Hakutulokset

1. N

Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Moikka kaikille, on jäänyt tämä kirjoittaminen vähemmälle, ja tännehän tätä tekstiä tulee hirmuisella vauhdilla, ei siis pysty enää muistamaan mistä kaikesta on puhuttu. Neuvola on takana tältä aamulta, eipäs siellä mitään ihmeellistä ollut, täytettiin vaan lippulappusii ja antoi ohjeet...
  2. N

Vielä kommentoin tuosta tupakoinnista, ettei jää kenellekään väärää käsitystä, vaikka itse en siinä lopettamisessa onnistunutkaan täysin, en sitä ole koskaan sen paremmin hyväksynyt, kuin en myöskään muitakaan ns. epäterveellisiä tapoja raskauden aikana, joten miramei ymmärrän kantasi tähän...
  3. N

Galluppiin: Meitin ei pahemmin tartte ostella mitään, kun tuon tytön (6kk) jäljiltä kaikki on tallella, se hankitaan sitten mitä tarvitaan kun baby on syntynyt. Edellisessä raskaudessa ei haluttu tietää sukupuolta, ja tuskinpa tässäkään sitä kyselen, on kiva olla synnärillä ja kuulla kumpi...
  4. N

Missä viipyy mun oireet?häh?. Tähän ei oo mitään verrattuna tuohon ekaan raskauteen. Olo olis luottavaisempi jos olisi edes jotain, mut ei niin ei. Neuvola minulla siis 19.3 Nuppusein 5+6
  5. N

No huh, ihan mielettömästi kirjoituksia, ihanaa!!! Tosin puoliakaan ei muista enää. Minunkin puolesta tervetuloa uusille sekä pahoitteluni surun kohdanneille! Minulla ei ole vieläkään oireen oiretta, toisaalta kiva, mutta sitten miettii onko jokin vialla? on se kumma kun ei ikinä ole ns...
  6. N

Täällä eka neuvola kahden viikon päästä;) Tautau: Kuinka nopea tuo sinun eka synnytys oli? Minulle kanssa sanottiin että ei mitään kiirettä ensisynnyttäjänä mennä sairaalaan (ja minähän en mene rappusia käveleen) ja synnytys kesti kaikkineen 9 tuntia, ja olin sitten 9 senttiä auki kun...
  7. N

Itsellä vakityö, josta tosin nyt vanhempainvapaalla vielä sekä oma yritys pyörii siinä sivussa. Haastetta lisäksi kun ostettiin tuossa juuri talo, johon pitäisi saada kevään aikana muutettua. Tää on taas tätä että pessimisti ei pety, kun ei itse jaksa uskoo ennen kuin omin silmin näkee että...
  8. N

Mukaan joukkoon jos liittyisin=) Esikoisen aikaan luin kyllä ajankohtaista pinoa, mutta tuo liittyminen oli jotenkuten ylitsepääsemättömän hankalaa (just joo). Elikkä (mnä mitään väriä osaa laittaa) nuppusein ikä 27, 2. lapsi, tays, la 6.11

Yhteistyössä