ViiruP, täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä että on harmitonta alkuraskauden vuotelua eikä mitään vakavampaa! :hug: Tsemppihalit! Itse sain tasan samanlaisen vastauksen esikoista odottaessani, kun alkoi kesken pääsiäisen pyhiä vuotamaan kirkasta verta keskellä yötä. Viikkoja tais olla 16+ silloin. Sanoivat päivystyksessä että kesken menee jos on mennäkseen, siis miten voi alan ammattilaiset kohdella huolesta sykkyrällä olevaa ihmistä noin. Kiukuttaa, argh!
Kiitos
Mylvinen hintacheckistä, kuvittelin että on parin sadan luokkaa, niinkuin kaikki nuo yksityisellä tehdyt jutut yleensä. Ehkä voisin mennäkin, katsotaan..
(.) Unohdin käydä apteekissa, piti vielä hakea se digi kun en ole sellaista ikinä käyttänyt, olis ollut kiva kurkata mitä näyttää. Huomenna sitten
Huomenna pitäis tän flunssan kourista raahautua myös töihin, motivaatio pakkasen puolella kun on tullut talvi- ja sairaslomailtua tässä yli 2 viikkoa. Kai se siitä loppuviikkoa kohti taas iloksi muuttuu!
En ole kertonut vielä kenellekään, eikä oikeastaan ole tarvettakaan. Ja nyt on kiva kun voi pitkälle kevääseen mennä sellasilla vaatteilla että voi peittää jos haluaa. Vaikka olen vakaasti päättänyt nauttia tästä raskaudesta täysin siemauksin ja olla itsestäni ja tulevasta masustani ylpeä, ehkä silloin 26-vuotiaana edellisellä kerralla olin vähän ujo ja häpesin sitä valtavaa mahaa ja muutenkin turvonnutta olemusta. Jos kaikki menee hyvin ja saan olla raskaana loppuun asti, on se mitä todennäköisemmin viimeinen kerta.
Millaisia kokemuksia teillä on
masutuubista? Ajattelin että sellaisen voisin jo ostaa, mulla muutenkin tuota selkävaivaa eikä sais palelluttaa tms, vois olla kätevä? Ei vain ole kokemusta, en ole ikinä livenä nähnytkään, mitäs ootte mieltä?
Hirveesti alkoi tekemään mieli hedelmiä, ostettiinkin isot pussilliset omenoita, mandariineja, päärynää.. Muutenkin meillä kuluu tuota vihreää osastoa aika paljon mutta nyt tuli oikein himo että golden-omppua on saatava! Ja jano mulla on koko ajan, varmaan kyllä tää flunssa kuivaa suuta kun nenun kautta ei henki kulje.
Mies oli kiva ja oli käynyt ostamassa mulle verenpainemittarin, yhtenä iltana kun tuossa ääneen pohdin että mahtaako olla koholla kun tuntuu niin hassulta. Mulla yleensä ok mutta suvussa on paljon verenpainetautia, siksi olen siitä aika tarkka.
Minkälaista
ravintolisää/vitamiinia käytätte? Mulla on Multivita Raskaus&Imetys ja erikseen foolihappoa, mutta siinä multivitassa lukee että suosituksia ei saa ylittää, nyt en ole ottanut kuin jommasta kummasta purkista aamulla. Vai voiko foolihaposta edes saada "övereitä"?
Jossain ketjussa näistä oli juttua ihan hiljattain mutta ei tainnut olla täällä?
Onnea kaikille uusille, tuoreille plussanneille:flower: ja tervetuloa tänne!