Onko teillä kaikilla jotain
tissituntemuksia? Aristaa tms. Mulla ei meinaan ole niin mitään! Esikoisesta oli arat alkuun ja mietinkin että onko mun tissit muuttuneet jotenkin esikoisen ruokkimisen jälkeen eikä siksi tunnu mitään..
vauvan sukupuoli esikoinen on poika, nyt en ainakaan vielä osaa veikata tulokkaasta mitään, ehkä jos oireet on myöhemmin kovin erilaiset niin saattaa tulla tyttöolo. Meinataan kyllä kysyä
Toisaalta ois kiva vaihteeksi saada tyttö, mutta jotenkin ehkä tavallaan ajatus pojasta tuntuu aika ihanalta
Kumpi onkaan niin innoissaan odotamme
Anoppi sekoaa onnesta jos tulisi tyttö, olisi jo esikoisen vauva-aikana halunnut päästä ostaan hepeniä.
Mulla on aina mielessä vaikka mitä tänne kirjoitettavaa, mutta sit kun olen kahlannut kaikki uudet viestit läpi, kerkiän unohtaa kaiken asiani
Te ketkä ette oo vielä kertoneet omille vanhemmillenne tulokkaasta, miten meinaatte kertoa? Me odoteltiin esikoista kans tälläin äitienpäivän korvalla ja silloin laitettiin "mummuille" äitienpäiväkortit, ja aateltiin tällä kertaa kans perinteisesti äitienpäiväkorttiin laittaa jotenkin sellainen vinkki tulokkaasta
Tyyliin kuva esikoisesta jolla on päällä paita jossa lukee isoveli tms.
Ai että, tässähän alkaa pikkuhiljaa olla sisäistänyt ajatuksen vauvasta, ihanaa kun saa taas hipistellä pieniä vaatteita ja tavaroita! Kasva masu,kasva!
Susimieli ja kuopus 5+5