Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

mä tuun kans aamul kattoon Katjuskan kuulumisia, jos vaan töistä pääsen salaa livahtamaan =). Pidän peukkuja kyl ihan hirmusesti.

ja Nannalle onnea hyvistä kuulumisista!!! En voi kuvitella tunnetta ku sydänäänet kuulee. Ja varmaan ihana seurata sitä miestä täpinöissään. Ootas vaan miten se vielä "pahenee" ku aikaa kuluu. Onko se sun suhteen kovin suojeleva tai huolehtivampi nyt kun oot raskaana?

Juu yritän töistä päästä mahollisimman pian kirjottelemaan eli joskus 8 jälkeen =)
Jännittää jo vähän itteäänkin, mut toisaantaan pelottaa samalla! Vähän sellanen tunne kyllä on että negaa se näyttää ( ei pitäis maalailla piruja seinille ).

Täällä jo ootamassa katjuskaa :LOL: ! No tulen takas 8 jälkeen...

On se minun mies kyllä muuttunu aika tarkaks tietyissä asioissa. Muistaa ulkoa listan mitä saan syödä ja mitä en, ja pitää kyllä huolen etten vahingossakaan mene syömään mitään sellasta. Monta päivää himottanu aurajuusto, mutta kun homejuustot on listalla... Sitte esim. laskettelureissut unohdettiin tältä vuodelta kokonaan (sen kyllä olisin jättänyt itekki väliin) jne. No ihan hyväki näin, paljo mukavempihan se on hymyillä miehen hössötykselle kuin että sitä ei jaksais kiinnostaa.

Juu oli mammaksin erittäin herkkä testi ( liuska ). Totta on kuitenkin että vielä on toivoa kun ei tätiä näy, mutta en oo kauheen luottavaisella mielellä enää!!!
Katellaan tilannetta =)
Kiitos tuesta ihanat palstakamut=)

No höh, voi kökkö Katjuska. :( Mutta mikäs kierron päivä sulla olikaan, jospa oot tosiaan liian aikasin testaillut? Sehän on kanssa yksilöllistä kuinka aikasin näkyy testissä... nyt ei vielä toivoa menetetä, jos kerran ei tätsyäkään vielä näy... :) Loppuun asti uskotaan ja toivotaan! :heart:

Torstai 06.03.2008

Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp11/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp21/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp26/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp6/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp78/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

No tänää on siis kp 26 / 26-29 mutta ovis oli vasta kp 15 vai 16 joten menkkojen oletan alkavankin vasta kp 28 tai 29.
Toivoa tietty on niin kauan kun tätiä ei näy, mutta olis luullu että haamu ees ois tullu ku kuitenkin herkkä testi. Toivon kyllä itekkin että jos vaikka vielä vaan ei näkyny!
Toisaaltaan ei tuu sit menkkapäivänä niin paha pettymys tän päivän negan jälkeen =)

mul on aina testailujen suhteen ollut sama logiikka ku Katjuskalla. Negan kun saa ni ei sit veetuta niin pal kp1:nä. Mut toisaalta ei sitä negaakaan halua nähdä.

Sehän voi vallan olla ettei sul sit ihan viel olis näkynyt se. Kuitenkin vasta 10-11pv oviksesta, joten tosiaan toivoa on vielä. Ja sehän me ollaan jo opittu ettei se maailmakaan kaadu siihen jos ne menkat alkaa.. sit vaan häntä pystyyn ja toiveet siihen kiertoon..

Jospa viikonloppu tois iloisen yllätyksen eikä ne alkaiskaan!!!!!!!!

Heips!

Mä luulen että täti tulee ihan muutaman päivän sisällä, oireet on sellaset.
Tänää alko taas vuotamaan ruskeeta heti aamusta ( kerkes jopa 1 päivän olla mitään vuotamatta ) ja vatsaa juilii kans menkkamaisesti, joten luulen että kun tota ruskeeta jo tulee ni parin päivän sisällä vuoto muuttuu ihan tuoreeks vereks.
Aika outo kierto ollu kyllä kaikenkaikkiaan kun heti oviksesta rupes tuota ruskeeta tyrkkäämään.
Mulla aika ällöt jutut taas tänää =)

ja niinku Napsu tuossa kirjotti että tähän ollaan jo niin totuttu niin sitten vaan uutta kiertoa kehiin...kyllä se joskus sit tärppää =)
Outoo ettei oikeestaan ees vituta...sorry!

Mutta iloista viikonloppua kaikille...meen leipomaan geishakakkua :)

Perjantai 07.03.2008

napsuneiti..........kp12/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp22/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp27/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp7/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp79/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Geisha-kakkua... on varmasti hyvää... jos viitsit ni laita joskus ohje tänne ni mäkin voisin kokeilla. On toi laihis taas jääny vähän vähemmälle.. huoh. Koskahan sitä sais otettua itteensä niskasta kiinne...?

Mä aattelin et jos huomen tai su alkais tikutteleen ovista. Yleensähän se on mulla kyl vasta joskus kp15-16... piti jäädä ma siskon luokse kaupunkiin yöks ku on siellä lääkäri ma ip ja ti aamul.. mut kun se ma on kp15, ni en tiiä pitäiskö kuitenkin olla kotona kaiken varalta.. jos ovis onkin just sillon tai tiistaina. Vai riittäisköhän se jos pusuttelis su ja sit ti.. eli kp14 ja kp16. Ku ei haluais missata tätä kiertoo kuitenkaan. Tää on niin tätä =)

Mut jospa se Katjuska kuitenkin enteilis jotain hyvää se ruskee..? Onko sulla yleensä juilintoja ennen ku kunnolla alkaa?

juu geisha kakku tuli tehtyy ja ihan hyvää tuli. Oli ihan tällänen kokeilu kakku ja ehkä jos tekisin seuraavan kerran niin lisäisin näitä geishan paloja sinne sekaan koska nyt tää oli lähinnä vaan suklaakakku. Mutta laitan ohjeen niin pääsette kokeilemaan jos kiinnostaa:
Geishakakku / Suklaakakku:

4 dl vehnäjauhoja
3 dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
2 tl leivinjauhetta
4 rkl kaakaojauhetta
150 g sulatettua margariinia
2 dl kermaviiliä
4 munaa
3 geishapatukkaa

Sekoita kuivat aineet. Sulata sulatettuun rasvaan geishat. Lisää rasvaseokseen kermaviili ja munat. Sekoita hyvin. Lisää kuivat aineet joukkoon. Paista 175 astetta n.45 minuuttia.

tää oli kyllä tosi helppo tehä kun ei tarvinu vaahdotella tms...kunhan vaan sekotti keskenään.

No sunnuntainahan sä Napsu näet et mikä sun tilanne on, jos ei silloin vielä ovis plussaa testissä niin sitten se ei ainakaan viel maanantaina ole. Ja kun pupuilette sunnuntaina ja sit heti tiistaina niin kyllä se siitä. hankalaa kun joutuu oikeen miettii menot sen mukaan milloin ne parhaat hetket on. Mä ainakin useesti aattelen et tolloin ei voi ainakaan mihinkään yökylään lähtee ku on ovis :LOL:

Toivotaan että Napsu oot oikeessa mun tuhruvuodon kans. Ihan muutaman kerran aikasemmin mulla on menkkakivut alkanu just päivän tai kaks aikasemmin ku menkat mut aika harvoin. Yleensä vast samana päivänä ku vuoto. no katotaan mihin tää tästä heittää mua =)

Se on sitten mulla tänää kp 1. Näin mä vähän ajattelinkin käyvän. No ei oikeestaan oo kauhee v-tutus ees päällä mutta vatsaa särkee kyllä aikalailla!

Onneks on suklaakakkua jolla voi itseään tänää lahjoa=) ( Mä oon kohta tosi läski jos sama tahti jatkuu :LOL: )

Lauantai 08.03.2008

napsuneiti..........kp13/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp23/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp1/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp8/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp80/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Sunnuntai 09.03.2008

napsuneiti..........kp14/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp24/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp9/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp81/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

huomenta!

Mä en tänne eilen päässy jostain syystä lainkaan =(.
Katjuskalle iso iso ISO :hug: !!! On tää Niin epäreilua! Pitää toivoa että kevät tekee nyt tehtävänsä... ku alkaa hormonit hyrrään siis.

Mikäs on Tuizun tilanne??

).( Ei tullu digitaaliseen testiin vielä plussaa... mut jos huomen aamul tulee ni ... mut en usko että se mulla tulee ennen kp16, joka on sitten tiistaina. Kyllähän mä voisin maanantainakin kotiin tulla, mutta kun on se allergiasairaalan aika sillon iltapäivällä ja taas tiistaina heti aamusta, ni ei oikein o kiva ajella. Mieltä täältä maalta ku ajelee ruuhka-aikaan sen 1.5h sinne sairaalalle ja sisko asuu 5min matkan päässä... ehkä mä luotan siihen että tänään, ti ja ke riittää =).

Yö ei mennyt mukavasti.. oltiin eilen hoitamassa mun kummityttöä ja meil oli toi meidän koiruus mukana. Heilläkin on poikakoira ja ne nujus koko illan. Mentiin tääl kotona 1 aikaan nukkumaan ja 4 aikaan heräsin siihen et oli ihan hirmunen haju.. tää herra oli sit sontinut ja pissinyt koko makkarin täyteen. aivan mahtavaa. Aamulla ku herättiin hää viel oksensi. Great. Olikohan se eilinen sit vähän liikaa...? Nyt se makaa selällään tos miehen sylissä ku vauva. Ei puutu ku tutti suusta :LOL: .

Sunnuntai-iltaa!!

Kattelen tässä tanssii tähtien kanssa, oisi niin ihana itse tuolla tanssia....

No mitäs minä. kp 24 eikä oikeen mitään fiiliksiä. Vatsaa juilii, ei muuta kummempaa, aika varma menkoista! Sitten kun huomenna joku päivittää mulle voi laittaa 25/30.En usko että jää enää jää tuohon kp24, kun on pari kiertoa mennyt jo tuonne kp30.

Oli hassu ajatella 2.3 että olisi ollut mun laskettu aika! No mutta toivotaan ettäjoskus edes olisi laskettu!

Katjuskalle multakin iso :hug:

Tuo kakkuohje kuulostaa todella hyvältä :p :p täytyy kokeilla!

Mä olen tosi onnellinen että kevät lähestyy!! Pääsiäisenä mennään meidän mökille, pitkästä aikaa, ihanaa!!
Miten muut viettää pääsiäistä?

Tsemppiä kaikille ensi viikkoon!! :wave:

me lähdetään pääsiäiseksi Rovaniemelle kaveria tapaamaan =). hää on raskaana, vissiin joku 20 viikkoa sillon menossa. En ole koskaan täältä etelästä sinne autolla mennytkään, saa nähdä miten sitä jaksaapi ajaa.. Onneks on kaks kuskia kuitenkin. Koiruus menee hoitoon mun vanhemmille kun perillä yövytään hotellissa =)

Jospa ne vatsan juilinnat tietäiskin jotain hyvää Tuizulle.
Toivotaan ainakin niin!!!

Huomenta!

Katjuskalle :hug: .

Napsu: On aika pitkä tuo matka =) . Viime kesänä ajeltiin sinne päin kaverin häihin ja seuraavana päivänä takas! Mutta kun on kaks kuskia niin johan se menee.Täällä onki lunta ja koko aika tulee lisää eli tervetuloa keskelle talvea :) .

Tsemppiä Tuizulle ja toivon mukaan ne jomotukset on oire hyvästä.

Yhteistyössä