Jahas, valitsin sit ihan väärän hymiön tohon alkuun -piti tulla huokaus eikä mitään huom-juttuja. Hyvä minä.
Ai jännittääkö. Alkaa olemaan jo pientä paniikkiakin ilmassa. Raskausoireet vaihtelee niin kovasti päivittäin. Ei auta kun toivoa, että kaikki on hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti yhdelle;28260755:Hyyppäjäinen&Niinu86, meillä samana päivänä VU, joko jänskättää?
Oot kyllä oikeassa, ei siinä mitään. Mutta se nyt taitaa olla sellainen ajankohtanen asia näillä viikoilla. Kohta alkaa tulemaan taas lisää ultrauutisia ja ihana kivaa hehkutusta <3 Rv 12 jälkeen moni varmaan huojentuu!Sillä tuon aijemman kommentin laitoin kun melkeen joka viestissä täällä on aiheena keskenmeno. Eikö vois vähän iloita raskaudestakin? Ja kyllä, niistä pitää puhua mutta eikö liika ole liikaa?
oon niiiiin samaamieltä! menee jotenkin maku jo lukea näitä juttuja kun kaikki vaan jauhaa km pelosta. Mä ymmärrän että se pelottaa monia, niin minuuki pelotti ihan hurjan paljon esikoisen odotusaikaan. Mutta se että lietsomalla lietsotaan täällä sitä pelkoa tuntuu jotenkin turhalta. Se mitä tapahtuu niin se tapahtuu, näin se vaan valitettavasti on. Enkä halua tällä loukata ketään<3 yritettäisi vaan olla positiivisia ja nauttia raskaana olosta niin kauan kun se kelläkin on mahdollista ja toki jos on oikeaa huolenaihetta niin täällä kuunnellaan ja tuetaan :flower:Sillä tuon aijemman kommentin laitoin kun melkeen joka viestissä täällä on aiheena keskenmeno. Eikö vois vähän iloita raskaudestakin? Ja kyllä, niistä pitää puhua mutta eikö liika ole liikaa?