Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

Kaikki kirjoittaa mitä haluaa, ja ne ei lue jotka ei halua, eiks jee?

Mistä te saatte tuon siivousvimmanne? voisiko joku tulla tartuttamaan sen muhunkin!!!!

Voisko laittaa aina oman kommenttinsa perään millä viikolla menee, niin ei tarttis aina tuolta etusivulta käydä vilaseen, niin pysyisi vähän kärryillä.

Nuista ystävistä, olen kanssa parille kertonut mutta niin kuin rosuliinakin sanoi, niin toinen on sellainen jolla ei omia lapsia ole, tikittää hälläkin, vaikkei miestä sekä ryyppääminen kuuluu kaikkiin viikonloppuihin ja pyhiin ja toinen sitten on puolestaan viiden lapsen äiti, joka jo tietää jokaikisen asian ja kokenut kaikki ihan samanlailla, niin juttelepa siinä ny sitten omista fiiliksistä. Toisaalta haluan myös jotain muutakin juteltavaa kun lapset ja raskaus ja ystävät sopii siihen sitten.

Nuppusein 8+2

Heippsan

Tosiaan lähes viikko on mennyt!
Paha olo, oksentaminen ja huimaus on alkaneet vaivata nyt 24/7. Tuntuu että oireet ovat vaan lisääntyvät! Ei ollenkaan mukavaa kun pitäis saada opiskelut loppuun! 2kk valmistumiseen!!
Sitte pääsee ihan vakkariksi samaan paikkaan.. Toisaalta mietin vielä pitäisikö sittenkin hakea AMK
.POSITIIVISIIN ASIOIHIN.
Onhan tämä jännää! Ja nyt tuplasti jännempää kun kaksi masussa! Vaikka on jo yksi 2v murunen.
Mutta olen jo vaikka mitä ajatellut! Tuplakärryistä ja onko tulossa tytöt vai pojat vai tyttö ja poika :)
Mutta siis UUSI ASUNTO tarvitaan. Miehellä kaksio ja mulla kolmio. Ollaan ajateltu rivitalon pätkän ostamista tai oktaloa! Ihanaa haaveilla taas! Mutta jos nyt pari kuukautta ootetaan :)
VAIKKA PELOT on myös arkisia tunteita varmasti samat mitä täällä on jo kirjoiteltu

Pääsiäinen! Tänään lähinnä ollaan aamupäivä lötkötelty kotona.. Ja minä pahoinvoivana. Kohta syödään ja pojan unien jälkeen tarttee mennä kyllä hiukan ulos. Sunnuntaina sitte miehen vanhempien luo! Pojan kanssa varmaa maalataan muutamat kananmunat :D
miramei pidetään LA samana. Oon huono pysymään päivä laskuissa, joten päiväsä sinne tai tännr mun laskuissa on normalia :D

Iloista pääsiäistä kaikille!

Pinsku ja Tuplat 8+4

Kääk. Miten tää nyt jo näkyy.
Esikoisesta tälläin "pullotti" vasta joskus 12 viikolla..
Itse huomaan että tuolta häpyluun reunasta on jo sellaista ihan pinkeää, ei pelkää turvotusta. Ei taida olla asiaa porukoille kyläilemään jos ei halua paljastua, olen nimittäin tässä talvella just laihtunu viitisen kiloa ja äitini viime kyläilyllä just katteli mun mahaa että "oot kyllä hoikistunut"..
Mulla on melkein samanlainen vaikka joku huomauttikin että on pelkkää turvotusta haluan uskoa että se on vauvamaha jo. :D

Kohta pitää ostaa uusia rintsikoitakin kun ovat kasvaneet :p

Yhtenä iltana koski mahaa kovasti ja tihrustin jo itkua että nytkö se menee kesken mut eipä tainnut mennä! :)

Hyvää pääsiäistä!!!

Nuppusein mä en tiedä mistä olen oman siivousvimmani saanut =D Tää on ihan naurettavaa ja varsin omituinen raskausoire :) Mutta alko tuossa viikko sitten itsellä, sen jälkeen kun näin unta, että olen raskaana. Tuntuu, että mulla on ihan väärät raskausoireet ja alan epäilemään, että oon joutunut UFO sieppauksen uhriksi ja tulossa on Alien :LOL:

Raskaudesta kertominen mä olen kertonut kaikille muille paitsi kahdelle omalle lapselle. Mä olen jotenkin niin avoin, etten osaa vaan olla hiljaa ja niin onnellinen, että pakkohan se on huutaa maailmalle :) Muutama ihminen on, joille en ole asiasta mitään infonut, ihan noin niinkuin tarkoituksella. Toinen on tuttu, joka viimoisesta raskaudesta totesi, ettei oikein tiedä mitä sanoa ja totesi vielä, että pitäisikö keskittyä jo oleviin lapsiin eikä tehdä enempää :D Toinen, jolle en ole sanonut mitään, on miehen veljen vaimoke, koska oletan, että hänen miehensä asiasta on kertonut :)

Apua, joko se RADE iskee?? Mä unohdin oman nikkini :D

Joosukka ja Joku 5+2

• Tykkää
Reactions: tiunti
Hyvää pääsiäistä kaikille! =) Mulla on rv 7+5 nyt ja varasin VU:n tiistaiksi eli 2.4. Samalla viikolla olis eka neuvola, mietin pitäisikö ekaa neuvolaa siirtää vähän, koska samalla viikolla on VU. Meidän neuvolan laitteilla ei kuulemma vielä 8+ viikoilla kuule mitään :|

Mulla on aika paljon mielialanvaihteluita ja varsinkin iltaisin oon usein alakuloinen, mutta se kuulemma sopii taudinkuvaan... eiköhän tämä tästä. Eilen kaupassa olin ekaa kertaa vähän huonovointinen.

En tiedä vielä, kysynkö sukupuolta etukäteen. Toisaalta olis niin kiva jännittää asiaa, mutta aikaisemmissa raskauksissa en kyllä oo malttanut olla kysymättä.

Oliko täällä poistettu viestejä, koska ne oli aiheuttaneet pahaa mieltä joillekin? Toivottavasti kaikki nyt hyvin.

Pakko tulla taustoilta avautumaan hetkeksi :kieh: meni hermo.

stellini tule takaisin!!! Itsellä on aivan samanlainen kkm takana mutta uudelleen raskautumisessa meni noin vuosi. Tällä hetkellä pitäisi olla 6+5 mutta ultrassa ei kaverin koko riitä tuohon..mikä mietityttää kovasti.

ViiruP to be honest en ihan ymmärrä kommenttejasi. kkm vuosi sitten kokeneena ja nyt vasta uudelleen raskautuneena kävin eilen varhaisultrassa, joka oli ehkä elämäni pelottavin kokemus johtuen edellisen raskauden kkm jonka sain kuulla ultrassa 12vkolla - sykettä ei löytynyt ja koko vastasi noin 8-9vkoa. Eilen sain kuulla että en olisi niin pitkällä kaverin koosta päätellen ja uudelleen puolentoista vkon päästä jotta nähdään onko kaikki ok vaikka syke yms muut kokoa lukuunottamatta on ok. Nyt sitä odotan.
Yritän toki sanoa itselleni kuten varmaan hyvin moni muukin tällä palstalla että murehtiminen etukäteen ei auta mutta siitä huolimatta valehtelisin jos sanoisin etteikö tule ajateltua asiaa.
Sanoit että ystävän apu on parempi kuin täällä saatu(?) en sitäkään ihan ymmärrä koska vaikka itselläni on muutama sydänystävä - he eivät tiedä raskaudestani tällä hetkellä. MINÄ en jaksa kuunnella sitä "voi ku siistii yms" koska en ole siihen vielä valmis. Heillä kummallakaan ei myöskään ole ollut kkm. Tiedän, että mikäli saisin uuden kkm tai km he tukisivat minua varmasti, mutta siitähän ei ole kyse vaan siitä että täältä saakin vertaistukea "anonyyminä" eli voin kertoa niin rehellisesti ja avoimesti asioista mitä tunnen ja koen. Sen vuoksi minä täällä olen. Se kai tämän koko palstan idea on. Minä en jaksa katsella vaaleanpunaisten lasien läpi vaan elää todellisuudessa - ja ne pelot on vain käytävä läpi (niiden keillä niitä on)
Se ei tarkoita etteikö olisi iloinen raskaudesta! Toivon todella, että kaikilla raskaus menisi hyvin ja pelot hellittäisivät itse kullakin :heart: kaikkihan me ollaan erilaisia jne..jokaisella on oikeus mielipiteeseen mutta tytskyt - suopein mielin :kiss:
pahoittelut omasta avautumisesta mutta tulipahan sanottua oma mielipide..noin.

niin ja tunnustan - ehkä on vähän herkkä mieli...tulenarkaa :heart:
kaikkien muiden oireiden lisäksi, joten kohta kaivan suolakurkkua taas jääkaapista :LOL:
on meinaa törkee suolakurkun himo..
Onko kellään muulla muuten närästystä tai ummetusta tai pientä päänsärkyä?? ihania oireita..
rinnatkin on tosi arat :|

pupup hieno homma! meillä ei la:ssakaan oo niin kauheesti eroo ja saa nähä mikä la neuvolassa lasketaa :)

Aadaz mullaki oli yhtenä iltana maha aika kipeenä ja näin sen jälkee untaki misä tuli keskenmeno : / Onneks se kuitenki meni ohi :)

Mulla on oireet ollu nyt parina päivänä vähä lievemmät. Voisko johtua siittä et oli paljon muuta tekemistä ja ajateltavaa. Muuten ollu jatkuva väsymys ja yökötys etenki tiettyihin ruokiin ja veteen. Itellä on kans ollu iltasin masu turvonnu, voi oispa se jo oikeesti semmone :D

Pikkuinen masusa 7+3

Minullakin tuntuu jo häpyluun ylle nouseen jotain kovaa (toivottavasti kohtu).

Pyynnöstä laitan raskausviikot tästä lähtien, mutta ne voivat tippua parikin viikkoa taaksepäin (digitestien mukaan) sitten kuukauden päästä olevan ultran jälkeen. Siksi tuntuu jotenkin hassulta elää kuukautisten mukaan laskettujen viikkojen mukaan, enkä ole edes lukenut mitään viikottaisia kehitysasteita.

Minulla on poikaolo, muttei toiveen, vaan lähinnä epätoivon vuoksi. Toisin sanoen olen aina halunnut tyttöä, mutta asennoidun jo nyt, että poika tästäkin tulee. :)

Siivousvimmaa ei todellakaan ole - maailman pahin laiskuuskohtaus vain. En millään lainkaan ollenkaan jaksaisi yhtään mitään, en varsikaan töitä, tenttejä, uusia kursseja, kummilasta, ADHD-keskuksen Perhekoulua, raskautta, opiskelija-aktivismia, tutorkoulutusta... Normaalisti jaksaisin ja haalisin kevääksi/kesäksi vielä lisää tekemistä, mutta nyt haluan vain nauliintua telkkarin ääreen. Olen tallentanut ja katsonut jopa lukuisia elokuvia, mihin normaalisti aikani ja kiinnostukseni ei riitä lähimainkaan.

Närästää ja päätä särkee joka päivä. Himoja ei ole, mutta syödä täytyy koko ajan, eikä juuri mikään maistuisi.

Kisu3 ja Pienin 9+0

Viimeksi muokattu:
Susimieli mulla liittyy selkeesti raskauteen ja siihen, että palaa käpy (mä olen muuten kuin viilipytty) ja kun mua kiukuttaa, niin mähän siivoon ja siivoon :D

J&J 5+2
Ah, mä olen aivan samanlainen! Aina kun kiukuttaa alkaa kauhea siivousvimma, toki on sitä muutenkin mutta varsinkin suutuspäissäni kämppä kiiltää! :)

Oltiin tänään anopilla ja kysyttiin lapsenhoitoapua "uimareissun ajaksi" eli vu:n ajaksi. No juuri samaan aikaan anopilla onkin jo varattuna muuta ja nyt mietimme menenkö yksin, oottaako mies kotona lapsen kanssa. Vai oottako mies lähettyvillä lapsen kanssa vai... Jos huonot uutiset sattuisi tulemaan niin mä en tod.näk ole kykeneväinen ajamaan autoa siinä vollottaessa.

Mutta katsellaan mihin ratkaisuun me päästään, en ainakaan muuta aikaa.

Tänään on oksenneltu pariin otteeseen joten olen pitänyt huolta ettei pääsiäisherkut pääse lihottamaan :stick::kieh:

Hyyppis+ihme 6+5(4)

• Tykkää
Reactions: Joosukka
jn
Mäkin uskaltaudun jo mukaan, vaikka olo on edelleen hyvin onnellisen epätodellinen viikko sitten plussanneen testin jäljiltä... :) Yritän saada ryhmästä nyt positiivista virtaa, jotta saan pelot kuriin. Eli saa lisätä porukkaan:

LA 30.11. / jn / 32 v. / 1. lapsi / TAYS / VU 15.4. / N 17.4.

Kiitos kaikille jo tässä vaiheessa, on ollut ihana lukea teidän tunteita (positiivisista negatiivisiin) ja huomata etten ole ajatusteni kanssa yksin :heart: Mulla nimittäin tilanne se, etten halua puhua asiasta vielä muille kuin miehelleni, kerron muille vasta sitten kun kaikki on "varmempaa".

Tuo parin viikon päästä oleva VU ja N tuntuu olevan vielä kovin kaukana, mutta toivotaan että silloin varmistuu, että kaikki on lähtenyt hyvin liikkeelle :) Oireita on tässä vaiheessa ollut rintojen arkuus, menkkakipujen tyyliset vatsakivut (lähinnä iltaisin ja öisin) sekä ihan pientä pahoinvointia. Ei ole kuitenkaan oksettanut vielä. Väsymystä en ole huomannut, enkä kyllä siivousvimmaakaan ;)

Viimeksi muokattu:
Tekstiä taas tullu niin ettei kärryillä pysy yhtään.

Toivon että tänne mahtuu kaikki mukaan kirjoittelemaan ja jakamaan ajatuksiaan sekä tuntojaan. :) Mutta tietäähän sen ku joukko hormoonihuuruisia mammoja näpyttää menemään, että välillä voi toisen kirjottamiset ottaa aivoon ja ainahan ei voi kaikkia miellyttää. :)

jn: Tervetuloa joukkoon!

Siivousvimmaa pukkaa täälläkin, en laita vastaan yhtään.

Susimieli: täälläkään ei mitään tissituntemuksia eikä minkään sortin turvotustakaan havaittavissa.

Hyyppäjäinen: meillä sama ongelma tuon tiistaisen varhaisultran kanssa, tyttöä ei saada hoitoon, joten luultavasti mies ja tyttö saa odotella jossain lähistöllä/autossa, kauaa siellä ei varmaan mene.

Me ei olla kerrottu kun kahdelle, mun omalle äitille ja sit kaverille. Loput arvaakin jo siitä ku eivät saa musta enään tupakointi kaveria, lopetin plussaan ja oon niin ylpeä itsestäni :flower:

Niin ja närästys saapunut kylään |O

Äiti yhdelle&pienin rakkaus 6+2

Tissituntemuksista, olen kuullut että ekan raskauden jälkeen tissit eivät välttämättä enää kipeydy kaikilla. Mulla toinen on arempi kuin toinen, edellinen ns. maitotissi ei ole niin kipeä kuin vähempi tuottoisempi :D

Susimielellä on jo ihan näkyvä masu. :)

Mullakin kyllä pöhöttää paljon enemmän nyt maha kuin esikoisen aikaan vaikka nyt oon lihaksistoltani kovemmassa kunnossa huomattavasti, silloinkin olin kyllä hoikka mutta nyt olen käynyt salilla säännöllisesti. Kai se jotenkin vaan pöhöää helpommin niillä kenellä ei ole ensimmäinen raskaus? Ei pysy kauaa piilossa tämäkään, kun normaalisti minulla ei ole mahaa ollenkaan. Nyt jo olen valttanyt turhan kireitä vaatteita koulussa.

Mielitekoja on alkanut tulemaan: suolaiset asiat vie nyt voiton kaikelle makealle ainakin tässä vaiheessa, myös hiilihapotettua maustettua lähdevettä kittaan paljon. Suolan ja lähdeveden himot eivät kuulu normaalisti arkeeni :D Miestä naurattaa kun mulla vaihtelee mielialat, onneksi se osaa suhtautua hyvin tähän vaikka kiukuttaa välillä. Nyt tosin pari päivää on ollut ilman suurempia kiukkuja. :)

Mulla tekisi hirveesti mieli tehdä rahkapiirakkaa oikein semmosella ihanalla pohjalla, tyydyin nyt sitten paistamaan lettuja hätävarana pääsiäisen kunniaksi. Täytyykin tästä lähteä laittamaan hellaa tulille. :p Voita pitää lotrata tarpeeksi että saan niihin vähän suolan makua, namm!

Niinu & itiö 6+4 :heart:

Tissituntemuksista Mulla on megatissit :D kasvanu yhdel kuppikoolla ja on tosi pinkeet ja kipeet, varsinki reunoista. Ei kuitenkaa koko aikaa..

Ja tää VÄSYMYS! hohhoijaa! Enne jakso hyvin valvoo puoleenyöhön ja nyt kasin aikaa jo valmis menee nukkuu :D ja päikkärei tulee vedeltyy joka päivä.

Huoh muutin tänään Turusta Helsinkii ja valmistuin lähäriks tuossa keskiviikkona, kauheesti kaikkee uutta :) niin ja keskiviikkona on neuvola.

Onko ihmisillä muuten kokemusta noista koti dopplereista? katoin ettei maksa paljon jos netistä tilaa. Onko luotettavis ja toimii oikeesti sitten? :)

Shalley ja merihevonen 8+2 :heart:

• Tykkää
Reactions: tiunti
Tissituntemuksista kans sen verran et tänää ollu ekan kerran vähän arkuutta ja ne ns näpyt on on suurentunu :D onks muilla näin käyny?

jn tervetuloo! :)

Mieliteoista Makeita ei tee melkei ollenka mieli niinku Niinu86 sano kans. Ainoo on mansikkarahka jota puoliso onki jo lupautunu tekee :D muuten joka päivä vaihtelee. Yleensä päivän aikana tulee yks mitä tekee mieli ja si seuraavana päivänä seki saattaa jo yököttää.

Tekstiä tullu tosi paljon.
Mitähän tääl oli kyselty/juteltu, muisti pätkii ku on niin väsy :/

Mulla pahoinvointi pahimmillaan aina illalla, mietin josko hakis apteekista sitä b6 vitamiinia jos auttas.

Sukupuolen kysyminen vielä auki, haluttas tietää mutta toisaalta yllätyski ois kiva. Tiiä sitten.

Tissituntemuksistaki ollu puhe, mulla on kuppikoon kasvanu ja tosi arat. En esikoisesta muista tämmöstä. Mies ihan innoissaan, kokoajan ois tissien kimpussa:)

3.4 eli ens keskiviikkona on ultra, toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Mies lähtee mukaan jos poitsulle saadaan hoitaja.

Marrasmassu 7+2(menkoista laskettuna)

• Tykkää
Reactions: murri76
Iltaa Mammat! :)

jn, tervetuloa! :wave:

Ruokahaluttomuus ei kun vaan jatkuu. Tässä iltasella tein kanawokkia, ja en yleensä syyllisty siihen, että jättäisin ruokaa lautaselle, mut tänään ne yrttimaustetut kanasuikaleet jäi. :( Kasvikset maistui kyllä. :)
Se on kyllä hankalaa, kun yrittää pähkäillä mitä laittaa ruuaksi, kun mitään ei tee mieli. Ja kuten muillakin, niin makeaa ei varsin tee mieli, paitsi ehkä jotain rahkoja. :)

Masutuntemuksista, vain painontunne. Etoo ja väsyttää.

Tämä nyt vähän omanapaista, mut tällaista tänään. Lisäksi hirmunen ikävä esikkoa, joka on hoidossa mummilassa vielä huomiseen. Isännällä kun tuntuu tuo noro, tai mikä ikinä, vatsatauti helpottavan. :)

murri76 8+4

Pakko tulla nyt hieman purkamaan tuntoja tuosta sukupuoliasiasta. Eli siis nyt on alkanut olla päällimmäisenä tunne, että tämän on PAKKO olla tyttö. Ja en nyt tarkoita sitä, että olisi tyttöolo, vaan ihan järkyttävää pakkomiellettä saada tyttölapsi :ashamed: Aiemmin ajattelin tytön olevan kiva lisä perheeseemme kahden pojan jälkeen, mutta pidin koko ajan 50/50 mahdollisuudet mielessä. Viime aikoina alkanut kuitenkin tämä pakkomielle, josta olen jatkuvasti itselleni vihainen, kun tiedän ettei tämä ole normaalia minua : / Toivottavasti kuitenkin pian ajatusmaailma normalisoituu, muuten täytyy varmaan käydä juttelemassa asiasta ammattilaiselle...

Pahoinvoinnit onneksi jo tasoittuneet ja olotila fyysisesti melkein normaali :) Pyydän anteeksi tätä minä, minä, minä eikä kukaan muu-viestiä, mutta pakko oli purkaa ennenkuin tuun hulluksi näiden tuntemusteni kanssa.

Mukavaa Pääsiäistä!

Erika88 9+0

Kyllä mut voi poistaa listalta.

Kiitos murri76, Miramei, Joosukka, Niinu86, wavee, starhope! :heart:

En halua täällä peloillani pahoittaa kenenkään mieltä, enkä omaani, joten jatkan jossain muualla, jossa voi huoletta kertoa niin iloista, suruista kuin peloistakin ilman että joku ottaa sen lietsontana. Onnellista odotusta itse kullekin :)

Stellini 6+1

Erika88 älä huoli, mulla oli esikoisesta pakkomielle poikaan. Mä en voinut edes kuvitella, että tulisi tyttö vaan olin 100%varma, että on poika. Koska HALUSIN pojan. En oikeestaan edes suostunut ajattelemaan, että tulisi tyttö :) No kuinkas kävi, sain käsivarsilleni maailman suloisimman tyttövauvan ja samantien, en olisi voinut kuvitellakkaan, että olisin saanut pojan :) Ja nyt haluaisin tytön, vaikka on kaksi omaa ja yksi miehen, mutta silti. Mä niin haluaisin tämän kauniin tyttölapsen nimen käyttöön, jonka meidän yhteiselle tytölle montavuotta sitten valitsin :)

Tissit ei oo niin nahkarukkaset kuin yleinsä, mutta eivät kipeätkään. Muissa raskauksissa muistaakseni on olleet kipeet, mutta nyt ei pahemmin yhtään. Ja ihan hyvä, koska kipeet tissit (meinasi tulla painovirhepaholainen ja tussut) on inhottavat!

Masu Enenn plussaa, kun epäilin jo ihan täysillä olevani raskaana, lueskelin ihmisten kirjoituksia ympäri nettiä (menneiltä vuosilta raskausoireketjuja) ja hymähtelin plussan jälkeen oleville mahaturvotuksille :D mutta mulla on vähän niinkuin susimielellä. Käytän koon 34 ja 32 farkkuja/housuja ja nyt mulla on ihan järkyttävä pötsi tossa edessä! Siis mua ihan hävettää. Koska jos jotkut tutut bongaa tuon, niin ne vielä kuvittelevat mun olleen alkukuussa tukevasti raskaana, kun kävin viihteellä :/ Voi kun tää plnötys loppuis. Muutoinkin on tosi "raskas" olo mahassa. Onneks ei nyt oo ollu muutamiin päiviin niitä kohdun kasvu/raskaus kipuja, jotka mulla on useinkin erittäin pahoja :/

Ruoka pystyn kaikkea syömään, mutta kun meen ruokakauppaan ostoksille, niin mikään ei nappaa, enkä halua mitään ostaa :/ Meidän jääkaapissa on suuninpirtein valo, koska mua inhottaa kaikki kaupassa. Tuoremehua voisin kuitenkin ostaa kymmentä eri sorttia :D

Mielialat mä olen tosi lehmänhermoinen ja mulla on tän perheen pisin pinna. Ei oo enää. Eilen olis tehnyht mieli nakata kiukutteleva uhmis lumihankeen karjumaan ja tänään taasen mies sai mut niin raivareihin, että jos olisi vielä sanonut jotain fiksua, niin olisin varmaan palotellut ja paistanut pannulla mokaman. Ihan hirvittää, sillä en ole mikään raivohäiriö ollut koskaan ollessani raskaana! Ja tänään suututti niin, että olisin voinut itkeä ääneen. Toivottavasti musta ei tule mitään raivoavaa hullua :(

Mun kaksos oloon sanoin tänään tuolle kakslahkeiselle, että toivottavasti oon oloni kanssa väärässä ja totesi, että toivon mukaan oot, mä tulen hulluksi, kun olet koulussa jos on kaksoset. Vähän aikaan katselin silmiä pyöritellen ja tokaisin sitten, että niin..ja mä olisin yksin joka arki 8h ja sä tuut hulluksi kolmesta tunnista...MIEHET:LOL:

Joosukka ja Joku 5+2

• Tykkää
Reactions: tiunti ja Erika88
No joo.. Jokainen saa sanoa mielipiteensä. Mutta ei siitä tarvii melooneja nenään vetää. :D Sanon yleensä mielipiteeni suoraan ja jos sitä ei kestä tai ei miellytä niin sille en voi mitään. :)
Ja mulla on myös km takana. Nyt matkassa pysynyt kaveri ei vastannu viikkoja vu:ssa mutta näillä mennään mitä on ja katotaan sitten np ultassa mittee siellä näkyy. Sitte ollaan taas vähän viisaampia jatkon suhteen. Mä pystyn kyllä hyville ystäville kertomaan ja heidän kans juttelemaan ihan samoista asioista kun täälläkin, voi ihan suoraan sanoo mitä miettii ja tuntee. :)

• Tykkää
Reactions: Erika88
Täällä lähes kaikki ruoka maistuu (vähän liiankin hyvin :ashamed:), mutta makeat ei uppoo läheskään yhtä hyvin kun aikasemmin. Yhtään ei tee mieli karkkia tai jätskiä.

Aamupahoinvointi on pahentunut entisestään, heti pitäis jotain saada suuhun kun herää. Koska en oo koskaan opetellu syömään juuri mitään aamupalaa, tähän on vähän vaikee nyt totutella... :D Paha olo tulee myös auton kyydissä ollessa, kuskin paikalla ollessa taas ei tunnu missään. Lisäksi tuli eilen kiire vessaan kun tyhjensin kauppakassia jääkaappiin ja tietysti kassi oli lattialla niin jouduin kumartelemaan ja nousemaan ylös koko ajan... :$ En oo kyllä tosiaan ollu ennen noin herkkä.

Mulla on edelleen ihan poikaolo, ihan sama kumpi tulee. :) Tietäis vaan jo, niin vois alkaa suunnitteleen kaikkee sen mukaan.

Andrea + maha 6+2

Yhteistyössä