Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

mein uusi pino...

ja täältä sitten poistutaan kaikki ennen kesää, eikös niin =)

Maanantai 07.04.2008


napsuneiti..........kp11/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp24/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp8/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp109/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Juu toivotaan ainakin ettei olla. Tai Sovitaan ni se kuulostaa paremmalta =)

Jes ihan samoilla oireilla ja aikataululla mennään sun kans Napsu. Tarkottaiskohan toi sitten sitä että nää oireet tulee vähän ennakkoon ja ens kierrossa sitten räjäytetään pankki :LOL: I Hope so!!!

Kiva kun sait aikaseks tehtyy tän uuden pinon meille B)
 
Keskiviikko 09.04.2008


napsuneiti..........kp13/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp26/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp10/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp111/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Hiljasta pitelee täällä meijän pinossa.
Mä ihmettelen kyllä tätä mun naamaa tällä hetkellä et milloin tää kamala kukkiminen oikein loppuu. Mulla nyt kasvonaamio naamassa jos se vaikka auttais tilannetta =)

Tuizu taitaa olla sitten seuraava jännäiltävä. Onks sul mitään oireita mihinkään suuntaan?

 
Heippa :wave: Ja anteeksi kun näin tunkeilen teidän pinoon, mutta onko teillä telmasta mitään tietoa, kun laitoin hänelle yv:ä eilen, eikä ole ainakaan vielä vastannut :)
Hän tuolla toisessa pinossa kirjotteli viivasta alamahassa, ja olisin vain tiedustellut, että selvisikö koskaan syy siihen viivaan, tai oliko se hällä merkki raskaudesta? Itsellä on nimittäin ilmestynyt samainen viiva, linea negra, mutta testit negoja :ashamed: Sori vielä kerran :ashamed:
 
Moro!

Oon täällä taustaillut, mutta olen niin huono kirjottelee ja kommentoimaan....mutta jostain syystä aina kun oma kierto lähenee loppuaan, pakko jotain kertoa, sori olen näissä asioissa omanapainen.... :ashamed:

No tosiaan kierto lähenee loppua ja sellainen olo että menkat alkaa, ja oireitahan on, mutta niin kuin aikaisemmissa kierroissa menkat on silti tullu.
Mutta taas tää että rinnat on todella kipeät ja vatsaan sattuu, tuntuu että ilmaa pyörisi vatsassa, mutta ei kyllä pieretä :D mut nää on niin näitä, odottelen tätiä! Harmittaa kun kierto on näin pitkä nykyään, ennen siis 24 nyt 30-31, niin tää odottelu on tuskaa |O !!!!!!

Mää tuun kertomaan kuulumisia,

Toivotan kaikille parempaa loppuviikon säätä:)
 
moikkista,

en ole paljon ehtinyt koneelle viime päivinä. ollut vähän haipakkaa. Mutta ihan hyvä niin.
kävin allekirjoittamassa tänään uuden työsopparin, ja tuntuu ainakin nyt ihan hyvältä =). Itseasiassa musta tulikin asiakasvastaava... eli sain paremman homman kun alunperin pitikään. Alotan siellä 21.4 ja kuulosti kyllä hyvältä, se on iso talo.. jotenkin ne vaan mulle paremmin sopii ku nää kotipaikkakunnan pikkufirmat =).

toivotaan et tää uus työ tois nyt sit sen vauvauutisenkin tullessaan...

päiviä en o laskenut, enkä aio tikutella enkä mennä kalenterin mukaan tässä kierrossa. Tärppää jos tärppää... jospa oikeesti osais elää vaan tätä hetkee, ilman sitä kamalaa kuumetta.. helpottaisi omaa ja läheisten elämää varmaan paljon :D .

Nyt unten maille jotta jaksaa taas huomenna.. onneks enää 2 herätystä ja sit viikonloppu!
 
Napsu onnea stressittömään yritykseen =) ! Ja onnea vielä uuden työpaikan johdosta, onpa hienoa jos se vaikuttaa jo nyt noin hyvältä, ja vielä paremman paikankin sait kun alunperin piti =) ! Varmasti se helpottaa sitä stressiä jo sekin!

Telmasta en ole nähnyt nyt mitään, mutta tosiaan sillon reilu kuukausi sitten(?) kyseli odotuspuolella jotain oireista ja mainitsi että olis rv 7 ollu sillon. Toivottavasti hällä on kaikki hyvin kuitenki.

Nanna 15+1
 
Heipsistä! Kiva tämä meidän uuden uutukainen pino. =) Tulin kurkkaamaan mitä teille kuuluupi? Tuizulla on sitten seuraava jännäilyn paikka, pidänpäs sulle peukkuja kovasti. =)
Itsellä oli neuvola eilen, ja kaikki ok, hemoglobiini nyt vaan laskenut jonnin verran mutta vielä ei tarvitse rautapurkille mennä... Se sf-mitta oli yllättävän iso, vaikka olin pitänyt itseäni pienimahaisena, ja pidän kyllä edelleen. :p Mutta neuvolatätsy sai mitaksi 18 senttiä kun tämän viikon keskiarvo on noin 13 senttiä. Mutta kuulemma riippuu monesta tekijästä ja siksi ei niin kovin luotettava mittari, ainakaan näin alussa raskautta, ehkäpä sitten lähempänä LA:ta kertoilee enemmän. liikeeiden tuntemista tässä kovasti jo oottelen!

Nyt painun TV:n ääreen, illanjatkoja! :wave:

Annie ja kaiffari rv 18+1
 
Hitsi miten kauas oltiinkaan tiputtu. No mä tulin nyt korjaamaan tilanteen =)
Eilen ei ehtiny kirjottelemaan ku olin 8 aikaa vasta kotona työpaikan teemapäivien jatkoilta, mutta oli kyllä ihan kiva vaihteeks taas saada muuta ajateltavaa ku tuntuu että pyörii vaan tän vauvakuumeilun ympärillä kaikki.

Mutta mitäs teille muille?
 
Lauantai 12.04.2008


napsuneiti..........kp16/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp29/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp7/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp13/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp114/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Moikka!
Tuizulla jännäyshetki vain lähenee :D ! Onko oireita vielä? Lisää?

Telma oli kirjotellu tuolla odotuspuolella tänään eli hänelläkin varmaan odotus jatkuu onnellisesti =) .

Onko napsu pystyny olemaan stressaamatta?? Entäpä mitä Katjuska meinaa tällä kierrolla? Meinaatko tikuttaa ovista vai mennä tuntemuksilla?

(.) Mie taidan tuntea pikkusen liikkeitä!!!! Parin päivän aikana on tullut kun on menyy maate semmonen jännä tunne tuonne alavatsalle ja vielä eilen doplerilla kuuntelin kun niitä tuntu ja kyllä ne taitaa olla ihan niitä oikeita =) ! Siskolta piti tarkistaa vielä että onko edes esikoisella näin aikaste mahdollista, mutta niin oli hänki alkanu samoilla viikoilla tunteen esikoisen ja muut jo tuotakin aiemmin.

Nanna +Pippunen rv 15+3
 
Voi miten ihana kuulla Nanna. Se on varmaan oikeesti mahtava fiilis tuntea niitä liikkeitä. No me tullaan kans perässä kaikki täältä =)

Mä en oikeestaan oo ajatellu et mitä mä ees teen tän kierron kans... voi olla et meen ihan fiiliksien mukaan jos se vähentäis vaikka tätä oireitten kyttäämistä sun muuta.
Meillä taas jatkuu se kylppäriremppakin joten jos vaikka sen tiimoilta sais ajatukset pois vähän tästä vauvakuumeilusta.

Muakin kiinnostais Tuizun tilanne, Missä mennään?

 
moikka!!!

Ihana päivä.. Käytiin hakeen mulle uus auto.. Volkswagen Golf, sopiva hinta ja sopivat kilsat, piti olla ajettu alle 50 000 ja olla vähintään vm 2005 ja hinta kohdallaan. Tässä oli kaikki. Oli liikkeeseen tullut toissapäivänä ja nyt komistaa meitin pihaa, meillä on oma Volkkari-kubi ku molemmilla on volkkari =).

Lisäksi paistaa aurinko, kävin just miehen, koiran ja miehen veljenpojan kans lenkillä ja sit anoppilassa kahvilla. Nyt jos sais vielä pestyä parit ikkunat ja sit saunaan ja illaks joku leffa. Mikäs sen mukavampaa =).

Stressitön yritys on menossa. Ei tikkuja, tänään kyl puputeltiin osin ton kiertopäivänkin takia.. Mut kivaa oli. Ja ens viikolla vika työpäivä tuolla vanhassa paikassa, pe äidin kans ostoksille (vietän vapaapäivää) ja sit maanantaina uuteen hommaan.

Nanna tuntuu varmaan aivan mahtavalta tuntea liikkeitä!! Siitä ne vaan sitten voimistuu.. Meinaatteko muuten kysyä tulokkaan sukupuolta etukäteen?

Katjuska, kyl nää stressittömät kierrot varmaan tekee hyvää aina välissä. Mut niitä on vaan NIIN hankala toteuttaa. En tiiä alanko mäkin taas oireita kyttään ku päästään viikko tästä eteenpäin. Onko teillä kylppärempasta vielä paljon kesken?
 
Kyllä se täti taitaa olla kylässä, mutta aika niukalti...torsti-iltana (kp 27) tuli pyyhittäessä vähän verta, mutta ei ne alkaneetkaan, puhdas side...siitä lähtien on tullut pyyhittäessä, mutta ei ole valunut, no jotain ruskeaa, mutta ei verta! Eli en oikein tiedä mikä kp mulla nyt on....mutta eiköhän huomenna ala kunnolla vuotamaan, sellainen on olo....Sitten mulla tuli pelko ettei vaan tuulimuna, näin se viimeksi alkoi...tuhruvuodolla. Yleensä mulla alkaa tulemaan ihan verta. Toivotaan vaan että ne tulisi. Mulla on tuolla listassa kp 31, mutta viimeksi se oli 30, jos sillä nyt on merkitystä..
Mä ilmottelen tässä minkä kp saa laittaa.

Plussia vaan kaikille :wave:
 
Moro!

Mikäs fiilis tänään on Tuizulla? Toivotaan että vuoto loppuu ja olisitkin raskautunu. peukut on sulle kovasti pystyssä ;)

Napsu kyseli meijän kylppärirempasta...noh, se on vasta purkuvaiheessa tai tällä hetkellä melkein purettu. Isännän käsivamma laittoi vähän kapuloita rattaisiin mutta nyt on se takanapäin ja alkaa taas homma etenemään.

Juu ja stressittömät kierrot on kyl ihan tosi hankalii pitää =)
Katotaan nyt mihin tääkin taas johtaa.
Mulla edelleen tää nassu ihan järkyttävän näkönen ja luulen että tässä nyt joku pöpö on kun ei tunnu helpottavan eli varasin ihotautilääkärille ajan. Vieläkö
Napsulla iho kukkii?
Onpas taas mielenkiintoset aiheet mut koittakaa ymmärtää!!!
 
Maanantai 14.04.2008


napsuneiti..........kp18/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp31/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp15/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp116/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
moro...

kuulin tänään 3 vauvauutista.. eikö nää lopu ikinä? Yks on mun entinen mies.. ekalla tärppäs. jep.

mä rakennan pienen pienen muurin, tän mun pienen pienen maailman ympärille. Sinne maailmaan ei pääse ku ne ketkä EI ole raskaana. huoh.

Mitenkäs tosiaan Tuizun tilanne?

Ei mun nassu noin pahas kunnos o ku Katjuskalla. Muutama finska ja dekolteella jotain pientä näppyä, ihan kun hormoninäppylää..
Sullakin alkaa taas "hyvät päivät" läheneen.. meinaatko tikuttaa?
 
Voin taas hyvin kuvitella miltä susta tuntuu Napsu.
Miten sitä tuntuu että kaikki vaan raskautuu ympäriltä ja itellään ei vaan käy flaksi.
No mä voin sitten tulla ainakin seuraks sinne sun pienen muurin sisälle kun kuulun tuohon Ei raskautuneitten joukkoon :LOL:

Mulla on joo tosi kamalassa kunnossa naama eikä tää kyl enää oo normaalia kun pääsiäisen jälkeen alko tulemaan näppyjä ja tuntuu että lisääntyy vaan. No onneks on nyt varattu se ihotautilääkäri, jos siellä jotain selviäis!

Juu mulla päivät lähenee ja oon päättäny olla ihan tikuttamatta tän kierron ja elää ihan fiiliksen mukaan...suunnilleen!
Ihanaa =)
Saitko sä tikutettua? sullahan päivät alkaa kohta olla jo menny!
 
en määkään tikuttanut... ja lauantaina vaan on tultu pusuteltuakin, ellei tänään vähän yrittäis lämmitellä tota miestä. Ei vaan oma fiilis o kovin korkeella..

mut eiköhän se tästä =).

ja tervetuloa sinne mun pieneen maailmaan, jaan avaimia vaan harvoille ja valituille =)
 
Kiitti Napsu jos mä pääsen sinne sun kanssa...tosin ennemmin olisin raskautunu mutta minkäs teet kun tässä pisteessä ollaan :ashamed:

Mikäs on Tuizun tilanne? alkokos ne menkat vai olisko sulla plussa uutisii meille kerrottavana?

 
Tiistai 15.04.2008


napsuneiti..........kp19/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp32/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp10/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp16/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp117/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma


Miinaliina hoi...vieläkö sua pidetään listalla vai?
 
Torstai 17.04.2008


napsuneiti..........kp21/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp34/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp12/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp18/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp119/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 

Yhteistyössä