Moikka kaikille!
Tää viettää hiljaiseloa tän kirjoittamisen kanssa, tosin johtuen siitä, että tuo puolivuotias pitää kiireisenä ja muutto painaa päälle. Ottaa oikein päähän kun on niin saamaton olo.
Ja tuo jano, siis se on ihan koko ajan... ja sit saa rampata koko yön veskissä, kun päivän kittaa juotavaa...
Täällä ei neuvolassa ulrata olleskaan, enkä sitten tiedä milloin alkavat sydänääniä yrittämään kuunnella. Muutiin paikkakuntaa tuon esikoisen jälkeen ja vanhassa kotikunnassa ultrattiin lääkärinkäynneillä ja sydänäänet kuunneltiin vko 12 jälkeen. (sano ettei ennen sitä kannata yrittää, kun ei välttis kuulu). Mietin tuossa kanssa meniskö käymään varhaisultrassa yksityisellä, mutta toisaalta np-ultraan on 3,5 vko, ja jos jokin menee vikaan, niin enhän mä sille itse mitään voi, niin en sitten tiedä haluanko maksaa.. vaikeeta...
Mietin tuossa kanssa, miten kertoa tulevasta työnantajalle (joku oli kanssa jo sitä miettinyt) kun ehdin olemaan töissä kokonaiset kolme kuukautta (josta pitäisi kk olla kesälomalla), se kiroo mut varmaan ylinpään helvettiin... (tää on siis pieni paikkakunta, johon ei tekijää saa niin helpolla) Mä tosin menen ilomielin töihin tuoksikin aikaa, koska tää kotona olo on oikeesti tylsää!!!! vuoden päästä tää voi olla jopa kivaakin, kun tuo neiti tuosta kasvaa, niin voi tehdä vähän erinäisiä juttuja.
En nyt muista oliko jo puhetta siitä, haluatteko tietää lapsen sukupuolen etukäteen? Ite ei tod.näk. kysytä tästäkään, onpahan jotain jänskättävää synnärille.. (jos sattuu tulemaan nyt poika, niin voi sitä kurjuuden määrää kun joutuu pukeutuun siskonsa vaaleanpunaisiin vaatteisiin
)
Mulle vois päivittää
NL 18.4 ja NP 22.4
Nuppusein 8+0