Erika88 älä huoli, mulla oli esikoisesta pakkomielle poikaan. Mä en voinut edes kuvitella, että tulisi tyttö vaan olin 100%varma, että on poika. Koska HALUSIN pojan. En oikeestaan edes suostunut ajattelemaan, että tulisi tyttö
No kuinkas kävi, sain käsivarsilleni maailman suloisimman tyttövauvan ja samantien, en olisi voinut kuvitellakkaan, että olisin saanut pojan
Ja nyt haluaisin tytön, vaikka on kaksi omaa ja yksi miehen, mutta silti. Mä niin haluaisin tämän kauniin tyttölapsen nimen käyttöön, jonka meidän yhteiselle tytölle montavuotta sitten valitsin
Tissit ei oo niin nahkarukkaset kuin yleinsä, mutta eivät kipeätkään. Muissa raskauksissa muistaakseni on olleet kipeet, mutta nyt ei pahemmin yhtään. Ja ihan hyvä, koska kipeet tissit (meinasi tulla painovirhepaholainen ja tussut) on inhottavat!
Masu Enenn plussaa, kun epäilin jo ihan täysillä olevani raskaana, lueskelin ihmisten kirjoituksia ympäri nettiä (menneiltä vuosilta raskausoireketjuja) ja hymähtelin plussan jälkeen oleville mahaturvotuksille
mutta mulla on vähän niinkuin
susimielellä. Käytän koon 34 ja 32 farkkuja/housuja ja nyt mulla on ihan järkyttävä pötsi tossa edessä! Siis mua ihan hävettää. Koska jos jotkut tutut bongaa tuon, niin ne vielä kuvittelevat mun olleen alkukuussa tukevasti raskaana, kun kävin viihteellä :/ Voi kun tää plnötys loppuis. Muutoinkin on tosi "raskas" olo mahassa. Onneks ei nyt oo ollu muutamiin päiviin niitä kohdun kasvu/raskaus kipuja, jotka mulla on useinkin erittäin pahoja :/
Ruoka pystyn kaikkea syömään, mutta kun meen ruokakauppaan ostoksille, niin mikään ei nappaa, enkä halua mitään ostaa :/ Meidän jääkaapissa on suuninpirtein valo, koska mua inhottaa kaikki kaupassa. Tuoremehua voisin kuitenkin ostaa kymmentä eri sorttia
Mielialat mä olen tosi lehmänhermoinen ja mulla on tän perheen pisin pinna. Ei oo enää. Eilen olis tehnyht mieli nakata kiukutteleva uhmis lumihankeen karjumaan ja tänään taasen mies sai mut niin raivareihin, että jos olisi vielä sanonut jotain fiksua, niin olisin varmaan palotellut ja paistanut pannulla mokaman. Ihan hirvittää, sillä en ole mikään raivohäiriö ollut koskaan ollessani raskaana! Ja tänään suututti niin, että olisin voinut itkeä ääneen. Toivottavasti musta ei tule mitään raivoavaa hullua
Mun kaksos oloon sanoin tänään tuolle kakslahkeiselle, että toivottavasti oon oloni kanssa väärässä ja totesi, että toivon mukaan oot, mä tulen hulluksi, kun olet koulussa jos on kaksoset. Vähän aikaan katselin silmiä pyöritellen ja tokaisin sitten, että niin..ja mä olisin yksin joka arki 8h ja sä tuut hulluksi kolmesta tunnista...MIEHET
Joosukka ja Joku 5+2