Heippa! Punktiotulokset tuli eilen ja terve tyttö on tulossa! Mulle vois siis päivittää tyttölupauksen ja RU 20.6. Värit ym. ei toimi ipadilla :/
Oli kyllä helpotus kuulla että kaikki on hyvin ja mun tyttöolokin piti paikkansa
ainoa miinus on että keskiviikkona mies sanoi ettei haluakaan kuulla sukupuolta etukäteen.. Enhän mä pystynyt olemaan kysymättä kun kerran se kromosomitutkimuksesta selviää, nyt mun täytyy yrittää pitää suuni supussa seur. 20 viikkoa.. Näinköhän mahtaa onnistua..
ja piilottaa kaikki tyttövaatteet ym. mitä varmasti nyt tulee hankittua.
Eilen oli myös neuvola, paino noussut mulla nyt kilon mikä on huippujuttu kun entuudestaan oli vähän ylipainoa. Kaikki nlassakin hyvin, maha kasvanut hyvin ja kohtu navan korkeudella, paineet ok ja sydänäänet myös. Hemppaa ei otettu taaskaan, kai mä näytän niin hyvinvoivalta ettei tarvi?
Tänään enää hetkeksi töihin ja sitten alkaa loma <3 iltapäivällä hypätään työporukalla koneeseen ja mennään viikonlopuksi Kööpenhaminaan, tiedossa herkuttelua ja shoppailua ja paljon naurua sekä hyviä hetkiä! Pitkä päivä tulossa tänään ja sunnuntaina vasta takas, toivottavasti tällainen mummo jaksaa nuorempien, ei-raskaanaolevien matkassa
täytyy ottaa hyvät kengät.
Tietenkin mä herään 5.17 kun olis saanut nukkua puol kasiin, mutta tää alkaa olemaan joka-aamuista että uni loppuu kesken.
Nyt tuli ihan vaan omaa pulleaa napaa (.) kun tällä tabletilla on vähän hankalaa..
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
Ms. Moneypenny + tytöntyllerö 18+4 <3