Onnea hyviä
ultrakuulumisia saaneille! Ihanaa lukea niitä!
Minulla on myös ollut aika paljon noita
menkkamaisia lieviä kipuja, joiden olen lukenut liittyvän usein kohdun kasvuun. Kunnon kipuja ei ole ollut vielä missään vaiheessa.
Repäisykipuja erityisesti aivastaessa on ollut myös ja olen ymmärtänyt, että niistä ei pidä olla huolissaan.
Täällä eletään nyt jännityksen aikaa, sillä
varhaisultra yksityiseltä on varattu 9.4.Tuolloin olisi oviksesta laskettuna viikkoja 7+1 (menkoista laskettuna 7+4). Edelleen mielenrauhaani koetellaan satunnaisella, onneksi tosin aina hyvin lievällä, tiputteluvuodolla. Tavallaan haluaisin mennä ultraan jo tällä viikolla, mutta mutta...
Onko mielestänne hyvä odottaa tuonne 7 + jotakin-viikolle asti? Hedelmöitysajankohdasta olen varma, joten viikkojen ei pitäisi heittää.
Pahoinvointi on antanut ensimmäiset merkit itsestään, mutta vielä ei olla oltu lähelläkään oksentamista.
Liikunta ei jotenkin maistu/suju samalla tavalla kuin entisessä liikunnallisessa elämässäni, mutta ehkä se tästä viimeistään toisella kolmanneksella!
Syömään olen vielä pystynyt kutakuinkin normaalisti, mutta erityisesti sianlihan haju ällöttää.
Turvotus on nyt laskenut, mutta maha se vain kasvaa - pinkeä, pieni ja pyöreä, vaikuttaa ihan siltä kuin tosiaan pieni raskauskumpu jo sieltä tulisi (ei vaikuta normiturvotukselta, mutta en tiedä, onko mahdollista vielä
Äitiyshousut pitää ostaa pian tällä menolla...
Aurinkoista viikkoa kaikille, ihanaa kun on kevät!!
Anna_bella 6+1 (viikot korjattu, nyt laskettu oviksesta/hedelmöityksestä)