Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Kryss :hug: .

Ja Tuizulle onnea oviksesta! Nuo digitaaliset on parhaita!

Nyt se on sitte Katjuskan vuoro jännätä. Mie tuun tuohon junan ovelle niin hyppää kyytiin pidän sitä auki =) . Onko mitään erityisiä oireita vielä kumpaakaan suuntaan?

Pikaista paranemista napsulle, tai pikaista päätöstä noiden työpaikka asioiden kanssa jos oksu siitä johtuu. Olisko siinä uudessa paikassa se vanha pomo josta pidit?? Onhan nuo asiat varmasti vaikeita ja vielä tässä tilanteessa kun on monta asiaa mietittävänä. Ei kait tuossa voi ulkopuolinen muuta sanoa kuin että mieti tarkkaan vahtoehdot ja tee niin mikä tuntuu sinunsta itsestä paremmalta. Vaikka niinhän sie varmasti jo teetki :) ...

(.) vatsa on tommonen. Huomasin eilen. En tiiä oonko syöny niin hyvin että läskiä tullu paljo lisää vai voiko olla jo muka ihan oikee vatsa. Saattahan toki olla myös turvotustaki.

Nanna + Pippunen rv 13+6

kiitti nanna. Eiköhän tää olo tästä parane, päätä vaan särkee ku ei o tullut syötyä.
Olis siellä mun pomona mun vanha esimies.. oli mun esimiehenä pari vuotta, lähdin sieltä v. 2005 keväällä. Työkin olis melko samaa ja työkaverit kans. Varmasti olis osin helpompaa ku tuolla missä oon nyt. kääks... ei ainakaan varmasti tarttis olla itku kurkussa että huutaako mulle joku tänään vaiko eikö.

Moro!

Eilen yritin tänne jo kirjotella mut en onnistunu saamaan sitä tänne tallennettua!

Mulla siis muutamia oireita: ekaa kertaa oireena on naama täynnä näppylöitä ( olo on kun teini-ikäisellä). Eilen tuli verta paperiin kun vessassa kävin mutta sen jälkeen ei mitään.
Sit joskus olen kuullu että hiivatulehdus saattaa liittyä raskauteen, mulla tod.näk. hiivatulehdus.
välillä juilii oikeelta puolelta. Katotaan nyt mihin tää kehittyy...nyt töihin!!

Katjuskalle isosti peukut pystyssä!!! :wave: Mulla on odotukset alkanu hirveellä naaman kukkimisella ja esikoisen odotuksen alussa mulla tuli myös vuotoa ja luulin jo menkkojen alkavan. Mikäs kp sulla nyt on?
Toivottavasti napsu ei oo pahemmin sairastunut. :hug:
nanna saattaa olla jo ihka oikee masu. =) Mulla kyllä oli pitkään varsinki iltasin tosi paljo turvotusta joka näytti kyllä vauvamasulta. Tai periaatteessahan se vauvamasu onki vaikka oiski vaan turvotusta. Raskaudestahan se johtuu. :D

Mä kävin eilen hakemassa äitiyspakkauksen postista! :heart: Ihania pikku vaatteita siellä.
Neuvolassa kävin maanantaina ja siellä ultrattiin. Vaavilla kaikki hyvin. Kohdun ulkosuu on auki ja paikat pehmeet, mut se taitaa olla aika normaalia uudelleen synnyttäjällä.

Nyt mun pitää jatkaa töitä!

rinkinki ja Iitunen rv27+1

moikka,

mullakin on ollut vaikeuksia tänne tallennella viestejä. Pitää vissiin pistää se uus pino pystyyn.. Olisko hyvä nimi jos laittais Helmikuusta 2007 jännäilleet vol.3 =)?

Mä oon vielä tän päivän kotona. Ja itseasiassa oksusin uudelleen tänä aamuna ku oli niin hullun heikko olo. Edelleenkin tuntuu että on tosi huimaava olotila, mut kai tää tästä. Söin lautasellisen kaurapuuroa, josko se vähän auttais tähän olotilaan. Jos ei olis ollut menkat ni voisin luulla olevani raskaana =). Mut oli ne.

Ja irtisanoin itseni tänään.. alotan sit 5.5 siellä uudessa paikassa. Johan se on puolenvuoden sisään kolmas työpaikka, mut tää keikka tässä kotikylällä oli kyl melko turha. Ei olis pitänyt sieltä edellisestä paikasta, isosta talosta lähtee. Mut tää uusikin on iso talo, joten =). Ehkäpä tää tästä. Voi siis johtua tästä kaikesta jännämisestä sun muustakin tää paha olo. Mä kun reagoin niin moneen asiaan vatsallani.

Katjuskalla kuulostaa kyllä hyvältä. Tosi hyvältä... koska meinaa testata? Viikonloppunako vasta? Jospa se sulla oliskin nyt sitä =)

Katjuska: Minulla kans alko jo clomien aikaan iho huononemaan, mutta nyt raskaudessa se on kyllä vielä huonompana. Toivottavasti jossain vaiheessa pääsis nauttimaan näpyttömyydestä =) .

Onnea Napsulle uuteen työpaikkaan! Toivottavasti tämä uusi paikka on sinulle se oikea =) . Saattoihan se stressi mitä tää nykynen sinulle aiheutti vaikuttaa myös tärppäämiseen.

Kryss :hug: .

Nanna + Pippunen rv 14+0

Moikka!

Napsulle jaksuja sinne kotiin. Toivottavasti ei kestä tuo tauti kauaa :hug:
Nimiehdotus vol.3 sopii hyvin.

Mulla tänää kp 26 / 28-30. Ja viikonloppuna testataan vasta jos on tarvetta.
Toivottavasti olis tarvetta ja nää munkin näpyt merkkais samaa ku teillä!!!

Mä pikaseen täältä koitan vastailla teille =)

Voi kun jännää Katjuska! =) Nyt on kuule peukut ja varpaat ihan ältsisti pystyssä!!Napsulle pikaista paranemista, toivottavasti huono olo loppuu pian!Ellei tosiaa ois sulla tätsy käyny, ni vois luullaa jo... ;) Vai voisko silti olla mahd.tätsystä huolimatta??? :p
Ja onnea tosiaa uuden työpaikan johdosta; se on aina kivi sydämeltä poies, kun saa tehtyä päätöksen.

Kryssille tsemppiä uuteen kiertoon!

Mulla on kanssa Nanna vatsa ihan kuin ilmapallo iltasin, silloin näyttää jo ihan oikeelta vauvamasulta mutta aamusin se kummasti on sitten jo laskenut. Kyllähän se mulla jo hieman näkyy mutta ihmeen vähän silti...Kaipa se siitä kasvaapi... =)
mulla ensi viikon tiistaina taas neuvola, jospa sitten kuulis pitkästä aikaa niitä sydänääniä, rakenneultra on sitten vapun alla.

:heart: Annie & kullanmurunen rv 17+0

Keskiviikko 2.04.2008

napsuneiti..........kp6/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp19/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp26/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp3/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp104/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Napsulle Paljon Onnea uudesta työpaikasta ja vointeja!
Toivotaan että tää uus työ olis mieleinen koska se on kuitenkin aika tärkeetä että siellä ite viihtyy =)

Mulla on aina ollu tosi hyvä iho eikä koskaan kun muutama satunnainen finni mutta nyt kyllä kukkii oikeen kunnolla ja ei nää kyllä ihan finnejäkään ole. Hormoneista veikkaan =)
Olispa tää nyt se oikee kierto.
Nannahan se lupas pitää junan ovee auki, eiks jep?
Yritän hyppiä viikonlopun aikana kyytiin ;)

Mutta palaillaan

Katjuskalla kyl tosiaan kuulosta lupaavalta!!!! Nyt vois hyvinkin olla sun vuoro! Ja sit mun ja sit Kryssin. Saadaan tääkin pino tonne naapuripalstalle =).

Mulla on tauti väistymässä ja mielikin parempi. Tosiaan päätös on tehty ja oon itteni irtisanonut. Ja lisäksi vielä tänään kuulin että lähipäivinä mun ed pomo soittaa ja pyytää mua takas sinne mistä lähdin tälle "virheliikkeelle". Eli mieli on hyvä =). Mut en mä oikein voi perua enää sitä mihin oon jo luvannut mennä. Näki kamalan vaivan se esimies että sai sen vakkaripaikaksi. Joten sinne on mentävä. Mut mieli on hyvä jos kelpaisi takasin molempiin entisiin paikkoihin.

Joo, jos ei olis ollut menkat voisin mäkin luulla et olisin raskaana. Ja sen verran mielikuvitus laukkasikin että tein testin. No negahan se iltapisusta oli ku eilen tein. Mut jospa nyt onnistuis se vauva-asiakin ku kerran onnas tää työasiakin.

Torstai 3.04.2008

napsuneiti..........kp7/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp20/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp27/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp4/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp105/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Mulla tänää olotila ei oo muuttunu suuntaan eikä toiseen. Huomenna oikeestaan olis jännittävin päivä edessä, pitää katella mihin tää tästä muuttuu =)

Tuo on kyllä ihana tunne kun kelpais moneen paikkaan töihin. Onnea sulle vielä Napsu

Meinaako Katjuska huomenna testailla?? Osaatko sanoa mikä päivä sulla oli ovis? Joko on nyt myöhässä?

Huoh, minäki haluan uuteen työpaikkaan. Tänään oikeesti itkin töissä. Mitä en kyllä normaalisti tee, mutta kun hormoonit jyllää ja tuli palautetta asiasta mikä ei minulle edes kuulunut. Vähän naisvaltasella alalla sitä ongelmaa, että kaikki on toisilleen susia ja tänään vielä tuntu olevan ylettömän pahalla päällä kaikki. Jospa mieli muuttuis kun pääsee tuolta pois vähäksi aikaa, tai sitte alan opiskelemaan ihan jotain muuta alaa, tosin näiden lainojen maksun kannalta se ei ole hyvä idea.

Miinaliina tais sitte kadota ihan kokonaan taas!

Mä en saanu ovista bongattua tikkuun mutta kp 14 tuli ne kunnon ovislimat joten oliks se ovis silloin vai vasta seuraavana päivänä? en tiiä mutta huomenna olis vasta 14 päivää oletetusta oviksesta. En testaa kyllä viel. Ehkä yritän sinnitellä tuonne sunnuntaille asti.

Juu ei oo Miinaliina näkyny.

Voi Nanna kyllä se siitä. Kohta pääset sitten vähäks aikaa huolille sieltä...onneks!

huomenta!

en eilen päässyt tänne ollenkaan... nyt pikaisesti töistä.

Katjuskalle on peukut niin tanassa ku olla vaan voi.
Ja Nanna, I know the feeling... mut onneks sulla on tosiaan "pieni huili" tiedossa. Sen aikanahan on hyvä miettiä mitä haluaa tehdä. Ainahan sitä voi palata takas vanhaan ja kattella miten menee, mut ei työnteon pitäis olla sellasta että harva se päivä saapi itkua tihrustaa, tai ees harva se kuukaus. Kyllä se ilmapiiri ja viihtyminen työssä on tärkeetä.

koska sä muuten jäät mammalomalle?

Pikaseen tulin päivittämään olotilani =)

Vielä ei oo menkat alkunu...Jes! mutta vessareissulla paperiin jää vähän punasta joten en sitten tiiä onko huomenna täti tulossa...no katellaan huomiseen missä sitten mennään!
Mitään oireita mulla ei ole...mutta ku tää naama hieman kukkii mutta ei muuta!

Hyvää viikonloppua kaikille!!!!

No johan menee jännäksi Katjuska!!!! En kyllä malttais odottaa sinuna, että pääsen testaamaan =) .

On onneksi kesäloma heinäkuulla ja sen jälkeen pari viikkoa töitä ja alkaa pidempi loma =) . Kovasti odotan että pääsee vähäksi aikaa pois. Jospa sitä tosiaan siinä ehtis sitte miettiä mitä sitä alkaa tekemään.

Nanna + Pippunen rv 14+2

Lauantai 05.04.2008

napsuneiti..........kp9/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp22/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp29/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp6/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp107/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Heippa!

Täällä oollaan vielä toistaseks ilman tätiä =)
Vielä ei oo siis menkat alkanu mutta vessareissulla tuli jo paperiin verta vähän joten olisko se nyt sitten tulossa tänää illalla tai sitten huomenna. Tosin vähän vielä toiveita on siihenkin suuntaan että tää pieni vuoto loppuu ja pääsisin testaamaan huomen aamulla.Siihen asti oon päättäny oottaa eli jos ei tänää tai aamulla ala ni sitten testaan.
Eniten mua kyllä ihmetyttää jos täti tulee että mistä sitten johtuu tää mun naaman kukkiminen? Nyt se on jonkun verran kyllä jo laantunu mutta silti!

Mitäs muille? Tuizulla on sitten seuraavat piinapäivät tulossa!!!

Pidän teitä ajantasalla tilanteesta!!!

moro..

Katjuskahan pitää meitä jännityksessä =). Toivottavasti tuut kertoon plussauutisia aamulla!

me kierrettiin koko päivä helsingin alueen autoliikkeitä. Nyt kun vaihdan työpaikkaa ni pitäis vaihtaa autoakin kun tulee ajeltua niin pitkää matkaa ja tota moottoritietä. Ihan pienellä kirpulla, joka mulla nyt on, ei viiti.

Muuten ei mitään erikoista. Kierto vielä niin aikasessa vaiheessa...
Katjuskalle pidän kyl peukut tanassa!!!!!

Iltaa!

Piti tulla nyt tänne vielä roikkumaan kun netissä muutenkin surffasin.
Pientä tuhrua on siis tänää tullu pyyhkiessä mutta mitään siteitä tms ei oo tarvittu ja elättelen vielä toiveita että jos vaikka ei huomisaamuun mennessä alkais niin pääsisin testaamaan =)
Mitään ihmeellisiä oireita mulla ei kyllä ole jos tätä naaman kukkimista ei oteta huomioon. Vaikka sekin taitaa pikkuhiljaa helpottamaan...iik!
No huomenna sit nähää missä mennää ;)

Ai Napsu on autokaupoilla käyny. no löysitkö mitään autoa mikä miellyttäis?
Onhan se hyvä olla kunnon auto jos joutuu moottoritiellä ja pitkää matkaa ajamaan. Toivotaan nyt että tää nykyinen työpaikka olis sulle se oikee tai että viihtyisit siellä!

Mut nyt taida mennä kattomaan telkkaria vielä ja sit nukkumaan!

Aamulla sitten palataan ;)

voi Katjuska!!! Tosi kurja homma..! Meil on vissiin jo molemmilla sama ettei jaksa niin äärettömästi enää menkkoja parkua, on niin tuttua toi pettyminen jo. Mut me voidaan nyt lohduttautua sillä että ainakin pitäis olla alkuvuodenvauvat jos nyt tärppäis =)

Löytyihän niitä autoja eilen, mut ei ostettu vielä mitään. KAttellaan nyt vielä tovi kaikes rauhas. Kyllä tolla autolla nyt vielä pärjää, mut ei ollut ihan täydellistä kohdalla. tai oli yks automaatti golf, mut siihen tulis aikas iso väliraha, joten se jäi vielä toistaseks ainakin kauppaan.

Yhteistyössä