Hyviä huomenia naiset!
Pitää oikein kuitata, että muistaa mihin asti on päivitelty=)
Turhakkeista/tarpeista oli puhetta, itse en hoitopöytää käsitä ollenkaan, johtuen siitä, että se ei kuitenkaan ole vessassa ja kulkisin sitten tuon kakkapyllyn kanssa pitkin kämppää..... minulla on pesukoneen päällä hoitoalusta ja vierestä löytyy pyyhe, vaipat, talkit. Sinkkivoidetta kokeilin tuolle pirpanalle, mutta se poltti ihon tosi pahasti. Ja ostakaa bepantenia valmiiksi tää oli meillä ihan ehdoton, auttoi omiin kipeisiin tissihaavaumiin ja myös tuohon pahaan vaippapunoitukseen, oli ainakin oma pelastus.
Top lista
harsot
bepanten
sitteri (viihtyi äärettömän hyvin ja tässä opeteltiin ekat kiinteät)
Kehto/pinnasänky (en halunnut nukuttaa vieressä, sillä ajattelin että menen päälle ja ei opi omaan sänkyyn olleskaan, sai toki joskus nukkua vieressä....)
Tuttipullot (tarvi lisämaitoa iltaisin, ja isikin pystyi syöttämään pumpattua maitoa/korviketta)
Tutti (pakotin syömään, jotta tiesin milloin oli kyse nälästä ja milloin vain imutarpeesta)
Imetystyyny oli ekan pari kuukautta käytössä, lähinnä yösyötöillä, niin ei jännittänyt hartioita.
Nenäniistäjä (sai imettyä räkänöllit pois)
Turhakkeita (itselle tarpeettomia)
Hoitopöytä
Liikaa vaatteita (ei sotkenut ennen kiinteiden aloitusta, muuta kuin vähän, ja yöpukuja ei todellakaan tartte, kun lapsi nukku suurinman osan vuorokaudesta)
Rintareppu (ei sitten vaan viihtynyt)
Tulikohan tossa nyt kaikki....?...
Itse suosin kanssa tuota telakallista kaukaloa, ei tarvitse niiden vöiden kanssa tapella aina autoon mennessä. Vaunutkaan ei meillä olisi olleet heti alkuun pakolliset, kun itse en ekaan kuukauteen kuitenkaan kävellyt normisti.
Kantsii etsiä jostain valmiiksi lasten puhallettava uimarengas, auttaa pirusti istumiseen synnytyksen jälkeen. (itseltä leikattiin väliliha ja istuminen oli kaksi viikkoa aivan täyttä tuskaa)
Onko jollain kokemuksia kantoliinasta, ajattelin vain kun tuo esikoinen on 1v2kk tämän tullessa niin helpottaako/vaikeuttaako kantoliina vauvan syöntiä,nukkumista yms. ettei esikoinen ole heti nipistelemässä....?
Jaahas uusi viikko käyntiin
Nuppusein 14+0