Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

moikka.
nyt on sitten 30 v rikki.. eilen oli juhlat ja aamu meni huonosta olosta kärsiessa ja loppupäivä sukulaisia kierrellessä. nyt vihdoin kotona. Kohta saunaan ja sit pitäis heilutella vielä peittoja :D .

akupuntiossa pistettiin kolme neulaa ja niiden pitäisi nyt jotenkin sitten kai rentouttaa mua, ja kovin se setä kehui saaneensa tuloksia aikaiseksi niillekkinjoilla hoidot ei o tehonneet. eli odottavalla kannalla olen. todellakin. kolmen viikon päästä meen uudelleen. Eikä o kovin kallista tää käynti oli 40eur. Vähän eri hinta ku inseminaatioon tarvittavat hormonipiikit.

Vyöhyketerapiaakin mulle on tehty, siinä painellaan jaloista pääasiassa niitä pisteitä joiden pitäisi stimuloida munasarjoja, kohtua tai lieventää stressiä. Mutta sillä en koe että olisin saanut muuta apua kun sen että niillä kierroilla on kierto ollut aina lyhyempi. Eli on sekin jotain saanut aikaseks, vaikka ei vielä vauvaa.

mut odotellaan josko tää nyt olis se kuukausi. Mikäs oliskaan parempi päivä tehdä vauva ku oma 30v päivä, äitienpäivä ja helluntai kaikki samassa paketissa =).
 
tervehdys naikkoset :flower: siinä se äitien päivä meni tyhjällä vatsalla... mutta toivotaan että ens vuonna ois onnekkaampi tilanne!!
tänään (kp16) bongasin oviksen, ihana tunne! se tapahtuu!! =) ukko on tämän viikon iltavuorossa, mutta laitoin just viestiä, että varautuu paukuttamaan töistä tultua. laitoin info viestin, että nyt tyti lähtee 48 tunnin sisälle liikenteeseen ja sun poikien pitäis saada se kii :D toivottavasti hippas leikki tuottaa tulosta tuolla sisällä!!!

mittasin just huvikseni tuossa lämmöt ja oli koholla (36,9). eli sekin ois sen puolesta merkki että tyti on lähössä hengailleen muille maille! en voi muutaku toivoo että nyt kävis tärppi....

työ tuossa puhuitte että pikkuhiljaa vauvakuume laantunu, ni mulla ei oo kyllä käyny ollenkaa nii. tuntuu että pahenee vaan koko ajan!! kaikki vauvan vaatteet tuottaa tipan silmään.... ja kaikki pienokaiseen viittaava... oon niin malttamaton luonne, että alkaa tehä jo tiukkaa tämä odottelu.........
 
TIISTAI 13.05.2008


napsuneiti..........kp18/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp30/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp15/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Moro naiset!!!

Juu kyllä mullakin vielä vauvakuumetta löytyy mutta ei se oo ihan niin paha enää ku silloin alussa. Kyl mäkin kaikkiin vauvan vaatteisiin ja juttuihin kiinnitän huomioo ja kyllähän se aina kipeetä tekee ku ajattelee ettei niitä saa ostaa omalle vauvalle. Mutta mä oon ihan varma tai ainakin uskottelen itelleni että jonain päivänä saan kiertää vauvan vaate osastoja läpi maha pystyssä ja ostaa kaikkee!!!

Toivotaan nyt Kryss että hippa saa kiinni eikä mikään pelasta enää niitä kiinni jääneitä :LOL:
Olis kyllä aika jo saada tähän pinoon muutamat plussat ja montaahan niitä ei tähän enää tarviskaan!!! Kesäkös se oli raja????

Napsulle paljon paljon Onnea 30 v synttäreitten johdosta!!!! Jospa se pikkuinen vaikka saisi alkunsa ja antaisi sulle parhaan synttärilahjan mitä voi saada!!!
Peittoja vaan heiluttelemaan!!!

Mikäs on Tuizulla tilanne? sulla päivät taas täynnä. Tulehan kertoamaan kuulumisia!!

 
Onnea Napsulle 30 saavuttamisesta :flower: !

Ja Kryssille paljon touhukkaita hetkiä :D .

Minä kävin tänään ylimääräsessä ultrassa jossa tarkistettiin kohdunsuun tilanne. Nyt kun olen päässy iskiaksesta joten kuten eroon niin on alkanut supistelut. Onneksi kaikki oli hyvin eikä ollu lähteny lyhenemään. Samalla lääkäri näytti 3D:lla minulle vauvan kasvokuvaa. Kyllä siinä meinas tippa linssiin tulla kun näki oman vauvan siellä, nyrkkiä kovasti heilutteli ja sormia imeskeli välillä. Oli se ihan ihmeellistä. Ja taas sanottiin että onpa vilkas tapaus, kun ei paikoillaan malta ollenkaan pysyä. Pienen pieni pippeli sielä myöski näky eli poika on meille näillä näkymin tulossa =) .

Nanna+poju 20+0
 
:flower: Onnea Napsulle synttäreiden johdosta!! :flower: Onko jo kolmenkympin kriisiä? :D Mä olen itse 32 ja ei ole kriisejä vielä näkynyt, kaikilla mun ystävillä on! Mutta pahoin pelkään että neljänkympinkriisi voi olla edessä....

Varmasti ihanaa Nanna nähdä oma lapsi, sitä ei voi kuvitella, kun ei ole sitä kokenut! Toivottavasti joskus me kaikki koetaan se ihanuus!!

Jotenkin mä en anna itselleni lupaa hirveään vauvakuumeeseen.....siis tokihan mulla on mutta yritän ajatella kaikkea muuta. Kumma vaan että näinä päivinä sitä herää vauvajuttuihin, ja katselee kaikkia vauvoja ja vaatteita sillä silmällä :D . Mutta tosiaan haluan pitää sen tietyssä rajassa, ettei vaa tule niin pahoja pettymyksiä. Olen aina asennoitunut tädin tuloon joten se ei tunnu niin pahalta. Positiivisesti aina uuteen kiertoon!!

No se siitä....omasta tilanteestani sen verran ettei vielä menkat ole alkaneet, tänään pitäisi olla viimeinen päivä jolloin alkaa. Mullahan tuli 4-5 päivää ensin tuhrua (to-su) ja sitten nelisen päivää kunnon vuotoa, eli en oikeen tiedä mistä sen laskea, mutta laskin ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä joka oli sunnuntai- maanantai, eli siitä on nyt 31 päivää.
Ja oireitahan aina on ;) !! Olen todella varma että menkat alkaa, mutta täytyyhän näitä luetella :LOL: Uusia oireita on nivuset kipeenä, vihloo välillä kunnolla, huimaa ja selkää särkee on enemmän, toki se voi olla halkohommista...sitten tää väsy!!!! Mä voisin nukkua koko ajan, voi olla kevätväsymystä...sitten perus rinnat ja mahan juilimiset... :LOL: . Mutta lämmöt ei ole koholla joten se mua häiritsee ja paljon! Mutta testit on ostettu ja jos huomenna aamulla ei ole menkat alkaneet, testailen.

Tälläistä täällä!!

Mä olen niiiiin onnellinen että kesä on edessä!! Rakastan mökkeilyä!! Sitten heinäkuussa lähdetään viikoksi Kreetalle siltä varalta että Suomessa on sateista ja kylmää :D

Mutta tulen huomenna ilalla kertomaan, luulen että huonoja uutisia.........
 
morjentes...

kamalasti tullut tekstiä =). Nannalle onnea pienestä prinssistä!! Kuulin eilen että kaverikin saa poikavauvan. Laskettu aika on 6.10, eli melko samoissa menee ku sä.

Tuizulle ihan älyttömästi peukkuja... uiuiui.. lupaavaa!!!!!!!!!!!!!


Ja kaikille yhteisesti kiitos onnitteluista. näyttää pahasti siltä ettei meillä tärppää tässä kierrossa. Ei o tullut vieläkään ovistestiin vahvaa viivaa ja tänään on kp19. Su eli kp16 aloin tikuttamaan ja siitä lähtien on melkein tasavahvoja viivoja tullut, mut ei plussaa. Voi rähmä. Noh, huomenna vielä vika ovistesti ja sit luovutan ja jään ootteleen menkkoja. Pusuteltu on pe eli kp14, su eli kp16 ja tänään pitäis varmistella. Ainahan se on mahollista että ovis oliskin ollu jo pe tai la, mut en usko. Mulla ei koskaan kierto o sitä 28 päivää, joten... mut jos ei nyt ni sit ens kiertoon clomit (ne 5kpl jotka vielä kaapissa härnää). Heh.

nyt telsun kimppuun ja sit unten maille, huomenna rankka päivä. Palaverista toiseen. Mut tuun ehottomasti illalla katteleen kuulumisia!!!!!!!!!
 
Moikka!

Tuizulle täällä peukkuja pitelen pystyssä. voi kun noi sun oireet olis nyt ihan oikeita ja hyvältähän ne tosiaan kuulostaa!!!

Nannalle: Ihana varmaan nähä oma vili vilperi siellä touhottamassa.

Mulla ajottuu viikonlopulle sitten suunnilleen ovis tai ehkä vasta ens viikon alulle. Täytyy yrittää heilutella peittoja kovasti vaikka meille on kyllä tulossa viikonloppu vieraita joten voi olla vähän hankalampaa!!!


Napsu toivotaan että sulla kuitenkin ovis olis ollu ja tää oliskin se sun plussa kiertos...se alkaa olemaan kohta pakko!!!!
ei uskota sun tikkuihin...ne näyttää ehkä väärin!!!

Mutta nyt pesulle ja sit nukkumaan!
 
Mun on pakko tulla ennen töihin lähteä tulla kertomaan että PLUSSA PÄRÄHTI!!!!!! Se tuli ennen kuin sain edes korkin kiinni ja on kyllä vahva viiva!!!!Mä en voi uskoa....olin vessassa ihan pihalla, en osannut alottaa mitään......oon ihan pihalla....töihin.....apuuuvvaaaa, ihanaaaa......
 
Tuizuuuuuu WAU!!!!!!!!!!!! Aivan mahtavaa!!!!! Paljon paljon onnea!

Saatiinhan seuraavakin plussa pinoon =).

Mä sain melkeinpä jo tasavahvan viivan ovistestiin ja tänään on tosiaan kp20.. ihanan pitkä kierto, or not... Noh, eilen tuli peittoja heiluteltua, ja kai sitä olis hyvä varmistella tänään.. mies vaan on raukka ihan väsy ku on vähän kipee ja tekee sitä iltatyötäkin vielä. Mut jospa tää olis vika kierto ku on "pakkopuputella".

Katjuskalle oikein kivaa viikonloppua =). Hih.
 
:flower: onneks olkoon!!!! tosi hieno uutinen!!! toivottavasti mekin tästä tultais ihan pika pikaa perässä!!!

minä tässä vollotin koko kotimatkan töistä, onneks ei auto suistunu ojaan ku kyyneleitä valu ihan valtoimenaan...oon nyt henkisesti niin väsyny ja rikki tähän kaikkeen....

sain jokunen aika sitten tietää että rakas siskoseni odottaa lasta...miehelle jonka näin viime vkoloppuna ekaa kertaa. ihana asia, mutta en mahda mitään että oon niin kateellinen.

tänään sitten sain tietää että hyvä ystäväni, työkaverini on raskaana!ekalla yrittämällä!!!!!!!!

soitin just miehelle töihin ja se yritti mua nyyhkytykseni välissä rauhoitella ja sanoa että kyllä se vielä meilleki tärppää, mutta ei paljon nuo sanat auta. oon oikeesti nyt niin väsyny tähän kaikkeen. haluaisin vaan äkkiä pois. jonneki missä ei ois ketään muita tuttuja ku rakas mieheni. tuntuu että pääleviää muuten. töissäki on niin hulinaa ja öisin ei saa nukuttua. sillonki vaeltelen töissä ja näissä ajatuksissani, yöllä herään enkä tiedä missä oon tai mitä pitäis tehä. pää ihan sekasi. nyt voi sanoo että en jaksa. :'(
 
kryss iso iso :hug: sulle...

tää on niin tätä tää meidän kaikkien elo tällä hetkellä. Vauvauutisia satelee, ja nekin ketkä muka eivät voi raskautua raskautuvat, mutta me ei. Sydänalaa kirveltää kuulla toisen iloisia uutisia kun itse on syvällä sisimmässään NIIN kade. Ja se että jollain tärppää nopeesti.. joo, hieno homma heille, mut miks ei meille voi käydä niin..?

Tuttua tohinaa... se ei auta kun nostaa kuono pystyyn ja tarpoa eteenpäin vaan. Jokainen kuukausi on kuitenkin uusi mahdollisuus. Ja niin kauan kun estettä raskaudelle ei ole todettu se todellakin on uusi mahdollisuus. Meidän pitää vaan muistaa se. Ja se että toisten onni ei ole meiltä pois. vaikeeta on, tiedän. Mut mä uskon että kaikilla asioilla on tarkoituksensa. Meille kyllä joskus valkenee miks tää on ottanut näin pitkän ajan.

Nyt kryss kuivaat kyyneleet ja ajattelet niitä kaikkia asioita jotka sulla on elämässä hyvin.. ihana mies, hyvä ja toimiva parisuhde jne. Kyllä se IHAN varmasti jossain vaiheessa tulee se vauvakin sitä onnea täydentämään. Meillä vaan vaaditaan vähän keskivertoa enemmän uskoa siihen asian. Mutta sekin päivä vielä tulee kun sä sen plussatestin saat tehdä. Loman ottaminen tästä kaikesta varmaan tekisikin hyvää, jos vain siihen saat mahdollisuuden, ni toteuta ihmeessä.

Muistahan sellanen sananlasku, kun että "paistaa se aurinko risukasaanki". Niin se vaan on. Häntä pystyyn muru... ja tänne saapi aina onneks tulla näitä huonoja oloja purkamaan, eiköhän me melko hyvin ymmärretä mitä toistemme päässä liikkuu.

haleja!!!!
 
Ihan ensiks TUIZULLE TOSI PALJON ONNEA PLUSSASTA!!! Me toivottavasti tullaan pian perässä kun ei meitä enää montaa ole.

Ja sitten Kryss sulle tosi iso :hug: !!!
Paljon ei mulla ole lisättävää noitten Napsun sanojen jälkeen mutta sä olet kyllä ehdottomasti loman / pienen irtioton tarpeessa tästä kaikesta. Jos mahollista niin tee se ja lähe johonkin vaikka viikonlopuks miehen kans kahestaan rentoutumaan. Tää on vaan niin pirun epäreiluu välillä.
ja me kyllä ymmärretään sua ihan takuulla joten tänne vaan sitten niitä tuntoja purkamaan!

Mulla oli viime viikolla samanlainen tilanne kun paras ystävä sai mut vihdoin puhumaan tästä vauvakuumeilu asiasta oikein kunnolla ja itkuhan multa pääs kun sitten vihdoin avauduin kunnolla tästä kaikesta ikuisesta pettymisestä jne...
Tänää sitten kerroin toiselle hyvälle ystävälle myös kun puheeksi tuli ja taas itkettiin.
Toivotaan että seuraavaks itketään ilosta kun plussatikkua tuijotetaan =)

Nyt joo viikonloppuna ahkerasti hommiin. Ajattelin ehkä jopa tikuttaa tässä kierrossa!

 
Torstai 15.05.2008


napsuneiti..........kp20/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp17/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
Tuizulle tännekkinpuolelle onnittelut, kävinkin jo toivottamassa sut tervetulleeks tuonne toiselle puolelle! :flower: Ja Napsulle 30-vee onnittelut!

Kyllä se vielä tärppi tulee teille muillekkin, vaikka lohduttomaltahan se tuntuu pettyä joka ikunen kuukausi. Muistan hyvin itse tuon ajan, se oli se vuoden yritys ja odotus jo tarpeeksi hermoille käypää, joten ymmärrän kyllä että tuntuu toivottamalta välillä.Isot lohtu :hug:

Kryss, tunnistan niin itteni noista sun teksteistä sillon kun me yritettiin ja ajattelin ettei meillä ikinä tule hommasta mitn. Mutta sitten se tärppäsikin suht yllättäen kaiken sen toivottomuuden keskellä. Niin varmasti vielä teilläkin, se ottaa vaan näköjään oman aikansa. Jaksamisia!! :hug:
 
Kryss :hug: , samoin teille molemmille katjuska ja Napsu.

Sinulla on kyllä Napsu aivan mahtava asennoituminen ollu koko aika tähän kaikkeen... Pitäis itsekkin yrittää opetella tuota positiivisuutta, vaikka se kyllä taitaa olla luonnon lahja enimmäkseen =) .

Ja nyt naiset sitten tosissaan vuoron perään plussaamaan, tuolla teitä jo kovasti odottelen seuraksi.
 
Lauantai 17.05.2008


napsuneiti..........kp22/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp13/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp19/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
huomenta..

nannalle, joo pakko se on yrittää ees ajatella positiivisesti, koska muuten hajoo pää. Kyllä sitä on välillä niitä päiviä ku itkettää vaan ja tekis mieli luovuttaa koko homma. Mut joku sit kuitenkin aina jaksaa nostaa sen hännän pysyyn =). Kai se on just se kun ei mitään vikaa vikaa ole todettu. tosin viime aikoina on alkanut entistä enemmän pelottamaan se mahdollisuus, että me ei vaan yksinkertaisesti miehen kanssa sovita yhteen. Ei Taivaan Isi voi olla niin epäreilu... meillä kun kummallakin on jo omata mielestämme ainakin, omat ristimme tässä elämässä olleet. Mut sen mä uskon että kaikella tosiaan on tarkoituksensa... aika näyttää mikä tämän tarkoitus on.

Katjuskalla alkaa oleen taas tärppipäivät käsillä =). Meinaatko ovista tikuttaa?

Kryss mitkä on fiilikset? toivottavasti on edes vähän parempi mieli!!!

).( tai oikeemmin (.) Oon nimittäin oikein hyvistä aikomuksista huolimatta lihonut. voi jessus että ottaa aivosta. En tiedä mun kierrosta tällä kertaa, en oikeesti tiedä. Lämpö ei o koholla. Niitä melkein plussia sain ovistestiin vissiin 4 päivänä, sit loppu tikut to kun aattelin että olis ollut nyt sit tasavahvaviiva. Mut limoja tulee edelleen. Miestä en o saanut keskiviikon jälkeen kellistettyä, ku ei juurikaan o ollut kotona ja on vielä kaupan päälle kipeenä, joten luulen että tässä kierrossa ei pal mahkuja o. En varmaan vaan o ovuloinut.
Noh, heinäkuussa sit ehkä ne clomit käyttöön jos mies jatkaa tota iltakeikkailua vielä kesäkuun. Morjens. Alkaa oleen kyl kärsivällisyys jo melko äärimmillään.
Eilen kävin kattoon sitäparasta kaveria joka on nannan kans melko samoilla viikoilla. MÄ HALUUN KANS VAUVAMAHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hello!

Meillä oli viikonloppu vieraita niin ei pahemmin ehtiny kirjottelemaan. Mutta joo tärppi päivät taas käsillä ja perjantaina tikutin haalean viivan mut eilen en edes ehtiny tikuttamaan joten jos tänää kattos mitä se näyttää. Onneks sain isännän kuitenkin eilen kellistettyä illalla ja tänää olis sama eessä niin eiköhän se taas siitä ;)
Jotenkin tuntuu paljon helpommalta tää kun sain kerrottua niille muutamalle hyvälle ystävälle tästä. Kai sitä on vaan pitäny kaiken niin sisällään ja se on sitten tajuamatta painanu mieltä kauheesti. Toivotaan että rupeis sitä tulosta myös syntymään pian!

Napsu: Äläppäs nyt, kyllähän sulla voi olla ihan hyvät mahollisuudet vaikkei niin kovasti oo puputellukkaan...yksikin kerta riittää jos ajotus on vaan oikee =)
Ja hitsi ennen heinäkuuta me muuten plussataan kaikki...eiks joo?

 
Maanantai 19.05.2008


napsuneiti..........kp24/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp15/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp21/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
Moro naiset!

Hiljastahan täällä rupeaa olemaan kun meitä ei enää montaa ole, toivotaan että päästään pian mekin pois täältä.

Tänää tikutin sitten oviksen mutta ärsyttää kun isäntä taas pois ja tulee vasta keskiviikkona kotiin. Eli huomennahan olis sitten ollu parhaat mahollisuudet mutta toivotaan että eiliset kamut ja keskiviikon varmistukset tekee sitten tehtävänsä. Tää on just tätä!!!

En tiiä miten mun seuraavan kierron kans käy. Mä vihdoin kävin tänää näyttämässä tätä mun naamassa olevaa "ihottumaa" ihotautilääkärillä ja se totes että mulla on suunympärysihottuma, johon sitten sain antibioottikuurin ja jonkun voiteen. Huomenna pitäis alottaa se kuuri ja niitä otetaan sitten sen mukaan kun alkaa paranemaan mutta vähintään 1kk. En tiiä sitten miten se vaikuttaa raskautumismahollisuuksiin.


Onkos Kryssillä jo parempi fiilis? Se on jännä juttu että tän yrittämisen aikana on välillä tosi paskamaisii päivii / hetkii ja sit on välillä taas parempia kausia.
Mutta ei auta kun nostaa häntä pystyyn ja jatkaa vaan eteenpäin. Kyllä se tärppi on joskus tultava =)
 
huomenta! kiitos ihanista sanoista, tuntu hyvältä! ei tässä vieläkää mikää juhlafiilis oo mutta nyt ei enää niin itketä. vähä allapäin olo kuitenki koko ajan. en tiiä sit johtuko tuosta vai mistä, mutta oon tän päivän ainaki saikulla. eilen nous kuume, nenä vuotaa, aivastuttaa , yskittää mutta onneks kurkkukipu on hellittäny.

loppuviikosta ku mittailin lämpöjä ni oli yks kerta 36,4 ja sit taas lähti tasaseen nousemaan, mistähän johtuu, vaikka sain sen oviksen tikutettua sillon kp 16 ja sillon lämmöt nous.....en tiiä, ihme heittoja. mutta nyt on niin nuutunu olo. viimeyönä nukuin 13 tuntia ja edelleen on semmonen olo ettei jaksa mitään. yöllä välillä heräsin ku rupes aivastuttamaan...

ja eilen alko tulla valkkaria ihan hurjana!!! eihän sen näin pitäis mennä!!hm.. mutta nyt ilmeisesti menkkoja ootellaan.....
 
moi kaikille piitkästä aikaa kun täällä ollut.
Minulla 16.5 testissä plussa. Mutta pitihän se arvata että pois se pikkuinen tuli. Tänään gynepolilla vahvistivat epäilyni. arvot vieläkin koholla, mutta se oli spontaani keskenmeno. Miksi näin kun sen plussan saat niin se otetaan sulta pois. :( :'(
 

Yhteistyössä