wavee voi että, teillä on todellakin ollut koettelemuksia! Toivotaan, että tuleva asunto olisi nyt vihdoin hyvä ja kaikki alkaisi muuttua paremmaksi :hug: Oliko sulle apua, että pääsit juttelemaan? Mun täytyisi nyt aika sinne neuvolapsykologille varata.. jotenkin ei meinaa saada aikaiseksi. Vaikka varmasti tekisi hyvää siellä käydä.
Hankinnoista, vielä ei hommata mitään, varmaan sinne ekaan ultraan asti ainakin täytyy itsensä hillitä
Meillä on paljon kaikkea vielä tuolta esikoiselta tallessa. Tuplat ja kaukalo täytyy hankkia, mahdollisesti myös uusi pinnasänky kun tuo edellinen alkaa vedellä kohta viimeisiään. Mä tahtoisin tosi kovasti tietää
sukupuolen ja hetipaikalla!
Nyt saisi edullisesti tähän aikaan vuodesta toppavaatetta ja makuupussia ym., tekisi niin mieli hankkia valmiiksi. Mutta ei auta, en mä uskalla tommoisia arvokkaampia hommata kuitenkaan ennen kun sukupuolesta saa varmistusta. Tyttöolo mulla on ihan täysin, mutta se nyt voi johtua vaan siitä kun tuo ensimmäinen on tyttö, niin en jotenkin muuta osaa edes ajatella. Tosta ekasta jotenkin tiesin, olin alusta asti täysin varma, että se on tyttö. Silloin ostelin muutamia pinkkejä vaatteita jo paljon ennen rakenneultraa
Lapsi voi olla mukana neuvolassa, juuri eilen omalla neuvolakäynnillä tästä kyselin. Lääkärikäynneille sanoi, että ei suosittele ottamaan mukaan, kun tehdään sisätutkimus. Toki eri asia, jos on vielä ihan pikkuinen, meillä tuo 2-vuotias olisi varmasti ymmällään. Mutta neuvolakäynneille siis voi ottaa mukaan
Ja ultraanhan ei saa lapsia ottaa mukaan, ainakaan täällä Tampereella.
Tupakoinnista, likkaa kun aloin odottamaan, niin siinä meni 3-4vkoa, että sain kokonaan lopetettua. Aina olin vannonut, että jos raskaaksi tulen, niin tupakointi loppuu seinään. Mutta eipä se sitten ollutkaan niin helppo juttu. Sitten tosin, kun lopetettua sain, niin olinkin tosi yllättynyt siitä kuinka helppoa se oli. Mulla oli tosi pahat pahoinvoinnit, se varmasti edesauttoi asiaa.
Niinu86, voimia päätöksentekoon! Itse olen aborttiin päätynyt 11 vuotta sitten, osittain miehen painostuksesta. Ja kärsin asiasta monia vuosia sen jälkeen. Joten ole varma päätöksestäsi!