Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

maltoin mieleni, enkä vielä tehny testiä, joten teen sen huomenna ennen töihin lähtöä. nyt tosiaan vielä lepäilen kotona. piti yöllä käydä 5 aikaan veskissä ja sit ukko tuli vaille 7 töistä kotiin ni piti sillonki käydä, ni en sitten tehny ollenkaa.

taas vähä haettiin erikoista meidän suhteeseen ja rakasteltiin aamulla siinä 7 aikaan pitkän kaavan mukaan, oli mukavaa!! ja nyt se oli pelkän huvin vuoksi!!

jännittää kyllä itteeniki melko paljo se testi, mutta eiköhän tässä huomiseen jaksa odottaa, toivotaan vaan ettei täti pyörähdä kylään!!

voihan piru ku jännittää niin kaameesti koko asia!!!aaattakkee!!! jus mittasin lämmön, oli 37,1, eli pitäisin sitä että meinaa nostattaa kuumetta, mutta ku luin tuolta toiselta sivulta tämmösen:

Lämmönnousu
Odotuksen alussa äidin kehon lämpötila nousee hormonierityssyistä hetkellisesti puolisen astetta. Äitiä saattaa paleltaa, ja hän voi tuntea olonsa hieman sairaaksi, vähän samanlaiseksi kuin alkavassa flunssassa. Toisilla tuntemukset muistuttavat ovulaatio-oireita.

ja mulla on normaalisti n.36,4-36,6!!!! voi kurja ku pisti pelottamaan!!!!!!

Ai että pitää sitten vielä jännitellä sun puolesta huomiseen...voi voi...ois ollu niin kiva kuulla jo hyviä uutisia ( toivottavasti ) =) No huomenna sitten täytyy heti aamusta tulla tsekkaamaan sun tilanne :heart:
Kuulostaa kyllä niin sairaan hyvälle että melkeimpä uskon siihen sun plussaan!!!!

Mutta lähen kyläilemään joten palaillaan illalla taasen asiaan =)

ihan samoilla linjoilla ku Katjuska olen. Olisin niin mieluusti jo lukenut siitä Kryssin plussasta. Se kun joku sen saa tosiaan nostaa meidän kaikkien toiveita. Kaikki ollaan kuitenkin niin pitkään täällä sitä jo odoteltu!!

Ei auta kun jännittää huomiseen.. iiikkk.....

Hei voitteks valasta mua...mä sain sunnuntaina tikkuun sen kaikista vahvimman viivan ( ovistestiin ) eli maanantaina olis ollu sit vasta ovis. Tänää tuli vessareissulla puhdasta verta paperiin ja sit ei mitään. Voisko se olla jo kiinnittymisvuotoo vai alkaako mun mielikuvitus taas nostaa päätä jo?

Keskiviikko 27.02.2008

Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp3/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp13/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp18/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp27/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp70/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Huomenta,

Juu ei oo koskaan ennen ollu tollasta mutta jos järellä ajattelee ni ehkä se ei voi vielä olla kiinnittymisvuotoo ku näin vähän aikaa vasta oviksesta kulunu! Mut toivotaan että olis sitä =)

Kryssin tilanne muakin kiinnostaa. Tule kertomaan meille uutisia?

pikaisesti vain... eikös se kiinnittyminen voi tapahtua parinkin päivän päästä..? Vai olenko ihan hakoteillä? Oi jospa se olis sitä... Ei kai sulla muuten mitään välivuotoja o ollut tms?

Ja Kryssiä jännäilen minäkin.

Näyttäis pahasti siltä että mää jään tänne kohta rupatteleen itsekseni =)

Eilen soittelin allergiasairaalaan, ja siellä oltiin sitä mieltä ettei niillä ihotesteillä saada todennettua sitä allergiaa. Eli liekö tää menee sitten niin, että niitä allergiatestejä ei tehdä, ja kukaan lekuri ei uskalla mulle niitä piikkejä enää määrätä. great. No ei auta kun odottaa et mulla on siellä allergiasairaalas lekuri 11.3 ja pääsen tästä asiasta jutteleen.

mut vois tää huono tuuri loppua jo...

Missä se Kryss luuhaa :D ??

Minä täällä ainaki vielä pyörin varmaan loppu vuodestaki. Ei vain pysty jättää pinoa kun tulis teitä kyllä aivan oikeesti ikävä!
Tänään tuli oikein kunnon todiste itselle että juu raskaana ollaan. Aukaisin jääkaapin oven aamulla kun aamupalaa aloin tekemään. Sieltäpä tuli vastaan eilisen pitsan valkosipulin haju. Ikinä ei oo varmaan niin nopeeta lähtöä tarvinu ottaa pöntölle :D .
Tänään on kyllä hieno päivä ulkona ja hymyilyttää koko aika kun on pitkä viikonloppu tulossa! Vielä muutama tunti töissä ja sitte kotiin...

Mittailiko Katjuska lämpöjä?? Voihan se olla että se ovis on ollu jo sunnuntainaki vaikka sillon vasta viivat tuli?

Mä olen luopunu lämpöjen mittailemisista jo ensimmäisen puolen vuoden jälkeen...joten en tiiä lämmöistä mitään. Nii voihan se olla niinkin et ovis olis ollu jo sunnuntaina...miten sitä niin tarkkaa noista tietää =)

Vai olet Nanna heittäny jo ekat laatat =) Oon kuullu kavereilta et oksu tulee aika pikaseen ja aina ei välttämättä ees ehi pöntölle asti!

Missähän meijän Kryss on? Unohtunut ehkä unelmoimaan jos on saanu plussan tikkuun :LOL:

Mulla tuli äskenkin vessareissulla muutamalla pyyhkäsyllä verta. Mut vaan tosiaan tuon verran! Jos huomenna vielä tulee ni olen ihmeissäni. Olispa tää nyt sitä ( toivon salaa kädet ristissä ).
Pakko oli sitten kuume mitata kun tulin kotiin ja 37 tasan oli mutta mulla nyt on normaali lämpökin siinä 36,7-36,9 tietämillä...en oo siis ihan varma edes mun normaalilämmöstä.
Kurkkua pikkusen välillä koskee mutta voihan olla että oon tulossa oikeesti kipeeksi...(selittelyä taas itelleen)!!!

palaillaan

Torstai 28.02.2008

napsuneiti..........kp4/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp14/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp19/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp28/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp71/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

mäkin tulin heti kotiinpäästyäni kattomaan onko Kryssistä jo kuulunut. Pitää meitä selkeesti jännityksessä :LOL: . Riittäis jo, kerro kerro kerro, kuinka kävi!!!!!!!!!!!

Kyl sullakin Katjuska melko hyvälle kuulostaa... varsinkin jos ei välivuodot o tapana... eihän ne lämmöt kaikilla kai ees nouse, tai niiden varaan ei niin voi laskee ellei niitä o säännöllisesti mittaillut. Onko sulla jotain muita tuntemuksia vielä? Piinaviikko taas edessä, voi elämä miten tää odottaminen ottaa voimille =) .

Nyt meen pistään fetalla täytetyn lihamurekkeen uuniin, mut tuun taatusti tilaisuuden tullen kurkkimana onko uutisia =)

oon ollu niin työntouhuissani koko päivän etten oo koneelle kerenny. nehahan sieltä tuli, yllättäin... mutta piti vielä työpäivän jälkeen siihen kasettiin kurkata ja siihen oli ilmestyny viivanpaikka...tai jotain.. silleen että näkyy mihin kohtaan sen viivan tulis tulla....hämyä!! tätiä ei oo kyllä kuulunu.....

näkyykös noissa acon 10 sitä viivanpaikkaa myöhemmin???

odottelen tässä siis sitä tätiä käymään mutta salaa toivon että ei ois vielä tulossa..tai siis ei tulis ollenkaan!! minähän tikuttelin toss myöhäsessä vaiheessa ja joku kp 20 tuli se hailakka viiva siihen ovistikkuun, elikkäs oisko sit ovis voinu olla luultua myöhemmin.... nyt yritän olla hermoilematta ja ajattelematta asiaa...josko se vielä hyväks muuttuis tässä päivien mittaan..... :'(

Joo toivoa ei kannata vielä menettää Kryss =)
Jospa se vielä muuttuis plussaksi. Miten sun oireet, edelleen tallella?
Toivon ihan hirmusesti että parin päivän päästä pääset uudelleen testaamaan ja plussa tulee!

Juu ei oo mulla normaalisti ollu mitään välivuotoa ja kun nytkin vaan tulee vähän paperiin.
Kyllä omasta mielestä kuulostaa kans hyvältä, vaikka ei mulla oikeen mitään muuta oireita ole. Mut tosiaan jos sunnuntaina tai maanantaina olis käyny tärppi ni ei kai vielä välttämättä oireita kuuluis kauheesti ees olla? Tästä se jännäily alkaa taas...ens viikko onkin sitten mielikuvituksen värittämä ku kuitenkin niitä oireita joutuu kuvittelemaan :LOL:

voi ei Kryss :hug: . Mut jos siihen tuli vaan vähän testiajan jälkeen joku haamu, ni voihan se vielä olla... Pidän peukkuja että menkat ei tosiaan ala ja viiva vahvistuu. Ootko lämpöjä vielä mittaillu? Jotkuthan saa plussan testiin tosi myöhäänkin, joten elä tosiaan vielä menetä toivoa!!!!!!

Ei niitä oireita varmaan hirmusti tosiaan vielä Katjuskan päivillä ookkaan.. ens viikko on tosiaan sitten se piinaviikko.

Nyt ensin Kryssille plussa, sit Katjuskalle ja meille lopuille sit kans =)

vai että oireita...hmm... noh väsymys on edelleen kuvioissa ja lämmöt hiukan koholla... alavatsassa on semmonen painon tunne ja välillä tuntuu ku ois joku pikku tulipallo mikä pistelis...rinnat on ihan hurjan kipeet... kaikki nämähän voi viitata tulevaan tätiin.... mutta vielä on pieni toiven ripe ku ei oo tätiä kuulunu...

ja mitenkäs ne limat meni..huomasin just että mulla on jo jonku päivän tullu melko runsaasti valkkaria, sillee et pikkareissa on kivat jälet! en nyt jaksa muistaa miten ne on ennen menny ennen menkkojen alkamista, muistuttakaas te!

ja kyllähän me kaikki se plussa saadaan, ennemmin tai myöhemmin, mutta se ennemmin ois tietty paljo parempi!!!

Kyllä sulla ainakin tosi vahvat oireet on edelleen Kryss, jospa se täti ei tulekkaan ja saat vielä sen oikeen plussan...Viimiseen asti pidetään kaikki toivo pelissä ja varpaat & sormet pystyssä :heart:

Nii ei mulla tosiaan vielä mitään oireita varmaan kuuluis edes olla. Täytyy katella mitä ens viikon aikana ilmenee!!!! Oikeesti tässä kierrossa jännittää jo nyt enemmän ku viime aikoina olleissa kierroissa. Ehkä toi pieni veri paperissa nostaa toiveita korkeelle ja lämmöt ihan vähän. Näillä mennään siis!

noilla on hyvä mennä teidän molempien =) . Kyllä se on pakko saada jo seuraava plussaaja Nannan alle. Jospa tää tuleva kevät saa meitin kaikkien hormonit siinämäärin hyrräileen että ne plussat tulee meille kaikille.

Tosin mä koitan nyt ottaa mahd. rennosti.. vähemmän ressiä, enemmän seksiä, suhteeseen panostamista ja kahden aikusen ihmisen elämää.. no höystettynä tuolla koiruudella. Koitan nauttia näistä asioista jotka mulla on hyvin. Uus, omannäköinen koti, mies joka mua rakastaa, ihanat vanhemmat ja pikkusisko, paljon hyviä ystäviä, kevät tulossa ja 30v päivä lähenee.. kesäkin tulossa ja sillon pitäis saada tätä pihaa laitettua.. paljon on siis muutakin odotettavaa kun vaan se plussa.. joskin se näistä olis kyl varmasti mieluisin =).

Toi on kyllä niin totta että pitäis osata välillä arvostaa sitä mitä on ja miten oikeesti asiat on niin hyvin nytkin. Mä oon innokas piha ihminen ja eilen jo ostinkin uuden kesäköynnöksen siemeniä joita jo kädet syyhyää laittaa kasvamaan =)
Puutarhahullu=)

mut nyt nukkumaan ja huomenna perjantai jo...aivan mahtavaa!!!
Nautitaan tytöt tästä hetkestä täysillä!!!!

Lauantai 01.03.2008

napsuneiti..........kp6/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp16/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp21/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp30/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp73/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

huomenta,

Se on sitten maaliskuu jo, ja tässä kuussahan se tulee jo kevät =))

Mitäpäs Kryssille kuuluu? Ootko tehnyt uutta testiä? Eihän vaan tätiä o näkynyt???

Ja entäs Katjuska?? Millanen olo sulla on?

(.) eipä mitään erikoista, harjotukset vois alkaa ku on punapäivät loppuneet. Eilen oli kyllä huono päivä ja illalla palkitsin itseni katsomalla 4 Greyn Anatomian jaksoa ostamastani boksista =). Nukkuun joskus puolenyön jälkeen ja heräsin 9 pintaan. Kohta pitäis kauppaan lähtee ja illalla tulee kaveripariskunta syömään Fahitaksia. En oikein tiiä oonko innoissani vaiko enkö. Tää kun on se pariskunta joka nyt pco:sta huolimatta on km:n jälkeen raskaana. Siis ihana asia että tuli heti km:n jälkeen uudelleen raskaaks, mutta mä kuitenkin syvällä sisimmässäni koen että ei o reilua. Tää tyttö kun on niin kauan kun mä muistan niin miettinyt ylipäätään sitä että haluaako edes lapsia..

Miks ei meillä voi onnistua ku mä oon AINA tiennyt niitä haluavani ja kaiken pitäis olla kunnossa?

No joo... tosiaan, tavallaan olen superkateellinen heille, mut taas sitten tavallaan se ei mua juurikaan liikuta. Hankala selittää. Kai se on vaan sitä että koitan jotenkin "sulkea sen asian ulkopuolelle" ettei ottais itellä luonnon päälle niin paljon. En tiiä. Sen mä kyllä tiiän, että analysoin kaikkee liian tarkasti :LOL: .

Kivaa viikonloppua kaikille ja tulehan Kryss kertoon mikä on tilanne!!!!!

Moro!

Ei tässä ihmeempi olo vielä ole..juilii jännästi alavatsaa, eilen lämmöt sahas 36,8-37,2 välillä, pientä ruskeeta tulee paperiin muutaman kerran päivässä mut ei muuta. Aika luottavainen fiilis kyllä tällä hetkellä ( en tiiä mistä tulee ).

Kryssin tilanne mua kans kiinnoistais kovasti????

Yhteistyössä