tooosi hyvä fiiis nyt. jäi kaikumaan päähän se eilinen lääkäri, ku se sano että nyt näyttäs siltä et ku kierto on tasaantunu ja värkki kunnossa ni ei näkis mitään estettä et joka kierrossa on mahollisuus nyt raskautua. ja sit se viel niistä testeistä sano, että soittakaahan jos vaikka sattuu tässä kierrossa tärppäämään ni voidaan perua se lääkäri aika 2kk päästä! näkiköhän se sit jotain, mut ei halunnu elätellä mulle mitään toiveita!!! ois kai se kyl sanonu, mut kaikki vaa pyörii päässä......
ja tänään sain kerrotuksi työpaikalla tästä koko hommasta, johtaja jo luuli että oon raskaana, mutta selvensin että vasta yritetään. olivat todella onnellisia mun puolesta ja suhtautuivat erittäin myönteisesti siihen, että joudun nyt vähä myöhästeleen töistä yms. ku on niitä verikokeita ja noita lääkäri aikoja! tuntu, että kivi putos sydämeltä ku ei enää tarvii salailla näitä asioita. ihana työpaikka kyllä, ei voi muuta sanoo!!
on kyllä nyt lippu todella korkeella!!!!ihana olla ku alkaa kaikki järjestymään. ne oli siel lääkärissä sitä mieltä, että tuskin mitään ihmeellisempää löytyy, mutta mun mieliks ne sitte rupes ne kaikki tarkistaa.
sit kerroin noista että apteekista antovat noita foolihappo yms tabletteja, ni se sano et ei niillä oo mitään vaikutusta raskautumiseen. esim se foolihappo vaikuttaa siihen, että jos raskaudun ni se vaikuttaa siihen, että sikiöön ei tule mitään epämuodostumia yms. mutta ei niistä kuulema mitään haittaa oo. paitsi että niissa kalkki+vitamiini tableteissa on magnesiumia ni siitä on sitten haittaa loppuraskauden aikana, mutta nyt voi kuitenki ihan turvallisesti niitä nappailla!
nyt vaan toivotaan parasta, ja johtaja oli jos sitä mieltä, että en minä enää kauan tuolla työssä oo... nimittäin äitiysloma on kuulema kohta tulossa! ihanasti kannustivat koko asiaa =) oon niin onnelinen nyt tuosta...... huh huh....
mitäs teille muille kuuluu, on niin hiljentyny tämä palsta!
mullaki muuten aina välillä tökkii tuo viestien lähettäminen, ni pitäiskö avata taas kolmas palsta, ku edellisellä kerrallaki tuo yheyden pito parani sillä?????