juu geisha kakku tuli tehtyy ja ihan hyvää tuli. Oli ihan tällänen kokeilu kakku ja ehkä jos tekisin seuraavan kerran niin lisäisin näitä geishan paloja sinne sekaan koska nyt tää oli lähinnä vaan suklaakakku. Mutta laitan ohjeen niin pääsette kokeilemaan jos kiinnostaa:
Geishakakku / Suklaakakku:
4 dl vehnäjauhoja
3 dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
2 tl leivinjauhetta
4 rkl kaakaojauhetta
150 g sulatettua margariinia
2 dl kermaviiliä
4 munaa
3 geishapatukkaa
Sekoita kuivat aineet. Sulata sulatettuun rasvaan geishat. Lisää rasvaseokseen kermaviili ja munat. Sekoita hyvin. Lisää kuivat aineet joukkoon. Paista 175 astetta n.45 minuuttia.
tää oli kyllä tosi helppo tehä kun ei tarvinu vaahdotella tms...kunhan vaan sekotti keskenään.
No sunnuntainahan sä
Napsu näet et mikä sun tilanne on, jos ei silloin vielä ovis plussaa testissä niin sitten se ei ainakaan viel maanantaina ole. Ja kun pupuilette sunnuntaina ja sit heti tiistaina niin kyllä se siitä. hankalaa kun joutuu oikeen miettii menot sen mukaan milloin ne parhaat hetket on. Mä ainakin useesti aattelen et tolloin ei voi ainakaan mihinkään yökylään lähtee ku on ovis
Toivotaan että Napsu oot oikeessa mun tuhruvuodon kans. Ihan muutaman kerran aikasemmin mulla on menkkakivut alkanu just päivän tai kaks aikasemmin ku menkat mut aika harvoin. Yleensä vast samana päivänä ku vuoto. no katotaan mihin tää tästä heittää mua =)