Heipä hei täältäkin suunnalta.
Mulla jotenkin melko epäuskottava raskaus olo... Jotenkin ei tunnu ollenkaan raskaana olevalle... Kaikki oireet kun on jäänyt pois niin on jotenki "normi" olo... Kaveri liikkuukin vielä niin vähän ja liikkeet niin hentoisia
Mut onneks rakenneultra jo ens kuun loppupuolel ni saa haettuu vähä lisää uskoo tähän touhuun
Ja ens viikolla nla niin pääsee salakuuntelemaan pikku ihmettä...
Ehkä sit ko vähä useampi tietää asiasta niin sit alkaa erilailla ajatella ja elää tässä raskaudessa... Lapsillekin pitäisi kertoa, kun edelleen vasta 15,5 v esikko tietää... Sit kai se tieto leviiki ku pienemmät saa tietää... Ne ei niin osaa salaisuuksia pitää
Eilen kävi jo muutama vaate käsissä että olisin ostanu, mut sitten kuitenkin ne jäi vielä sinne kauppaan... Josko niitä kerkeis sitten ostella kun tietää suuntia sukupuolesta
Tosin meillä käydään edelleen kädenvääntöä sukupuolen selvityksestä... Isäntä on kovin sitä mieltä että ei oteta selkoo ja mä jämäkästi puollan omaa mielipidettäni et otetaan
hih... Arvatkaa vaan millanen päänkääntö täällä käy
Mulla alkaa mennä hermo mun allergian kanssa... Nenä vuotaa ja joka paikka kutisee... tää ei oo enää mitenkään päin hauskaa... En ees muista millon on ollu näin voimakkaat oireet
Mikään ei oikeen auta...
Aikasempien raskauksien aikaan ollu paljo parempi olo... Hyvä et huomannukaa koko allergiaa... Liekö sit tämä kevät/kesä allergisoivampi...
Niin noista nimiasioistaki oli jotain... Meillä tytölle on nimi jo melko valmiina kun tulee olemaan varmaan sama joka ois ollu edeltäjällä jos olisi ollut tyttö
Pojalle sit nimi onkin aika hakusessa kun noita poikia meil on jo iso liuta ja ko oon aika nirso alkukirjaimesta ko meil ei oo ko J:llä ja A:lla alkavia
ja tällä kaavalla mennään
Jeps mut pitänee alkaa pelastaa iltapalaa uunista niin ei saada vain hiiliä
Mukavaa alkavaa viikonloppu kaikille
Anskuli&Papu 17+4