Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

kp1/30 että semmosta....... no mutta uutta yritystä putkeen.... ei voi kieltää ettei vit***sta olisi ilmassa, mutta minkäs tälle voi. yritin soittaa ittelleni lohdutukseks käsihoitoo, mutta sinne on kuukauden jonot, ilta-aikoihin kahen... että ei sitten sekää onnistu.......prkl....
 
Heips vaan munkin puolesta kaikille!

Pitäis ruveta siivoomaan mutta nopeesti nyt tulin kurkkimaan ja kirjottelemaan =)

Kryssille ja Napsulle isot :hug: ...mitäpä tuohon taas kerran voi muuta sanoa kun ens kiertoon vaan uusin ajatuksin.

Mulla viel pitäis olla joitakin päivii "armon" aikaa ennenkun selviää missä mennää...ei oo mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Tänää tuli pyyhkiessä ihan ihan tosi vähän ruskeeta joten jos vanhat merkit paikkansa pitää ni tätiä odotellaan. En jotenkin usko kauheesti tähän kiertoon muutenkaan ku jäi puuhailut kuitenkin suhteellisen vähälle.
Remppa on edelleen kesken ja se on vieny ehkä vähän tuota sänkykestävyyttä mieheltä ku kaiken vapaa-ajan on joutunu remppaa tekemään mutta se hyvä puoli on että itekkään ei ole niin paljon tullu kuumeiltua tätä vauva asiaa!!
Hitsi mitä romaania mä nyt sit aloin kirjottamaan!!!

Mitäs Napsun uus työ? millasta siel on?

palaillaan!!!
 
voi ei kryss.. samassa veneessä ollaan. voi pärsse.. ei voi muuta todeta.

Kiitos kaikille haleista!
uus työ on ihan ok.. työmatkaan menee 40min/suunta, ei siis liian paha. Henkilökemiat ei siellä, siinä tiimissä ihan kaikki taida olla ihan kohdallaan, mut koitan sopeutua parhaani mukaan joukkoon. Työstä saa kyllä varmasti haastetta ja uuden opettelemista on paljon.. vähän jännittää, mut ei auta kun mennä "tuulta päin". Isossa talossa kuitenkin on ison talon edut.

joo, varasin itelleni nyt sen akupunktion.. jaiks. On just vähän ennen mun 30v synttäreitä, eli vaavin vois sitten tehdä synttärilahjaksi =). ajattelin tähän kiertoon käyttää myös sen viimoisen satsin clomifenejä.. jospa tää yhdistelmä tekis tehtävänsä. Vähän vaan samaa ongelma ku Katjuskalla.. mies otti "iltakeikan" tulee kotiin joka pv joskus 21-22 aikaan et en tiiä missä välissä sitä vauvantekoa harjottais.. noh. eiköhän se onnaa.

piti mennä kaverin kanssa tänään lohtulenkille, mut eipä onnaa.. se mun ex-mies (jolle ylläri ylläri todellakin tulee vauva) menee sinne kylään. Varmaan kihlattunsa kanssa. Meillä kun on exän kanssa yhteinen kummityttö. Tytön äiti on mun lapsuudenkaveri. Tänään olisin häntä kyl enemmän ku mielelläni nähnyt, mut ei voi mitään.
 
kävin suuriman pahan olon purkamassa tuonne pihamaalle haravan varteen.... tän päivän aikana on tullu niukasti ja se on ruskeeta...hmmm... mutta eiköhän se huomiseks punastu.... nyt sauna päälle ja rentoutumaan..on niin väsy olo, että vois vaikka heti ruveta puhtaisiin lakanoihin nukkumaan....
 
Eka päivä on aina pahin joten kyllä se siitä taas helpottaa, vaikka olishan se ihan älyttömän kiva jos oliskin tullu uusia plussia pinoon =)

Napsu: Jos yhtään lohduttaa niin voin sanoa että joka työpaikassa on noita ihmisii keiden kanssa ei oikein henkilökemiat kohtaa mut jotenkin niittenkin kans täytyy toimeen tulla.
Meilläkin on jokunen sellanen mutta pitää vaan yrittää ;)

Mutta nyt öitä ja palaillaan...

 
Torstai 01.05.2008


napsuneiti..........kp4/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp18/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp3/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Hyvät Vaput vaan kaikille munkin puolesta =)
Mun vappu menikin rauhallisesti kun olin kuski ja nyt sitten hyvä olo kun ei oo krapulaa!

Mulla tulee pikkusen välillä ruskeeta pyyhittäessä joten eiköhän täti tule muutaman päivän päästä. Olis kyl ihan huippu ylläri jos tässä kierrossa käviskin flaksi.

Laitoin tuohon Miinaliinan kohdalle ? merkin kun ei ole hänestä aikoihin kuulunu mitään joten tuskin nuo kp:t ainakaan oikein enään on!

Ihana kun Nannakin on jo noin pitkällä odotuksessa...joko tunnet liikkeitä?

Nyt kukkien istutuksiin =)

 
heissan,

mitäs teille kuuluu? Katjuskaa jännäilen... mitkä on fiilikset?

Mä sain tänään taas jonotella lekuriin, tällä kertaa lääkkeet vyöruusuun. Onneks menin heti ku alko näppyjä tulemaan ni ei ehkä äidy pahaksi. Mulla tuo herpesvirus on vähän turhankin aktiivinen näköjään. Huomenna mennään kylpylään anoppilan väen ja miehen veljen perheen kanssa, mut meikkis jättää sit uimiset väliin. Taidan mennä vaikka jalkahoitoon tai jotain. onneks ei ole kipee toi ihottumakohta kuitenkaan.

meillä saattaa yritys jäädä vähän vähälle tässä kierrossa. mies kun on illat pitkät aina tuolla työkeikallaan. ei välttis jaksa enää 16h työpäivän jälkeen pupuilla. mut ens kiertoon otan käyttöön ne vikat clomit jotka kaapissa on, sit on miehen keikka jo loppu =)

hyvää viikkistä kaikille!!!!
 
Moikka!

Huh, Napsulla on tosissaan sitkas virus sielä! Hyvä tosissaan että sait heti avun siihen.

Onko Katjuskalla uutta??

Juu olen jo jonku aikaa tuntenut möyrintää tuolla vatsassa ja nyt viime päivinä on tullu ihan selviä potkuja jo =) . Taitaa olla melkonen vilperi tulossa kun on jatkuvasti liikkeellä.

Nanna +P 18+3
 
Moro!
Mulle ei tosiaan vielä mitään ihmeellistä uutta kuulu. ei vielä oo menkkoja näkyny vaikka viikon verran on taas vessareissuilla tullu pyyhkiessä ruskeeta mut se on normaalia mulle nykyään!
Ihmettelen kyllä jos nyt on tärppi käyny. No vielä on aikaa!!!

Nanna ihana varmaan tuntea liikkeet...vilkas kaveri tulossa!

Napsulle rentouttavaa kylpyläreissua vaikka tosi harmi ettet uimaan pääse!
 
Sunnuntai 04.05.2008


napsuneiti..........kp7/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp21/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp1/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp6/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Heips kaikille!

Ihana ilma ollut joten nyt vasta tuun ilmottamaan itestäni...eli kp 1 tänään :(
No jotain tällästä olinkin ajatellu mut jotenkin tuntuu taas siltä et mikä helvetti siinä on et toisilla vaan tuo raskautuminen on niin pirun paljon helpompaa!!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!!
 
Moro taas...

Täyty tulla purkamaan ja ihmettelemään tätä olotilaa. Mä luulin tosiaan että menkat alko eilen mutta loppuen lopuksi vuoto oli aika onnetonta ja sellasta ruskeeta etupäässä koko ajan. No ajattelin että kyllä ne huomenna sitten alkaa kunnolla ( niinkun aina ennenkin ) mutta tänää on ollu vielä onnettomampaa tää vuoto eikä mitään menkkakipuja edes. Voiskohan vielä olla toivoa? no oottelen tässä rauhassa muutaman päivän ja katon sitten että miten käy. Tosin en tiiä kyllä sitten että mikä on se kp 1 näistä "tuhrupäivistä".

Mutta palaillaan taasen!
 
moikka!

Ensinnäkin Katjuska, mä ainakin aattelen että toivoa on sulla kyllä melkoisesti... ei sulla satu oleen yhtään testiä kotona? Mä en varmaan malttais muutamaa päivää odotella, mut oonkin super kärsimätön luonne. mä kyl pidän sulle peukkuja pystyssä ihan kympillä!!!!

mä vasta tulin kotiin, piti kaupan kautta kurvata. Kohta on makaronilaatikko uunissa ja alan tekeen kauppa / tekemislistaa viikonlopulle. Lauantaina pitäis juhlia mun kolmekymppisiä. Mihin ihmeeseen se aika menee ku mäkin oon jo näin vanha... kääk. Sattuu parhaat päivät just vissiin synttärin tienoille, joten... mikäs sen ihanampi lahja olisikaan.
 
Voi mua...kaivoin kaappeja ja löysin yhen testin joka oli sitten pakko tehä...ihan oli puhdas nega joten kai nää on sitten luettava kunnollisiksi menkoiksi.

Mä tääl kuolaan Napsun ruuan perään ku mä alotin nutriletin 5 päivän laihdutuskuurin tänää ja nälkä alkaa taas olemaan joten voisin syödä vaikka mitä. no meen tekemään mun iltapala vanukkaan ja keitän kahvit ni kyllä se tästä!

 
Onpas täällä ollut monella jännät paikat, kryssille ja napsulle vielä myöhäiset lohtu :hug: tädin uudesta visiitistä. Katjuskalla on tosi erikoinen tilanne, mut jospas se testi oli vaikka vanhentunut tai muuten ei kelvollinen ja olisi vaikka näyttänyt väärin... :)

Napsua ei nuo basillit näytä jättävän rauhaan, onneksi sait nyt ajoissa lääkkeet tuohon ruusuun.

Eikös nanna oo jänskä fiilis kun tuntee että joku tuolla masussa liikuskeleepi! :)

Ilmottelen nyt tännekin kun tuonne odotuspuolelle ehdin jo intoilla, että meille tulee sitten pieni tyttövauva. Se selvisi rakenneultrassa viimeviikolla eikä kätilön tarvinnut edes arvailla, sen verran selkeesti näki. =)

Nyt on tekastava tuo kinkkupiiras illaksi, kun ehdin jo ottaa piiraspohjankin sulamaan...

Tsemppiä ja kesän odotusta ja niitä kaivattuja plussapuhureita teille kaikille!!! :whistle:

:heart: Annie ja kullanmurunen rv 21+6
 
no voi sonta katjuska, mä jo niin aattelin että nyt sää pääset tonne naapuriin. Mikä ihme se meillä on ku ei tärppää...? En kyllä vaan käsitä. Onko sulla yhtään vauvakuume laantunut tässä odotellessa? Mulla ehkä vähän on. sitä ei anna itselleen enää edes lupaa toivoa että "josko nyt". tietty vähäsen joo, mutta ei enää niinkun esim vuos sitten. Ei jaksa enää oikein kyynelehtiäkkään ku menkat alkaa, sitä vaan toteaa, että "jaahas, sieltä ne taas tuli". Mut pakkohan meidänkin on päästä naapuriin jossain vaihees, mut mennään sit kaikki loput täältä samassa kierrossa jookos.. on niin tyhjä tää palsta jo.

Annielle kiitos haleista. Kyllä tää mun sairastelukierrekkin varmaan tästä. On noi työpaikanvaihdokset ja se inssi-stressi varmaan saaneet osansa tehtyä. Mut nyt pitäis asioiden kirkastua... sitä odotellessa :saint: .

Teille tulee tyttönen.. ihanaa.. mä olen kans aina salaa haaveillut että esikoinen olis tyttö. Toki kumpivaan on enemmän kun tervetulllut, ja oon kavereilta joskus saanut satikutiakin siitä kun "kehtaan toivoa jompaakumpaa", mutta siltikin. sullakin on odotus jo yli puolen välin.. ja Nannallakin jo kohta, ja liikkeet tuntuu molemmilla.. miten nopeesti tää aika meneekään. Vetäkääs nyt meidätkin sinne naapuripalstalle.. pliiiiiiisss.........
 
Moro vaan taas munkin puolesta!!!

Niinhän siinä vaan sitten eilen kävi että yöllä rupes mahaa juilimaan ja menkat rävähti oikeen kunnolla sitten käyntiin. Aika pitkäks meni sitten tää kierto jos eilinen oli sit kp 1.
Joo mulla ihan sama juttu ku sulla Napsu että kyl se suurin vauvakuumeilu mitä oli silloin alussa niin on menny ohi. Just tollasta niinkun kuvailit et sitä vaan jotenkin olettaa että täti tulee eikä jotenkaan enää jaksa niin kauheesti oireitaan tutkia ja itteään kytätä.
Jospa tää sitten vaikka tuottais sitten sitä toivottua tulosta kun ns. vähiten odottaa
;)

Annie voi että miten ihana kuulla että tulee tyttö. Jotenkin kun sitä kuitenkin päässä pyörii kaikenlaista ni on tullu kyllä itekkin salaa toivottua että sitten jos / kun se baby meille suodaan niin olispa se tyttö, mutta Napsua lainaten kumpi vaan on tervetullut!

Tosi nopeesti menee kyllä aika ku kattelee noita rv:itä teillä. Tuntuu että se hetki ku plussa tuli Nannalle niin siitä on ihan vähän aikaan vaan ja Hemmetti sen jälkeenkö ei oo tähän pinoon plussia tullu...nyt täytys kyllä oikeesti jonkun ( mielellään kaikkien ) korjata tuo asia =)

Mutta palaillaan taasen!!!
 
Tiistai 06.05.2008


napsuneiti..........kp9/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp23/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp8/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Torstai 08.05.2008


napsuneiti..........kp11/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp25/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp10/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma


Tässä olis päivitystä tälle päivälle.

Mikäs on Tuizun olotila? sulla alkaa taas jännäilyt olee käsillä =)
 
Torstai 08.05.2008


napsuneiti..........kp13/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp25/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp10/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma


korjailin vain omat kp:t... huomenna on se eka akupunktio =). Vielä kun sais ton miehen joskus pidettyä kotona ja hereillä sellasen tovin että kerkeis peittoja heilutteleen ni hieno homma.. heh.
 
Hyvä kun korjasit =) Onkohan mun päivitykset jossain vaiheessa menny vähän sekasin :)

Onks tosta akupunktiosta apua? tai onks sitä ihan tutkittu raskautumiseen?
Mä oon joskus kuullu muistaakseni et hermoratahieronnasta olis jotain hyötyä.Pitäisköhän kokeilla B)

Mulla loppuu huomenna onneks tää dietti minkä alotin maanantaina. Aivan järkyttäviä noi litkut mitä otetaan välipalana. Tästä sitten koittaa jatkaa vähän kevyemmällä linjalla ja jospa tästä olis sitten apua vaikka raskautumisenkin suhteen ;)

 
Huomenta! Tulehan Napsu kertomaan miltä akupunktio vaikutti. Olen nyt pari kertaa itse käyny siinä noiden isiaskipujen kanssa ja kummallaki kerralla kipu hävis kuin tuhka tuuleen. Toki se palas muutaman päivän päästä takas, mutta se oli odotettavaa. Se fysikaalisen ihminen sano, että pääsen näistä selkäkivuista sen jälkeen eroon kun vauva on pihalla. Eli vielä on jonku verran kestettävää, mutta mitäpä sitä ei kestäis... En valita....

Katjuska: Minä vieläki puhun sen vyöhyketerapian puolesta! Kävin siinä hoidossa kolme kertaa kuukauden aikana mikä siihen kuulu ja seuraavassa kierrossa olin raskaana. Toki se varmasti on sen tupakan polton lopetuksen ja clomienki ansiota, mutta aivan täydestä sydämestä tuohon uskon. Charles Ersdalin vyöhyketerapiaa käytti muuten tämä terapeutti. Totta tai ei niin ainahan se kannattaa kaikki kokeilla, ei siitä varmasti ainakaan haittaa ole
=) . Mites sinulla dietti onnistu? Oletko pudottanu painoa?

Nanna +Pippunen 19+2
 
Moro!

Joo eilen lopetin sen virallisen nutriletin dietti ruuan syömisen ja tänää oon sitten syöny normaalia ruokaa mutta kattonu vähän annoskokoja ja mitä yleensä syö. 5 päivän dietin aikana tippu 1½ kg, ei tuo paljon ole mutta hyvä alku silti ja lyhyt aika.

Tuota vyöhyketerapiaa pitäis kyllä kokeilla. Millasta se niinku on?
On tuo selkäkipu kyllä inhottava vaiva mutta totta on että se on sen arvosta ja onneks toi on kuitenkin hetkellistä. Aika pian tulee kyllä se kipu takas sen akupunktion jälkeen. Luulis että se olis pidempää pois!

Ai Napsulla ollu akupunktio, tulehan tosiaan kertomaan millasta oli!

Mutta aurinkoista lauantain jatkoa kaikille B)
 

Yhteistyössä