Hakutulokset

1. N

Marraskuun masuasukit kesäkuussa

Heipä hei taas Tulee pikkasen harvakseltaan kirjoiteltua, äääh. Potkuja tuntuu jo päivittäin, ei vielä kovin voimakkaita, mutta kun rauhassa "kuuntelee" niin tuntuu. Shantaram ehdotteli listan laittoa etusivulle, mitä kannattaisi hankkia, kuunnellaan mielipiteitä tehdäänkö vai ei. Itse en...
  2. N

Tervetuloa uudet mukaan! Minulla on painoa tullut kokonaiset 800g, neuvolatäti oli huolissaan tuleeko syötyä tarpeeksi. Normaalipainoinen kuin olen. Toisaalta pikkuneiti on paljon liikkuvaisempi, joten sen perässä juokseminen ja kävelylenkkien tekeminen on lisääntynyt. Tosin ei tuosta...
  3. N

Iltaa mammat Anteeksi pippari, että olet unohtunut listalta, olet päässyt jotenkuten livahtamaan mun ohi. Sinulta puuttuu vielä ikäsi ja sairaala. Nyt pitäisi olla taas muuttuneet tiedot kohdillaan, tarkastakaa ja korjatkaa jos puutteita/virheitä tiedoissa on. Saivartelijoille tiedoksi...
  4. N

Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2270406-marraskuun-masuasukit-kesakuussa/
  5. N

Heipsan Uusi pino , mutta korjailen vasta kun aurinko lakkaa paistamasta, niih=)=)=) Nuppusein ja jotain viikkoja (kun ei vieläkään jaksa laskea..
  6. N

Marraskuun masuasukit 2013 *kesäkuussa* Menossa mukana: Laskettuaika (LA) / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 29.10.2013 Miramei / 25v / 1.lapsi / ? Prinsessa 30.10 hampula / 24v / 1.lapsi / TAYS Harriet81 / 32v / 3.lapsi / HYS...
  7. N

Huomenna voisin väkertää uutta pinoa, kun tää yrittäjän elämä on näin juhlapäivinä kiireistä=) Toivottavasti kroppa jaksaa tän päivän, ja eikun työn iloon!!! Mukavata lauantaita kaikille Nuppusein ja monta viikkoo, ei ehi laskeen...
  8. N

Moikka taas pitkästä aikaan, ei tuu paljon kirjoiteltua kun on niin ihanat ilmat, että on vaan koko ajan pihalla. Muutto olisi nyt suoritettu (asun siis pahvilaatikkovuoren sisällä). ja työnantajallekin tuli kerrottua, ei oikein riemastunut... teki sen kyllä selväksi.. ehdinhän mä olla töissä...
  9. N

Päivitelty:D Pakko pistää merkiksi.... Ihanata äitienpäivää kaikille!
  10. N

Hyviä huomenia naiset! Pitää oikein kuitata, että muistaa mihin asti on päivitelty=) Turhakkeista/tarpeista oli puhetta, itse en hoitopöytää käsitä ollenkaan, johtuen siitä, että se ei kuitenkaan ole vessassa ja kulkisin sitten tuon kakkapyllyn kanssa pitkin kämppää..... minulla on...
  11. N

Moikka Taas yritellyt päivitellä... Pipopoppari en "löytänyt" sua tuosta listasta, tai sitten jossain vaiheessa on tuo alku jäänyt uupumaan onko tuo poppari la 13.11 sun tietosi. pakko kysyä, etten poista vahingossa ketään... Onnea Shalley vakkariduunista Sokerirasituksesta, ymmärsin...
  12. N

Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

Moikka Laitoin uuden ketjun tehden.... Hetki menee, että oppii käyttämään, mut harjoitus kait tekee mestarin:p http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2261948-marraskuun-masuasukit-2013-toukokuussa/
  13. N

Hetki vain niin opettelen muokkaamaan, mutta onpahan toukokuu.... Nuppusein 13+1
  14. N

Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa* Menossa mukana: Laskettuaika (LA) / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala Meitä on jo 100 odottajaa! 29.10.2013 Miramei / 25v / 1.lapsi / ? 30.10 hampula / 24v / 1.lapsi / TAYS...
  15. N

Maimma Minulla siis terveystalolla tampereella tuo np-ultra, ja siellä tosiaankin alakautta mennään. Synnytyksestä, en osaa oikein pelätä sitä (tosin kun tuo edellinen tapahtu syyskuussa, niin on vielä suhkot tuoreessa muistissa). On siinä kestämistä ja ei se kivalta tunnu, mutta palkinto on...
  16. N

Jokainen on omalle lapselleen se paras äiti, jokainen meistä tekee ihan itse omat päätökset, ja niin kuin jo sanottua niin tutkimustuloksia löytyy jos johonkin lähtöön. Minulla ainakin on täysin terve lapsi, otin buranaa, käytin nenäsuihketta, söin strepsilsejä, söin maksalaatikkoa, otin lasin...
  17. N

Kaikki kirjoittaa mitä haluaa, ja ne ei lue jotka ei halua, eiks jee? Mistä te saatte tuon siivousvimmanne? voisiko joku tulla tartuttamaan sen muhunkin!!!! Voisko laittaa aina oman kommenttinsa perään millä viikolla menee, niin ei tarttis aina tuolta etusivulta käydä vilaseen, niin...
  18. N

Huomenta naiset Kirjoittelin pitkät sepustukset ja ne vaan hävis jonnekin.... perhana sentään. Niinu ehtikin tuohon väliin jo laittamaan että eikös palstan idea ole jakaa ilot ja surut. Keskenmenojen pelko kun vaan on se puheenaihe nro 1, varsinkin tuohon vko 12 asti koska se vaan on...
  19. N

No tulihan se pahoinvointi sitten kylään, ihmettelinkin mitään missä se oikein viipyy=)=) Mitään muita oireitahan ei siis vieläkään oo... Lapsihan mä teen just niin paljon kuin suodaan, tosin tämän toisen jälkeen voisi pitää ihan pikkiriikkisen tauon (siis vaikka vuoden) ettei tää mamma ihan...
  20. N

Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Moikka kaikille! Tää viettää hiljaiseloa tän kirjoittamisen kanssa, tosin johtuen siitä, että tuo puolivuotias pitää kiireisenä ja muutto painaa päälle. Ottaa oikein päähän kun on niin saamaton olo. Ja tuo jano, siis se on ihan koko ajan... ja sit saa rampata koko yön veskissä, kun päivän...

Yhteistyössä