Hakutulokset

1. Tuizu

Helmikuusta-07 plussaa odottaneet :)

Kiitos paljon, kyllä tää on niin ihanna, mutta huokaisen vasta varhaisultran jälkeen, joo tosiaan menen sinne, koska viime kesä meni tuulimunan kanssa....mä odotan niin kuin toista kesää :laugh: Mä palelen aivan sairaasti väsymyksen lisäksi!!sitten vatsaan sattuu ihan kuin menkat alkaisi, ja...
  2. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Täällä myös uusi ilmoittautuu hämmennyksen ohessa!! Plussasin viime torstaina ja viikoista en nyt osaa sanoa, mutta oisko joku 5. En tiedä laskeako tuhrupäivästä vai kunnon vuotopäivästä?! Monien laskureiden jälkeen sain lasketuksi 19.1 jos laken kunnon vuotopäivästä. Mutta haluan mennä...
  3. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Kiitos kaikille onnen toivotuksista :heart: !! Mä olin ihmetellyt mun kamalaa väsymystä vapun jälkeen ja ajattelin että taisi tulla silloin muutamana yönä univelkaa....että en ole siitä vielä toipunut, mutta se väsymys oli jotenkin erilaista! Töissä aivan voimaton olo, mielessä vaan...
  4. Tuizu

Helmikuusta-07 plussaa odottaneet :)

Jee, mä pääsin tänne puolelle!!!!!!!!!!!! Mä oon nyt niin väsy että kirjoitan jioku muu päivä!! Kunnon raskausoire tää väsymys, voisi vaan nukkua.....mä palailen sunnuntaina, huomenna lähdetään mökille!! Mä olen hämilläni mutta valtavan onnellinen =) Viikoista en osaa sanoa koska en tiedä...
  5. Tuizu

Tulin ilmottamaan että minut voi laittaa PLUSSANNEISIIN!!!!! Olen aivan hämilläni!!! Mä olen niin väsynyt että kirjoitan joku toinen päivä lisää! Mä toivon Kanella kädet ristissä että kaikki on hyvin :hug:
  6. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

Moikka =) !! Mä tulin ilmoittamaan että PLUSSASIN tänään!!!!! Mä olen todella hämilläni....tuli todella vahva viiva heti kun otti virtsasuihkun alta pois!! Toivotaan Luminia että sullakin tuo väsymys tarkoittaisi vain yhtä asiaa, niin kuin minulla!!! Mä voisin vaan nukkua...
  7. Tuizu

****Plussanneiden raskausoireketju****

Kyllä on ihanaa päästä tänne kirjoittamaan, sain siis tänään plussan testiin!! Nää tuli nyt ensimmäisenä mieleen. Oireet ennen testiä: kp 25-> - väsymys, voisi vaan nukkua.. - nivusista vihloi - alaselkä kipeä - rintoja jomotti, rinnat normaalisti kipeät ennen menkkoja - huimausta -...
  8. Tuizu

Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Mun on pakko tulla ennen töihin lähteä tulla kertomaan että PLUSSA PÄRÄHTI!!!!!! Se tuli ennen kuin sain edes korkin kiinni ja on kyllä vahva viiva!!!!Mä en voi uskoa....olin vessassa ihan pihalla, en osannut alottaa mitään......oon ihan pihalla....töihin.....apuuuvvaaaa, ihanaaaa......
  9. Tuizu

:flower: Onnea Napsulle synttäreiden johdosta!! :flower: Onko jo kolmenkympin kriisiä? :D Mä olen itse 32 ja ei ole kriisejä vielä näkynyt, kaikilla mun ystävillä on! Mutta pahoin pelkään että neljänkympinkriisi voi olla edessä.... Varmasti ihanaa Nanna nähdä oma lapsi, sitä ei voi...
  10. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Huomenta! Enpäs olekaan täällä käynyt koska kp on noinkin paljon, eli mulle voisi korjata 11/30. En ole ihan varma missä mun kp menee kun viimeksi ei menkat alkaneet kunnon vuodolla, mutta eiköhän tuo nyt ole lähin arvio. Ihanasti on plussanneita tullut ja paljon on tullut ovisplussia...
  11. Tuizu

Siis kyllä mulla ne menkat alkoi, mutta edelleen en osaa sanoa missä mennään kierrossa....kunnon vuoto alkoi su/ma eli jos kirjataan kp 8/30. parilla päivällä voi heittää. Ihana vatsa Nannalla!!! Mekin tahdotaan!!!!! |O :D Kamala tuo malagaonnettomuus1 Vähänkö säikähdin kun ystävä on...
  12. Tuizu

Kyllä se täti taitaa olla kylässä, mutta aika niukalti...torsti-iltana (kp 27) tuli pyyhittäessä vähän verta, mutta ei ne alkaneetkaan, puhdas side...siitä lähtien on tullut pyyhittäessä, mutta ei ole valunut, no jotain ruskeaa, mutta ei verta! Eli en oikein tiedä mikä kp mulla nyt on....mutta...
  13. Tuizu

Onnea Kati hurjasti plussasta!! :flower: :heart: :flower: Mä en tiedä mikä mun kp on, mutta täti on ilmeisesti kylässä, mutta aika niukasti...perjantaina tuli pyyhittäessä verta ja sen jälkeen ei ole kunnolla vuotanut, ainoastaan pyyhittäessä. Voi olla että tänään 1/30, sellanen tunne että...
  14. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Heippatirallaa! Juu, olen vielä elossa, mutta on jäänyt tas tää kirjoittelu.... Noh...siis en nyt ole varma mistä mun pitäis laskea kp, mutta perjantaina tuli pyyhittäessä verta , mutta ei valunut mitään sen jäkeen ja tänään taas enemmän verta pyyhittäessä, mutta siteeseen ei taas jää...
  15. Tuizu

Moro! Oon täällä taustaillut, mutta olen niin huono kirjottelee ja kommentoimaan....mutta jostain syystä aina kun oma kierto lähenee loppuaan, pakko jotain kertoa, sori olen näissä asioissa omanapainen.... :ashamed: No tosiaan kierto lähenee loppua ja sellainen olo että menkat alkaa, ja...
  16. Tuizu

Digitaalinen ovulaatiotesti

Mä sain sillä tänään ensimmäisen ovisplussa, muut ei ole sitä näyttänyt, eli suosittelen vaikka kallis onkin!!
  17. Tuizu

Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Moi taas kaikille! Tänään vapaapäivä pääsen taas rauhassa koneelle! Napsuneidille oli sanottu kyllä tylysti, ei muut sitä hiffaa, elleivät ne ole olleet tässä tilassa. Vaikka se kamalalta kuulostaa, mä yritän unohtaa kommentit, koska ne ei tiedä mistään mitään! Voi Kryss toivotaan nyt...
  18. Tuizu

Hah, mulle voi laittaa kp 2/31.....lämpöjen romahduksesta olin niin varma tädin tulosta ja että rinnat ei ollut enää yhtään eilen kipät ja illalla sitten alkoikin vuoto. Noh, uuteen kiertoon ja taas positiivisellä mielellä! Mä en stressaa, se ei ainakaan auta! Hyvää pääsiaisviikkoa kaikille!
  19. Tuizu

Ei näy tätiä, mutta se voi hyvinkin vielä kurvaista...mä en halua!!!! nyt on kyllä lievemmät tuntemukset kuin eilen, ja lämpökin on vaan 36,4 eli varmasti menkat alkaa... :'( tuskin tarvii testailla.....mutta varmaan ensi viikon alussa testaan jos nyt jotenkin ne on edelleen poissa. Hyvää...
  20. Tuizu

Moi! Mulla on tänään menossa 29/30 jos Katjuska vielä tänään ehtii päivittää, mutta huomenna onkin sitten 30/30, vähän jänskää....tissit edelleen kipeet, vatsaa juilii, tänään ollut flunssan tunne, pää särki ja paha olokin jossain vaiheessa yllätti. lämmöt oli eilen 37,2, tänään 36,8, joka on...

Yhteistyössä