Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Onpas meillä hiljasta täällä mutta eihän meitä tässä enää montaa jännääjää ole, Hyvä niin!

Mikäs on Tuizun tilanne?

Epätoivoselta näyttää tää tällänen stressaamatta oleminen. Täällähän mä roikun koko ajan joten sama linja jatkuu :LOL:

No mutta Palataan...Onneks huomenna jo perjantai!!!
 
moro..

koitin aiemmin tulla kirjotteleen, mut en jostain syystä päässy koko sivuille =(.

Tänään oli vika työpäivä. Huomenna shoppaileen äipän kanssa. Ja kurkussa asustelee kaktus.. tottakai ku olis kolme vapaapäivää pitää tulla kipeeks. Pöh.

Mä en itseasiassa oikein ees tiiä mikä kp mulla on tällä hetkellä. Mut ovis oli joskus edellisviikon keskiviikon ja varmaan maanantain välillä =). Ja eilen illalla ja tänään on tullut ihan vähän vaaleenpunasta valkovuotoa. Mut ei se vois vielä olla kiinittymisestä, koska la ja ma harrasteltiin. vai olikohan su ja ti.. ei muistikuvaa, eli vissiin on jotenkin onnistunut tää ressaamattomuus.

Maanantaina tosin kuulin uutisia.. mun edellinen aviomies saapi vauvan. Heillä onnistui kuulemma ekalla yrittämällä ja on erit. toivottu. Laskettu aika lokakuun alussa. voi.... hän oli aiemmin aina sellanen ettei ollut varma haluaako ikinä lapsia, ja tokihan sellasilla tärppää ekalla. Mun haaveammatti on aina ollut olla äiti, johan mä saan sitä odotella vaikka kuinka ja kauan...

noh, koskaanhan ei tiiä josko tää kierto vaikka olis SE.. juupa juu.

mikähän tosiaan on tuizun tilanne...??
 
Napsu :hug: . Minä kans kuulin ex-mies sai vauvan tässä alkuvuodesta. Eipä siinä sinänsä mitään, eihän se minulta pois mitenkään ole, mutta varmasti olisin aika rikki jos ei olis nyt tämä tilanne mikä on. En jotenki voi kuvitella sitä ihmistä huoltamaan ketään kun ei osaa itseäänkään. (Ja tämä ei ole katkeran exän tilitystä :D ).

Hienoa että teillä on stressitön kierto onnistunu ja olet saanut "lepuuttaa" ajatuksia ! Toivottavasti tuo tulosta! Onnea uuteen työpaikkaan!

Katjuska: Eipä se stressitön kierto minullakaan ikinä onnistunu vaikka kuinka yritin :D . On vissiin niin iskostunu nuo ajatukset tuonne ettei saa oikein niitä syrjäytettyä =) . Mitäs luulet joko siellä on ovis ollu?

Laitoin ekan masukuvan tuonne profiiliin. Jotenki en ikinä kuvitellu että alkaisin semmoseen, mutta täyty se kuitenki =) . Vielähän tuo saattaa ulkopuolisista näyttää kunnon läskimakkaralle tosin :D .
 
huomenta!!!

Kurkussa tosiaankin asustaa kaktus.. kuumetta ei onneks taida olla, mut nenua jo kutittelee, eli flunssahan se tää on. Pöh.

Nannalla on ihanan söpö masu.. eikä sitä kyllä kukaan voi erehtyä luulemaan muuksi kun vauva-masuksi!!!!!!!!!!!

Joo, mun exmies varmaan huolehtii lapsesta kyllä, en epäile sitä. Mutta tuntuu vaan niin epäreilulta se että mä todellakin olen AINA halunnut perheen, ja hän oli vielä viime syksynä sitämieltä (kännipäissään jutteli), että haluaa olla ja mennä ilman että on "sidottu". Kihloihinkin meni kuulemma painostuksen alaisena ja nyt sitten vauva... miks niiden ei tarvinut yhtään odottaa sitä plussaa..???? Joo- olen kade. Myönnän ihan suoraan. Toki iloinen ettei kaikkien tartte käydä läpi tätä samaa, mutta siltikin.

no joo... nyt ostoksille, jospa paranisi siellä tämä lunssanalku =). Kivaa päivää kaikille!
 
Moro!

Ensiks: Ihan samaa mieltä kun napsu että Nannan masukuva näyttää ihan vauvamahalta eikä miltään läskimakkaralta =) Ihanaaa!!

Ja Napsu meinaa sitten taas sairastaa...tekisköhän kaikki stressi sun muu sulla tuota sairasteluu. No toivotaan et pääset helpolla eikä tarvi kauaa kärsii!

Mä en ole täs kierrossa tikuttanu ollenkaan mutta luulen että ovis alkaa olee ihan käsillä ...ehkäpä huomenna ;)

 
Perjantai 18.04.2008


napsuneiti..........kp22/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp35/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp13/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp19/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp120/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
niin mäkin katjuska luulen et tää sairastelu johtuu stressistä. Ikuna en näin pal o ollut kipeenä ku tuolla työpaikassa tän 6kk aikana. onneks se on takanapäin jo. vielä tänään tosin "otin yhteen" sähköpostin välityksellä pomon kanssa, makso lopputilin väärin.. 2 päivän lomakorvaus puuttuu.. selitin nätisti, liitin lainkohdat ja pariinkertaa suomensin sitä hänelle, silti pyytää... "voitko tarkentaa".. siis voi widdu suomeks sanottuna. menee ihan hermo sen naisen kanssa. Onneks ei tartte sinne enää mennä.

Ei onneks o kuumetta, joten eiköhän tää mee ohi ku lepäilee vaan. onneks on vielä kaks päivää aikaa =)


Katjuskalla onkin sit kiva viikonloppu tulossa.. heheee...

mul on taas tisut kipeytyneet.. oikein kunnolla, samaa rataa mennään ku aina ennenkin.. huoh.
 
Lauantai 19.04.2008


napsuneiti..........kp23/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp36/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp20/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp121/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma


Tulin nosteleen meitä ja päivitin listan.
Tuntuu että aika taas matelee oikein urakalla... kuluis nyt vaan viikko nopeesti..

mitäs teille?
 
Sunnuntai 20.04.2008


napsuneiti..........kp24/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp37/31......................yk4........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp15/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp21/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp122/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
Moro!

Mulla joo ollu viriiliä elämää stressin kera tottakai viikonlopun aikana...tänää pitäis vielä isäntä lämmitellä jos vaikka tärppi kävis=)
Oviksesta en osaa sanoa...ei mitään selviä merkkejä ilmassa ja tikuttanu kun en ole!
No sen näkee sit parin viikon päästä taas!

Tuizu huhuu? Sun tilannetta kiinnostais!

Huomennakos meet Napsu uuteen työhön? Jännittääkö?
Toivotaan et tää duunipaikka olis kiva ja sun juttu!

Palaillaan!!!
 
Siis kyllä mulla ne menkat alkoi, mutta edelleen en osaa sanoa missä mennään kierrossa....kunnon vuoto alkoi su/ma eli jos kirjataan kp 8/30. parilla päivällä voi heittää.

Ihana vatsa Nannalla!!! Mekin tahdotaan!!!!! |O :D

Kamala tuo malagaonnettomuus1 Vähänkö säikähdin kun ystävä on Espanjassa ja en muistanut koska tulee takaisin ja onko aurinkomatkojen järjestämällä matkalla, mikä ihana fiilis kun vastasivat puheluun!! Tulevat tänä iltana ja eivät ole aurinkomatkojen matkalla!!

Oltiin mökillä viikonloppuna, niin ihanaa kun kevät herättelee luontoa! Ensi viikonloppuna taas!!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!! :wave:
 
Iltoja!

Harmi että Tuizulla ei sitten ollutkaan se kierto, mutta kohtahan sulla vissiin ovis on ja pääset taas jännäilemaan =) .

Onnea Napsulle huomiselle! Ja toivottasti teillä molemmilla Katjuskan kanssa tämä rennompi kierto tepsii =) .

Minä oon ihan surullinen täällä. Mies lähti työmatkalle ja tulee vasta loppu viikosta takas. Itku tuli kun kävin saattelemassa. Hassua kuinka sitä kasvaa toiseen kiinni. Tervettähän se tietty välissä on erossaki olla...

Nanna +P rv 16+4
 
tervehdys pitkästä aikaa! oon koettanu tässä pitää pääni kylmänä (turhaa...) mutta yritin kuitenki. tikutin jopa oviksen, ekaa kertaa elämässäni, kp 15. nyt siis menkkoja odotellaan.. tänään oli tosiaan se lääkäri ukon kanssa siellä lapsettomuuspuolella...kyllä keventi sydäntä! mulla oli kaikki arvot kunnossa, kattovat vielä ultralla ja sanovat että ERITTÄIN hyvältä näyttää, oli varma että ovulaatio on tapahtunut ja kohdun limakalvot olivat paksut. sano että tärppi on voinut käydä! toivotaan parasta. ukonki tulokset oli hyvät, poikia on liikkeessä oikeeseen suuntaa keskivertoa enemmän!!! sano se lääkäri, että tätä tilannetta on voinu hidastaa se mun hillitön kysta.

juteltiin ja tultiin kaikki siihen päätökseen, että ootellaan nyt elokuuhun (ei onneks kauaa), jos ei oo tärppi vielä käyny,ni sit mulle tehään se aukiolotutkimus. ja kirjotti jo valmiiks clomi reseptin. mutta se oli hyvin positiivisella kannalla ja vähä pilkesilmäkulmassa sano, että kun tämän kaiken laittaa tiivistettyyn muotoon ni toivottavasti nähään seuraavan kerran tuolla vauva puolelle =) tuli hyvä mieli!

ja putos kyllä kivi molempien sydämeltä.

nyt on ollu alamaha muutaman päivän ihan sen tuntonen ku menkat alkais ja rinnat on kipeet, vaikka nyt on vasta kp 22. mutta tässä nyt reilu viikko jännäillään ja huonolla tuurilla uus yritys käyntiin......
 
Maanantai 21.04.2008


napsuneiti..........kp25/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp8/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp16/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp22/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp123/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mahtava homma sulla Kryss. Toivotaan että sulla nyt oikeesti olis tässä kierrossa käyny flaksi ;) Ja kuulostaa kyllä niin hyvältä joten uskotaan siihen...pidän peukkuja kovasti!
Jos nyt ei kuitenkaan tärppiä tule niin eiköhän se lähiaikoina tapahdu. Ajattelin vaan että nyt kun tiedetään ettei mitään vikaa ole ja stressaaminen sen osalta loppuu niin varmaan rupee tapahtumaan =)

Ja Tuizu pääsi harmi kyllä uudelle kierrolle...no kohta pääset taas ovista metsästämään ja sitten jännäilemään.
Kauhee tosiaan toi onnettomuus. Niinhän sitä sanotaan että koskaan ei tiedä milloin se viiminen päivä tulee :(

Nannalle: Nauti tosiaan yksinolemisesta. Se tekee varmaan ihan hyvää parisuhteelle olla vähän aikaa erossa. ( Puhuu ihminen jonka isäntä on viikot pois kotoonta ) :)
meillä joo nähdään tosiaan aika harvoin ku isäntä toisella paikkakunnalla viikot töissä joten mä olen taas niin tottunu olemaan viikot itekseen että tekee välillä taas tiukkaa totutella tilanteeseen että ollaan pidempiä aikoja 24/7 yhessä =)
Mutta kaikkeen tottuu...

No taidan lähtee tarkistelee veroehdotuksii...boring
 
osaattekohan sanoo että mitä maksaa se clomifen 50mg 5tabl?? ja kai sitä myydään tuolleen pienempiäki määriä ku vaan isoja paketteja?? ajattelin vaan että jos siihen pitää mennä ni osaan vähä varautua.....
 
morjens morjens..

Kryss, mun piti ostaa se koko paketti jossa oli 20 tabl. Se makso liki 60 eur ja niistä 5kpk on vielä käyttämättä tuolla kaapissa. Mietin että josko sitä joku kk uskaltais itselääkitä itseensä sillä vikalla satsilla. ei tietty sais, enkä tiiä uskallanko. mut jospa sä et niitä tarttekkaan vaan lekuri oli oikeessa... jospa olisikin tärppi käynyt. voi että... olis jo aikakin meistä jonkun plussata! Nanna on kohta puolessa välissä.

ittellä on taas menossa tää loppukierron piinaus. mut jotenkin sitä ei vaan mitenkään usko että vois olla tärppi käynyt, miks nyt ku ei aiemminkaan. Ihan samoilla oireilla mennään ku ennen, tisut järjettömän kipeet ja sitä rataa. Nuha onneks alkaa oleen parempi =).

uudessa paikassa oon tosiaan alottanut ja toivottavasti siellä nyt sit viihdyn kauemmin ku edellisessä :LOL:.

huomenna en koneelle pääse lain, mutta torstaina sitten.
 
Heissan! Hän otti ja kyllästy yksin oloon ja hurautteli maanantaina 400km etelämmäs... Tänään tulin sitte takas.
Onnea Kryss hyvistä uutisista :flower: !!!! Nythän se on sitte kaksinverroin jännempi loppukierto kun lekuriki noin lupaavasti puheli =) . Minunki täyty sillon ostaa se 20kpl purkki clomeja ja ehdinpä ostaa jo toisenki valmiiksi ja nythän ne on myös tuolla kaapissa odottamassa. Tietääkseni niitä ei pienenpiä purkkeja ollut.

Nanna +Pippunen rv 17+0
 
tuli muuten mieleen, että se kyksin lääkäri ehotti mulle sitä ikuisesi kiisteltyä lämpöen mittailua!!!sano, että se ei oo 100% varma, mutta siitä on tullut paljon hyvää tulosta!oonhan minä sitä aina aika ajoin harrastanu, mutta en mitenkää säännöllisesti ja kyllä niissä ne lämmön nousut/laskut on ollu ihan selkeet.

mutta nyt sitten vaan jännäilemään ens viikon alkua, voisko tämä olla se kierto??ei voi tietää, mutta toivotaan kovasti! eiköhän se meillä lopuillaki vielä kosaha jossain vaiheessa!!! parempi ois tietenki ennemin kuin myöhemmin!on tässä jo niin pitkä matka takana että ei se voi nyt ihan loputtomiin kestää...

mutta nyt kattoo greyn anatomiaa ja sit nukkumaan, huomenna on taas rankka ja pitkä työpäivä edessä...huh huh, mutta onneks on kohta vkoloppu ja saa levätä!
 
moikka pitkästä aikaa...

jotenkin on toi aika päässyt livahtaan niin ettei täälläkään o tullut käytyä.
mitäs teille kuuluu?? onko Katjuskan remppa jo valmis?

ja kryssin kans mennään melko samoissa. Mikäs sulla on olo?

ihanan aurinkoista lauantaita on luvattu.. pakko olla paljon ulkona B)
 
Sunnuntai 27.04.2008


napsuneiti..........kp31/30-32................yk19......1.toiveissa
Tuizu ...............kp14/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp28/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp129/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
 
huomenta.

Ihanan aurinkoinen aamu B) . me kärsitään miehen kanssa molemmat tosin hedarista ku juhlistettiin 1v hääpäivää eilen. mut eiköhän sitä tästä taas henkiin herää. Pahasti näyttää siltä että huomenna on kp1 ja yk20...

sit varmaan varaan ajan sinne akupunktioon uudelleen ja pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että se tehoaa. ja syksyllä sitten jatketaan hoitoja. en vaan tiiä kumpi oli parempi, kokeilla uudelleen sitä inssiä naistenklinikalla vai mennä suoraan felicitakseen koeputkeen... siinä vaan kun onnistumisprosentti olis niin paljon isompi. huoh.

mitäs teille muille? Kryssillä alkaa oleen päivät täynnä... mitkä on fiilikset? Voisko lekuri olla oikeessa =)?
 
Aurinkoista sunnuntaita!!! ihana ilma!! B)

koko vkolopun oon toohottanu tehä kaikkee kotona ja vieraita on käyny. kohta ajattelin pesasta edes muutamat ikkunat, ni saan puhtaat kesäverhot ikkunoihin!

ei oo tätiä näkyny. menkkamaisesti juilii, mutta sitä se on tehny oviksesta lähtiin. rinnat on ihan hemmetin kipeet, eniten sattuu ku liikkuu/hyppii, ei niin pahat säryt jos koskettaa, mutta liikkeessä..ai jai...

kasvot hieman kukkii.... :flower: sitä ei oo tapahtunu pitkään aikaan.

en tässä nyt sen enempää oo ees yritelly bongailla mitään. ei pidä ruveta taas kerran leijumaan pilvissä. sanotaanko näin, että voi olla että tärppi on käyny, mutta yhtä hyvin voi olla käymättä. eletään nyt päivä kerrallaan ja pitää nää tunnit ja päivät yrittää täyttää jollain puuhastelulla, etteí koko ajan mieti mahottomia...
 
Sunnuntai 27.04.2008


napsuneiti..........kp1/30-32................yk20......1.toiveissa
Tuizu ...............kp14/30......................yk5........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29....................yk17......1.toiveissa
Kryss..................kp28/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp129/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma


eipä mulla muuta. parempaa onnea teille!
 
Huomenta!

:hug: Napsulle!Toivottavasti se akupunktio tuo teille avun! Itse oon nyt joutunut noiden selkäkipujen kanssa kahdesti ottamaan hoidon ja se tehoaa päivässä ainaki kipuihin! Eli uskon kyllä 100% hoitoon.

Kryss täällä jännätään peukut pystyssä! Voi kun se olis nyt sinun vuoro sitten, oireet ainaki kuulostaa hyvälle! Kuinka pitkä aika sinulla nyt siitä oviskesta sitten olikaan? Millon meinaat testata?

Mitäs Katjuskalle kuuluu? Päivät alkaa kans olla täynnä?

Nanna +Pippunen rv 17+5
 

Yhteistyössä