Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Tuolla on niiin pirun yksinäistä tuolla odottajien puolella, että ajattelin tulla tänne teitä vanhoja tuttuja moikkaamaa.... :wave: Nannan kuulumisia tuolla oodttajissa jonkin verran kuuleekin mutta on kyllä hirmusen hiljanen pino. Ehkä se siitä pyörähtäisi käyntiin jos saataisiin teitä muita myös mukaan sinne puolelle! :heart:
Kryssin ja Katjuskan jännistä hetkistä jo tuossa luinkin, nyt vaan peukut pystyyn että se olisi teidän vuoro nyt!! :) Itse muistelen kanssa kiertoa, josta meillä tärppäsi, niin tuli kyllä ihan puun takaa...Vaikka sitä oli lähes vuoden odottanut, niin silti tuli ihan yllärinä ne kaksi viivaa...Oli se uskomaton tunne!

Napsuneidinkin tilannetta kävin kurkkimassa ja kylläpä sulla nyt elämä heittää kaikki maholliset hankaluudet tuon plussauksen esteeksi. Mutta ei pidä menettää toivoaan, elämässä kun sattuu ja tapahtuu ihmejuttuja juuri silloin kun alkaa jo epätoivo vallata alaa. Mä uskon ja luotan että vielä teilläkin se lapsi ilmoittelee itsestään, ihan varmasti! :hug:

Oma(.) sen verran että np-ultrassa kävin viime maanataina ja siellä se pikkukaveri moikkaili äiskälle ja iskälle.... =) oli kyllä ihan ihmeellinennäky, viisi sormea siellä ruudulla erottui selkeesti. Niskaturvotusta ei ollut, nyt odotellaan onko se veriseula ok... :/

Nettipimennossa oltiin viikon verran, joten en päässyt koneellle kurkkaamaan uutisia. Mutta mieluusti pyörin täällä teijän kanssanne, alkoi jo ollakin teitä kova ikävä!

Nyt vaan kaikille yllätyksellistä ja positiivista kevään alkua! :whistle: =)

:heart: Annie ja kullanmurunen rv 12+4

Joko Kryss on testaillu uudestaan?? (Hmm. mites mulla on semmonen olo niinku toistaisin itteeno jatkuvasti :LOL: )

Katjuska, kuten napsu muistiki niin minullahan oli sen koko tärppi kierron semmonen "onnellinen" ja loppukierrosta todella rauhallinen olo. En oikeen paremmin osaa kuvata niitä tuntemuksia, mutta oli aivan erilaista kun aiemmissa kierroissa. Kylläpäs alkaa nyt kuulostaan jo tosi hyvälle nuo sinun jutut!!! Mikä olo on nyt?

Mitäs napsulle kuuluu??

Ens ke on meillä eka neuvola ja jännittää jo kovasti kuunnellaanko sydänäänet yms. Ainaki oma neuvolatäti puhelimessa sano että kuunneltais, mutta nyt tää eka vastaanotto on toisella kun hän on hiihtolomalla. Samalla otetaan tuo veriseulaki, jotta pääsis sitte siihen niskaturvotus ultraa.

Nanna + pippunen rv 9+4

Moikka,

Annielle onnea hyvistä ultra-näkymistä ja kiitos haleista =). Tuntuu että tulee tarpeeseen. Jännittää se allergiasairaalan lääkäriaika, mitä mahtaa täti sanoa. Veikkaisin että kun ei voida todentaa varmaksi että onko kyse allergiasta vai herpesviruksen aiheuttamasta ihottumasta, ni josko hän antaisi luvan kerran vielä kokeilla niitä pistoksia. Jos jotain oireitta tulee ni sit vaan heti lopettaa ja tietäähän sen sit että se on niistä.. mut jospa mitään ei tuliskaan... Ja tää ja varmaan ens kierto ainakin mennään vielä luomuna..

Ja kiva kun te jaksatte täällä käydä kuulumisia kertomassa ja meitä tsemppailemassa!!!! Luo uskoa itselleenkin kun joku pitkään yrittänyt onnistuu ja mä ainakin mieluusti luen aina teidän kuulumisia ja olotiloja!!!!

Kryssin kuulumisia mäkin odottelen... niin kovin toivon että kyse on siitä että onkin tullut plussa eikä niin että täti on tullut kylään ja käynnissä on ketutus-päivät!!!!! Pidän peukkuja kuitenkin sulle viimeseen saakka!!!!!!!!!!!!!!!!

(.) meillä oli eilen tosiaan kylässä se kaveripariskunta jotka km:n jälkeen ny oottelevat uudelleen.. ihan ok meni ku join pullon punaviiniä illan aikana =). Mut tuli hassu olo ku he pohtivat miltä mahtaa kohta kaverin vauvamasu näyttää ja mitä muutoksia se tuo ja neuvolasta ja vaikka mistä. En oikein tiennyt miten päin olisin siinä pöydässä istunut. Tavallaan ihan ok kun en asiaa liiemmin ajattele, ja toki olen heidän puolestaan onnellinen. Mutta samalla niin kade. Ja jotenkin tuntuu hassulta sitten kuulla niitä puheita. Ja itkuhan se sitten pääsi kun he kotiin lähti. Mielessä pyörii vaan kysymys että miks ei meillä voi tärpätä..? Ja oman mausteensa tähän tuo vielä se että oon kuullut puhuttavan että yhden kaverin mielestä meillä ei o mitään oikeutta vielä vuoden jälkeen panikoida tällä asialla ja että on ihan naurettavaa että ollaan jo "hoidoissa" näin lyhyen yrittämisen jälkeen. Että kuinka ollaan vielä nuoria ja meillä on vielä vuosia aikaa hankkia lapsia jne jne..

Tuntuu siis nykyään että ihan kun mulla ei olis oikeutta näihin tunteisiin mitä mun päässä liikkuu.. Tämä kys. puhuja ei enää voi saada lapsia, on jouduttu poistamaan kohtu. Mutta heillä on jo kaksi lasta.

Kyllä teistä varmaan jokainen ymmärtää nää tunteet mitä meidän kaikkien päässä on varmana liikkunut? Ja tosiaan, totta on sekin että meillä on vasta 1,5 v takana tätä yritystä, mutta se tuntuu todella pitkältä ajalta itselle. En vaan voi käsittää miten ne kenellä yritystä on takana jo vuosia oikein pysyy kasassa. Ja siihen suhteutettuna mäkin kyseenalaistan jo sen että onko mulla oikeutta tästä asiasta ruikuttaa..

No joo, tulipas taas pitkä ja omanapainen viesti. Tuntuu ettei maailma enää pyöri muun kun oman navan ja tän vauva-asian ympärillä. Vaikka kuinka koitan olla niin tekemättä.. no joo..

Nyt meen täyttään mun kääretortun ja keitän päiväkaffet =). Lenkillä on jo käyty ja tulikin oikein kunnon lenkki tehtyä. Kivaa sunnuntain jatkoa kaikille :wave:

Napsulle :hug: ...
Piti pikaisesti tulla sanomaan että :kieh: ! Kuka on muka oikeutettu arvostelemaan toisten "kiireestä" lähteä hoitoihin?? Jos se vuosi on kulunu niin ei pitäis olla kellään nokan koputtamista. Oiskohan kyseinen henkilö sitte katkera siitä mitä itelle on tapahtunu jos olis ollu vielä toiveissa lisää lapsia? Heillä ei varmaan ole ollu yli vuoden yritystä niiden lapsien aikana?

Mä ainakin ymmärrän sua Napsu niinkun kaikki muutkin varmaan. Mä veikkaan kans samaa niinku Nanna että sitä varmaan jotenkin ärsyttää kun ite ei voi enää saada lisää lapsia. Älä kuuntele tollasii kommentteja!!!!

Mulla olo ei oo muuttunu mihinkään suuntaan. tänää yks tosi selkee repäsy tuolta oikeelta puolelta tuli mut ei mitään muuta uutta. Katotaan nyt miten täs käy!!!
Jos testailit vasta aikasintaan perjantaina...sitä ennen en uskalla ja sekin taitaa olla aika aikasta...no pitää katella!

Sunnuntai jatkoja

Kiitos teille taas!!! Joo, näin se on että se kuka näitä meidän asioita on arvostellut tosiaankin on kaksi omaansa saanut ekalla yrittämällä. Ja nuorin on tärpännyt vielä tosi myöhäisessä vaiheessa kiertoa, joten.... Tosiaankin.

Katjuska kuluispa tää viikko tosi nopsaan!! Nää päivät oviksen jälkeen kun on ne todelliset piinapäivät, sitä kun niin tarkkaan alkaa itseensä kuunteleen ja tutkaileen ja toivoo ja toivoo ja toivoo... Jospa se nyt olis se SUN kierto. Voi että mä toivon että niin olis!!!!

ja Kryss!!!! huhuu...? Kaikki kunnossa? Oot mielessä ja todella toivon että sulla on hyviä uutisia kerrottavana!

Joo jätä nuo sanonnat omaan arvoonsa. Kellään ei oo varaa tulla meille sanomaan tästä yrittämisestä mitään joilla ei omaa kokemusta ole.

Kryss missä olet ja mikä on tilanne?

Mä en kyl oo enää yhtään varma tästä mun mahollisesta tärppi kierrosta. Silloin 2-3 pv oviksesta rupes tulemaan vessareissuilla vähän verta ja tähän asti on ihan säännöllisenä jatkunu paitsi kirkas veri on muuttunu ruskeeks. Ihan vähän tulee vaan ku pyyhkäsee mut silti. Ei kai kiinnittymisvuoto voi kestää näin montaa päivää? Enteileeköhän tää nyt sit kylmästi menkkoja? Ihan oon pihalla tästä!!!
Lämmöt seilaa ihan laidasta laitaan mut nytkin ku mittasin ni 37.0 tasan. Voin toki olla tulossa kipeeksi ku viime viikolla kurkkukin oli vähän kipeä mut ei muuta.

Annie tosi hieno juttu että kaikki oli ultrassa kunnossa. Ja sunkin rv on jo yli 12...WAU!
Eikö sulla edelleenkään mitään oireita?

Okei...palaillaanpas illalla taasen. On lähettävä yhdille kutsuille tästä vielä käymään!!!

Maanantai 03.03.2008

Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveiss a

napsuneiti..........kp8/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp18/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp32/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp75/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Mä yksin näköjään surffailen täällä meijän pinossa =)

No ei se mitään! Oli pakko äsken ronkkia vähän tuota värkkiä ja sain hirveen kuorrutuksen ruskeeta limansekasta sormeeni ( sorry ). Mietin tässä vaan että kun siinä oli sellasii riekaleita, niin mitähän se voi sitten tarkottaa? Mun on nyt pakko vuodattaa teille näitä mun juttuja ku yksikseni pohdin joka toinen tunti että joo ihan varmaan raskaana olen ja sit taas välillä oon sitä mieltä että täti tulee kuitenkin. Menis nyt tuo aika vähän rivakammin eteenpäin ni sais tietää että missä mennään!!!!

On se varmaan lähettävä tästä nukkumaan että jaksaa huomenna taas heräillä puol 7!!!

heippa,

en eilen päässyt täällä käväsemään. Ei näköjään o Kryssistä vieläkään kuulunut mitään =(.

Katjuskalla kyl kuulostaa hyvältä, varsinkin kun sul ei ennen mitään välivuotoi o ollu.. Ootko lämpöjä mittaillut? Ja perjantaille meinaat oottaa testaamisen kanssa :D ?

no terve, nyt vasta löysin tieni koneen äärelle. on ollu niin tohinaa ku on ollu vieraita ja muutenki niin paljo tekemistä, ja pakko on ollu kehitelläki tekemistä ku ei lauantaina tullu ilosia uutisia, nut siis menossa kp4, semmosta..... mutta tulee tosi vähä, riittäis melkee pikkuhousun suoja... kävin sitten eilen siellä verikokeissaki, ottivat 9 putkee verta! mutta josko niistä jotain apua ois. seuraava verikoe ois sitten kp 20-24. sitä siis oottelemaan....

itkunen olo ollu juu....ei oikein jaksais.....toivo alkaa olla jo menny........

Hei kaikille!

Minä tälläinen joka käy silloin tällöin katsastelemassa näitä pinoja. :) Oon lopettanut myös pillerit helmikuu 2007 ja vielä ei näy et tärppäilis. Uus kierto lähti ja yk14. Alkuun olin usein täällä, mut sit kun ei tärppiä alkanut kuulumaan niin into vähän lopahti. Vaikkakin yritystä ei oo kokonaan lopetettu. Samaan rataan mennään vieläkin. Tuntuu vaan niin turhauttavalta. Mut en oo yksin ja lohduttavaa on että tässäkin pinossa ollaan raskauduttu pidemmänkin yrittämisen jälkeen, vaikka tuntuu et aina ne jotka tulee uusina pinoihin on ensimmäisiä jotka raskautuu... :( Onko kukaan kysynyt keneltäkään et onko tämä kaikki ihan normaalia. Varsinkin ne jotka on raskautunut pidemmän yrittämisen jälkeen! Anteeksi kun tulen tänne purkamaan sydäntäni!

voi kryss.. mä oon pahoillani! Ei oikein keksi enää mitään "uutta lohduttavaa", joten käytän samoja vanhoja. Häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa, vielä me ne plussat saadaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivotaan että verikokeissa on kaikki hyvin, koska saat sit ekoja tuloksia kuulla?

Whisnefka tervetuloa mukaan vaan! Meidän pino on tosiaan pienentynyt melkoisesti tässä matkan varrella. Ja hyvä niin, tosin on vähän hiljasempaa kun ennen, joten tule vain jatkossakin tänne purkamaan sydäntä! Meillä on käynnissä yk18 ja naistenklinikalla käytiin tos viime viikolla, siellä oltiin ihan sillä kannalla että helposti saattaa se parikin vuotta menne ennenko tärppää ja vasta kun kolmas vuos tulee täyteen katsotaan että on hedelmöityskyky alentunut.. noin niinkun suunnilleen.. Eli meidän ainakin annettiin ymmärtää ettei yritystä heidän mielestään kovin hirmusti o kun on takana vasta 1,5 vuotta. Mut eipä se itselle siltä tunnu =(

Ja mikäs on katjuskan tilanne tänään? Onko vielä ruskeeta valkkaria? Lämmöt missä mallissa? Mitään muuta oiretta? Perjantaille meinaat ootella testin kanssa?

).( mä kävin ostaan Clearbluen ovistestipaketin.. ekaa kertaa.. ja meillähän on yritys-yritys tauolla :whistle: . Juu näinpä.
Ja soittivat allergiasairaalasta, ne tekee kun tekeekin ne prick-testit. Ne on ens viikon maanantaina. Jipii....

Tiistai 04.03.2008

napsuneiti..........kp9/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp19/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp4/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp76/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Moro!

Kryssille iso iso :hug: ...ei tosiaan enää löydy uusia lohdutuksen sanoja näihin ainaisiin pettymyksiin. Mutta ei menetetä toivoa. Kyllä se plussa ihan varmaan vielä pärähtää meille kaikille ;)

Whisnefkalle tervetuloa joukkoon jos haluat tänne tulla purkailemaan sydäntä. Laitetaanko sut listalle? Jos kerrot noita päiviä niin lisäillään!!!

Mulla ei ole tilanne muuttunu mihinkään suuntaan...edelleen tulee ruskeeta valkkarii jossa on seassa ihmeellisii riekaleita / hiutaleita???? Onkohan tää nyt sit hyvä vai huono juttu????
Tietty hyvä kai siinä mielessä että on ruskeeta eli vanhaa verta eikä ihan kunnollista verta.
uusia oireita ei ole! Aattelin et jos en jaksa ihan perjantaille ootella niin teen testin torstai aamulla!!!

Napsulle onnittelut että pääset niihin prick-testeihin nyt näin pian...siitä se lähtee!
Nii nää ns.yrittämis tauot on kyllä vähän huonoja kun on iskostunu päähän jo tää yrittäminen ni tulee väkisinkin yritettyä vaikka taukoa koittais pitääkkin! Olipas taas sepostus...koittakee ymmärtää :LOL:

Kryss, suurensuuri lohtu :hug: . Kylläpä se plussa nyt antaa odotuttaa teilläkin, kurjaa mutta uskottava se on että vielä tulee teilläkin se hetki, ihan varmasti! :heart:
Katjuskallapa on mielenkiintoiset hetket käsillä,pidän peukut ja varpaat pystyssä!
Mulla ei juurikaan edelleenkään hirmusesti oireita ole, tissit on kasvaneet (kai =) ) jonkun verran ja janottaa alati...oliskos ne nyt niitä oireita sitten... ;)
Np-ultrassa kun kaikki oli ainaki hyvin niin en nyt enää tätä oireetomuutta enempiä ihmettele...

Kiva että Whisnefka liityt joukkooomme, tervetuloa! :wave:

T:Annie ja pikkukaveri rv 12+6

Anniella on viikot jo ihanan pitkällä =). Meinaatko haluta tietää sukupuolen jo etukäteen? (olipa hassusti muotoiltu kysymys)..

katjuska, onhan niitäkin tarinoita keillä lämpö ei o ollut koholla ja silti plussa tullu.. pidän tosissaan peukkuja viimeseen saakka. Jospa se olis kuitenkin hyvä merkki. Kyllä sitä aina toiveet vaan nousee kun on jotain tavallisesta poikkeavaa. I know the feeling =). Torstaita odotellessa, ai ku alkaa jännittään...

Kryss :hug: .

Napsu ostitko niitä digitaalisia testejä? Niissä ei ainakaan tulkinnan varaa jää! terv. tyytyväinen asiakas.

Katjuskalle onnea testaukseen. Toivottavasti tuo vuoto on hyvä merkki! Ja tosissaan kun on ruskeeta niin sehän on "vanhaa" verta.

Tänään on eka neuvola käyty. Jutusteltiin, täyteltiin lappuja, otettiin kokeita yms. Mies oli mukana mikä oli kyllä ihana juttu. Lopuksi kuunneltiin sydän äänet! Sielä se pikkunen sydän jyskytti kovaa kyytiä, lukemat oli 150 (x min??). Oli kuulemma juuri viikkoihin sopivat. Tuli aivan ihana ja helpottunu tunne. Sielä se pieni elää! Ens viikolla on sitte lääkärin vo, saattaa olla että joudun tuon minun kasvaimen takia pyörimään useammin kontrolleissa. Ei kyllä minua haittaa :D ...

Nanna + pippunen rv 10+0

Se on moro!

Tänää näyttää sen osalta hieman valosalta että ei oo tullu enää niin paljon tuota ruskeeta vuotoa kun esim.eilen. Taisin lupailla et jos huomenna aamulla testaan=) Saattaa olla kyl liian aikasta kun on vasta kp 25/26-29 ja tässä kierrossa kun tikutin se oviksenkin vasta silloin kp 15 vai oliko 16 joten olis odotettua että menkatkin alkais sit myöhemmin jos on alkaakseen...mutta katotaan!!!

Nanna Kuulostaa niin ihanalta tuo teidän neuvolakäynti. Siellä se pikkunen pitää omaa kivaa =) Sun mies oli varmaan ihan täpinöissään?
Ihana kuulla että kaikki on kunnossa.

Keskiviikko 05.03.2008

napsuneiti..........kp10/29-32................yk18......1.toiveissa
Tuizu ...............kp20/24-30......................yk3........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp5/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp77/36.....................yk?.........2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

Katjuska: Minä kyttään täällä sitte jo varmaan puol 7 taas, eli älä pidä hullua jännityksessä liian pitkään :LOL: !!!

Kyllähän mies oli täpinöissään! Varmaan sillekki asia tuli kerta heitolla todeks, kun tähän asti on kuunnellu vain minun tuntemuksia ja höpötyksiä. Se kun ei päässy siihen viime ultraankaan matkaan...

Yhteistyössä