Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Maanantai 17.03.2008

Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp22/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp3/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp10/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp17/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp89/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Maanantaita,

Annielle paljon onnea sydänäänistä =). Varmaan mahtava fiilis kyllä kuulla ne.. Onko sulla millanen olo nykyään? Mitään oireita?

Minkäs takia sä Nanna niitä aspirineja söitkään? Miks ei lekuri sit siitä oikein tykännyt? Eihän niistä haittaakaan ole.

Nanna se kyselikin oireista.. joo, tisut on kipeet, samoin nännit. Joten ainakin keltarauhanen tekee tehtäviään ilmeisesti. Eipä niitä oireita kai raskaudesta johtuen vielä oikein vois ollakkaan kun vasta ovisplussasta on 6 päivää. Mut sitähän tää taas on että itseäni kyttään suurennuslasin kanssa. Kovin koitan olla niin tekemättä, mut kun ei onnistu ni ei onnistu. En haluais vaan taas tippua korkeelta ja kovaa.

Mihinkäs Kryss on kadonnut?

Heipsan!

Piti tulla pikaseen kattelemaan mitä teille kaikille kuuluu, hyvää näköjään!
Nannalla ja Anniella raskaudet etenee hyvin, mahtava juttu!

Napsulla piinailut alkaneet...Toivotaan että tää olis nyt sulla se oikee kierto =)
Pidetään peukkuja kovasti.

Mulla tosiaan jo alkaa ovis aika olemaan käsillä. Odotettavissa munarikas pääsiäinen :LOL:

Ok mutta palaillaan

moips! oon vähä nyt ottanu etäisyyttä tähän kaikkeen ja yrittäny rentoutua ja olla miettimättä niin paljo yrittämistä. ja tulokset on kyllä ollu positiivista, meillä on jopa tämän yhden kuukauden aikana seksi elämä parantunut aivan huimasti!!! ei oo ollu mitään paineita ja ollaan pidetty hauskaa ja kokeiltu kaikkee uutta ja piristävää. löydetty toisistamme ihan uusia juttuja ja keinoja tyydyttää toista!!

on ollu jotenki helpottavaa ku ei oo nyt niin 24/7 miettiny tätä juttua. en ees ite oo niin perillä omasta kierrostanikaa! mutta nyt on kyllä tullu pupuiltua lähes joka päivä! välillä aikasin aamulla ja välillä yömyöhään... ja aina on ollu niin vapautunutta ja ihanaa!

ollaan tehty kaikkee muutakin mukavaa yhdessä ja huolehittu samalla omasta hyvinvoinnista. tehty juttuja ihan vaan itseä varten! ja on kyllä kannattanu! tuntuu että on stressi taso hiukan alentunu!

oon kyllä aina välillä käyny täällä pikaseen kattomasta onko plussa tuulia, mutta en sen tarkemmin oo lueskellu.......

itellä on rinnat ihan hirmu arat ja alavatsaa polttelee koko ajan...ihan ku ois menkat alkamassa, mutta kun tuossa asina tarkistin ni ei mulla oo vastaku kp 18 joten aika aikasin taas ilmottelee.... mutta tässä sitä vaan elellään ilman suurempia odotuksia. ainut mitä nyt odotan, on pääsiäisloma kaikkine kiireineen. on sata ja yks paikkaa missä pitää käydä ja mitä tehä, mutta toisaalta taas niin ihana nähä näitä kaikkia ihmisiä pitkästä aikaa. ja saa välillä miettiä muutaki ku työasioita.

yrtiän nyt rentoutua ja nauttia elämästä. tässä ja nyt! ikinä ei tiiä kuinka kauan siihen plussaan menee, ni turhahan sitä on tätä aikaa ihan hukkaan heittää ja täyttää pelkällä odotuksella. sinä aika kerkee tehdä vaikkasun mitä!

ukkokin oli ihan samaa mieltä, että meidän suhde ja sänkyelämä on kyllä viimeaikoina muuttunu nii paljo positiiviseen suuntaan. ei tässä mitään ongelmia oo ollu ennenkää, mutta sen sanoilla, meillä molemmilla on nyt pilke silmäkulmassa tän kaiken suhteen!

äskenki autossa ku tultiin kotiin ni se kertoili kaikkee kuinka se pitää seksikkäänä mun päällä olevia vaatteita ja muita semmosia mukavia suoria ja hieman piiloviestejäki!

ollaan yritetty olla stressaamasta mistään. monenaki iltana vaikka molemmilla on ollu aamuun meno ja kello lähenee 12 ni silti on alkanu vilske käymään peiton alla ku toinen on sanonu tai tehny jotain ihan odottamatonta tai saanu sanoillaan sellasen viestin aikaan. ei oo mietitty paljoko se kello on vaan ollaan toimittu niin ku hyvältä tuntuu. sitä kerkee sitten seuraavana päivänä vaikka päikkärit ottaa jos niin paljo verottaa =)

mutta tiivistettynä, ihanaa on ollut!

taas tämmönen pieni tarinan pätkä, mutta tiedättepä missä mennään tällä puolella. :wave:

kiva kuulla sustakin kryss!!! Kuulostaa hyvältä toi teidän suunnitelma, vielä kun kerrot että miten ihmeessä sä pystyt siihen ettet mieti ja ressaile tätä asiaa. Huoh. Mäkin ku oon vannonut about miljoona kertaa että oon ressaamatta jne. Ni eipä o monasti onnistanut. Jospa tuo toisi teillä tuloksia aikaan :D .

Mun pitäis pistää vähän vaatteita pesukoneeseen et on sit puhtaat kuteet mukana ku lähdetään sinne pohjoseen. Odotan toisaalta innolla, mutta sitä ajomatkaa kauhulla. Ja vähän jännittää miltä tuntuu nähdä sen hyvän ystävän masu... sillä kuitenkin on viikkoja jo nsen verran että masu näkyy.

Toivotaan että katjuskankin munarikas pääsiäinen tuottaa tulosta.. heh.

Tiistai 18.03.2008

napsuneiti..........kp23/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp3/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp18/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp90/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Onkos Miinaliina hävinny kuvioista taas kokonaan???

Taas täällä...

Tuo on kyllä tosi hieno juttu Kryss että olette pystyny unohtamaan turhan stressaamisen ja tosiaan löytäneet taas takas sen hyvän seksin.
Tapahtuispa meilläkin tollasta =)

No nyt on jotenkin kyllä ollu enemmän itellään kaikkee muita juttuja mielessä joten vähän on saanu jätettyä taka-alalle tätä vauvakuumeilua....tai kokoajanhan asia on kyllä mielessä mutta jotenkin vaan sellanen rento meininki nyt.
Mä ajattelin huomenna ruveta tikuttamaan ovista ja sitten torstaina alotetaan harjotukset kun isäntä kotiutuu pääsiäiseks ;)

Napsuneiti lähtee siis pääsiäiseks sinne pohjosiin. Varmaan kiva päästä vähän johonkin pois omista ympyröistään!!!
Onks muilla mitään pääsiäis suunnitelmii?
Me ollaan ihan vaan kotona!

Et sellasta tällä kertaa!!!

joo, kiva se on lähtee. Mulla on jotenkin taas pinna ihan kireellä. Tissit on niin armottoman kipeet (mut kipuilu alko jo oviksen aikaan, joten lieneepä ei kannata johtopäätöksiä vedellä), ón tullut nukuttua lyhyitä öitä ja syötyä liikaa herkkuja. On siis oikein kiukkujen-kiukku-olo. Krääh. Mut tekee varmaan joo hyvää muutamaks päiväks lähtee täältä poies. Koiruutta tulee kyllä ikävä.

Ja oon kyl kans kade kryssille siitä seksielämän parantumisesta. Musta tuntuu että meillä on taas halut ollu ihan kadoksissa, mulla.. Kerrankin miestä huvittais muttakun ei vaan oo ite ollut yhtään sillä tuulella. Mut ehkä se taas tästä, jospa toi tisukipukin helpottais ku täti taas tulee.. viikkohan siihen vielä on, joten ei nää ainakaan mitään oireita voi vielä tähän aikaan olla =).

Mut nyt tää kiukkupesäke meneepi unten maille, joten öitä :wave:

Keskiviikko 19.03.2008

napsuneiti..........kp24/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp4/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp12/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp19/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp91/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Minä täällä taas tähän aikaan notkun kirjottelemassa =)
Mä itseasiassa tulin vasta puol tuntii sitten kotiin kun olin siskoa auttamassa muuttosiivouksessa ja nyt on sellanen olo että sänkyyn ja äkkiä. Oli sit kuitenkin tultava vielä kattomaan että miten täällä menee!

Mä unohin tänää tikuttaa oviksenkin ( tähän aikaa ei enää viiti ). Tää on kyllä uskomatonta ku mä sitä aina niin kyttäilen mut nyt tuntuu jotenkin et on enemmän touhua niin sekin unohtu. No huomenna sit ja kun isäntäkin tulee kotiin ni täytyy se sitten kellistää ;)

Mutta kaikille oikein hyviä matkoja jos pääsiäisreissuille lähdette!!!
Hyvää Pääsiäistä kaikille!

Huomenta päivää kaikille =) !

Kävin tänään siinä nt ultrassa ja kaikki on hyvin. Melkein itku pääsee vieläki ku miettii koko asiaa. Sielä se meidän pieni polski ja heilutteli käsiään tosissan, sormet ja varpaatki jo nähtiin. Mies oli matkassa myös ja tuumas jälkeen päin että nyt vasta tuli semmonen tunne että tämä on totta, kun itse näki pienen. Samalta kyllä tuntuu minustaki =) .
Kysyin lääkäriltä niistä aspiriineista ja saan jatkaa viikolle 14 niiden syöntiä. Syön siis sen takia kun minulla on aina ollu paksu veri ja on ollu tutkimuksia että se aiheuttais varhaisia keskenmenoja ja vaikeuttais kiinnittymistä.

Hyvää matkaa napsulle. Täällä onki nyt aivan ihanat ilmat. Pientä pakkasta ja auringon paistetta! Kevät tulee :heart: ...

Hyvää pääsiäistä myös muille ja Katjuskalle ja Kryssille helliä hetkiä =) .

Nanna + Pippunen 12+1

kyllä on huono tuuri.. mies on vatsataudissa ja 38 asteen kuumeessa peiton alla. Aamulla piti lähtee 6.30 ajeleen pohjosta kohti. Kyllä vähän ottaa aivosta =(
En tiedä nyt sit miten reissun käy...

Nanna, kuulostaa kyllä ihanalta!!! millanen olo sulla muuten on ollut? Vielä paha olo?

Katjuska ehkä se on vaan ihan hyvä että ne asiat välillä jää vähän enemmän taka-alalle. Positiivista mun mielestä kyllä... itsekkin kun pääsis samaan =)))

PERJANTAI 21.03.2008

napsuneiti..........kp26/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp6/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp93/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Moikka,

Kotona ollaan vielä... miehellä oli kuitenkin illalla niin huono olo vielä ettei viititty lähtee heti aamusta ajeleen. Nyt on sitten hakusessa et mitähän me ny sit tehdään.. voi itku ku harmittaa että meni suunnitelma pieleen. Kai sitä kerkeis tänäänkin vielä lähteen tai huomen aamulla.. katellaan nyt.

Mä tein tänään huvikseni yhden ovistestin, niitä kun tuolla kaapissa on kasapäin. Ei tullu ees haamua.. aattelin että jospa siihen olis tullu vahva plussa ku niitä juttuja on kuullu että ovistestiin on tullu plussa ennen plussaa raskaustestiin. Mut ei tullu. Pitää alkaa pikkuhiljaa valmisteleen mieltä siihen että ens viikolla alkaa uus kierto. Ettei sit pettymys o niin kova..

Katjuskalla on tosiaan jo parhaat päivät käsillä =). Teitkö ovistestiä tänään?

voi itku sentään Napsu, että teijän suunnitelmat meni myttyyn. Niinhän se yleensä menee että just kun jotain on suunnitellu ni sit tulee kipeeks tai jotain muuta sattuu. Huonoa tuuria! No nautitte nyt sitten pääsiäisestä kotona ja meette joskus myöhemmin mikäli nyt ette pääse lähtemään :ashamed:
Ja älä menetä vielä toivoa vaikka et siihen ovistestiin mitään saanukkaan....eihän se mitään kerro! Onks mitää oireita?

mä tein eilen ovistestin johon sain haamun ja tänää oltiin sit mökillä joten jäi vähän myöhemmälle tekeminen ja siihen ei tullu enää oikeestaan mitään. No mä olin kyllä juonu aika paljon ennen testin tekoa. Mutta tänää tuli kyllä hyvät kananmunan valkuaislimat eli tänään se sit vissiin kuitenkin on :hug:
Eilen ja tänää on kyllä puputeltu!!!

Hyvää Pääsiäistä kaikille!!!

Huomenta!!

Voi harmi Napsu jos reissu peruuntu kokonaan. Ja ei siihen ovistestiin vielä olis mitää pitäny tulla jos vasta ens viikolla pitäis alkaa. Eikö se näyttäny ihan vain muutama päivä aiemmin ku r-testi. Elä vielä toivoa menetä =) .

Toivottavasti katjuskalla on osunu kohilleen touhuilut =) .

Telma on muutn vissiin plussannu uudestaan. Oli kirjottanu tuolla odottajien puolella 13.3 ja kyseli raskausoireiden katoamisesta viikolla 7! Toivottavasti kaikki on hyvin siellä.

Nanna + Pippunen rv 12+3

Moikka!

Oliskohan Napsu päässytkin lähtemään reissuun kun ei ole tänne tänään kirjotellu. No kai sitä on hyvä jos on muutakin elämää kun tää palstailu!!!

Joo mä toivon kans että tää olis nyt sitten se oikee kierto ja saisin sen plussan. Napsu sais nyt plussata ensin tossa viikon päästä niin mä tulen sitten vaikka perässä, kuulostaisko hyvältä? Ja tottakai toivon plussaa kaikille meille täällä!

Telmalle Onnitteluja plussauksen johdosta jos näin on käyny. Mä päivitän ton listan kohta ni siirrän telman plussanneisiin!

Mutta palaillaan!!!

Lauantai 22.03.2008

napsuneiti..........kp27/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp7/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp15/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp22/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp94/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Sunnuntai 23.03.2008

napsuneiti..........kp28/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp8/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp16/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp23/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp95/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Moro taas!

Täällä taas kirjottelemassa.
Mä en vieläkään ole saanu ovistesteihin plussaa mutta luulen että se oli silloin kp 14 kun tuli ne limatkin ( kananmunan valkuaiset ). Sinä päivänä testiin tuli haalee viiva mutta olin juonu aika paljon ennen testiä ja meni vähän normaalia myöhempää testauskin kun oltiin mökillä koko päivä. pupuiltu on kyllä ihan joka päivä kp 13 alkaen joten oli ovista tai ei niin pitäis olla kyllä mahollista raskautuu sen puolesta.
No katellaan sitten 2 viikon päästä et miten taas kävi =)

Mutta sellasta mulle tänään.

Napsu on ehkä päässyt lähtemään reissuun kun ei ole kuulunu mitään. Hyvä juttu!!!

heippa,

terveisiä rovaniemeltä! pikaisesti vain kaverin konetta lainaan =). Päästiin lähtemään lauantaiaamuna aikasin, reissuun meni 9,5h kahdella pienellä kahvipaussilla ja täällä ollaan. Huomenna mennään käymään napapiirillä ja tiistaina ajellaan kotiin.

oireita ei juurikaan o, tissit on kipeet ja välillä nipistää masusta. Mut niinhän mulla on aina. joten odotellaan sinne keskiviikolle / torstaille... pitää mennä, palataan!!!

Lueskelin teijän kuulumisia ja pitihän mun tänne puolellekin kirjotella, tuolla odotuspuolella kun on niin hipihiljaista palstailun suhteen...Hieno juttu että Napsu pääsi sittenkin matkaan! Mukavaa Pääsiäistä vaan sinne pohjoiseen. =)
Se, että ovistestiin ei tuu haamua, ei välttikseen silti kerro etteikö olisi voinut tärpätä. Mä en oikein siihen juttuun usko että se näyttäisi myös mahd.raskauden.Itte tuli testattua monena kiertona ennen tärppiä ovistestillä ja se näytti mulla aina ihan tosi vahvaa haamua vaikka raskaana en ollutkaan.Kysyin silloin asiaa lekuriltakin, että voiko näytää raskauden ovistesti siis, niin sanoi, että periaatteessa ei, koska mittaaa ihan eri hormonipitoisuutta kuin raskaustesti. Joten en Napsu sinuna sen takia ainakaan vielä toivoa heittäis...Pidän peukkuja sulle että tää nyt oiskii SE kierto! :heart: =)

Nannalle paljon onnea ihanista ultrakuulumisista :flower: Kyllä se jotenkin tulee paljon todellisemmaksi tää asia kun näkee pikkuisen siellä ruudulla!Millonka sulla olikaa se LA, me menää suht samoilla viikoilla sun kaa, oon ainoostaan kolmisen viikkoo eellä.... =) Mulla edelleen ei oo pahaa oloa ollut, eikä sitä varmaan enää tuukaan. Tissit on kuulemma muiden mielestä kasvaneet huimasti ja kaipa tuo masu alkaa pikkuhiljaa pullottamaan, mutta ei kyllä vielä hirmusesti.Vaavin liikkeitä en oo vielä tuntenu, mutta kuulemma näillä seuraavilla viikoilla pitäis alkaa tuntumaan... =)

Katjuskalle kovasti nyt tärppionnea tähän kiertoon! Kyllä se varmaan se ovis oli, jos sulla kuitenkin noinki selviä oireita.

Kuulemisiin ja kirjoittelemisiin

:wave: Annie & kullanmurunen rv 15+5

moips, pakko tulla tänne sydäntä taas purkamaan ku en uskalla ukolle tätä kokoajan pyöritellä...

On ollu nyt aivan oudot viimepäivät, nyt on siis kp24 menossa. elikkäs, viime keskiviikko iltana alko kauheen paha olo, seuraavana aamuna töissä oli aivan kamalaa, sit hieman helpotti, mut illalla oli pakko tunkee sormet kurkkuun ku oli niin paha olo. ja tätä on jatkunu tähän päivään asti, aamut ja illat (varsinki illat) on aivan kauheita, tuntuu että pitää köyryssä kävellä koko ajan ku oksettaa.. ku makaan esim sohvalla ni mikään ei saa koskettaa vatsaa, mahallaan olo mahdotonta, selällään tuntuu että sisuskalut painaa ja ku on sivuttain ni on semmonen olo että vatsan pitää saada olla rentona patjalla ilman että mikään kohta painautuu liikaa....

siis painotan että tosi oksettava olo.

sitten viime torstaista asti kahvi ei oo maistunu ei sitten millään (normaalisti menee kupeittain päivän mittaan) nyt ajatuskin siitä tekee pahan olon. ja toinen on kananmuna. ennen oon tykänny niitä aina mutustella varsinki aamulla (ja nyt ku on kyläilty koko loma, ni aina ollu aamupala pöydässä keitettyjä munia) ni en oo voinu ajatellakkaa syömistä!!

kun syö jotain, ni sinä aikana olo on mitä mainioin, mutta sit ku vatsa on täynnä, ni sohvalta ei pääse ylös.

nukkunu oon nyt loman aikana väh.12h/yö mutta silti väsyttää.

lauantaina ois pitäny lähtee juhlimaan, mutta peruin sen ku ei tehny yhtään mieli maistella alkomahoolia. (normaalisti oisin lähteny, ku ois ollu viel ilmanen ilta tiedossa)

lämmöt mittasin äsken ja oli 36,9 (norm.36,4)

valkovuotoo tulee koko ajan... pikkarit valkeena......

maha on ihan kummullaan, kova kun painelee ja ihan sen näkönen ku ois ilmaa täynnä, mutta ei sieltä mitään tuu!

elikkäs, keksikää näille kaikille joku normaali selitys!!monet näistä viittaa raskauteen ,mutta en haluais taas kavuta sinne pilven reunalle ja pudota niin hemmetin korkeelta.... ajattelin eka että toi paha olo vois olla mahataudin alkua, mutta aina ennen kestäny mulla vaan yhden päivän(tai kyllä yleensä yön) mutta nyt on siis kuudes päivä menossa ja ei oo kyllä helpottanu yhtään.

hirveesti tekis mieli testata (kaapissa on kaks) mutta tiiän että vielä ei kannata.

mutta JOS sattuis, ni onko oikeesti mahollista että näin aikasin alkais oireet ??? siis sillon pahan olon alkaessa ois ollu 19/28. Siitä oviksesta ei oo edelleenkää tietoo millon ollu.....

pistäkääs mua nyt vähä taas maanpinnalle...

kiitos tytöt!!

Päivitystä edelliseen.

Tänään on ainakin tähän asti ollut parempi päivä ton pahan olon kanssa, aamukahvi jäi edelleen juomatta ja pientä yökötystä ollut, mutta hieman helpottanut. katotaan nyt että miten se iltaa kohden muuttuuu...

Luin just tuolta toiselta palstalta, että tämä huonovontisuus on normaalia ovuloinnin aikaan, mutta ei mulla ikinä oo ollu mitään tälläista!!!

töissä juttelin asiasta muutaman kaverin kanssa ja toinen oli ihan varma että oon raskaana ja toinen sano, että harvoin tällaset oireet alkaa ennen ku menkkojen ees ois kuulunu alkaa. että vasta menkkojen myöhästymisen jälkeen ois näin reilut oireet mahollisia. mitä sanotte tähän??????

nyt pitää lähtee kauppaan ja tehään perunavelliä ja toustia, on tullu puputettua niin paljo lihaa viimeaikoina, että alkaa jo sorkat tulemaan korvista :x

moikka,

terkkuja pohjoisesta! Reissu meni hyvin ja mä en saanut mahatautia. Kaverin raskauskaan ei häirinnyt mun mielentilaa yhtään. Ihana masu hällä jo oli ku viikkojakin on jo 20. Just hetki sitten kotiuduttiin ja koira meni ihan innosta sekasin ku tultiin takas =).

Kyselitte oireista tos jossain välissä.. juu, no tisut on ihan hullun kipeet ja eilen ja tänään on nipistellyt masua. Ovisplussasta on nyt siis 14päivää ja torstaille oottelen menkkoja. Aattelin kyllä nyt illalla ihan vaan huvikseni pisuta tikkuun ku kerran sellanen clearblue tuol kaapis on. Josko sitten ei mee ihan pasmat sekasin jos ja kun ne menkat torstaina alkaa. Pitkästä aikaa on sellanen olo että voiskohan olla... kohta varmaan tiputaa korkeelta, ja kovaa..

Kryssillä kuulostaa oireet melko vahvoilta kyllä... mä en kans oikein tiiä että voiko ne oireet alkaa missä vaiheessa... kai ne periaatteessa vois siitä kiinnittymisestä alkaa.. Mut sitä en tiiä että alkaako ne tosiaan nuin voimakkaana heti. Jos sulla kerran on testi kaapissa ni pisuttele siihen huomen tai ylihuomen...???? Mut toisaalta eihän se välttis vielä ees näkyis noilla päivillä, mutta tuurilla varmaan voiskin näkyä. Vai oliko sulla ihan kunnolliset menkat viimeks...???? Sittenhän oireita tosiaan vois olla ja varmaan näkyis jo testissäkin..

nyt pitää lähtee lämmittään saunaa ja purkaa laukku. huomenna töihin. voi krääh.

Yhteistyössä