Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Mä vähä muistelen et ne edelliset menkat ois ollu melko niukahkot, mutta normaalin lähimailla, ja kun tais sitä edellisetki olla aika heikot...... et en tiiä sit siitä. nyt ilmeni kyllä yks kunnon menkkaoire, makeeta tekee mieli koko ajan!! kakkua, karkkia jne........nyt meinas välillä iskee taas tosi huono olo, mut palautu sit siihen et on vaan pala kurkussa... yök, ikävä tunne.. yökkäilin ku söin perunavelliä......

en oo voinu nyt omilla ajatuksillanikaan pistää kaikkee sekasin, ku oikeesti koko viime kuukaus meni ihan rennosti, turhia stressaamatta ja nämä mietteet tuli mukaan vasta tossa sunnuntai iltana.... et en sanois että on korvien välissä tällä kertaa.

mut on kuitenki niin varma olo, että menkat ne sieltä alkaa, voi prkl....on tämä rasittavaa...

ja en tiiä onko se testaaminen vielä niin viisasta.... yritän sinnitellä ainaki sinne perjantaihin...

vielä semmonen uus juttu (muistu tuossa mieleen), että viimeset....öö...kolme? päivää pissa on ollu hirmu keltasta, mutta se ei haise mitenkää oudolle.... (normaalisti mulla on lähes veden väristä ku juon aika paljo ja käyn veskissä usein...)

mistäs se vois johtua? mistään tulehuksesta ei oo viitteitä, ja sillonhan se kyllä tuoksahtais...

kyllä kai se pisun värikin on yks oire... ja vahva haju. Tai sit yks syy keltasuuteen on se että jos on juonut hirmu vähän.. jospa se sulla olis nyt sitä.

tein sen clearbluen, 4h olin pisuttamatta ennen tekemistä ja yllättäen, nega.. ei ymmärrä miks se ei vaan voi tärpätä. Ei muuta kun menkkoja ootteleen torstaina. voi elämä sentään.

iiiso ja lohduttava :hug: sinulle napsuneiti!!! tiedän niin hyvin miltä tuo tuntuu, mutta jospa se ei vielä näkyis =) eikös se oo sovittu että aina on toivoo kunnes täti ihan oikeesti tulee!!!

minä tässä nyt jännäilen kanssa........tuntuu että taas menee pää sitä enemmän sekasin mitä ajattelee.... nyt meinaa alkaa mahaaki jo nippailee...elikkäs täti sieltä tulee.. oon 100 varma...

Tiistai 25.03.2008

napsuneiti..........kp30/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp10/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp18/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp25/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp97/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

eihän sulla vielä pitäis olla ihan menkkapäivät...? Jospa ne nippailut olis kuitenkin sitä itteensä =))).

Joo, no eiks toi clearblue lupaile et näkyis jopa 3pv ennen menkkojen alkua? To pitäis alkaa, joten aattelin että tänään olis jo voinut näkyä, jos nää nippailut sun muut johtuis raskaudesta. Mut kieltättä oli mieskin kyllä T O S I pettynyt ku yhdessä tiirattiin näkyykö yks vai kaks viivaa. En tiiä miten kauan tätä jaksaa, nyt meillä alkaa sitten torstaina yk19... eikö se Taivaan Isi vois jo sitä plussaa suoda. Meille kaikille täsäs pinossa jännäilleille, kaikki me on enempi ja vähempi jouduttu jo pettymään. En tiiä miten tällä kertaa itteeni lohduttaisin...

Napsu :hug: . Vielä kuitenki pidän täällä toivoa yllä että jospa sittenki. Kyllähän sen on jo pakko pikku hiljaa taas plussa tulla tähän pinoon! Miten teillä nyt sitten jatkot menee? Vieläkö menette "luomuna" ens kierron (jos se tulee) vai koitatteko sitä inssiä?
En tiedä miten tuo clearblue näyttää iltapisusta kun minulla sillon ennen menkkoja oli tosi haamujen haamuja clearbluen viivat. Vasta kun myöhässä niin vahvistu selväksi plussaksi. Eli siis sekavan tekstin yhteenveto. Aina on toivoa niin kauan kuin ei ole sitä toista havaittavissa!

Mites Kryss? Lisää oireita? Kyllä se on mahdollista että niitä jo on sulla. Tuossa kattelin omaa ff:n listaa ja minulla alko väsymys aika ajoissa. huono olo tuli noin dpo11 samoin kuin kipeät rinnat. Menkkakramppailut alko dpo7. Eli varmaan juuri kiinnittymisen aikaan kun siinä tapahtu myös toinen lämpöjen kohoaminen.

Nanna + Pippunen rv 13+0! (Tää aika menee ihan hirmu nopeeta nyt!!)

pitää toivoa että ootte oikeessa... oi jospa se tosiaan se clearblue ei vaan iltapisusta näytä mitään. Tänään en tehnytkään mitään testiä, joten jos ei huomenna ala ni sitten perjantaina seuraavaks.
Välillä kyl masua vihloo vähäsen ja jotenki ollu tosi väsy olo tänään. Mut voi johtua ihan masis-olostakin sen eilisen negan jälkeen. Mut pidetään vielä tosiaan peukkuja pystyssä.. jaiks.. en millään haluais enää pettyä... illalla paremmin.

Ei vielä menetetä toivoa Napsu...Peukut on pystyssä sulle, toivotaan että se eilinen testi ei vaan näyttäny vielä oikein vaan plussan saisit nyt lähipäivinä =)

Kryssillä kuulostaa kyllä oireet tosi hyville. En osaa tuohon muuta sanoa! Sulle kans pidän kovasti peukkuja jotta plussa pärähtäis testiin! Jännäää ;)

Keskiviikko 26.03.2008

napsuneiti..........kp31/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp11/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp19/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp26/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp98/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Tuiskuisesta ilmasta terve!! en päässy edes kotiin sisään ku oli ulko-oven eteen satanu niin kaameesti lunta. kohta pitää mennä lumitöihin muutenki, mutta eka juon kyllä kahvit ja pakkohan se on tämä sivuki tarkistaa :D

nyt on tämän päivän juilinu mahaa...sillee jänskästi, vois siis olla menkat tulossa...

jänskätti niin paljo, että oli aamulla pakko tehä testi, se prisman pregnesi test, nega han se oli, mutta jos toivoa pidetään yllä ni aikasintaan mulla menkat vois alkaaki vasta perjaintaina, ja monessa kierrossahan mulla on nyt venähtäny siihen kp 30 ennenku on alkanu, elikkäs oon aika ajoissa liikenteessä, mutta minkäs sille mahtaa, pakko mikä pakko.

kyllähän se vähä masenti, mutta jotenki sitä odotinki. nyt on ihan semmonen fiilis, että sieltä se täti on tulossa..... muistan edellisen kierron ni siinä oli ihan semmonen olo että nyt tärppäs, mut muutama päivä ennen menkkoja tuli taas olo että se oli sit tässä, niinku oliki....

mutta vielä on toivoa, en halua luovuttaa. tässä nyt vaan ootellaan. oisko sillee, et jos ei oo lauantaihin/sunnuntaihin mennessä tullu, ni ostan jonku herkän (acon10 taitaa olla ihan hyvä) testin ja pisuttelen sit siihen...

jännittää kyllä... ja tietty nyt ton jänskäilyn takia menkatki myöhästyy (mun tuuria). noh pitää kokeilla keksiä jotain kivaa tekemistä, mikä vie ajatukset muualle.

nyt kahville ja sit "nauttimaan"tuosta ilmasta :kieh:

Moikka, nopsaa tulin kertoilemaan, kun näin ton Kryssin viestin, että pissa tosi keltasta.... kuule mulla se oli yks ja se ainoo oire mistä aloin epäilee et oiskohan nyt tärpännyt ja olihan se!Nyt kuulostaa niin hirmu hyvältä sulla!

Napsulle :hug: , mutta vielä ei luovuta toivosta...

Nyt ei ehi enempiä, paitti ai nii ja Nannalle terkkuja kanssa, nää viikot alko juoksemaan heti kun se kriittinen 12 oli ylitetty! :wave:

Annie ja kullanmuru rv 17+0

iltaa...
nyt vasta pääsen kunnolla koneelle. Kryssillä tosiaan vaikuttaapi hyvältä.. peukut on pystyssä täälläkin.

Nannalla sitä on viikkoja kasassa jo 13.. tosiaankin aika menee nopeesti. Wau! Alkaako oleen rauhaisampi mieli jo?

ja ihanan pitkät viikot on jo Anniella ja Rinkinkillä!!! Tuntuuko jo liikkeitä Annie? Rinkinkillä varmaan ainakin jo? Miltä se tuntuu? Varmaan ainakin sanoinkuvaamattoman ihanalta =).

Ei ole vielä tätiä näkynyt. Huomenna... Tisut on hirmusen arat, oli tosi hankala maata hierontapöydällä. Ja masussa jomottaa just ku ne alkais, joten sniif ja nyyh vaan huomenna. Huomenna mä niitä oottelikin ku se on aina se sama, 16pv ovisplussasta. Nyt miehen ja koiran viereen tutimaan... huomenna on päivä uus.
Ai niin, unohdin kertoa. Mulle tarjottiin työpaikkaa. Mut en tiiä mitä tehdä. Työmatka pitenee puolella taas, käteen jää suunnilleen sama raha ku nytkin. Työ on samaa mut ehkä hilppasen helpommassa ympäristössä. Voi kääk, päätös pitää tehdä pe mennessä. ja en mä ees o hakenut mitään. Entisen entisen esimiehen kautta tää tarjous tuli. MÄ EN OSAA TEHDÄ PÄÄTÖKSIÄ!!!!!!!!!! Niin toivoin että se clearblue olis ollut plussa ni siinähän se olis ratkennut. Ja vastahan mulla nykyisessä paikassa loppu koeaika helmikuun lopussa.

Torstai 27.03.2008

napsuneiti..........kp32/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp12/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp20/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp27/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp98/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

huomenta!!

mulla eräpäivä tänään... jännää.. vielä ei tätiä näy, tisut on kipeet ja koko illan särki masua ihan niinkun menkoissa. palailen illemmalla kertoon mikä on tilanne. pitäkää peukkuja ettei täti tuliskaan kolkutteleen oven taa...

Voihan vitalis! Olin jo pitkän tekstin kirjottanu kun painoin tyhmänä väärää nappia ja kaikki hävis! Noh pikaseen pitää samat kirjotella. Pidän napsu peukkuja ylhäällä että tänään ei tule mitään ikäviä uutisia ja pääset huomenna testailemaan =) .

Juu, siitä np-ultrasta lähtien nää päivät on menny kuin siivillä. Jotenki sitä vasta sielä usko että tämä on nyt totta. Ja kun näillä viikoilla tosiaanki alkaa olla jo suurin riski menny. Rv 14-17 tekayn mukaan on riski kuolla kohtuun enää 1% luokkaa ja sen jälkeen se tippuu alle prosenttiin.
Nyt noita liikkeiden tuntemisia todella odotan, vielähän siihen kyllä useampi viikko menee että alkaa olemaan edes mahdollista =) .

Nanna +Pippunen rv13+1

Voi itku noita negoja... :'( Mutta peukut edelleen pystyssä, että menkat ei tuukkaan ja testi näyttää myöhemmin plussan. =) Teille kummallekin!
napsu liikkeitä oon tuntenu jo n.10viikkoa. Alkuun oli sellasia pieniä tönäsyjä ja nyt on pari viikkoa ollu oikeen kunnon möyrintää. Välillä tuntuu, että sisuskalut menee solmuun, ku vauva oikeen innostuu kuperkeikkoja heittämään. Mutta aivan ihanan tuntustahan se on! Kyllä säkin jossain vaiheessa tuut ne vielä tuntemaan. :hug:
nanna mulla tuntu esikoisen aikaan liikkeet vasta rv19-20.
Musta tuntuu, että nyt vasta mulla alkaa mielialat heitteleen. Äskenki sain ihan hirveet kilarit töissä, pikkasen ylireagoin. :snotty: Nyt meen hakeen kahvia! :wave:

rinkinki ja Iitunen rv26+2

pikaisesti käymässä ennen unten maille menoa =)

ei oo vielä hanat auki. Koko päivän on masua särkenyt ja pyyhkiessä tullut ihan vähän rusehtavaa, mut ei vielä muuta. Olo on kyl just tasan sellanen, että yöllä ne alkaa.. jos jostain syystä ei ala, niin teen aamulla apteekin oman.. mut en usko että sinne saakka pääsen..

Perjantai 28.03.2008

napsuneiti..........kp1/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp13/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp21/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp28/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp99/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

joo... kiitos haleista. Kai tää tästä taas, ihme ettei o päässyt parku. Ehkä sitä on jo liian turtunut tähän pettymiseen ettei se enää sit itketä.

jatkot.. no mies ei vielä oo valmis inssiin. Ja mun äiti on kans ihan sitä mieltä että MUN pitää saada levätä ja kerätä voimia. Tässä kun on ollu kaikenlaista ja ne ihottumat sun muut vielä siihen päälle. Lisäks kun hormonit tekee mut NIIN itkuseksi että se on sit ihan masis-oloa niiden piikkien kans. Ei tartte sanoa kun "moi" väärällä äänensävyllä ni jo tulee itku.

Soitin tänään Tapiolaan yhdelle akupunktiota tekevälle mielelle. Ystävän tuttavaperhe oli saanut sieltä avun. Olivat hoidoissa olleet vuosia onnistumatta ja akupunktio toi avun ja nyt tällä 38v äidillä on parin viikon ikäinen vauva. Kokeilen siis sitä seuraavaksi. On kuitenkin "lempeä" hoitomuoto.

mut menkat on kyl nyt ihan helvetistä. Otin aamulla voltarenin, ei auttanut särkyyn. Ja äsken otin Panacodin, nyt vähän helpottaa mut silti "tuntuu että on maha". Et joo.. olo on aivan mahtis. Lisäksi noista työpaikkapohdinnoista ja tästä kaikesta oon onnistunut haalimaan kolme yskänrupea huuleen. Haluaa siis tämä Napsu peitonalle kippuraan, nalle kainalossa ja salaa siellä tirauttaa pari kyyneltä.

Mut joo, kaverin sanoja lainatakseni "hei, heti kun sä lopetat yrittämästä ni sä tuut raskaaks, sano mun sanoneen" ja toinen oli että "onhan niitä muitakin tapoja hankkia lapsi, voithan sä adoptoida". Näinpä, ja noi lohdutti sit ihan hirmusesti.

Mut mitenkäs on tosiaan Kryssin laita??? Nyt sää vedät sen plussan tikkuun, eiks niin???????

Yhteistyössä