tervehdys pitkästä aikaa! oon koettanu tässä pitää pääni kylmänä (turhaa...) mutta yritin kuitenki. tikutin jopa oviksen, ekaa kertaa elämässäni, kp 15. nyt siis menkkoja odotellaan.. tänään oli tosiaan se lääkäri ukon kanssa siellä lapsettomuuspuolella...kyllä keventi sydäntä! mulla oli kaikki arvot kunnossa, kattovat vielä ultralla ja sanovat että ERITTÄIN hyvältä näyttää, oli varma että ovulaatio on tapahtunut ja kohdun limakalvot olivat paksut. sano että tärppi on voinut käydä! toivotaan parasta. ukonki tulokset oli hyvät, poikia on liikkeessä oikeeseen suuntaa keskivertoa enemmän!!! sano se lääkäri, että tätä tilannetta on voinu hidastaa se mun hillitön kysta.
juteltiin ja tultiin kaikki siihen päätökseen, että ootellaan nyt elokuuhun (ei onneks kauaa), jos ei oo tärppi vielä käyny,ni sit mulle tehään se aukiolotutkimus. ja kirjotti jo valmiiks clomi reseptin. mutta se oli hyvin positiivisella kannalla ja vähä pilkesilmäkulmassa sano, että kun tämän kaiken laittaa tiivistettyyn muotoon ni toivottavasti nähään seuraavan kerran tuolla vauva puolelle =) tuli hyvä mieli!
ja putos kyllä kivi molempien sydämeltä.
nyt on ollu alamaha muutaman päivän ihan sen tuntonen ku menkat alkais ja rinnat on kipeet, vaikka nyt on vasta kp 22. mutta tässä nyt reilu viikko jännäillään ja huonolla tuurilla uus yritys käyntiin......