Aurinkoista sunnuntaihuomenta!
Ihanaa kun täällä on juttu palannut tuttuihin, mukaviin uomiinsa, hyvä homma!
TauTau kyllä se unentarve on todellakin lisääntynyt, ja vaikka näin vapaalla kukunkin hereillä jo aamuyöstä niin on suht helppoa nukahtaa uudelleen ja posottaa johonkin 9-10 asti. Viime yön unet 10h, päikkäreitä olen koittanut välttää kun sitten ei illalla tule uni. Mutta siis myöhäisillan leffaa on turha alkaa katsomaan, meillä mieskin vinosti hymyilee mulle mutta niin me taidetaan nukkua molemmat
Kaatumisesta kyllä ne meidän pienet on niin hyvin suojassa vielä että ei taida olla mitään vaaraa vaikka muksahtaisikin. Mä tipuin loppuraskaudessa esikoisesta yksiltä rappusilta suoraan mahalleni/polvilleni, pudotusta reilu metri ja alla kivikko, polvet oli kyllä auki ja sattui s*****asti mutta vaistomaisesti olin sen jättimahani suojannut. Astuin siis vain harhaan pimeässä, eikä sen megapallomahan kanssa kyllä muutenkaan nähnyt mihin astui. Kaikki hyvin kuitenkin
Toki siinä olisi voinut käydä iso vahinkokin.
Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa! Hienoa että tämä joukkomme vielä kasvaa!
Miramei, mäkin luulin että paljastun kun käytiin mun isän luona, laitoin vielä vähän hölmönä aika tiukan paidan, mutta ei isä ainakaan kommentoinut mitään, vaikka vähän katsoikin. Kai hän luuli että onpas tyttö syönyt hyvin kun on noin pulska! Mulla ei oikeastaan muita sukulaisia olekaan kuin isä, miehen puolelta ei ketään. Ei olla kovin sukurakkaita, ja miehen vanhemmat sekä mun äiti on jo kuolleet. Haikeaa näin esim. pääsiäisenä lukea muiden juttuja kun on sukukokoontumisia ja isolla joukolla popsitaan lammasta.. Nauttikaa siitä, vaikka välillä suku oliskin pahin
(.) Paino sinnittelee samoilla grammaluvuilla edelleen mutta olo on kuin sinivalaalla. Turvonnut ja kankea fiilis, ja koko ajan ylensyönyt olo vaikka ei niin söisikään. Se on tietty hyvä juttu että kerralla ei pysty syömään kovin paljoa ettei tuu paha olo, viime raskaudessa kun tuo nälkä oli pohjaton ja olisin voinut syödä koko ajan, mitä vaan. Painokin kyllä nousi sen 30kg mitä yritän nyt välttää ihan todella, oli aika karua..
Rinnat on kipeät juu, varsinkin aamuisin kun hetää niin särkee kunnes saa liivit päälle, mull aon tuo varustus muutenkin aika muhkea niin nyt on kyllä sellaiset vautsivau-melonit että huh! Mies niitä himoitsee mutta kun ne on niin pirun kipeät niin ei voi kun katsella
Meillä oli hyvät keskustelut eilen miehen kanssa kaikista asioista mitä tässä tulee tapahtumaan syksyn mittaan, mun työkuvioista ja muusta. Innolla odotan np-ultraa, josko sieltä tulisi niin hyviä uutisia että voisi kertoa töissäkin, haluaisin olla pomolle/firmalle reilu ja kertoa ajoissa, mun sijaisen kouluttamiseen kun tarvitaan aikaa muutama kuukausi.
Ihanaa pääsiäissunnuntaita kaikille marraskuisille, nyt tankataan tätä aurinkoa että jaksetaan taas harmaa arkikin :heart:
Ms. Moneypenny ja taskukenguru 8+5