Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

pikaisesti töistä...
tänään on ne allergiatestit.. jännittää.. en pääse kertoileen kuulumisia taas ku huomen illal. Jään siskon luokse tänään yöks.

Eilen ei ainakaan siihen digitaaliseen, eikä tavalliseen, tullu ovisplussaa, joten uskallan jäädä. Tästä päivästä en tiiä viel, koitin tehdä sen digitaalisen testin, mut kaks tikkua meni hukkaan ku se aina anto vaan jotain erroria =(. Pitää tehdä sit tavallinen ip. Mut en usko että vielä tänään olis plussa ja vaik oliskin ni ei ehkä haittaa ku eilen pupuiltiin ja sit taas huomen...

Nähtiin eilen aivan ihana koira-vauva. Lagoton pentu... hmph.. mieskin vähän innostu. Josko meidän perhe sit jossain vaihees kasvaakin hauva-vauvalla... sais meidän aussi-poika kaverin. Noh, en tiiä.. mieli tekis.

Kivaa viikkoa kaikille :wave:

Tiistai 11.03.2008

Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp16/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp26/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp11/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp83/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Moro!!!!

pikaseen minäkin töistä kirjottelen.
Innolla oottelen täällä napsun allergia tuloksia, tulehan kertomaan miten meni!
Onnea myös ovikseen ja hyviä puuhailuhetkiä=)

Meillä pääsiäinen menee ihan kotosalla. Aletaan pian tekemään kylppäriremppaa joten täytyy ruveta purku hommiin varmaan silloin! Mulla alkaa pääsiäistä lomakin jotenkin innolla odottelen!!!

kotona jälleen.. ja siivous käynnissä. Huoh.

Ainakaan pric-testien mukaan en oo allerginen kun synarelalle (sille suihkeelle). Ja nyt katsellaan sitten perjantaille saakka että näkyykö myöhästynyttä reaktiota kun niitä aineita ruiskutettiin ihon alle, seurataan tänään (ei näkynyt vielä mitään), huomen ja sit vielä pe. Mut tuskin noista mitään tulee ku nyt ainakaan ei yhtään näytä siltä.. Eli tod. näk se mun kamala ihottuma ei ollut allergiaa vaan se herpesviruksen aiheuttama reaktio. Sain varmuuden välttämiseks siihen lääkkeet, jos ikinä tulee vielä. Tai sitten siinä erässä oli jotain jota sillon itseeni pistin. Sitähän kun ei voi tietää.. Mut lekuri anto kuitenkin luvan niitä hormoneita mulle määrätä.

En kuitenkaan vielä ens kiertoon meinaa sitä inssiä suunnitella. Pitää kattoa sit toukokuussa tai kesällä. Koitan vähän "päästä irti tästä kaikesta", ainakin liiasta ressaamisesta jota se inssi kyllä tois mukanaan.

Ovisplussaa en vielä ole saanut, josko huomenna.. nyt ollaan menty joka toinen pv tahdilla. Joten tänään olisi puputtelua vielä tiedossa :D . Ja jos plussa tulee huomen ni taatusti myös huomen ja ylihuomen.

Kaveri kävi tänään neuvolassa (se jolla oli km) ja siellä oli syke näkynyt ja kuvankin sai mukaan.. niin se elämä itsensä järjestää.. kyllä meilläkin joskus!!!!!!!!!!!!!

Onko sulla katjuska pitkä loma pääsiäisen aikaan?
Entä mikäs on Tuizun olotila?? Päivät on jo mukavan pitkällä ainakin...

ovisplussa tikutettu digitaalisella =)).
Ja jotain erikoista, valkkari on vaaleenpunaista. Mul ei ikinä o ollut mitään välivuotoja / ovisvuotoja tms.. mistähän tuo siis johtunee..?

Eilen saatiin yks "erä matkaan" ja tänään ja huomen pitäis vielä lähettää yhdet.. jospa sit olis tarpeeks sinnikkäitä yrittäjiä ja TÄÄ kierto olis nyt SE... No joo... ei auta ku oottaa...

Mitäs muille? Kovin hiljentynyt tää meitin pino. Pakko lopetella, palataan illalla :wave:

Napsu: Sullahan saatto se ovis olla sitte just nyt! Sehän saattaa aiheuttaa irrotessaan pienen verenpurkauksen, eikös ollukki! Ja onnea jo nyt noista allergiatesti tuloksista. Totta ne ei enää ala reagoimaan... Jospa te ette nyt kuitenkaan niillä tuloksilla tekis sitte enää mitään :D .

Mitäs Tuizulle kuuluu tosiaan??

Nanna + pippunen rv11+0

Mä haluaisin kanssa Rovaniemelle!!! Mulla asuu myös yksi ystävä siellä ja pyytänyt monasti käymään, mutta ei ole tullut lähdettyä(asun siis Helsingin lähellä). Haluisin käydä talvella, kesällä ja syksyllä.....kaikki reissut on vähän vaikeata yhdistää....mutta kai sitä on jostain aloitettava!! se ystävä joka siellä asuu sai pienen poikansa viikolla 20 ja jotain, sitten hänellä todettiin down ja sen jälkeen vielä reikä sydämmessä!! Kyllä oisin toivonut että olisin päässyt sinne tukemaan. mutta kuulemma koko ajan poika vahvistuu ja ovat päässeet kotiin(ennen joulua saivat). on se rankkaa....

Napsulle onnea testeistä!!

Noh, mulla on edelleen vatsa kipiä, ihan kuin olisi menkat alkamassa, mistä olenkin sata varma, mutta....mun tissikipu on jotain...siis ennen menkkoja mulla on aina rinnat kipeet, niin kuin viime kierrossakin, mutta ei ne mun mielestä näin kipeet ollu!! Mutta en todellakaan elättele toiveita, koska mitään muita oireita ei ole.

Näin vielä täällä!

Palataan!!

Heipsistä!

Joo tosi paljon onnea Napsulle ensiksi hyvistä allergia tuloksista ja tietty ovisplussasta =)
Se pieni vaaleenpunanen vuotohan voi tosiaan olla just se ovis ( niinku Nanna jo sanokin )...voi kun Tää kierto oli just SE oikee kierto. Olis kyllä kiva saada lisää plussia tähän pinoon kun siitä edellisestä Nannan plussasta on jo tooosiii pitkä aika!!!

Tuizulla jännät päivät käsillä. Jospa tuo sun tissien kovempi kipuilu olis oikeesti sitä plussa oireilua, peukut pystyssä sen puolesta :heart:
Voi kun kuulosti kauheelta tuo sun ystävän vauvan saanti noin aikasin ja kaikki muut siihen päälle, mutta onneks kuitenkin nyt kaikki hyvin ja vauva kasvaa!

Nii Napsu kyseli mun lomasta...mulla alkaa siis talviloma pääsiäisestä eli viikon verran lomailen...ihanaa! Pääsiäisenä pitäis sit olla oviksenkin joten lomaviikolla pääsee taas kuvittelemaan niitä oireita itelleen :LOL:
Nyt kuitenkin otan kaiken irti ennen ovista ja koitan olla miettimättä välillä tätä koko asiaa. Oonkin lähössä perjantaina pitkästä aikaa vähän bilettämään ( tekee hyvää ). Tänää kävin ostamassa itelleen vähän uutta vaatetta joten perjantaina sit vaan bailaamaan :D

Keskiviikko 12.03.2008

napsuneiti..........kp17/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp27/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp5/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp84/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

kiitos onnitteluista kaikille!

kuulostaa tosi hurjalle kyllä Tuizun ystävän tilanne. Tosi aikaisin on pieni päättänyt syntyä. Onko heillä lapsia ennestään vai onko tämä pieni mies esikoinen?

Katjuskalle toivotan jo etukäteen kivaa viikonloppua :D . Sitä tulee liian harvoin nykyään käytyä missään juhlimassa. Sitä on kai tullut vanhaks. Mut välillä se hermojen lepuuttaminen todellakin tekee hyvää.. ja mikäs sen parempi tapa nollata tilanne.

Meillä on ollu siivoukset käynnissä eilen ja tänään. Miehellä ku on saunailta perjantaina ja huomen ei kerkee ku viedään koiruus eläinlääkärille tarkastukseen. Mä meen sit perjantaina eka käymään klo 15 Helsingissä allergiasairaalas, sit 16.45 on hieroja tääl kotipaikkakunnal ja illal vielä jumppa ja jään vanhemmille yöks etten häiritse poikain saunontaa =). Mies saa kyllä heittää koiran mun seuraks sinne porukoille. Oppii sitten sekin oleen hoidossa, ku sinne menee pääsiäiseks.

joo, voihan se olla että se olikin sitä ovisvuotoa, nyt on meinaan loppu ja limatkin vähentyneet.. olikohan se sit oikeesti tänään jo, ku eilen aamul en vielä plussaa saanut ja tänään sit tosiaan sain. Pienokaisia on laitettu matkaan tänäänkin ja jos vielä huomenki :D.

Mulla olis huomenna kans siivouspäivä tai oikeestaan ilta tiedossa. Perjantaina tosiaan meen bilettämään ja lauantai iltana olis vielä teatteriin meno joten harvinaista kun koko viikonloppu on buukattu täyteen menoa. Vähän vaan jännittää tuo perjantai kun mulla aika kamalia krapuloita välillä vaikka ei paljoo joiskaan...no pitää vaan toivoo että lauantaina on hyvä olo!

Ai lähet Napsu pakoon kotoonta ;) No saattaa olla ihan viisas ratkasu, jos miesten saunailta kerran olis vaihtoehtona!!!

Juu mutta nyt kattomaan viel g-pistettä ja sit viimeistään jo nukkumaan!

Palataan

Moi!

Mulla on tänään menossa 29/30 jos Katjuska vielä tänään ehtii päivittää, mutta huomenna onkin sitten 30/30, vähän jänskää....tissit edelleen kipeet, vatsaa juilii, tänään ollut flunssan tunne, pää särki ja paha olokin jossain vaiheessa yllätti. lämmöt oli eilen 37,2, tänään 36,8, joka on huono asia. Mutta tää rintakipu on jotain uutta, iik..... :whistle: . Mutta nää on niin myös menkkaoireita, eli voi olla kumpi vaan, en vielä kyllä iloitse....älkääkä tekin.....

Katjuska Mä tallensi eilisen G-pisteen, kannattaako katsoa? Se on ollut kyllä ihan katottava!

Mä palailen taas huomenna, toivottavasti näissä :D merkeissä!!

Moikka!!!

voi että sulla on tosi jännät hetket käsillä, Tuizu. Pidän sulle kovasti peukkuja pystyssä että noi oireet olis nyt sitä oikeeta :heart:
Meinaatko testata milloin jos tätiä ei kuulu?

Joo mä oon muutaman kerran kattonu sitä g-pistettä. Tulee niin myöhään ettei meinaa jaksaa valvoo sinne asti. Siinä oli eilen aiheena yhdenillan jutut. Vähän meni aina ohi ku samalla jotain iltapuuhia tein mutta oli ihan ok jakso.
Ihan mielenkiintonen ohjelma olis mutta tulee niin myöhään et alkaa olee siinä vaihees tosiaan jo veto pois iteltään et parempi vetästä peitto korville ja unta.

Innolla odotellaan Tuizun huomisia kuulumisia =) :whistle:

Torstai 13.03.2008

napsuneiti..........kp18/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp29/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp6/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp85/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

pikaisesti vain..

Tuizulle pidän kyllä peukkuja ettei täti viikonloppuna tule!!! Oi että.. mulla vasta alkaa jännäilypäivät. krääh.. Onneks on se Rovaniemen reissu tiedossa ni ehkä aika kuluu vähän nopeemmin =).

Huomen en välttämäti koneelle pääsekkään ku oon siellä evakossa =). Vanhemmilla kun ei o konetta ja mies saunottaa kavereitaan meillä. Mut lauantaina sitten.

Katjuskalle tosiaan oikein kivaa viikonloppua, sekä biletys-iltaa perjantaina että teatteri-iltaa lauantaina!

Ei näy tätiä, mutta se voi hyvinkin vielä kurvaista...mä en halua!!!! nyt on kyllä lievemmät tuntemukset kuin eilen, ja lämpökin on vaan 36,4 eli varmasti menkat alkaa... :'( tuskin tarvii testailla.....mutta varmaan ensi viikon alussa testaan jos nyt jotenkin ne on edelleen poissa.
Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

voi itku Tuizu.. toivotaan kuitenkin että täti pysyy kaikesta huolimatta pois. Onhan niitäkin tarinoita kuultu jossa on lämmöt olleet alhaalla ja silti tullut plussa. Mut joo, tiedän tunteen.. mulla käy aina samallalailla et päivää ennen tippuu lämmöt. Mut pidetään kuitekin vielä lippua ylhäällä niin kauan että täti tosiaan saapuu. Jospa se tekisikin poikkeuksen eikä tulisikaan =).

mitenkäs Katjuskan ilta meni? Onko pelkäämäsi krapula?

mä just kotiuduin porukoilta. Talo on melko siisti, mitä nyt tölkkejä vähä siellä sun täällä ja yks suht hyväkuntonen aviomies makaa tuolla päiväpeiton päällä meidän sängyssä, vaatteet päällä. Heh.

Lauantai 15.03.2008

napsuneiti..........kp20/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp31/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp8/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp15/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp87/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Se on moro!

Juu selvitty on perjantai illan biletyksistä. Ei ollu edes krapulaa joten hyvillä mielillä ollaan ja iltakin meni kivasta ja oli tosi rentouttavaa pitkästä aikaa päästä vähän tuulettumaan =)

Voi kurja Tuizu sun tilanne :'( Mutta toivoahan pidetään yllä niin kauan kunnes toisin todistetaan joten pidetään peukkuja että tätiä ei näkyis teilläpäin :whistle:

Onkos Napsulla pitäny aikataulu sänkytreeneissä?
Tiedän tunteen ku tulee kotiin ja äijät on bilettäny keskenään =) Meilläkin oli aamulla aika kaaos täällä kun isännällä oli ollu omia kamuja täällä meillä ottamassa eilen.

Mutta oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille

iltaa.. hereillä vielä ku katottiin miehen kans leffa. Tuli nukuttua päikkärit päiväl, ni ei liiemmin kyl ees väsytä. Katottiin se musta jää- leffa ja oli kyl vähän raskas. Mut ihan jännä ja katottava kyl.

Kiva että Katjuskalla oli kiva ilta! Se kyl oikeesti tekee terää joskus ottaa vähän "omaa aikaa" ja irrottautua arjesta. Ja mikä parasta jos ei ees o kamalaa kankkusta tullu. Toivotaan että aika kuluu nopeesti, sulla lähenee ovisaika ja mulla todelliset piinapäivät. heh.

meil piti kyl aikataulu =). Sunnuntaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Ja keskiviikkonahan sain sen ovisplussan, joten... tisut on jo kipeet. Pitkäänhän mulla on mennyt niin ettei tisukipu o tullu ku IHAN loppuvaiheessa kiertoa. Mut nyt kyl alko melko pian jo ovulaation jälkeen. En ees uskalla alkaa tulkitseen tätä hommaa mitenkään. Lämpöjä en o mittaillut.

Nyt edessä siis vaan piinaviikot.

Mikäs on Tuizun ja Kryssin tilanne?

Sunnuntai 16.03.2008

napsuneiti..........kp21/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp32/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp16/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp88/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Hah, mulle voi laittaa kp 2/31.....lämpöjen romahduksesta olin niin varma tädin tulosta ja että rinnat ei ollut enää yhtään eilen kipät ja illalla sitten alkoikin vuoto. Noh, uuteen kiertoon ja taas positiivisellä mielellä! Mä en stressaa, se ei ainakaan auta!

Hyvää pääsiaisviikkoa kaikille!

Heh Katjuskan kanssa täällä yhtä aikaa pyöritään :D . Tuizulle :hug: . Jospa tämä tuleva kierto sitten on se oikea.

Miten napsulla? Onko mitään oireita vielä havaittavissa?

Täällä oli vime viikolla lääkärineuvola ja kaikki oli hyvin. Sydänäänet kuunneltiin taas. Lekuri ei vissiin oikeen pitäny siitä kun olen oma-alotteisesti syöny niitä miniasperiineja ja siitä hälle kerroin. Ei kuitenkaan uskaltanu ottaa mitään kantaa asiaan kun kerroin omasta historiasta ja INR arvoistani. Käski kysellä sairaalasta neuvoa nyt tällä viikolla kun on np-ultra. Kyllä varmaan ainaki pari viikkoa vielä niitä jatkan sano kuka vain mitä sanoo, uskon 99% varmuudella että ne on auttanut pikkusta pysymään paikoillaan.

Nanna +Pippunen rv 11+5

Tuizun tilannnetta minäkin täällä olen käynyt seurailemassa, en ole vaan ehtinyt käydä kommentoimassa mitään.Harmin paikka, ettei tärpännyt, mutta niinhän s eon että stressamalla ei ainakaa saa mitään aikaiseksi...uutta kiertoa kohtia vaan, häntä pystyssä! =) :hug:

Oispas tuo Napsun tissikipu nyt merkki jostain ihanasta uutisesta... ;) peukkuja pitelen.
Nannalle onnittelut iloisista neuvolauutisista, niin hienoa että siellä kaikki ok. :flower:

Katjuskalle myös iloa ovisaika! ;)

Mulla ei ihmeempiä, sydänäänet kuunneltiin neuvolassa viimeviikolla ja sydän löi 150. Maha e vielä pahemmin "pömpötä" ja omat vaatteet vielä mahtuu hyvin päälle. Muutaman mammapaidan olen tosin jo hommannut. :)

:heart: tsemmpiä kaikille
Annie &kullanmurunen rv 14+5

Yhteistyössä