Heippa pitkästä aikaa! FB on vienyt mukanaan, täällä tulee usein kans käytyä lukemassa mutta kirjoittelu varsinkin puhelimella tai iPadilla on aika hankalaa..
Tervetuloa uusille odottajille!
Täällä on ollut juttua ainakin vatsallaan nukkumisesta, ihme kyllä herään monesti aamulla niin että olen vatsallani, vaikka nukahtaessa kyllä pitää olla puoliksi kyljellään ja toinen koipi korkealla koukussa ettei paina masua. Jossain kohtaa kyllä tuo mahallaan löhöily loppuu kokonaan..
Liikkeet tuntui tosi aikaisin jo, jotain 13+ tunsin ekan kerran jotain pientä ja siitä sitten kiihtyvää tahtia, nyt tosiaan päivittäin ja välillä pitkiäkin potkusessioita tulee. Kumma kyllä mahan päälle en ole tuntenut, ehkä mulla on kohtu vähän takana vaikka istukka takaseinässä onkin että se ei ole vaimentamassa.
Lapsivesipunktiosta on kohta 2 ja puol viikkoa, eikä tuloksia kuulu
Viime torstaina jo sinne soittelin mutta eivät osanneet yhtään sanoa koska tulokset tulee, puhuivat nyt kolmesta viikosta kun alun perin oli 10pv-2vkoa. Inhaa odottelua vaikka en suuremmin stressaakaan, jos jotain on vialla niin en voi sille mitään vaikka kuinka murehtisin.
Hankintoja on tehty, vaunut, turvakaukalo, vaatteita ja jotain pientä, mutta nyt en muutamaan viikkoon ole oikein halunnut mitään hankkia kun odotan vain niitä tuloksia. Ja niin odottaa pomokin, en antanut lupaa laittaa julkista rekrytointia mun äitiysloman sijaisesta ennen kuin tiedän onko kromosomit terveet.
Neuvola on ylihuomenna, se on nyt toinen, jos lääkärineuvolaa ei lasketa. Mietin että pitääkö mun joku todistus pyytää kun lähden Kööpenhaminaan perjantaina, mutta ei näillä viikoilla varmaan vielä tarvita lentäessä mitään.
Hauskaa kun pääsee vähän reissuun, ja kesälomakin alkaa
Mukavaa odotusta kaikille ja hyviä vointeja, toivotaan että helle hellii mutta ei liikaa
Ms. Moneypenny 18+2