeseen...ni arvot onkin noussu triblaan...ku ne otetaan ja uus onkin jo alkunsa saanut...hmmh... ;) Ei sitä koskaan tiedä...nää on niin ihmeellisiä asioita..et ei koskaan voi sanoo ei koskaan.

EpsKeps...juu mulla oli tuossa suomenputte...mutta sairaalassa kun olin ni isätä pisti sen eteenpäin..se ei kestänyt katsoa...km "aiheuttajaa"...Ku tosissaa myyräkuumeen sain heinistä...ei muuta vaihtoehtoo ole..ja sitten toi kova painimatsi tuon kopukan kanssa.Ni todennäkösesti kaiken sai aikaan.oon kyllä ollut pienestä asti heppaihminen...ja ikäni niien kanssa touhunnu...et sillee..oma talli ainaki yhelle on...nyt tosin tyhjillään...jossain vaiheessa myöhemmin siihen aisiaan palataan....

Kiitti kaikille voima haleista...kyllä kai tää tästä kun täti tulisi pian..ni ei tulis tulehuksia jos sinne onkin jotn jäänyt...
Ei voi kun odotella...

Kaikille meille tasapuolisesti plussatuulia ja tarrasukkia :whistle: :whistle: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä