Noniin, josko sitä vihdoin ehtisi kirjoitella! Esikoinen täyttää tänään 2 vuotta ja synttäreitä juhlittiin koko viikonloppu ja ens vkonloppuna vielä lisää, huh.
Valtavasti onnea ja tervetuloa taas kaikille uusille, meitä on kohta kauhea läjä!
Kaikille
pahoinvoiville jaksamista! Itse halailin pönttöä viimeksi tänään aamulla. Ylös asti ei ole tullut kun vasta kahdesti, mutta pahoinvointia on kyllä usein. Ja jos menee niinkuin esikoisen kanssa, niin pahenee tästä vielä reilusti.. sitä odotellessa
niiskunenä toivotaan, että kaikki olisi hyvin! :hug:
KULTAPIENI89 isot pahoittelut sinne
Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen :hug:
ON: Mulla oli tänään siis neuvola. Tosi aikaisin, mutta kun oli tuon esikon kaksveeneuvola, niin se meni siinä samassa sitten hyvin. Siellä nyt laskettiin sitten taas heidän oman kiekkonsa mukaan mun vkot, 4 päivää katosi kuin tuhka tuuleen : / Tässä vaiheessa se on perseestä, kun tuntuu että jokaikinen päivä lisää on helpotus. Mutta ei se mitään, katsellaan sitten ultrassa, että muuttuuko vielä
Uudet tiedot nyt siis
LA 11.11. ja vkot nyt 5+1.
Ensimmäinen
ultra 24.4. ja
neuvolalääkäri 7.5.
Pelkopolille pääsen puolenvälin jälkeen, tosi hyvä juttu. Painoasioista juteltiin myös paljon, ne kun itseä nyt kovin ahdistaa kun lähtöpaino tällä kertaa niin valtava. Tavoite olisi, että paino pysyisi nyt näissä lähtölukemissa loppuun asti. Eli käytännössä sen olisi hyvä nyt laskea vähän alkuraskaudesta, lopussa kun helposti nousee kuitenkin. Pääsen myös neuvolapsykologille juttelemaan kun on kaikenlaista ahdistusta sun muuta nyt ollut tässä viime aikoina, niin jospa ei sitten ainakaan pahemmaksi tämän raskauden myötä menisi. Ja esikoinen oli kasvanut hienosti ja sai superpaljon kehuja kaikesta, joten kaikenkaikkiaan oikein hyvä neuvolakäynti
Nyt pakko koittaa jos ehtisi pienen hetken nukkua ennen kun likka herää. Väsymys on taas ihan ylitsepääsemätöntä..