Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Napsu voi viddu mitä kavereita! |O Ihan ku sitä ite ei tietäs, että stressaaminen ei auta asiaa,mut minkäs sille tekee kun lapsen haluaa enemmän ku mitään. Mut saa ihan raivoihin tollasilla kommenteilla!!! |O |O |O Vois olla hiljaa jos ei oo mitään järkevää sanottavaa.
Kryssille edelleen peukut pystyssä! :wave:

voi napsu :hug: tää on just tätä........ oon pahoillani, mutta me autetaan sua jaksamaan!mutta enää sulla ei oo ku kuukaus jäljellä, eikös :heart:
itellä mahaa vähä nippailee, ei mitenkää kovasti, ja täti ei oo vielä tullu, mut luulen kyllä että se tuossa sunnuntaina pyyhältää tulla..... niinku aina ennenki!! toiveet ei oo kauheen korkeella.

enkä nyt oo ajatellu vielä testiä tehä....alkuviikosta sitten jos siihen on vielä tarvis, luulatavammin ei...

nyt on niin kaunis ilma, että pitää lähtee koiran ja ukon kanssa lenkille! mut palaillaan päivän mittaan!

Ihan älyttömän iso :hug: Napsulle. Eipä tuohon taaskaan osaa sanoa muuta kun että osaa elämä olla epäoikeudenmukaista.
Mulle kans useesti sanottu että kun lopetat yrittämästä niin raskaudut...no joo joo...vaikeetahan se on lopettaa kun kuume on niin iso jo ja babyn haluaa eli se pyörii mielessä vaikka yrittäis olla yrittämättä!

Kryssille paljon plussatuulia :whistle: . Toivotaan että sä saat nyt sitten sen plussan.

Itelläni on viel ainakin viikko h-hetkeen joten rauhassa odottelen!
Tän viikon olen lomailla ja isäntäkin on ollu kotona joten ollaan saatu oikein laatuaikaa yhdessä ( normaalisti viikot erossa ).
Tänää hesassa shoppailemassa ( Mies tykkää=) ), mut pakkohan lomalla on johonkin päästä =)

Nautitaan elämästä ja häntä pystyyn vaan....

kiitos =)! Ootte kyllä oikeesti ihania!!!!!!!

Ei noi tollaset letkautukset kyl tosiaan kivoja o.. mulla nousee kans karvat pystyyn samantien niinkun rinkinkilläkin. Ja hyvähän tänkin kaverin on letkautella ku on ite raskaana.. jep.

aamulla oli ihan kamala olo ja vatsaa särki. Nyt on menkat jotenkin "kuivahtaneet" enkä lääkettä o aamun jälkeen tarvinnut. Et ehkä tästä jotenkin selviääkin taas hengissä. Ja nyt ladataan toiveet sitten siihen akupunktioon ja mietitään että vaavilla taitais nyt olla la sit vuoden 2009 puolella.. olis alkuvuoden eikä loppuvuoden lapsi. jep. Ehkä tää kevät tekee tehtävänsä.

Saitteko tällä viikolla katjuska kylppäriremppaa tehtyä?

Kryss, ei ne sulla ala!!! Ei varmaan ala. Täti tuli mulle jo kylään, ni ei se ennätä teille viikonlopun aikana ollenkaan!

Ihana napsuneiti!!! toivottavasti oot oikeessa, mutta musta tuntuu että se täti on aika menevää sorttia, eikä kysele saako tulla vai ei :/ alavatsassa polttelee.... voin jo kuulla sen tulevan.... voi piru sentään.................... mä laitan oven säppiin enkä päästä sitä sisään, leikin etten oo kotona :saint:

käytiin kunnon lenkillä ja koiralle heitteleen lelua, sit kotiin tultua siivottiin yhteenmieheen koko talo, ei kyllä viety kaikkia mattoja pihalle, mut semmonen kunnon viikkosiivous, nyt on sitten ihana mennä saunaan ja nauttia puhtaasta kodista koko vkolopun. Joskus kaitoin sitä sillä siisti ohjelmaa (vai mikäs se oli) ni kuitenki siin oli vinkki että ku vaihtaa pölypussin, ni laittaa sinne joku teelusikallisen vaniljasokeria. taas kerran humpsautin sinne vähä ku oli pussin vaihto, ni kyllä siitä semmonen lievä raikkaan vaniljan tuoksu jää leijailemaan. kannattaa kokeilla!

ja nyt eikun perjantai iltaa viettämään, eli saunaan ja sohvalle köhnöttämään =) ukolla on aamulla 6 meno, ni ei sitä ihmeempiä enää tänää jaksa tehä. minä aion kyllä huomenna nukkua niin kauan ku jaksan (eli oon jo 9 aikaan ylhäällä). noh teen niinku ennenki, että syön välissä aamupalan ja meen sit viel vähäks aikaa makoileen, jos maltan...

Voi pettymys sentäs taas Napsu, mutta ei se auta kun vaan yrittää taas uusi kierto. :hug: Mua kans riepoo nuo "lakatkaa yrittämästä"kommentit. :kieh: Ne ei saa ihmisen kuin pahalle mielelle;ei nimittäin auta yhtään että joku tulee ja selittä sulle miten tää homma oikeen pitäs tehä. Me ei aianakaa lakattu yrittämästä ja tuottihan se viimein tulosta! Ei mitään muuta kuin jatkuvaa yritystä vaan!Tsemppii kaikkille tasapuolisesti!!!! :heart: =)

:wave: Annie ja se pieni rv 17

Kävin tänää aamulla kaupungilla, ja kaupassa mahaa juilas sillä tavalla että olin ihan 100 varma, että nyt yhet lempipikkarit sotkeutu vereen...meni pari tuntia ja pääsin kotiin, ja yllätys yllätys mitään ei ollukkaa tullu :D olin onnellinen! mutta mahaa kyllä nyt juilii sen verran että sieltä se on tulossa!

oon just leipomassa semmosta banaani piirakkaa, :p nam nam! pitää mennä laittaan äkkiä uuniin!

ehkä joskus ens vko:n alussa meinasin testata jos on vielä aiheellista.... oon tuossa lukenu noita kaikkien juttuja, ja oon tullu siihen tulokseen että vähintään yli puolella/suurimmalla osalla apteekin testiin on tullu haamu (hyvällä tuurilla kunnon viiva) kun menkat on vähintään sen 3 tai enemmän myöhässä. ja mulla periaatteessa ei vielä oo niin myöhässä. kun noita edellisiä kuukausia kattelee, ni on se menny siihen kp30 ku on alkanu menkat. eli huomenna ois sit se oikeesti kriittinen päivä.

mahaa juilii vähä väliä, että tuntuu kohta alkavan. mutta siitäki luin, että suurimmalla osalla plussanneista on ollu ihan kunnon menkkakivut, vaikka ei sitten ookkaa alkanu, eli anto hiukkasen toivoa!

mulla on täällä kotona se apteekin testi, ni sehän ei näytä norm. ihan heti sitä (ainaki siihen tulokseen oon tullu näitä lukiessa, että ei yleensä näytä just vielä sinä päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa.). että täytynee ootella.

en tiiä mistä johtuu, mutta mulla on ollu koko ajan semmonen "varma tieto", tarkemmin ottaen semmonen aavistus/tuntemus, että mulla on just se että jos joskus sattuis plussaamaan,ni mulla se näyttää vasta melko myöhäsessä vaiheessa. johtuneeko siitä, että on ollu niin monta kertaa mieli maassa ja pettymyskiä kohdannu, että on jo alitajuisesti ittensä skarpannu siihen.

ukolle just kerroin että missä sitä taas mennään ja se vaan leväytti hirmusen hymyn huulille ja sano, että taas sinä jossittelet! kuulemma joka kuukaus ollu, että entä jos nyt! mutta niihän se taitaa olla meillä kaikilla. on mieskin jo niin monta kertaa pettyny, että ei jaksa enää edes pistää sen enempiä toiveita ja odotuksia asiaan, jos ei oikeesti oo aihetta. siinä näkee taas tämän miehen ja naisen eron, naisella yks pieni nippasu tai hetken pahaolo antaa heti vinkkejä, että entäs jos se johtu siitä ja entäs jos tuo tarkottaa sitä jne. ja sitten me ollaanki jo siellä pilvenreunalla.

ukko tarvii ehkä hieman enemmän todistusta siitä että jotain vois tapahtua... ja toisaalta hyvä niin, on hyvä, että edes toinen meistä osaa olla realistinen, ni ei oo sitten molemmille niin kauhee paikka ku menkat alkaa.

minä oon saanu muuten nyt ne kaikki veritestit hoidettua, ukolla ois vielä simppatestien teko. se on sille vähä semmonen asia, että ei oikein tiedä mistä alottas, ei niin kauheen mieluinen ku "pakolla" pitää tehä. ja siinä vielä seki, että sinne labraan pitää soittaa päivää aikasemmin että seuraavana päivänä ois tuomassa siihen ja siihen aikaan. ja meiltä kestää n.!1/2 tuntia aikaa ajaa kaupunkii. eli pitää olla ukolla jo vaatteet päällä ja tukka laitettuna ku rupee hommaa suorittamaan =) onhan se vähä semmosta väkisin vänkäämistä, mutta onhan tuo sanonu,että hyvään tarkotukseen sen tekee.

meillähän on se aika 21.4. sillon kuullaan mun verikokeiden ja ukon simppatestien tulokset ja suunnitellaan jatkoo. Kuinka kauan muuten niiden simppojen tutkimisessa menee? sen pitää varmaa hoitaa se heti ens kuun alussa......niin ainaki kerkee...

ootteko ikinä miettiny, mitä tekisitte jos jompikumpi teistä todettas hedelmättömäks? mulla on aina pyöriny se ajatus mielessä, mutta en oo uskaltanu sitä sen enempää miettiä....
en tiiä mitä tekisin, mulla on kuitenki ollu aina teini-iästä asti haaveena saada lapsia, ja oon aina halunnu tuntea sen tunteen kun lapsi kasvaa sisällä. ja en tiiä mitä tekisin jos selviäis että se on mahdotonta...

no mutta, tuli taas tämmönen romaanin alku kirjotettua, tulis vielä vaikka kuinka paljo asiaa, mutta pitää nyt vähä hillitä :D

hyvähän se on jos maltat odottaa testin tekemisen kanssa. Ennen menkkojen myöhästymistä kun se vois enivei näyttää negaa vaik raskaana oliskin. Joten... ja kyllä sitä on varmaan jo tosiaan vähän kasvattanut sitä "luonnetta" kestämään sitä jokakuukautista pettymystä, meistä jokainen.

Mä mietin sillon alkuun, ennen tulosten kuulemista, just sitä samaa kun sä. Että entäs jos toinen onkin hedelmätön.. olis ollut hirmunen tilanne. Mut nykyään on kuitenkin melko paljon keinoja hoitaa sitäkin asiaa.. luovutetut siittiöt ja munasolut mm.. voisin kuviella että oltaisiin niihin sit turvauduttu.. mut helppohan se on miettiä ja ajatella näin ku tilanne ei todella o omalla kohdalla. Jos olis ni en tiiä sit ajattelisinko samoin. Kova hau on kuitenkin siihen "omaan lapseen" just siihen että saisi sen kaks viivaa tikkuun, ekat liikkeet, synnytyksen ja koko hela hoidon käydä läpi. Tokihan adoptiolapsikinh on varmasti ihan oma, mutta siitä jää just iso osa sitä "ihanuutta" kokematta mistä on aina haaveillut. Mut luulen etät jos kävisi niin että meille ei sitä biologista lasta suoda ni kyllä vakavasti harkitaan adoptiovanhemmuutta.

rankkoja ajatuksia kyllä..

mut mä uskon siihen lekuriin siellä naikkarilla, että alle 2v on vielä "normaalin rajoissa" tässä yrittämisessä.. meillä nyt on siis vielä tovi "armonaikaa"... jospa se akupunktio tuottais tulosta..

hyvää sunnuntaita!
tilannetietoja, täti ei oo siis vielä tullu =) kattelin noita edellisiä kiertoja ni ne on menny näin: ed. kierto 30 ->28 -> 38->35. tuosta jo huomaa, että on hieman tasottunu, tuon yhen kierron pitkittymisen taidan laittaa stressin piikkiin....

mittasin äsken lämmöt, 37,1. Mitäs se meinas ku mulla on eilisen ja tämän päivän ollu semmosta kokkareista valkovuotoo, ihan ku tulis raejuustopurkin jämiä??????????????? :whistle:

mahaa vihloilee ja kutittelee silleen hassusti. välillä pitää ihan raapia alavatsaa vaikka se kutina onki sisäistä :D hassua..

pitihän se eilen illalla sitten jo etukäteen ukolle tirauttaa kyyneleet. tuli niin kaamee masis, että en jaksa että ne taas alkaa......... se sitten hoiti mua koko illan, hipsutteli tukkaa ku mentiin nukkuu ja oli niin ihana... nyt on kuitenki jo parempi mieli, mutta kyllähän tuo vähä jänskättää. vahva usko kuitenki on että ne alkaa tässä näinä päivinä.....

moro vaan kaikille!

Kyllä nyt kuulostaa niin hitsin hyvälle sulla Kryss. Mä pidän peukkuja tosi pystyssä sulle että sä saisit nyt ne kaks viivaa tikkuun alkuviikosta. Olis aika jo taas tähänkin pinoon saada uus plussa =)

Napsu kyseli meijän kylppärirempasta...hih. no isäntä ehti purkaa pääsiäisenä saunan puolen kokonaan mutta onneks ei ehtiny alottaa vielä suihkun puolta koska se satutti kätensä ja on nyt sitten viel ens viikon saikulla. Ihan musta on ja turvonnu + särkee joten remppa pikkusen taitaa siirtyä kunnes kätensä kuntoon saapi.

Mun tuntemukset: naama on kukkinu oviksen jälkeen oikeen urakalla, tosin saattaa johtuu liiasta suklaan syömisestä pääsiäisenä!! ei vaan koskaan oo naama ollu näin pahassa kunnossa. Vatsaa nippailee välillä mutta muuten ei mitään oireita. No ei kai vielä tarvi kauheesti ollakkaan kun ens viikonloppuna vasta oottelen tätiä...tai toivon että ei tulis!

moro..

Kyl kuulostaa aika hyvältä Kryssin tilanne.. mulla kyllä saattais jo pahasti poltella se testi siellä kaapissa. ou jee.. Eiks limaneritys saata lisääntyä just alkuraskaudessa ja lämpö olla koholla. Kuulostaa siis erittäin hyvältä! Nyt sulle kaks viivaa ja sit katjuskalle ens viikolla ja mulle sit kk-lopussa 1v hääpäivän kunniaks!!!! sovittu, eiks niin?????????

me oltiin miehen veljen perheellä kyläilemäs ja sit koiran kans pitkällä lenkillä ja vähän roskia polteltiin. Nyt on sauna päällä ja tanssit meinasin kattoo. Huomen meen käväseen siel paikas josta mulle tarjottiin töitä, mut luulen etten vaihda ettei taas tuu ressiä uudesta työstä.. nyt on nykyisessä mennyt kuitenkin paremmin ja työmatka on niin lyhyt ku se meillä voi olla, 23km.. uuteen paikkaan olis 53km. Tekee se päiväs jo 60km ylimäärästä ajoa. Nyt on lomaa heinäkuussa 3vko ja siellä ei, joten mä taidan jäädä nykyiseen.. ahistavia vaan nää päätöksenteot aina meikäläiselle. Pelkään aina että teen väärän valinnan.

Meiltä on moni kysellyt että missä vaihees on vauvayritykset jne jne.. ollaan nyt sanottu että on lopetettu yrittäminen ja palataan asiaan joskus. Aattelin että säästyn vähän niiltä kyselyiltä sun muilta. Sanoin miehen veljen vaimollekkin että harkitaan toisen koiran ottamista ja mietittään vauva asiaa joskus syksyllä uudelleen. En meinaa kertoa siitä akupunktioon menostakaan kelleen. toisaalta tyhmää valehdella, mut mä en jaksa enää keskustella tästä aiheesta tai pitää tiedotustilannetta että onko rouvalla nyt menkat alkaneet vaiko eikö. Kai se on jotain itsesuojelua sitten tämäkin.

Jees, kivaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!!!!!!!!!

moro..

Kyl kuulostaa aika hyvältä Kryssin tilanne.. mulla kyllä saattais jo pahasti poltella se testi siellä kaapissa. ou jee.. Eiks limaneritys saata lisääntyä just alkuraskaudessa ja lämpö olla koholla. Kuulostaa siis erittäin hyvältä! Nyt sulle kaks viivaa ja sit katjuskalle ens viikolla ja mulle sit kk-lopussa 1v hääpäivän kunniaks!!!! sovittu, eiks niin?????????

me oltiin miehen veljen perheellä kyläilemäs ja sit koiran kans pitkällä lenkillä ja vähän roskia polteltiin. Nyt on sauna päällä ja tanssit meinasin kattoo. Huomen meen käväseen siel paikas josta mulle tarjottiin töitä, mut luulen etten vaihda ettei taas tuu ressiä uudesta työstä.. nyt on nykyisessä mennyt kuitenkin paremmin ja työmatka on niin lyhyt ku se meillä voi olla, 23km.. uuteen paikkaan olis 53km. Tekee se päiväs jo 60km ylimäärästä ajoa. Nyt on lomaa heinäkuussa 3vko ja siellä ei, joten mä taidan jäädä nykyiseen.. ahistavia vaan nää päätöksenteot aina meikäläiselle. Pelkään aina että teen väärän valinnan.

Meiltä on moni kysellyt että missä vaihees on vauvayritykset jne jne.. ollaan nyt sanottu että on lopetettu yrittäminen ja palataan asiaan joskus. Aattelin että säästyn vähän niiltä kyselyiltä sun muilta. Sanoin miehen veljen vaimollekkin että harkitaan toisen koiran ottamista ja mietittään vauva asiaa joskus syksyllä uudelleen. En meinaa kertoa siitä akupunktioon menostakaan kelleen. toisaalta tyhmää valehdella, mut mä en jaksa enää keskustella tästä aiheesta tai pitää tiedotustilannetta että onko rouvalla nyt menkat alkaneet vaiko eikö. Kai se on jotain itsesuojelua sitten tämäkin.

Jees, kivaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!!!!!!!!!

no pakkohan se testi oli tehä, nega.............. mutta pidätin joku kolme tuntia ja se oli se apteekin oma.... ei oo täti vielä tullu.. en oo kirvestä heittäny ihan kokonaan kaivoon... ootellaan nyt rauhassa, ja katellaan mitä tapahtuu. voihan se olla että ei vielä siinä testissä näy jos jotain oiski, tai sit ne on vaan jostain syystä taas myöhässä. yritän nyt ottaa vähä rennommin, josko se asia sit ratkeis...

voi ei Kryss, mut pidetään toivoa yllä tosiaan niin kauan kunnes täti on tullut.. kyl meistä nyt täytyy jonkun päästä plussajonon jatkoksi! Olisin niin toivonut että se oot seuraavaks nyt sä. Mut pidetään peukkuja vielä. Ei kai se apteekin oma niin kamalan herkkä ees oo, eihän?

Maanantai 31.03.2008

napsuneiti..........kp4/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp17/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29....................yk16......1.toiveissa
Kryss..................kp31/28......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp102/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma

Huomenta!

Täällä viimistä lomapäivää viettelen. Olis voinu lomailla pidempääkin ;)

Kryssille tsemppiä. Ei tosiaan vielä menetetä toivoa vaikka nega tulikin. Sovitaan että seuraava testi on sitten plussa, eiks joo?
napsun suunnitelma kuulosti kyllä tosi hyvälle eli ensin nyt Kryss ja sit mä ja sitten napsu heti perään =)

mutta aurinkoista viikkoa kaikille!!!

Moi taas kaikille!

Tänään vapaapäivä pääsen taas rauhassa koneelle!

Napsuneidille oli sanottu kyllä tylysti, ei muut sitä hiffaa, elleivät ne ole olleet tässä tilassa. Vaikka se kamalalta kuulostaa, mä yritän unohtaa kommentit, koska ne ei tiedä mistään mitään!

Voi Kryss toivotaan nyt että plussa vielä tulisi. Mun kaverilla tuli vasta plussa pari viikkoa siitä kun menkat olisi pitänyt alkaa! Nyt lauantaina hän ilmoitti että odottaa toista!! Olin todella onnellinen hänen puolestaan, yrittivät toista kaksi vuotta... Sitten yksi muu ystävä kertoi että odottaa ja hänestä en ihan heti uskonut että vielä yrittävät, mutta hän itsekin sanoi että ei uskonut että heti tärppäsi! Mutta onnellinen olen heidän puolestaan!

Jee, mä sain tänään ekaa kertaan ovisplussan!!!!!!! Tein sillä apteekin digitaalisella, onko se nyt clearblue, vai mikä....mutta nyt sain sen joten tiedätte mitä tänään ja huomenna tapahtuu...... :D

Kevätaurinkoa ja plussia kaikille!!

Pitäis vaan uskoo niihin omiin ajatuksiin eli kp1 tänään pärähti tauluu, tohon listaan vois laittaa kp1/30 ku se näyttää olevan nykyään lähimpänä totuutta...... en menny nyt niin masikseen ku olin tätä jo vähä uumoillu ja itkut itkeny.. mutta nyt uutta yritystä kehiin. ukko yrittää toimittaa tavaransa huomenna siihen purkkiin ja vie ne sinne labraan. nyt siis innolla oottelen sitä lääkäri käyntiä, josko sielä jonki näköstä apua sais.........

kiitos! kävin tilaamassa kotitesti sivulta itelleni 21kp ovistestejä ja mukana tulee 3 raskaustestiä. yritän nyt ekaa kertaa ihan kunnolla bongata sen kadonneen ovikseni :) eiköhän tämä tästä....vielä joku päivä...

terkkuja kotoota! Käväsin töissä, oksensin :$ ja lähdin takas kotiin. Jesh. Nyt koitan täällä parannella oloa :x . En oo kyllä uskaltanut mitään juurikaan syödä. Yhden jugurtin tänään.

Mulla taitaa olla vaan melko huonot hermot.. taas sitä työpaikka-asiaa kun oon veivannut, niin... en tiiä johtuuko isitä vai onko vaan tauti.

Mikäs on Katjuskan olo?

Yhteistyössä