Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

No just...noi väärinkäsitykset on kyllä inhottavia juttuja. Ihan turhanpäivästä riitelimistä.
Koita jaksaa, ei se sun anoppis voi olla sulle kovin kauaa vihanen. Taitaa olla tulinen luonne kun ihan porttikiellonkin sulle antoi!!! No sellasiahan nuo anopit taitaa olla =)
Kaipais kyllä tää meijän palsta taas uusia plussia pyötään. Jos vaikka Tuizu meille sellasen tarjoilis seuraavaks? ;)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :) on ihana päästä samaan porukkaan!

Eli poikahan sieltä tupsahti ja ylihuomenna ikää 11viikkoa. 3450g ja 50cm oli IIVARI syntyessään.

Eli kolmas olis toiveissa, jos vaan suodaan (sen voi lisätä listaan) muut voi olla kysymysmerkkinä.
 
Keskiviikko 13.02.2008


Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp19/29-32................yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp26/24?......................yk2........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp56/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Napsuneiti :hug: murheista. Toivottavasti saatte anopin kanssa asiat ratkottua jossain vaiheessa! Onneksi kuitenki sait nyt tuon ihottuma asian hoitoon! Jospa se lähtis nopeesti siitä paranemaan. Mikäs sulla on nyt olo?

Onnea papana pojasta =) !

Huomiseen pitäis vielä jaksaa odotella sen ultran kanssa. Jännittää jo ihan hirveesti ja minuutti minuutilta tuntuu vain kasvavan... Miksi tänään ei vois olla jo perjantai!
 
Torstai 14.02.2008


Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp20/29-32................yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp27/24?......................yk2........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp5/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp14/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp57/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
no tervehdys täältä myrskyn keskeltä! yritin äsken käydä koiran kanssa lenkillä, mutta hyvä että pääs eteenpäin kävelemään!
en oo hirveesti taas kerenny kirjotella ku on ollu niin paljo kaikkee häppenigiä....

tänään olin kaupungilla pyörimässä ja en tiiä miks mutta askeleet meni kohti apteekkia ja ostin sitten acon 10 kasetin ja apteekin oman!miks?en tiiä!! :LOL: tuli vaan semmonen olo että nyt pitää ostaa..vaikka ei tuo kiertokaa vielä ees loppupäässä oo.. mutta onpahan nyt sitten! :D

mulla on ollu tässä viime päivinä imeen mielialan vaihteluita, itkettää ja naurattaa, ilman mitään syytä.... sit yks päivä mulle ihan yht äkkiä puhkes oikeen käden taipeeseen ihme söherö ihottumaa??? ne ei kutittanu vaan pisteli silleen inhottavasti, laitoin sibicorttia ja seuraavana aamuna se oli hävinny! mistä lie tullu.... oon tämän kuukauden lähes säännöllisesti juonu sitä greippi mehua ja vedelly niitä foolitabletteja ja kalkkia ja magnesiumia ja vaikkasunmitä... kyllä on kaikki luonnonkikat pistetty peliin, toivottavasti tärppää!

nyt maanantaina on se lääkäritarkastus sen kystan vuoks, ja pitää kyllä puhua, että vois jonnii näkösen lääkekuurin ottaa....vähä jos vauhdittas asiaa... oon taas nähny unia että käppäilen kesällä maha pystyssä :D voi kun vaan ois enneunta!!

mutta ihanaa ystävänpäivää teille kaikille ystäväiseni!!!!!! :heart: :heart: :heart: :hug:
 
Kryss jospa tuo sinun testin ostoreissu olis ollu enne :D !

Tänään kävin ultrassa ja siellä se pieni oli, sydän läpätti ja kaikki oli kunnossa :heart: .
Nyt on ihan niin onnellinen olo että itkettää! Toivottavasti pääsette kaikki pian tuonne toiselle puolelle, sielä on hiukan hiljaista vielä meidän pinossa.
 
Voi miten ihanaa Nanna että kaikki on hyvin =) Kyllä varmaan tulee heti kyyneleet silmään pelkästä onnellisuudesta. Mä oon kyllä suoraan sanoen vähän kade, mutta tullaan perästä toivottavasti mahollisimman pian.

Mä kävin tänää labrassa otattamassa sen verikokeen eli multa otettiin joku prolaktiini tai vastaava ( eli ts. siitä pitäis näkyy erittääkö mun aivot jotain tiettyä hormonia, joka vaikuttaa raskautumiseen ). Onks teiltä keltään testattu sitä?
Nyt on sekin sitten hoidettu ja kunhan mies käy vielä siel simppatestissä ni sit saa jotain uutta tietoo taas meijän tilasta...tosi ihanaa päästä asioissa eteenpäin =)

mutta illanjatkoja
 
höh... eilinen viesti ei näköjään tullut perille asti :/

Ensinnä myöhäiset ystävänpäivätoivotukset täältä :)
Ja kiitokset onnitteluista :)

Kryss : Ajattelin myös että tuo testin osto on selkeesti joku intuitio tai jotain. Ja mä luulen et se greippimehu toimii! Tai mun kehoon se ainaki vaikutti positiivisesti, eli suosittelen. Mä muuten vetelin greippejä sokrun kans aina iltapalaks ku ei jaksanu sitä mehua aina lipittää, hih.
 
Lauantai 16.02.2008


Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp22/29-32................yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp29/24?......................yk2........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp7/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp16/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp59/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
iltaa kaikille.

Onnea ensinnäkin Nannalle ihanista näkymistä =)

Me tultiin just teatterista, oli hauska paikallinen esitys. mulla on otettu se prolaktiiniarvo, ihan normi oli ainakin mulla.

Mulla on alkanut ihottuma vähän hellittämään, mut vielä nahka kutisee.. mut pikkuhiljaa... Oon itse ajatellut nyt jättää tätä vauvahaabveilua taka-alalle. Ei meille mitään voida tehä nyt kuitenkaan. Ja ehkä parempi jos pääkoppakin saa vähän levätä.
Kerrankin voin sanoa että en laske päiviä tai jännitä alkaako. Uskon että alkaa ja katsotaan sitten keväällä tai kesällä jatkoa. En halua hukata itseäni tänne matkan varrelle, hormonit vaan kun vaikuttaa muhun melko vahvasti ja kaikilla on kestämistä mun takia kun niitä syön / pistän, ni kokeillaan nyt sitten vähäks aikaa luovuttaa.

Hankala kirjottaa ku kytkettiin tietsikka telkkarrin ja meinataan conin kautta vuokrata leffa nyt illalla =)

Mut ei muuta kun lauantai-jatkoja ja palataan huomenissa!!!!
 
Heipsistä!!!

Täällä taas luuhailen palstailemassa kun isäntä lähti viihteelle. Mua ei nykysin oikeen kiinnosta mihinkään lähteä eli minusta on tullu oikea kotihiiri=)
Olis kyllä varmaan ihan hyvä lähtee joku viikonloppu kunnolla tuulettumaan ku ei oo tullu pikkujoulujen jälkeen käytyy missään baareissa.
No jospa raskautuis ni ei tarvis edes lähtee =)

Joo mulla ens tiistaille soittoaika siitä prolaktiini tuloksesta. Toivottavasti on normaali.

Mä ymmärrän kyllä sua Napsuneiti että rupee hajoilemaan jo pää tän ikuisen yrittämisen ja ainaisen pettymysten jälkeen.
Välillä tulee itellään ihan samanlaisia ajatuksia mieleen. En kuitenkaan ite pysty olemaan poissa täältä kirjottelemasta ja kuumeilemasta. Tähän on kai jotenkin niin jääny koukkuun että ensimmäisenä ku koneelle tulee niin heti klikkailee ittensä tänne =)
No jospa kevät tekis tehtävänsä ja napsahtais raskaaksi ni ei tarvis enää pettyä!!!!

Illanjatkoja kaikille
 
Sunnuntai 17.02.2008


Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp23/29-32................yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp30/24?......................yk2........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp8/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp17/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp60/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Heissan,

En mäkään teitä pysty jättään, mut jos jotenkin vähän saamaan tätä asiaa taka-alalle.
Ei oikein oma pääkoppa enää kestä tätä kaikee mitä tässä on ollut nyt siitä työpaikanvaihdoksesta, syksystä lähtien. Ehkä parempi vetää tovi henkeä ja katsella sit sitä "yrittämistä" uudelleen.

Hoitojahan meille ei joka tapauksessa pariin seur. kiertoon tehdä ku tuli toi allergia jne.. joskos sit hormonihoitoja ikinä jos selviää että se reaktio tuli siitä.

nyt lähdetään kaverin pikkupojan 1v synttäreille =)
 
moips! :flower:
Tulin just sieltä lääkäriltä, se hillitön kysta oli kadonnu kokonaan!!! jee!! ja muutenki tuo alapää oli kuulema hyvässä jamassa, ja kehu sitä että nyt on kierto alkanu tasottumaan, ni se parantaa sit vielä raskautumis mahdollisuuksia..

sit se anto kuitenki anto mulle lähetteet 10 eri verikokeeseen jotka pitää tehä eripäivinä ja tiettyyn aikaan yms kierron eri vaiheissa, eli kai sitä pitää ruveta sit labrassa ramppaamaan... ei jaksais hirmu rumbaa. ja sit ukko sai lähetteen sinne simppatestiin, naureskeli vaa ku pitää hommat hoitaa purkkiin :LOL: mutta sit varattiin 2kk päästä yheinen aika sinne lääkäriin jossa sitten kuullaan tulokset ja samalla mietitään sitten jatkoo, mutta toivon kovasti että ei tarvittis niin pitkälle mennä....

juu kai se ois hyvä välillä pitää huilia tästä asiasta, mutta minkäs teet ku pyörii koko ajan mielessä....

mutta mukavaa viikonalkua kaikille ja pidetään se lippukorkeella!!!
 
ai sä joudut menemään 10 eri verikokeeseen Kryss? Mitäs kaikkee sulta sitten testataan? Multa otettiin vaan se prolaktiini koe.
Ens viikon tiistaina saan sitten tietää oliks siinä mitään.

Juu ei tätä vauvakuumetta pysty olla ajattelematta, se on niin iskostunu tonne päähän :LOL:
Tosiaan tekis kyllä hyvää olla välillä jotain muuta ajateltavaa!!!!
Lippu korkeella on juu pidettävä ja häntä pystyssä vaikka väkisin...näillä mennään =)
 
Maanantai 18.02.2008


Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp24/29-32................yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp31/24?......................yk2........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp18/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp61/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
noh, näin lukee lähetteissä (lyhennelmät, selitykset sain googlaamalla....): S-PROG, S-PRL, S-TST, S-T4-V, S-TESTO, S-DHEAS, S-SHBG, S-FSH, S-LH, S-ADIONI. Nuo on kuulemma ne ihan perustestit, osa pitää ottaa kierron 20-24 päivinä ja osat kp2-4 ja osassa pitää olla syömättä ja osassa valveilla 3 tuntia ja osassa ei saa kosketella rintoja/olla yhdynnässä 24h ja osat pitää ottaa ennen klo 10. hirveesti muistettavaa, mutta josko ne sais otettua!!

kaamee väsy, täytynee mennä nukkumaan.....hyvää yötä kaikille :hug:
 
Ei vielä tarvitse siirtää alas.....kivaahan se olisi mutta...kp 5/24-30. En ole päässyt kirjoittamaan, tai siis ei ole lähtenyt, en ymmärrä miksi, kokeillaan nyt sitten!
en pudonnut korkealta, olen niin asennoitunut negaan ja tätiin...mutta silti musta tuntui että oireita oli vaikka kuinka, enemmän kuin yleensä. Mutta täti sitten tulikin, mutta innolla uuteen kiertoon!!

Seuraavaksi taidetaan jännäillä napsuneitiä!! Tsemppiä meille kaikille!!
 
tooosi hyvä fiiis nyt. jäi kaikumaan päähän se eilinen lääkäri, ku se sano että nyt näyttäs siltä et ku kierto on tasaantunu ja värkki kunnossa ni ei näkis mitään estettä et joka kierrossa on mahollisuus nyt raskautua. ja sit se viel niistä testeistä sano, että soittakaahan jos vaikka sattuu tässä kierrossa tärppäämään ni voidaan perua se lääkäri aika 2kk päästä! näkiköhän se sit jotain, mut ei halunnu elätellä mulle mitään toiveita!!! ois kai se kyl sanonu, mut kaikki vaa pyörii päässä......

ja tänään sain kerrotuksi työpaikalla tästä koko hommasta, johtaja jo luuli että oon raskaana, mutta selvensin että vasta yritetään. olivat todella onnellisia mun puolesta ja suhtautuivat erittäin myönteisesti siihen, että joudun nyt vähä myöhästeleen töistä yms. ku on niitä verikokeita ja noita lääkäri aikoja! tuntu, että kivi putos sydämeltä ku ei enää tarvii salailla näitä asioita. ihana työpaikka kyllä, ei voi muuta sanoo!!

on kyllä nyt lippu todella korkeella!!!!ihana olla ku alkaa kaikki järjestymään. ne oli siel lääkärissä sitä mieltä, että tuskin mitään ihmeellisempää löytyy, mutta mun mieliks ne sitte rupes ne kaikki tarkistaa.

sit kerroin noista että apteekista antovat noita foolihappo yms tabletteja, ni se sano et ei niillä oo mitään vaikutusta raskautumiseen. esim se foolihappo vaikuttaa siihen, että jos raskaudun ni se vaikuttaa siihen, että sikiöön ei tule mitään epämuodostumia yms. mutta ei niistä kuulema mitään haittaa oo. paitsi että niissa kalkki+vitamiini tableteissa on magnesiumia ni siitä on sitten haittaa loppuraskauden aikana, mutta nyt voi kuitenki ihan turvallisesti niitä nappailla!

nyt vaan toivotaan parasta, ja johtaja oli jos sitä mieltä, että en minä enää kauan tuolla työssä oo... nimittäin äitiysloma on kuulema kohta tulossa! ihanasti kannustivat koko asiaa =) oon niin onnelinen nyt tuosta...... huh huh....

mitäs teille muille kuuluu, on niin hiljentyny tämä palsta!
mullaki muuten aina välillä tökkii tuo viestien lähettäminen, ni pitäiskö avata taas kolmas palsta, ku edellisellä kerrallaki tuo yheyden pito parani sillä?????
 
Tuizulle :hug: tädistä!!!!

Kryssillä kuulostaa kans oikein kivalta. Se kyllä helpottaa suuresti kun ei tartte noin isoa asiaa työpaikallakaan salata!!! Ja jospa se lääkäri osasikin ennustaa.. pidän tosissaan peukkuja!

Katjuskallakin alkaa kohta hyvät päivät läheneen =) Harjoitukset jo alkakoon!! Hih.

).( ei sit mitään.. maanantaina on eräpäivä ja sillon myös se lääkäri. Eipä kiva jos just on menkat alkaneet ja pitäis ultrata.. yak.. mut sen päättää sitten lekuri. Mut nyt on tää loppukierto kyl mennyt niin että en ole yhtään kertaa mittaillut lämpöjä, enkä tutkaillut itseäni. Jos nyt oikein kokeilen, ni taas alkaa vasen tisu oleen vähän arka, mut näinhän mulla käy aina. Ja tosiaan tärppiin en usko vaan tätiä odotan.
Mut salaahan sitä silti pienessä päässä joskus aina ajattelee, että "jospa kuitenkin" :D
 

Yhteistyössä